Здравейте бандюги. Ново включване. През последните седмици се случиха някои предвидени и някои непредвидени рамонти. Нека започваме.
Водната помпа на колата я бях сменил преди време както и термостата. Сложил съм от 120 и колата се държи пефектно не вдига над 80 градуса. Все пак имам монтирана и допълнителна перка за всеки случай, която ще се включва автоматично на 75 градуса. От известно време ми направи, че водната помпа сълзи леко и термостата също. Реших да ги смъкна да си направя нови гарнитури, защото сегашните баха хартиени. Та свалих ги набързо и си изрязах нови гарнитурки интересното е, че ми препоръчаха течна гарнитура на loctite. Гарнитурите си го изрязах от клингеритов лист като вътрешните отвори на помпата ги оформих с едно малко чукче и слеко почуване и приплъзване си маркирах формите на помпата едно към едно.
Залепих всипко всномателно изчаках 24 часа да стегне лепилото (течна гарнитура) и си налях антифриз G12. И вече два пъти я карам и нвмам никакви проблеми нито капе нито нищо.
Непредвиденото беше, че влизам един ден да запаля колата и се чу дамо едно щракване и стартера си беше заминал. Бендикса изхвърля, но не върти. Едно бързо смъкване за 10-15 минути и един ремонт и след няколко дена всичко си беше по местата готово за каране.
Равносметка за ремонтите. Лепило на loctite-33 лева
Ремонт на стартер 110 лева.
Какво следва ? В следващият ремонт съм предвидил да направя помпите на съединителя или кормилната кутия( има голям луфт но с натягаме на болтовете не се оправя). И естествено ще има непредвидени ремонти.... Прикачил съм снимки на гарнитурките. Почистването на повърхностите ги минах с така наречения "скочбрайт".