привет, момци! сагата с наводняването продължи до днес (надявам се това да е последна серия). след гаранционна смяна на тръбата за дренажа на климатика с нова и гумена тапа на ламарината откъм пасажера, също с нова, което съм описал в предните си мнения, наводняването продължаваше ежедневно, особено в летния сезон. в Еуратек не успяха да направят нищо повече... убеден бях, че водата е от конденза на климатика, защото в последните 20-ина дни не съм мил колата, а не е и валяло, ноо долната част на стелката и мокета неизбежно си се наквасваха и то качествено. купих нов оригинален дренаж (това е номера по VAG, ако на някой му е полезно - 5Q1820127E) и днес с колегите в гаража решихме да проверим стария дренаж и да го сменим с новия. в интерес на истината, на стария му нямаше нищо, но въпреки всичко го сменихме. процедурата изисква изключване на буксата за въздушните възглавници (върху тунела е монтирана), която пречи за демонтажа на дренажа, но преди това трябва да се разкачи и акумулатора. та, сменихме ние дренажната тръба, включихме климатика на Lo и започна дебненето с фенерче. видимо на входа и изхода на маншоните на дренажа нямаше теч, но взе, че прокапа от фугата на две ламарини на тунела (прилагам снимка на точното място). качихме колата на естакада, свалихме топлинния щит около тунела отдолу и открихме, че на един участък от снадката няма фабричен силикон между двете ламарини. отскочих до Практикер за бързодействаща полиуретанова паста и след обезмасляване на ламарините напъпнихме фугата и намазахме обилно отгоре (прилагам снимка на точното място). след 30-ина минути втвърди напълно и монтирахме обратно топлинния щит. в момента каляската е с навит мокет и подова изолация, за да се изпари водата, но теч след около два часа шофиране вече няма. надявам се да сме решили окончателно проблема. пиша този ферман, за да спестя главоблъсканици на някой с подобен проблем. здрави бъдете!