Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Petar76

    Petar76

    Потребител


    • Points

      7

    • Мнения

      3


  2. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      421


  3. Алекси Георгиев

    Алекси Георгиев

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      1329


  4. Mirrko

    Mirrko

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      391


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/07/25 във всички области

  1. Завърнах се във форума след присъствие тук някъде преди Докси 2007/ там също учавствах с рапид 130- червен /. Сега се завръщам с притежание от няколко дена отново на Шкода рапид , този е 136, 1289 куб , 46kw , 1989г. Някои ме познават , Петър се казвам, от Варна, но повечето ме знаят като брат на Яската. 1754556821678145.mov
    7 points
  2. https://www.facebook.com/share/r/1BGnk6DoM3/
    2 points
  3. И малко Депеше Моде Depeche Mode - Enjoy the Silence (Remastered).mp4
    2 points
  4. Или пък: Има ли мерак, има и начин
    1 point
  5. Имам си от 742 напълно оборудван, даже с окачване. Ако му сложа и предната ос може да си спретна трапезарна маса
    1 point
  6. Шкодичко вече си има оригинални чистачки,бих казал че изглеждат много добре
    1 point
  7. Да открием с нещо интересно и забавно от чичо Дъг
    1 point
  8. в близост до езерото Тун
    1 point
  9. Така, скоро не съм обновявал съществено темата, та да напиша няколко реда. Нещо, което виждам, че не съм споменал в началото е наличието на теч на масло от мотора, за който знаех още при покупката. След дълго отлагане поради една или друга причина, стигнах и до момента да го отстраня. Мислих дълго и реших да се доверя на Пепино за тази работа, като го съчетая със смяна на маслото, като му дойде времето през Април. И така смяната на маслото беше съпроводена със сваляне, почистване и лепене на долния страничен (метален) капак на мотора и семеринга на демпферната шайба. Пепино каза, че може би е имало някакви жалки опити за спиране на теча с допълнително мазане със силикони, но аз не бях пипал нищо. Тъй като свинщината беше голяма и не беше сигурно откъде точно тече и дали е само от едно място, свали и изчисти картера и ми смени уплътнението. Надявах се, че това е решило проблема, но като видях отново капка масло в гаража на втория ден, бях меко казано разочарован, но не от това, че Пепино не си е свършил работата, а че вероятно има и друго място с теч, което не сме хванали. Закарах му я отново и той успя да проследи че теча идва някъде отпред, стича се като вадичка докато мотора работи, после всичко се растила по блока, картера и е страшна мизерия. Стигнахме до заключението, че проблема е в уплътнението между тялото на масления филтър и блока - често срещан проблем при 1,8 и 2,0 TSI gen2 и gen3. За добро или лошо, Пепино ми отказа да го прави, че доста трябва се разглобява, а и допълнително съм усложнил работата с газовите компоненти (изпарител и филтър). Според него, а и според сервизното ръководство, което гледах трябва да се сваля всмукателния колектор, който е отпред, а при мен и рейката с газовите дюзи. Закупих си уплътнението от тялото към блока за крупната сума от 4,26 лева без ДДС (5,11 лева с ДДС) и си го возих дълго в багажника, до тази Неделя. През самото тяло циркулира антифриз за охлаждане на маслото. Миналата седмица реших, да не правя половинчати работи и поръчах и другото уплътнение от тялото към охладителя, което буквално ми го подариха, покрай покупката на консумативи за друга кола. В неделя "запретнах ръкави" или по-точно полегнах под колата и с помощта на брат ми за някоко часа разглобихме и сменихме уплътненията. Щеше да стане и по-бързо, но утрепах един час да търся къде съм заврял уплътнението, и вече бях се изнервил и отчаял, че няма да мога да я събера и го намерих под ръкавиците, които само разнасям уж с идеята да ги ползвам, но аз рядко работя с ръкавици. В общи линии разкачих филтъра и изпарителя за газта, но рейката и колектора не съм ги пипал. Отдолу се свалят кората, и единия дебел маркуч към кулера (десния). След това водния маркуч и се източва колкото може. сваля се ремъка, компресора на климатика - да увисне на тръбите и се маха изцяло алтернатора. Маха се капачката с масления филтър и след развиване на 5-те болта, които държат конзолата, същата се сваля. Ето така изглеждаха уплътненията: И новите уплътнения:
    1 point
  10. @Izolini Когато това стане ще те скъса верно - некак не си те представям на 100-120 годин да търчиш па ако ще и на 10 Редбула
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.