Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. chavdarlk

    chavdarlk

    Потребител


    • Points

      8

    • Мнения

      2931


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      7925


  3. Stormbringer

    Stormbringer

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      211


  4. Mirrko

    Mirrko

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      377


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/12/25 във всички области

  1. Взех си колата. Върви си, пали си. Няма и помен от случката. Вече имам и дублиращ/авариен кабел от стартера. Прибирайки се към къщи се отбих да си купя акумулатор. От магазин за акумулатори. Посрещна ме консултанта с обичайните въпроси. Бензин-дизел, обем на двг. Ач. модел, година на производство, старт-стоп. Какво да ви предложа? Казвам - Нещо хубаво и евтино. За Вас - Варта или Бош. Избрах си Бош. 205 лв. с връщане на стария. 70 Ач. с 3 години гаранция. произведен в Испания. Не е Силвър. Някакъв модел, по-добър от него бил. Зареждане на празен ход, без консуматори 13.8. Нямаше Монбат, иначе щях да взема такъв. Купуването на акумулатор не е нещо извънредно. Бях запланувал да го сменям преди настъпването на зимата. Версията на сервиза за слаб акумулатор, за мен не издЪржа. Но какво да кажат хората, след като съм им закарал изправен автомобил, който пали. Днес направих следствен експеримент, като повторих действията си при аварийното отключване. Със счупения ключ. Сега се отключи всичко. От 5 опита, нито един грешен. Четирите врати и багажника. Аларма не се включи. На морето при няколкото проби имаше момент, когато се отключваше само шофьорската врата и тогава задействаше алармата, защото диода продължаваше да мига. Пак блокира веригата на стартера. Същата работа. Няма палене. Със счупения и здравия ключ, едно и също. Но, при отключване с дистанционното, пали! Така е станало и в сервиза, защото им оставих здравия ключ и са отключили дистанционно. Общо взето, тъпа работа. Човек изпаднал в беда с неизправен ключ отключва, чрез патрона и го сполетява второ нещастие. Няма палене. Ако резервният ключ беше в мен, това нямаше да се случи. Не е лошо да си пробвате автомобилите, след отключване, чрез патрона. За всеки случай.
    3 points
  2. Отново ме обхвана носталгията. Поздрави за всички, които обичат хубавата музика!
    2 points
  3. И за да продължиме да сърбаме биричката, те така Moby - Natural Blues.mp4
    2 points
  4. Поредна смяна на масло и филтри, в случая с гарнитура на картер, вариатори, и агренажен капак. Както винаги се доверявам на Пепино, най-добрия сервиз за клубните Шкоди. За маслото с препоръка и съдействие за поръчка благодаря на Юли! Харесва ми маслото и на близо 10к км е плътно и сравнително чисто! Мисля, че държи една идея по-ниска работна температура във високи скорости!
    1 point
  5. Предупреди, ако ще го правиш, да донеса епилатора. Че като махнем вуната ще изглежда още по-дълъг! Купих го на примоция, с разни други работи ми излезе 52 лева и 33 стотинки Втори ред на втори куплет
    1 point
  6. Edge 10тка Хиперинверторен климатик Toshiba RAS-B10G3KVSG-E/RAS-10J2AVSG-E1 EDGE WiFi, 10000 BTU, Клас А+++
    1 point
  7. Понеже Пепелянката не слуша и не искаше да се слага климатик в детската стая докато с малкия са в Варна,демек не знаеше че детската става сауна като се прибраха звъннах спешно на Чаво за препоръка послушах го но понеже пазарувах на изплащане взех климатика от Технополис та дейба и Тошибата това е звяр за близо 24 часа само дето не връща ток
    1 point
  8. https://youtu.be/ciawICBvQoE?si=gi5ZlB0GBZUfMswm вместо Менделсон,розови калъфчета и вакуми
    1 point
  9. А вчера @Logrus ни разправяше как вдигнал кола. Поне спести пеньоара!
    1 point
  10. Успях да се класирам за концерта Yngwie вчера в София, направи си шоуто както трябва. Наистина 40 години, леле.
    1 point
  11. На 01.05. се навършиха 31 г. от нелепата смърт на Айртон Сена. Гледах това състезание. Беше на Великден. Да си спомним за него.
    1 point
  12. Развитието по темата - както и очаквах, фарът имаше механичен проблем в системата за регулиране на височината и вече е оправен. При теста по време на палене двата дълаги фара са подравнени и се движат в синхрон. Мой приятел ме прати при едни хора в София, където си беше оправял изгорелите дневни светлини на Октавията. Хората погледната и казаха - ще го оправим, няма проблем. Имало нещо "извадено" по механиката вътре и проблемът бил често срещан. Единственото неприятно е, че трябваше да им закарам фара свален. Т.е. ангажирах друг сервиз да свали бронята и фара на колата, та стоя една седмица на техния паркинг разглобена. След това сглабяне обратно, реглаж на фарове, и вече всичко е както трябва. Не искам да правя реклами, ако на някой му потрябва подобна услуга - рециклиране или ремонт на фарове, пишете ми лично съобщение.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.