Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 08/15/25 във всички области
-
4 points
-
3 points
-
И за да приключим темата, Говорих с @Pepino. При така стеклите се обстоятелства и втората проба, вече в Пловдив, с отказ за палене, бе категоричен, че има допълнително монтиран имобилайзер за патрона, с цел сигурност. Колата остава така. Просто трябва да разчитам на дистанционно отключване. Пепи, Благодаря още веднъж за насоките и твоята съпричастност.2 points
-
Така, стигнах до датчика. Ако правилно го разбирам (измервам), същия се е споминал. Иначе пусках тест на приборите на таблото с VCDS и всичко работи коректно. Яд ме е, че не започнах от там, ами пипах таблото. Това клатене на нивомера за гориво го нямаше до онзи ден... Прозвънях масата и "+" до таблото с предпазителите, така че кабелите са здрави, в което първо се съмнявах. Не проверих само сигналния кабел до арматурното табло, но реших да приключа до тук за днес, а и датчика е пътник според мен, така че следва продължение.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Благодаря ти Жоро, че си се занимавал! Усещам, че си разбрал колко е неприятно това недомислие на производителя! Ще помоля близък в ЕТ да направи съпоставка по чертежи на тия пера в наличните модели Шкода. Надявам се да намеря решение на този въпрос (сега се замислям дали на о2 ката ми не слагах от суперб 2 такива, но това е било преди 15 и повече години и затова да се бъркам, че тя е имала, а да помня сега, че съм чел някъде за Октавия 3)! Следваща стъпка е да се търси за друг модел от ВАГ групата, което да пасва! Но в никакъв случай няма да има допълнителен шум при поставяне на такова допълнително!1 point
-
Иво, от С2 няма да стане. Сега ми светна, че комшията има О3, паркирана на улицата. Ходих да я гледам. Набива се на око, че стъклото на О3 върви почти успоредно с колонката и не е толко потънало в долната си част. Към 5 мм е. Докато на С2 там е към 2 см. Съответно и перото в този участък е по-високо. Там ще стърчи над колонката с поне 1 см. На примерната снимка на Супърба се вижда дълбочината в долната част и клиновидната форма. Дължина на перото 75 см. Участъкът, който трябва да покрие при О3 е 80 см. Няма да има завършен вид. Стъклото на О3 е по-високо. Мери се от фугата на предния капак до края на стъклото.1 point
-
1 point
-
Разбира се! Точно това си мислих, преди да видя, че си писал. Каквото мога, ще измеря и снимам. Утре. Застъпва от стъклото към 5 мм. Върви на клин, като долу е към 2 см и горе към тавана излиза почти на нула. Това е сега, на око. Виж в някой сайт няма ли го, като резервна част, да добиеш някаква представа за профила на закрепване. Иначе трябва да го свалям, а не ми се ще.1 point
-
Супърб 2 ги има заводски. Не знам дали са точно същите, за да ги ползваш. Не съм усетил повишен шум от тях.1 point
-
Не е сигурно. Почва да събира "кал" горе на клапаните и на дъното на картера.1 point
-
ЧЕкай, чЕкай да те изпреваря Преди малко повече от месец поизнудих Пепи да сменим задните лагери, заради един шум в диапазона 70-90, особено дразнещ при 80. Пепи го прослуша и директно си ми каза "Не е лагер"... Ама кой да слуша В крайна сметка каза "Твоя си работа, щом искаш - сменяме". И сменихме и двата лагера отзад: И, докато сваляхме (т.е. сваляха, аз усилено пречех) видяхме "отличното" състояние на задните дискове: Та набързо поръчахме дискове и накладки. За мое най-голямо съжаление, все пак Пепи се оказа прав - шума си остана, но поне знам, че съм с читави спирачки отзад и нови лагери. Все пак, както Пепи каза, "карай, тоя шум не пречи", минах набързо едни 5000км и засега шума нито се увеличава, нито намалява. Търсенето ще продължи, като тормоза пак ще е към Пепи И, понеже си му е време, от сега да се готви за смяна на ангренаж1 point
-
1 point
-
Да, отнема се материал. Имах предвид, че след като ги боядисаш, еднократно, можеш да им върнеш оригиналния вид. Боята не пречи. Не стигат и за джанта. Цени на сервиза в София, където преди 5 г. правих моите. Тогава цената за струговане и лак на 18" беше 180 лв. за 1 бр. Diamond cut Repair Всички цени са за 1 брой, в лева и евро без включен ДДС! РАЗМЕР СТРУГОВАНЕ И ЛАК СТРУГОВАНЕ, ЛАК И БОЯ 15"-16" От 180.00 лв. / 92.03 € От 230.00 лв. / 117.60 € 17" От 210.00 лв. / 107.37 € От 250.00 лв. / 127.82 € 18" От 250.00 лв. / 127.82 € От 300.00 лв. / 153.39 € 19" От 280.00 лв. / 143.16 € От 350.00 лв. / 178.95 € 20" От 320.00 лв. / 163.61 € От 400.00 лв. / 204.52 € 21" От 350.00 лв. / 178.95 € От 450.00 лв. / 230.08 € 22" От 400.00 лв. / 204.52 € От 500.00 лв. / 255.65 € 23" От 450.00 лв. / 230.08 € От 550.00 лв. / 281.21 € забележка: "От" е начална цена. В зависимост от състоянието на джантата, расте по преценка на сервиза. https://www.smartrepair-bg.com/ п.п. Ако нестругованата част на джантата ти е черна и смяташ да я подновиш/боядисаш, то те ще боядисат цялата джанта в черно и след това ще струговат участъците. Няма кой да си играе да отсича стругованата част. Така ги правят и в завода. Като ги боядисат целите черни, може да отидеш да ги видиш и ако ти харесат да останат така, без струг. Моите искаха само струг и лакиране. Основният им цвят беше без забележки. Заради стругованата част, цялата джанта задължително се лакира, защото алуминият без покритие ще се окисли. Най-добре е да им ги оставиш с гумите. Те си ги демонтират, монтират и балансират. Така ще си спокоен, че няма да има поразии по джантите при монтажа.1 point
-
Много се кефя на такива мотори, който блестят от чистота отвътре! На @ghost_rider е същия.1 point
-
1 point
-
Точно! С това казвам всичко, което си написал: Някои неща, написани от мен трябва да се четат с подразбиране. Не сметнах за необходимо да ви занимавам с доп. инфо и да обяснявам детайли. Щеше да стане мн. дълъг първият ми пост. Някой ден "на живо" ще си говорим с подробности. Първото нещо, което отпадна бе акумулатора. Вероятни причини - ключ, аларма, стартер, оперативна верига до стартера от конт. ключ. Аз се усъмних в ключ за палене, че се счупи, а и нали има връзка с автомобила. И аларма. Повреда в стартера или захранването му не ги изключвах, но ми се видяха твърде много неща да откажат едновременно. Важното е, че имаме някаква насока. Алармата прекъсва захранването към стартера. Може компютъра на колата да има дефект, или настройки, знам ли... или самия патрон. Сигурно и той управлява някаква верига за възстановяване на запалването. Аз мисля, че това е проблем и има нещо нередно там. Предполагам, че алармата е заводска. Трябва да се провери от разбиращ човек по аларми или като дойда някой ден в София @Pepino да я провери. За мен не е нормално да действа така. В този случай, патронът на вратата става безпредметен. На акумулатора си му знам състоянието и без да го меря. Може и седма година да кара вече. Колата я взех 2019та г. и си беше с него. Миналата зима, след едноседмичен престой завъртя мудно и се наложи да го дозареждам. Така или иначе, това му беше последно лято.1 point
-
1 point