Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      1627


  2. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      421


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      11671


  4. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2934


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/19/25 във всички области

  1. И така, вчера намерих малко време и смених датчика. Спомних си, че при смяната на кутията, на новата беше счупен и си сложих моя от старата кутия - вероятно оригиналния на колата. Е явно толкова му е бил живота. Отново отброява километри и отчита скорост. А още по-хубавото е, че клатенето на нивомера за гориво спря. Явно неработещия датчик е оказвал влияние. Реших да опитам без да свалям нищо и добре че имам дълги ръце, успях само с една ръка да бръкна измежду маркучи, кабели и жила и смених датчика. Загубил съм около 200км, а преди време може би още 100-200, та не е драма. На диагностиката показва 313к, а на таблото почти 308к, та всичко е в рамките на нормалното, под 5% отклонение. А сега само газ!
    2 points
  2. Напълно подкрепям Ицо - как за толкова години и километри из София не видях един бенгалец зад волана на учебна кола? Или някоя мургава мома? Ма и те "карат". Дори и да се води че циганите карат някакви курсове, то те са у ма'алата, при на стринка ми чичото, дето е на сестра ми брат и на майка ми мъж.....айде моля.... Никой не твърди че на курсовете можеш да научиш нещо смислено, ама некои хора поне сме повъртяли геврека и сме се потили за тая пуста книжка, а бай мангау ......целата махала кара с една тапия и тя крадена или като зестра дадена.... Това ДА - нулев контрол има. С нередовните не им се занимава и нямат идея какво да ги правят, ама пипнат ли някой редовен, то той изглежда като дойна крава... Пешеходец пресича де му е скимнало - е па там на дедо му козите са минавале и он па да не е будала да оди до къде пешеходната пътека? Велосипедалист кара по тротоара, че му по лесно - на пато мое го сгазат. Или па кара по пато, щот' велоалеите са гейска раЛта и им е *бал ма'ата.... Некой се носи по пато, крепи се за геврека и нема идея де отива, оти дека Софето не му е Толбухин (да ме прощават колеги от района или припознали се) и се движи хаотично, без цел и посока... Ама е по-лесно да набарат някой местен и все ще намерят за какво да го заядат.... Ако продължа ще си докарам бан за расизъм, дискриминация и нецензурен език, та се спирам.
    2 points
  3. Numb (Official Music Video) [4K UPGRADE] – Linkin Park_1.mp4
    1 point
  4. Благодаря колега ! Прегледах темата. Като цяло си прав че иделания вариант, би бил да не се губи 5-тата предавка, а да имаш и 6-та. От това дето прочетох обаче това е още по-голяма разправия. Основно се сменят предавките от едната кутия (камбана) на другата. Не съм сигурен че ще намеря кой да го направи това тука. Руснаците са отделна губерния. Най-забавното е че пича е много ентуасиазиран в началото. 2 години по-късно коментира че не направено добре, имало е много вибрации и други шумове, които вкрайна сметка не може да оправи и продава колата. Отделно той е с FL и кутията му е 02T. Моята e 0AF. Други коментиращи споделят че са сменили само колелата на петата си предавка - по-лено и по-евтино е. И резултатът е приличен. Според мен е още по-добре и с готова кутия. Затова и така зададох въпроса - дали може да се провери в програмата тези предположения дали са верни.
    1 point
  5. И набухана вътре с царевично нишесте. За "тия пари" толкова...
    1 point
  6. За газта не знам, но WD40 чисти етикети безотказно, както и мухи и други здраво залепнали гадости по колата. Освен това много успешно лъска патинирани "хромирани" елементи и занемарена автомобилна боя. Е, само като за снимките за обявата, но пък изглежда като излязла от завода.
    1 point
  7. Здравей, За да паднат оборотите и да не губиш мощност от разликата в предавателни числа, търси 6 степенна кутия. https://www.drive2.ru/l/645471875572445088/
    1 point
  8. Колата е бензин, малка кубатура... Ако кутията има по-дълги предавки, съвсем няма да върви автомобила. Просто споделям.
    1 point
  9. Та, днес бях при човека, изпра седалките, по-малко от час. Който иска да пере, смело да ходи там. Много свестен човек, отдели ми и време, да обясни с какви препарати да почиствам, табло, седалки и т.н.
    1 point
  10. Тук съм малко несъгласен. Включително при случая с автобуса е имало изпит и при него не се вижда, доколкото е вярна информацията, да има проблем. Т.е. минал е някакво обучение и е взел книжка по правилния начин. За мен проблема никога не е бил самото взимане на книжката. Нито ме научиха да карам кола, нито ме научиха да карам мотор. Научиха ме да взема изпита. И, да сме честни, няма и начин да те научат да караш за 20, 30 или дори 100 часа. Да не говорим, че вдигането на часовете само ще напълни джобовете на школите, а реален ефект няма да има. Та, лично мнение, проблема лежи в липсващия контрол на пътя. Почва се от малките нарушения, които просто не се санкционират - паркиране в нарушение, не спиране на пешеходна пътека, демонстративното затваряна на очите на милиционерите при неправилно минаване на пешеходец, затваряне на очите на милиционерите при минаване на жълто, "прощаване" на дребни нарушения, липса на магистрална полиция, която демонстративно да вади нарушителите, включително тези каращи в лявата лента, при свободна дясна, НЕЗАВИСИМО от причините (ама имало дупки не е извинение) и т.н. и т.н. И, когато почнат да се санкционират малките нарушения чувството за бензказаност ще изчезне и има шанс да се оправимЕ ... Ама така "почерпките/прощаването" ще намалеят и ... глад мори добитъка
    1 point
  11. Така, стигнах до датчика. Ако правилно го разбирам (измервам), същия се е споминал. Иначе пусках тест на приборите на таблото с VCDS и всичко работи коректно. Яд ме е, че не започнах от там, ами пипах таблото. Това клатене на нивомера за гориво го нямаше до онзи ден... Прозвънях масата и "+" до таблото с предпазителите, така че кабелите са здрави, в което първо се съмнявах. Не проверих само сигналния кабел до арматурното табло, но реших да приключа до тук за днес, а и датчика е пътник според мен, така че следва продължение.
    1 point
  12. Саше, по темата с езика мисля, че сме на диаметрално противоположни мнения, но относно тъмната тема ме замисли. Не съм сигурен доколко ще е възможно, предвид това, че доста от иконките не са "прозрачни", но е нещо на което и аз, а и предполагам доста други, биха се изкефили. С две думи - ще го проверим.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.