Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Penata

    Penata

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      256


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      8156


  3. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5933


  4. chavdarlk

    chavdarlk

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2940


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/17/25 във всички области

  1. Маховика на Dsg-то като започне да се предава започва да се усеща при плавно каране с 1200-1500 оборота на колкото си стои на D или Eco режим (ако има) на 4-та или 5-та и като я намачкаш да доускорява си претриса. Това ми е идеята
    2 points
  2. И аз съм имал от опит на 6степенна механична на октавия 2 и на пассат с дсг 6 при втория едвам доловимо се чуваше лекичко причукване на P oбаче при ускорение стабилно тресеше и то не всеки път. Явно си се "намиста". Един път натискаш изрежда си предавките едвам доловима вибрация, а другия път тресе и вибрира осезаемо. Смяна с нов оригинален само. При механичната метално чукане си имаше стабилно, но почти без вибрации. Сервизната история няма значение. Познат си купи Hyundai Tucson с пълна сервизна история на 235 хил км сменен съидинител на 90 и 200 хил в оторизиран сервиз и сега пак тресе 7степенна кутия с двойни съидинители.
    1 point
  3. Не ни остава нищо друго, освен да очакваме властелинът на Фаворитите и фаворит на Форманите @The Best Forman да си каже тежката дума.
    1 point
  4. Ами, ако е маховик, първо започва да трака на празен ход, при студен старт. Така може да изкара и 50к км. Чува се на Р, ако си извън колата. При ръчна кутия, на свободна и пуснат съединител. Може и да вибрира, но това е следващо ниво. Преди разпад. Вътре всичко е мармалад и губи баланс. Сигурно има изключения, но при мен така се случи. Не е на Супърба.
    1 point
  5. Чакаме обратна връзка какво ще се окаже след преглед от "сервизни специалисти". Дано не е маховик
    1 point
  6. И на мен това ми е идеята, но тресе и на място при работещ двигател и позиция на лоста на D.
    1 point
  7. Това означава, че при определени обороти се усилва. Обърни им внимание и пробвай на място с тези обороти дали има вибрация. Увеличавай постепенно газта и следи дали ще се появи в даден момент.
    1 point
  8. Това наистина заслужава да се гледа с по-добро качество!
    1 point
  9. I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall).mp4
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.