Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      33

    • Мнения

      383


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      18

    • Мнения

      7992


  3. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      17

    • Мнения

      2673


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      9

    • Мнения

      5863


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 08/29/25 във всички области

  1. Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms (Official Music Video).mp4
    5 points
  2. 4 points
  3. Eagles - Hotel California (Live 1977) (Official Video) [HD].mp4
    3 points
  4. Tina Turner - The Best (Official Music Video) [HD Upgrade]_1_1.mp4
    3 points
  5. Не съм само аз значи, дето се чуди, защо не се оправя след петата бира
    2 points
  6. Санде, а знаеш ли кой е измислил бирата? Същия, който е измислил ракията, само че на следващия ден. Лек за махмурлук след запой: - Пиеш една бира сутринта и си готов! - Нищо не става. Пета бира пия и не мога да се оправя.
    2 points
  7. Като сме захванали темата: 69e7b6ca188774a25c0cbe0d220ed0fc.mp4
    2 points
  8. Така или инак стана ясно , че справките за всичко камерите правят по регистрационен номер .. всички останали тъпотии са едни пари да вземем Как само се радвам , че още една шит изчезва от стъклото .. ако може и ГО да се махне ...
    2 points
  9. И отива в жабката, където антената няма да върши никаква работа. Но пък ще продължават да се печатат и да се наливат пари в една определена печатница.
    2 points
  10. Тука ако го направят това , ще препълнят затворите
    1 point
  11. Ако е колянов вал (лагерите) , с по-дебело масло (5W40 или 10W40) би трябвало да се променят нещата , но трябва да се пробва.
    1 point
  12. Не може да се добави Карплей/АА. Направо смени медията. Обикновено след десет години служба почва да се бъгва. Продаваш докато е време и сменяш с Андроид медия. Колегата @JORDITO се занимава с това професионално ако решиш да ползваш външен човек за медия и инсталиране. Успех!
    1 point
  13. Еее, че те въпросите не бяха към теб. Бяха по-скоро неизвестни фактори за мен.
    1 point
  14. Според мен двата проблема са свързани този на стрелките на таблото и този с ел. стъклата, защото се губят едновременно. Може би да е клеморед или реле 109?
    1 point
  15. Нали били толкова скъпи, защото имали вграден чип и антена, нищо че няма какво да чете от тази антена.
    1 point
  16. Всъщност, вече при смяна на регистрацията не е необходимо да се сменя номера. Имам позната, която си купи кола от Смолян (СМ) и си я регистрира в София, но си остави номера, независимо, че няма нищо общо със Смолян - кефело я.
    1 point
  17. The Police - Every Breath You Take (Official Music Video).mp4
    1 point
  18. Първото колелце го има в Аутодок - 240лв. https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/oem/02t311158p Второто явно е кът - не го намирам никъде налично, но е струвало около 90 Евро. https://www.autodoc.parts/car-parts/oem/02t311361b Както и да го смятам е по-малко от 740лв. Предишната ми кола, Рено Меган 1.6 112к.с., атмосферен бензин, беше същата - 3000 оборота на 100км/ч. До около 120-130 е поносимо, ама нагоре ставаше адски шумна. Но и от тези астматици не се очаква да вървят с повече Според мен си я карай така - все пак говорим за 15 годишна кола и ако не е някое бижу (като О1 на Асен @ghost_rider) не си заслужава да се вкарваш в такъв филм. Или пък слагай 6-степенна, ама ако е с демпферен маховик пак отиваш на едни лоши пари. Успех
    1 point
  19. Мястото е отговорно. Зъбна предавка е. Иска се и голяма якост и сходимост на зъбите. Не е като да смениш лагери, накладки или феродов диск от който и да е производител. Зъбните колела трябва да са много прецизно направени и обработени, с качествена циментация, иначе ще се износят бързо. Първият признак е виене. Кога ще се получи, не знам. Може и изобщо да не се получи. Прочети мнения/отзиви на хора, които са сменяли и какви зъбни колела са ползвали. Моето мнение е, че трябва да са ОЕМ.
    1 point
  20. Завърнах се във форума след присъствие тук някъде преди Докси 2007/ там също учавствах с рапид 130- червен /. Сега се завръщам с притежание от няколко дена отново на Шкода рапид , този е 136, 1289 куб , 46kw , 1989г. Някои ме познават , Петър се казвам, от Варна, но повечето ме знаят като брат на Яската. 1754556821678145.mov
    1 point
  21. Здравейте, колеги от skodaclub.bg! С огромно удоволствие искам да Ви представя онлайн магазинът RedLine+! Ако сте почитатели на качествените доработки и искате да извлечете максимума от своя автомобил от VAG групата, то това е новина, която ще ви зарадва. RedLine+ стартира като официален дистрибутор на световноизвестния британски бранд RacingLine за България. За тези от вас, които не са запознати, RacingLine (по-рано известни като Volkswagen Motorsport) са с над 20-годишен опит в разработката на първокласни тунинг части и софтуер, тясно свързани със състезателните програми на Volkswagen Group. Техните продукти са синоним на инженерно съвършенство, безкомпромисно качество и реално повишаване на динамичните характеристики, без да се жертва ежедневната използваемост на автомобила. В новия онлайн магазин RedLine+ ще откриете пълната гама продукти на RacingLine, подходящи за вашата Skoda, както и за другите марки в голямото семейство на VAG – Volkswagen, Audi и SEAT/Cupra. Ето и някои от основните категории продукти, които вече са налични: Софтуерен тунинг (ECU & TCU): Прочутите софтуерни калибрации OEM+, които осигуряват значително и безопасно покачване на мощността и въртящия момент, както и оптимизация на работата на DSG скоростните кутии. Хардуер за двигателя: Интейк системи: Включително култовата R600 интейк система, турбо пътища и инлети. Охладителни системи: Високоефективни интеркулери, маслени охладители и разширителни съдове. Шаси и окачване: Спортни пружини, комплекти койловъри и регулируеми амортисьори. Стабилизиращи щанги и тампони за по-директно и прецизно управление. Спирачни системи: Големи спирачни китове (Big Brake Kits) и високопроизводителни накладки и дискове. Джанти и фланци: Олекотени и здрави алуминиеви джанти с атрактивен дизайн. Дребни детайли и аксесоари: Billet скоростни лопатки за волана, спортни тампони за двигателя и скоростната кутия, стилни капачки за масло и антифриз, и много други. Перфектно за собствениците на Skoda модели, които търсят следващата стъпка в представянето на своя автомобил, нали? И това не е всичко! Екипът на RedLine+ споделя, че това е само началото. Много скоро към каталога ще бъдат добавени и продукти от други реномирани производители в света на тунинга! Можете да разгледате всичко в детайли и да направите своята поръчка директно през сайта ни: www.redlineplusbg.com. Надявам се тази новина да е полезна за всички ентусиасти във форума! При въпроси не се притеснявайте да се свържете с нас по всички възможни начини: Email: info@redlineplusbg.com WhatsApp Telegram Viber Поздрави! Извинявам се предварително ако темата не е за тази секция.
    1 point
  22. Поредният ъпдейт от RacingLine за всички с най-новите брички с EA888 Gen.4, които все още са заключени и не може да се пипа! Официално, днеска от RacingLine пуснаха на пазара PCM модул, който поддържа най-новите VW, Audi, Cupra и нашата любима марка Skoda 2.0 TSI модели от 2024+ насам — тези с EA888 Gen.4, които досега бяха заключени като банков сейф. Все още си остават заключени, но пък хубавата новина е,че когато някой слънчев ден бъдат "хакнати" ще може безплатно да се премине директно към Stage 1 без да се доплаща. Моделите, на които пасва като у дома си: Continental turbo: VW Golf 8.5 GTI Clubsport 2024+ VW Golf 8.5 R 2024+ Audi S3 8Y.5 2024+ Cupra Leon IV 300ps (facelift) 2024+ Cupra Leon IV Estate 4Drive 333ps (facelift) 2024+ Cupra Formentor 333ps (facelift) 2024+ Garrett turbo: VW Golf 8.5 GTI 2024+ VW Tiguan III 2.0 TSI 265ps 2025+ VW Tayron 2.0 TSI 265ps 2025+ Audi A3 2.0 TSI 8Y.5 2024+ Cupra Formentor 265ps (facelift) 2024+ SEAT Terramar 2.0 TSI 265ps 2025+ Skoda Octavia vRS IV.5 2.0 TSI 265ps NX 2025+ Skoda Superb IV 2.0 TSI 265ps B9 3Y 2024+ Ако някой има интерес както винаги може да ги разгледа на сайта: REDLINEPLUSBG.COM В момента всички PCM модули са намалени, включително и за дизелите ЕА288 2.0 TDI -115к.с., 150к.с., 200к.с.!
    1 point
  23. Здравейте, колеги! Добавихме нова серия оригинални продукти от RacingLine, Auto Finesse, GYEON, Milltek и Garrett вече налични в RedLine+! Скоро ще има и още! Успяхме да се сдобием и с НАЙ-ТЪРСЕНИЯТ продукт досега ( и най-труден за доставяне до България ), а именно: - RacingLine Air Filter Cleaning Kit – комплект за пълна поддръжка на памучните въздушни филтри от R600 Air Intake. - RacingLine R600 Intake – най-популярният intake за MQB платформа (седи вътре в кутията си). - Един студен интеркулер за EA888 Gen.4: - Няколко комплекта RacingLine PDM Flash toolkit-a ( за да имаме свободата да си флашваме колата където си искаме - Поредните благинки за турбо-то: Turbo Muffler Delete, Inlet Elbow за Garrett и Continental турбо: - И не на последно място грижа за външния вид от Auto Finesse: Поздрави и приятен уикенд на всички! П.С. И разбира се промо кодове отстъпка: GYEON_MAYNA , C_FINESSE.
    1 point
  24. Днеска пристигна поредната пратка от RacingLine с дребни, но важни неща според мен ( поне повечето ), включително и най-новият им продукт. Водещ щифт за монтаж на колела: Фрезован алуминиев изход за охладителна течност: Магнитна пробка за картера от фрезован алуминий – 2.0 TSI EA888 Gen3 & 3B: Магнитен комплект пробки за Халдекс: Магнитна пробка за картер за 2.0 TFSI , 2.0 TDI , 1.5 TSI и 1.4 TSI: Комплект с магнитна пробка за смяна на диференциално масло: 5мм адаптори за RacingLine главина: И още няколко подсилени турбо пътища за EA888 Gen.4 и други тръби, които просто са много големи и не се побират на снимките!
    1 point
  25. Минавам просто да споделя информация относно новости, които може да откриете в RedLine+. Вече може да намерите и части на Wagner Tuning за автомобили от VW групата: VW, Audi, Seat, Cupra и нашата любима Skoda! В момента сме в процес на добавяне на всички техни продукти, което отнема време. Имам удоволствието и да Ви съобщя,че много скоро ще бъдат добавени и продукти от компаниите: Milltek Sport Forge Motorsport Auto Finnesse (автокозметика) В момента имаме и активна комуникация относно придобиването на дилърски права и за KW Suspension, ST Suspension, do88 Performance, REMUS Performance Sport Exhausts и други. И не на последно място, личната ми Skoda Octavia VRS Mk4 2.0 TSI, EA888 Gen.4 е с Stage 1 софтуер на RacingLine Performance от вече близо 500км+ без да има каквито и да е други хардуерни подобрения. Тези дни ще направя замервания на дино с различни мапове: 95 RON и 98 RON, за да се види разликата и колко реални са конете, които се предлагат. И разбира се ще споделя информацията тук! А след като навъртя поне 5000+ км само със софтуер ще споделя повече информация за това как се усеща колата в различни условия. Благодаря за отделеното време!
    1 point
  26. Както всяка, така и тази година срещата беше изключително приятна. Благодаря на всички, които посетиха мероприятието. И както вече си знаете, догодина, в същия месец, на същото място Този път нямам кадри от ресторанта, не съм правил и клипове. И покрай готината компания на всички вас и приказката, която ударихме, явно не отделих достатъчно време за снимане.
    1 point
  27. От Update Portal-а на Skoda сваляш картата, която смяташ, че ти трябва, изтриваш всичко от твоята SD карта (бих ти препоръчал все пак да я запишеш някъде, преди триене, за всеки случай) и деархивираш (ZIP файл е новата карта) съдържанието на download-натата карта на SD картата и слагаш обратно в колата. Ако не си объркал нещо ще имаш последната карта от Шкода. Сега, има няколко уловки. За да "разпънеш" големите карти ти трябва 16GB SD карта. Ако е по-малка няма да стане. Освен това в никакъв случай не форматирай SD картата! Не знам по какво, но оригиналната мултимедия не харесва не "Шкода" карти, т.е. някъде нещо проверяват за да не може да се ползват обикновени карти.
    1 point
  28. Не. Аз приключвам дотук. Каквото имах го казах. Ако има други желаещи, може. Карал съм коли и без ABS. За 50то и 100те метра е и нужно качеството предвидливост и правилна преценка на обстановката. И плавни движения и плавно отпускане на съединителя, с леко задържане на полусъединител и няма да блокират двигателните колела. Също и предавките в низходящ ред трябва да се редуват, без прескачане. Вече на лед, като стъкло, трябва да се пълзи. Там ситуацията може да излезе извън контрол.
    1 point
  29. Aз не чета форума, откакто ме нямат за нищо , но ме дразни когато приятели ги ебават . Свети на 0.5 ако датчика не е запушен и не е на годините на колата, ама е заврян на кучето в ... и никой не иска да го сменя... Карал съм масло на което ми свети лапмата на 0,5 под 2000 оборота, то беше масло Shell за винтови диференциали , закара ме до София , мотора затегна, сипах някво вече ново , закара ме до вкъщи и смених мотора... Ноо ... Спомени.. Иначе и то от Лесново, преди Нови Хан , си беше ок..
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.