Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

спирачките - мнооооооооого зле


tsanko

Recommended Posts

Аз мас в колата няма да слагам. Ако ще Монтоя да ми препоръча :wink:

 

Ще сменя буталцата + гумичките (27 кинта :cry: ).

 

Но да питам, трябва ли да се развива нещо по апаратчето, щото е мнооого старо ('86) и незнам дали ще стане... Ако само се издърпат напред? :roll:

Ако щеш слагай.Препоръката ми е за твое добро.Не мога да накарам никого на сила.Нали знаете,че на човек насила можеш да му вземеш,но на сила не можеш да му дадеш. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батка не го приемай като обида, просто не мисля че маста ще изтрае достатъчно дълго и няма да стане на пръжки .

 

и имам пще един въпрос към старите шкодаджии, дано не ставам досаден.

въпросът ми е какво връща назад накладките (буталцата). нещо вътре под буталцето ли? нещо отгоре ли...?

прегледах и 2ре книжки и не видях... някаква шружина или пластина... или пък от хидравликата се връщат, знам ли????

:roll: :roll: :roll: :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо механично което да връща накладките назад.Те се отлепят съвсем малко от диска,благодарение на луфта в лагера на главината.Затова той не трябва да се стяга много.Значи се получава едно биене навън-навътре което отлепя накладките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси ikonoma, но все пак не трябва да има видимо усилие при триене в диска, нали?

 

щото аз като свалих гумата и мнооого стържеше диска в накладките, при това само от в едно положение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси ikonoma, но все пак не трябва да има видимо усилие при триене в диска, нали?

 

щото аз като свалих гумата и мнооого стържеше диска в накладките, при това само от в едно положение

Не трябва да задържа много.Трябва само леко да се чува прижулване.Най-очевидно е ако покараш без интензивно използване на спирачката и ако после бутнеш диска и той грее значи има задържане на цилиндърчетата или маркучетата са стари или некачествени и са се разложили,като по този начин намалят диаметъра си и това пречи на връщането на течността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен стържат накладките в диска, но лекичко като сваля гумата тогава се чува. Иначе спира както си трябва колата и не се заграват дисковете>.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само и аз да кажа нещо са свинската мас :lol:

Ако на някой се е случвало да му се затягат или клеясат гайките и да не може да си свали гумата само свинската мас помага сращу това. Може да е смешно но аз от както мазнах гайките с мас проблеми с отвиване се съм имал и не нося вече разни траби с които да отвивам :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При гайките според мен положението е малко по-различно. Там температурата не е толкова висока и позволява мазане. Единственно трябва да се внимава като се демонтира колелото гайките да не се поставят на гола земя, а в таса примерно, щото им се налепват разни боклуци и песъчинки. Та аз мойте гайки съм ги мазал с тънък слой с грес и също нямам проблем с ръжда, скърцане, трудно отвиване и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, добре че е мишел да ви внесе малко светлина в тунела, че като чета за тая мас и направо се пукам от смях. това ако го видят от някой друг форум и ще станем за смях.

 

Усещам, че някой хора или нямат или нежелаят да четат в книжката как се ремонтира и то относно възли, които са подробно описани и няма какво да се обсъжда относно тях. НЕ ЧАКАЙТЕ ВСИЧКО НАГОТОВО ОТ ФОРУМА!

 

Абе майка ми питаше някой дали няма мас, че си правела някаква маска за косата с гас и мас, та вместо да слагате по колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се подигравам, а само се бъзикам, бе човек, не се хващай.

 

Иначе да знаеш, досега не ми се е налагало да употребявам чука и да псувам, поне колкото до спирачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си меслете че всичко пише в книгите и това е самата истина . Най-добрите майстори не са тези с книгата а с дългогодишната практика и вярвайте ми едва ли за чели "Аз ремонтирам шкода" , но вски сам избира от къде да набира необходимата му информация . Аз предпочитам да питам добрите и стари майстори защото някой работи не ги пише никъде :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещам, че някой хора или нямат или нежелаят да четат в книжката как се ремонтира и то относно възли, които са подробно описани и няма какво да се обсъжда относно тях. НЕ ЧАКАЙТЕ ВСИЧКО НАГОТОВО ОТ ФОРУМА!

 

Викторе, това и друг път си го казвал. Ама не си прав! Защо си мислиш че всички имат ремонтни книжки?? Аз нямам, никога не съм имал подобна литература (а сме първи собственици на автомобила). Абсолютно нормално е като нямаш откъде да прочетеш да попиташ. Това че се задават въпроси, на които ти знаеш отговора (независимо дали си го прочел в книжка или го знаеш от практиката) не би трябвало да те ядосва, точно обратното - би трябвало да те стимулира да даваш точни и ясни отговори на всички, на които можеш да бъдеш полезен. Нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във форума всеки може да намери решение на своя проблем, но аз смятам, че който има елемтарно желание да научи поне основните неща за колата си няма да разчита само на форума, а ще иде примерно на Славейков и ще си набави като за начало зелената книга "Аз ремонтирам Шкода". Вярно - в нея информацията за много неща е доста постна, особенно от страна на чертежи и т.н., но пък има доста полезни обяснения за доста ремонтни операции.

От друга страна в момента (а и не само) на пазара има толкова голямо разнообразие от смазочни продукти, които са далеч по-добри от мас :) Всичко е въпрос на влизане в подходящия магазин, а такива има много:)

А относно ядосването на Вики - ами прав си е човека. След като аз написах, че цилиндърчетата се мажат със спирачна течност, а гайките с грес и все още има някой като Иконома да хвали маста... Нормално е да се ядосва човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ядосвам се защото книжката Аз ремонтирам Шкода я има за 10лв в магазина на Симеоновско шосе и поне това може да си позволи човек. Още повече, че някой неща не могат да се обяснят във форума, защото не са толкова прости и ако тръгнеме да даваме съвети може дори човек да се обърка. Иначе не искам да обидя никой, така че някой път ако кажа нещо по-остро, моля да не ми се връзва никой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе с риск да стана досаден... ама тъпите спирачки спират мноооого в на4алото първите 5 минути примерно. после и с напомпване пак не става.

да не са некви педераски накладки и като загреят да не спират? аз скоро ще сменям всичко де, ама просто се чудя що така :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо ходене по мъките беше но изводите са следните -

 

1. Накладки - само най-скъпите - аз си купих първо едни полски после FERODO и тогава мирнах

2. Дискове - може да не са нови, но трябва да са равни - стругар+няква специална машина

3. Апаратчета/маркучи - мноооооооооооого голяма ралика с нови маркучи, а апаратите трябва да ги полираш отвътре ако има някакви язви, да смениш уплътненията

4. Серво - ако имаш виж дали има вакуум, т.е. на около 2-3000 оборота трябва задължително да спира супер лесно, а по принцип и винаги :)

5.Моя съвет е: Като правиш предните прави и задните, защото те са два кръга предна лява със задна дясна и обратно

 

Гадна работа, ама се отплаща !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая намерих малко време и смених дисковете и накладките.

Беше голям зор с развиването на главината от диска, ама накрая се сетих да взема някаква ТРЪБА. Слизам в мазето, тръби няма, ама като взех една стълбичка 2 метра (направена от тръби и винкели) с лявата ръка ги развих :)

Сега горе долу спира, но трабва да скоча на спирачката и имам чувството че ще изкъртя седалката :? сигурно трябва да ги обезвъздуша...

Имаше и някакви проблеми с електроннита педерастии, първо не ми работеше десния мигач, после смених километража, после не щя да запали, заредих акумулатора, оказа се че е зареден ама не съм наврял жиците като хората :oops: , после едвам запали, ама не зареждаше акумулатора, видях че беше заминал един бушон, смених го с най-десния и видях че всичко работи ;) . След 1 ден престана да ми работи касетофона, но се оправи мигача и вчера се оправи и касетофона. Хахахахаха, кола с характер ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък се появи друг проблем - почти всеки месец (при интензивно каране) отнякъде -без да ми се губи спирачна течност, в спирачната помпа ми се появява въздух и спирачките ми изчезват. Карам, натискам педала - чувствам го по-мек и леко по-долу. Натискам пак - той пада по-ниско. На 3-4-ти път ми светва лампичката, но и без нея разбирам, че работата не е на добре. Сменям гумички на помпата - оправя се пак за около месец. Това 3-4 пъти . Вече ми писна! Сега само обезвъздушавам помпата, но от маслото, което не мога толкова прецизно да отстраня, под сервото в багажника ми се появи ръжда, което никак не ми харесва. Така, че ако имате някакви идеи къде е проблема - давайте! За което предварително Ви благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне аз я обезвъздушавам от щуцерите на помпата - там, откъдето тръгват металните тръби към колелата. Иначе тя се обезвъздушава през колелетата, но понеже при мен само там се получава въздуха - така му намерих цаката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз обикновено сменям цялото буталце с ново, но ако самата помпа отвътре е издраскана, и това не помага... също зависи каква течност слагаш - аз веднъж реших да я сменя от Приста ДОТ4 с Локхийд ДОТ3 и в резултат гумичките на помпата станаха на тесто :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

развиваш щуцерите и маркучите, гайките които я държат към сервото/купето/ също. Избираш си някой от 4-те извода и духваш вътре с компресор или помпа. Сложи си преди това ръката пред буталото да не избяга щото аз моето така го гоних на 10м. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.