Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Хмм - Гледам тука снимките


lorddigital

Recommended Posts

От срещата.

 

Гледам посъбрали са се пак Шкоди ,ма слабичко присъствие от Столицата... всички са ми познати ,само този Син Рапид на кои е? и още ми е по-интересно какво има под предния капак освен газовата бутилка??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не визирма конкретно себе си, но виж раздела Срещи, прибави факта, че събота е бил работен ден и за гарнитура сложи, че много хора са си имали лични ангажименти и задължения в единствения за 2 седмици почивен ден и ще си обясниш слабото присъствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е радиарота на климатика което се чудиш какво е

А колко дриги глезотиики имаше в него влл. и наченки на борд компютър

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като го видях с бургаската регистрация се замислих-никога не я бях виждал колата...После се установи,че момчето живее във Варна :? Готина е колата...Ролбара със халогените,стоповете/то всички имаха такива де :P /ама климатика ме остави с пръст в устата :lol: Да ви питам след поставянето му това няма ли да спъне колата???Имам приятел дето кара Пасат 3-ка 1,9TDI

и като го включи се усеща че колата става по-мудна...Това е кола 110 коня...На Шкодата не се чувства много :arrow: :roll: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като го видях с бургаската регистрация се замислих-никога не я бях виждал колата...После се установи,че момчето живее във Варна :? Готина е колата...Ролбара със халогените,стоповете/то всички имаха такива де :P /ама климатика ме остави с пръст в устата :lol: Да ви питам след поставянето му това няма ли да спъне колата???Имам приятел дето кара Пасат 3-ка 1,9TDI

и като го включи се усеща че колата става по-мудна...Това е кола 110 коня...На Шкодата не се чувства много :arrow: :roll: :?:

 

Когато климатика е включен - компресора спъва колата доста ,лятото карах Фелициа 1.6 и като и изключа климатика ,все едно пускам турбо:)

 

Когато обаче не е включен ,има ЕлектроМагнитен съединител които напълно отделя компресора и не се върти.

 

Въпреки всичко ,за краини маниаци като мене примерно ,компресора е вредител защото заедно със ремъка и макарите му ми добавят ротационна инерциа на мотора. Във резултат на това го изхвърлих от моита кола:) разкарах и изпраителя за да мога да набутал достатъчно широк ИнтерКулер и други такива "маниашки " работи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение, което и друг път съм изказвал по този въпрос, е - за да има удоволствие от шофирането с включен климатик мотора трябва да е с минимум 90 к.с. С толкова коне градското шофиране е поносимо, а извънградското сравнително добро. Всичко останало под 90 коня е прекаленно голям компромис с вървежа на колата, само и само на шофьора да му е хладно :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки всичко ,за краини маниаци като мене примерно ,компресора е вредител защото заедно със ремъка и макарите му ми добавят ротационна инерциа на мотора. Във резултат на това го изхвърлих от моита кола разкарах и изпраителя за да мога да набутал достатъчно широк ИнтерКулер и други такива "маниашки " работи

 

:smt041 ами да!

няма тън - мън.

що не пуснеш една тема "за климатика" и там да пишеш, че си го изкормил, мноо ми е интересно кой кво ша ти отговори. :smt041

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки всичко ,за краини маниаци като мене примерно ,компресора е вредител защото заедно със ремъка и макарите му ми добавят ротационна инерциа на мотора. Във резултат на това го изхвърлих от моита кола разкарах и изпраителя за да мога да набутал достатъчно широк ИнтерКулер и други такива "маниашки " работи

 

:smt041 ами да!

няма тън - мън.

що не пуснеш една тема "за климатика" и там да пишеш, че си го изкормил, мноо ми е интересно кой кво ша ти отговори. :smt041

 

Хехе нека отговаеят хората тука бре:)

 

Ма не забравяи не съм го просто изкормил ,освободих место за 6 литров кулер ,подобрих си значително циркулациата на въздух към моторния отсег ,намалих мъртвата маса със не по-малко от 15 килограма.

 

Колата между другот имаше пълен Климатроник ,само че никога не съм го ползвал щото зимно време не може да се кара а лятно време ... просто свалям покрива:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно олекотяването ,

вчера олекотих Рапида максимално(закарах го да го кърпят) . Махнах всичко от вътре , остана само една седалка, мойта :) Та рекох да го пробвам на вървене срещу един опел кадет 1.3 обикновен . Направо го скъзах :) ,жалкото е че нямаше камера да снимам триумфа на Шкода :mrgreen: Шума в купето е доста голям но определено има разлика във вървежа :) ама нормално само имструментите които нося и музиката тежат 20 кг. :)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно олекотяването ,

вчера олекотих Рапида максимално(закарах го да го кърпят) . Махнах всичко от вътре , остана само една седалка, мойта :) Та рекох да го пробвам на вървене срещу един опел кадет 1.3 обикновен . Направо го скъзах :) ,жалкото е че нямаше камера да снимам триумфа на Шкода :mrgreen: Шума в купето е доста голям но определено има разлика във вървежа :) ама нормално само имструментите които нося и музиката тежат 20 кг. :)

Поздрави

 

Езък ,сега като махнат ръждата и сложат на неино место нова ламаринка ша ти се качат килограмите:) - требе да работиш по въпроса със олекотяване на инстумените 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатикът на синия Рапид вече функционира! Остава да се монтира електронния блок за превключване на топло-студено според зададената температура в купето - т.е. климатроника :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Когато е напълно готов ще публикувам снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен климатика си готина екстра и с бих с слжил та ако ще да го ползвам и само при спускане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си мислиш докато не го изпробваш на слаб мотор на градско :) Като започнат да те натискат отвсякъде съм убеден, че ще го изключиш :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатикът на синия Рапид вече функционира! Остава да се монтира електронния блок за превключване на топло-студено според зададената температура в купето - т.е. климатроника :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Когато е напълно готов ще публикувам снимки.

 

Значи правилно съм се ориантирал ,че на срещата не беше готов и маи гледаха как да сложат кондензера от преде:)

 

Много яка снимка обаче покраи възтановяването на 110-ката:) пдоралжаваи все така ;);)

 

П.С. Какъв е тоз вал ,да не е нкои по-насъскан от 136-ковия :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валът е 280/280 градуса! Поръчах го от Чехия за скромната сума от :roll: :roll: :roll: 170 евро...

 

Ще взривя Р-ката! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валът е 280/280 градуса! Поръчах го от Чехия за скромната сума от :roll: :roll: :roll: 170 евро...

 

Ще взривя Р-ката! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Леле мале - ти си фен! Тоз вал си е почти като Piper285 ,ужасно агресивен даже направо празния ти ход вероятно ша требе да е над 1000 оборота. Пак и цената си я бива! 1300 или 1100 мотор ша бъде ,и некакви други хитрни по дфигателя ще има ли?:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, Лорде, по предписание на производителя трябва минимален празен ход 1150об/мин, само кофти, че не е "кавал" (piper) ама и така става. Има и по-остри валове, например 305/302 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ама това се кара с мин. степен 12:1 и изчиства над 3500об/мин.

 

Аз вече съм закупил двигател за моята Р-ка 781.136 и освен вала, смятам да се развихрям максимално, т.е. да вложа целия си идеен потенциал (този път!!!). Ще махам бензиновата помпа (тя товари разпределителния вал а и шкодовата не може да захрани карбураторите) и ще слагам електрическа, 2 двойни DelOrto 32мм дифузьор (Благодаря на F16, от който ги купих!!!) имам всмук. колектори за тях от 130РС (благодаря на Демир Славов), смятам да "изпусна" по-големи клапани (поне всмукателните) с по-тънки стъбла (6.5мм) и да набия бронзови водачи, главата на 0.8мм (10.5:1) и други работи.

 

Като приключа с проекта ще ви напиша подробно какво съм правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм закупил двигател за моята Р-ка 781.136 и освен вала, смятам да се развихрям максимално, т.е. да вложа целия си идеен потенциал (този път!!!). Ще махам бензиновата помпа (тя товари разпределителния вал а и шкодовата не може да захрани карбураторите) и ще слагам електрическа, 2 двойни DelOrto 32мм дифузьор (Благодаря на F16, от който ги купих!!!) имам всмук. колектори за тях от 130РС (благодаря на Демир Славов), смятам да "изпусна" по-големи клапани (поне всмукателните) с по-тънки стъбла (6.5мм) и да набия бронзови водачи, главата на 0.8мм (10.5:1) и други работи.

 

Moга да ти уредя водачи и легла от берилиев бронз и ако искаш 7 мм титанови клапани , но цената няма да е много ниска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееехее то ша стане почти РС тва чудо бре:)

 

Само един лек Тюнерски съвет - при тази степен на сгъстяване и този вал трябва да помислищ и за накакъв хитър контрл на Тайминга (предварението) ,заводските криви за 105/120 може и да стават за база но за да върви мотора си трябват други и естествено задължително бенз от 100 нагоре:)

 

Виж чехите какво правят ,то си има решение нема смисал да октриваме топлата вода...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.