Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Хмм - Гледам тука снимките


lorddigital

Recommended Posts

Имам си аз една идейка за предварението, но приемам и съвети. Смятах да шунтирам вакуум регулатора (и без това Веберите нямат вакуум управление) и да настроя делкото направо на 23 предварение. Как мислите? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам си аз една идейка за предварението, но приемам и съвети. Смятах да шунтирам вакуум регулатора (и без това Веберите нямат вакуум управление) и да настроя делкото направо на 23 предварение. Как мислите? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Ауу звучи ми грубо ,за 20 градуса на ниски ,ниски обороти - на големите ча требе към 50-60 да отива:)

 

Значи тва вакумното управление е единствената обратна връзка която регулатора на предварение получава за това дали мотора е под натоварване (Load) ,общо взето във всяка точка след дросела ми се струва ,че е едно и също. Моите колектори за Weberа във проекта още във самото начало заложихме едни малки щуцери за вакумния регулатор и за спирачките....

 

При такъв екстремен тюнинг като твоя ,може и да е по-добре без вакумния - знам ли. Заради тва си мисля ,че е наи-добре да се провери точно Чехите какво правят със изпреварването на такива около 100 коня матори ,а те имат доста от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.