Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Акумулатори


CaRp

Recommended Posts

Колега погледни си обувките, жиците въобще инсталацията. Тока не ми е от любимите неща не го чаткам много но с акумулатор като твоя дядото кара джогана вече 5 зима. Ако финансите ти позволяват си вземи BOCSH тва е марката. На бащата на опела е такъв и е със сигурност поне на 5 години. Казвам ти го защото зимата лампата свети леко което показва че не се зарежда като хората и въпреки това няма проблеми стои по 2-3 седмици отиваш върти и пали, като имаш предвид че колата е с аларма която черпи по малко. Такъв акумулатор (BOSCH) имаше едно аверче на едно Рено. Френската кола претърпя едни каваци добре че момчето се размина без драскотини. Стоя към година преди да го разхвърлим за части. Акумулатора го сложихме на една лада въртя ли въртя докато запали, но се справи и с това предизвикателство. Изводити си ги направи сам. Пожелавам ти пове4е живот на новия акукулатор и повече да нямаш проблеми с шкодето весела нова година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

така значи аз си карам шкода 105л от 81г

и четох цялата тема и ми стана ясно че трябва да сменям алтернатора

стото сега както е без музиката акумулатора ми карам я на едния ден с фарове и парно пуснато и на другия ден уууу и едвам варти на сутринта та едно 4е акумулатора смятам от 44 на 55 да мина ще тябва или да смена алтернатора с по мошен 80ампера сте е добре или да пренавия този

вапроса ми е дали е ефективно тва с пренавиването и каде го прават в пловдив или от каква то4но кола и модел може да стане и да се захване без проблем щото музиката ми седи в нас и такмо стях да почвам да монтирам и попаднах на тези теми та се замислих

чакам отговори от вас :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Госте Дявол днес има сбирка на Пловдивските членове на клуба (Ако доиде някои от друг град на Гребната в 16ч да се чувства добре до6ъл) Ще го обсъдим твоя проблем и каде наи добре да ти го направят в Пловдив. Ако имаш времв заповядаи и ти ако няма6 ще ти пиша утре вечерта какво сме измислили. поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

Размера на кабелите е важен разбира се,но по-важно е състоянието на връзките.Добре е кабелните обувки да са никелирани и запоени(качествено) към кабелите.Между гайката и обувката да има подобна шайба+осигуряваща,тъй като двете заедно с намаляването на усилието за стягане без превъртане,осигуряват добър и постоянен във времето контакт.

За алтернаторите:

Без да отричам ползата от по-мощен алтернатор един вариант е подобряване на използуването на наличния,чрез намаляване на диаметъра на приводната му шайба.Това позволява и при лоши условия,когато се комбинират ниска скорост,фарове,отопление,чистачки да остава енергия и за заряд на акумулатора.Не трябва да се прекалява обаче,тъй като прекалено малкия диаметър,ще доведе до приплъзване и по-бързо износване на ремъка!!

Много е важно да е чист от масло и прах,за да бъде нормално охлаждането му!Не го препоръчвам,обаче на любителите на максималните обороти,защото няма да му издържат лагерите!Те трябва да се гресират от време на време(2-3 г.).При елмех. реле-регулатор да се регулира на празен ход с включени фарове и нормално зареден акумулатор -на 13,5-14 волта.

За акумулаторите:

Без значение дали са необслужваеми:

При студено време акумулатора не само намалява способността да отдава енргия,но не я и приема.Под -15 градуса и четири алтернатора да имаш той не се зарежда въобще.Приемането на енергия(зареждането) се възстановява чак когато температурата на акумулатора се нормализира,а това е бавен процес поради голямата му маса и лошата топлопроводност на пластмасовата кутия.Иначе казано при къси зимни карания той просто не се дозарежда.Дългата употреба на недозареден акумулатор скъсява живота му драстично.Изхода е поне веднъж месечно зареждане в къщи на топло.

Една минута разряд на стартер се възстановява с едночасов нормален заряд.Дори през лятото,ака караш по 5-10 км до работа и обратно трябва един път месечно да се дозарежда продължително време.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам наблюдения, че в последните години на акумулаторите Старт им падна рязко качеството. През февруари 2004 си купик 44 Ач стандартен от Ломско шосе в Надежда. Тая зима по време на януарските студове при минус 18 умря. Понеже беше в гаранция, отидох да го върна, провериха го и се оказа, че има неработеща клетка. Дадоха ми чисто нов. И в последните няколко седмици, верно не я карам всеки ден в колата, но много пада тоя акумулатор - сутрин върти най-много 10-15 пъти и то бавно-бавно и край с него. Зареждането от алтернатора на средни обороти е 13.80 волта - колкото трябва. За сравнение първия ми Старт същия модел, купен в средата на 90-те години издържа 5 години, при това без да го свалям и зареждам нито везнъж. Лятно време е оставал без електролит, зимно време при минус 15 градуса е въртял 20-30 пъти и повече. Следващия ми Старт беше осезаемо по-лош от него и издържа около 4 години и нещо. За третия вече писах. Ползвал съм и Бош - необслужваем. Моя не беше нищо особено - издържа около 4 години и половина или малко повече. Сигурен съм, че следващия ми акумулатор няма да бъде Старт. Май е време да пробвам Монбат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам допълнителни сериозни консуматори но съм много доволен от Монбата 44А които имам. Никви грижи не ми е създавал засега на 3 години е. 9 месеца беше стоял защото преди да взема колата беше стояла толкова заредих го 6 часа. Нямах търпение да чакам повече исках да видя ще запали ли двигателя. Въртях 2-3 минути преди да запаля проблеми никви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех тея гости...'А да видим защо не си доволен от Монбат? Когато изказваш подобен род мнение е хубаво да не си голословен, а да уточниш защо...

Аз мога да ти изредя поне 5 причини поради които съм много доволен точно от Монбат, визирайки съотношението цена/качество. А твоите съображения какви са???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГостЕ нема, мен вчера ме мързеше да се логна :oops: та не съм доволен защото си взех необслужваем 45Ач в началото на големите студове и още на втория ден ми загасна зеленото. За искрата, питай някои кировец как правят Искра, аз лично не бих си купил повече нито искра нито монбат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изрично написах съотношението цена/качество. Моя, както и този дето взех на баща ми за Реното, е Монбат. И двата са обслужваеми. Перфектни са за обслужване/поддържане. Вярно, на бащата колата е "уличница" и към края на големите студове падна, но за 12 часа стана отново нов. Това явление тази зима беше масово, така, че не бих окачествил марката като лоша само заради това. Само да вметна - бащата кара колата по цял ден, но общо взето на къси разстояния. Нали се сещаш колко паления са това на ден. От друга страна моя го товаря с музика и доста допълнителни консуматори. И все още е на 6, вече 2-ра година. За сега съм го зареждал само веднъж, но му пийнах соса по моя вина, докато правих upgrade на музиката, т.е. претърпя доста тестове.

Така че за тези пари акумулаторите са си добри. Ако не те устройват като качество бягай в горния клас и си купи ACDelco или Bosch, ама там парите са двойни, което не вярвам да те устройва. Аз до преди 2 години бях с ACDelco, а на Астрата в момента съм с Bosch. На сестра ми на А3-ката също съм сложил Bosch - добри акумулатори на съответната цена:)

А ти като не си доволен от Монбат и Искра, какво ще си купиш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За искрата, питай някои кировец как правят Искра

 

питай ме де???? за 6 години в този гейски техникум не съм разбрал, че има нещо общо с каквито и да било акумулатори. Ако не е нещо от последните месеци (от юни до сега) съм 100% сигурен че са те излъгали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За искрата, питай някои кировец как правят Искра

 

питай ме де???? за 6 години в този гейски техникум не съм разбрал, че има нещо общо с каквито и да било акумулатори. Ако не е нещо от последните месеци (от юни до сега) съм 100% сигурен че са те излъгали.

Пич къде мислиш че ходят на стаж кировци, и какво мислиш че правят там стажувайки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не беше гост щях да ти пратя 1 лично че сме доста далече от темата, но все пак е за производството на акумулаторите

 

последната година строго индивидуално >>> кой къде намери

предишните 3-4години > ТЕЦ софия и изток, ЦЕРБ(централна енерго-ремонтна база), трамваиния завод,завод хюндай(не за коли), кремиковци и още подобни места където никой няма да ти даде да пипнеш нещо важно поради причината че всеки знае с какво желание ходят учениците и как ще си свършат работата. От мойте 3-4 стажа който съм карал още на входа казват:"нищо не пипайте, ръцете в джобовете, ако имате да питате питайте ако ли не си говорете в ъгъла без да ни занимавате"

 

дори да е тъка както казваш, което не ми се вярва ,стажа по закон е 10 работни дни, за тези 10 дена от 365 в годионата е твърде малко че да се слагат всички под общ знаменател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като си се навил сложи си Искра пък след някоя друга година ще споделиш мнение как се държи. Аз лично не смятам да се отказвам от Монбат освен ако не ми изпаднат повечко парички да си взема Bosch щото за мен това са едни от наи добрите акомулатори но е около 90 кинта 45А Монбата е 2 пъти по евтин и засега се справя достоино

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Абе тия акумулаторджии от Ломско шосе (представителите на Старт-Добрич) са много отвратителни. Преди две години - акумулатор с неработеща клетка. Преди два месеца ми го смениха с нов, сега го погледнах по внимателно - в три от клетките електролите е доста под нивото, което трябва да бъде, едвам покрива плочите. :smt067

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Необслужваемата Искра е желателно на всеки 6 месеца да се обслужва.

Така прецаках единия на 2рата год. - вече е 10,9 волта - сложих Момбат - нов е и нищо немога да кажа.

Другата ми Искра - я подържам. Вече 2год и 5 мес. кара. В голямия студ се справи. НО не съм доволен от него. А инак ми върши все още работа - и дори и музика слушам с часове някой път и няма проблеми - на паркинг.

 

От тази година влязаха някакви нови стандарти за акомулаторите!!!

Че 1,3куб. е дв. и ми дадоха препоръчена стойност от завода на Момбат като за дизел!!!

А за дизела ми 2,4куб. - за танк ли ще ми дадът!!! - споко - проверих колко ще е. От Искра-65лв. на Момбат ~87лв - с повече ампер часове.

За Бош - няма спор - НО и за тази цена мога да си сменя 2 акомулатора за по 2год. - а те ще изкарат и повече.

На Боша гаранцията - що е малка!!?

Айде с здраве - каквото си вземете - това ще си ползвате - останалото е малшанс за качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
:) Да ви кажа, днес направих един експеримент. След като си оправих стартера (смених четките), той започна да върти доста по-бързо. И реших да му сложа да пробвам стария акумулатор Бош, закупен като нов в началото на 2000 г. и седящ в къщи неизползван от около година и половина. Последно го бях заредил напълно преди 2-3 седмици, ако не и месец. Сега го включих само за 1 час да се позареди и го сложих в колата. Врътна и запали, дееба майка му. Не вярвах, че след година и нещо седене ще има достатъчно сила. За сравнения имам един Старт, купен само един месец преди Боша, но и при зареждане вече не държи и 3 волта ток. Докато тоя като че ли ще изкара още едно лято, ако се кара 3-4 пъти в седмицата колата. Е, зимата няма да може да върти, също и ако се наложи повече от 5-6 пъти да се върти стартера, но все пак съм приятно изненадан. :P
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави го един ден на студа и пробвай да запалиш! Ако при температура +20 градуса акумулатора е със 100% от капацитета си при 0 е на 50%.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На баба Шкода стария акумулатор,ако щете вярвайте изкара точно 10 години :D .Няма лъжа,няма измама,ама беше Warta,но беше обслужваем.Сдаде богу дух преди 1 година и сега сме с някакъв испански,от който също съм доволен,поне не се налага да му доливаш нищо.Марката обаче не я помня,вчехме го от Метро,цената беше към 70 лв :)

Поздрави 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR, знам че няма да издържи и една нощ на студено, както беше вчера да речем. Но мога да го слагам отвреме на време, особено като я оставям колата повече от 1-2 дена без да я паля, тъй като акумулатора има достататъчно ток да захранва алармата и микровълновия датчик, но няма да може да завърти стартера ако тръгне някой да я краде.

Аз също купих опела на 11 години с все още работещ оригинален опелов акумулатор, беше необслужваем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.