Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

загадка


rsk

Recommended Posts

Аз залагам на 120. Разглеждах веднъж някаква класация на най-грозните автомобили в UK и 120 беше в челните позиции наред с форд КА, фиат ритмо и други мастодонти на уродливото автомобилостроене :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

общо взето не е чак толкова зле представена, критикуват предимно поведението (което мен лично ме учуди) и качеството на изработка. колата е поставена в раздел "badly built"

http://www.bgphoto.net/photos/4976/o632 ... 406250.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/4976/o632 ... 687500.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да им ПИКАЯ В УШИТЕ на тия тъпи бастуни от Англия, дето са написали тия глупости. Трудно се управлявала - да бе да, като си некадърен и нескопосан как няма да ти е трудно. Че те имат ли идея как се управлява Лада пък после да си говорим. А междудругото има ли я Ладата в тая книга? Доколкото съм забелязал по филмите в Англия карат доста Фордове - а по-голяма каруца от Форд трудно се намира. Да не говориме, че качествена изработка и форд са две противоположности, камо ли за състоянието на салоните в тия фордове. Абе я да се ебат в гъза тия глупаци дето са я написали тая книга!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как не са се сетили тия тъпи англичани за грозния си Mini Couper? А тоя новия е още по-грозен даже, вътре приборите са мани бегай, пари трябва да ми дават да го карам. Много се ядосах на тая книга, ей!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първото mini го има в раздела "design disaster", но във версията му clubman.

lada я има също като estelle в "badly built", но със samara и riva (2105), в "motoring misfits" е с niva и пак с riva, и в "misplaced marques" - само с riva...

като цяло книгата ми се вижда обективна, или по - скоро не е пристрастна, защото е пълна с британски коли, бключително и rolls-royce!

има и заз! викат му zappo :!: това малко ме учуди, защо си мисля, че в книгата са само коли, които са се продавали в англия, а заз 965 нещо не мога да си го представя като експорт за GB...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо има такива "хора",които си пишат пълни глупости... :!: :?: :roll: :smt021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

beliq_lebed :smt040 :smt038 .Братле тоя дето е писал книгата ако ти падне не му завиждам ;) :mrgreen: .

 

А сега сериозно, и аз не виждам какво е толкова лошото на управлението на Estelle-a, като изключим, че на сняг и лед много, много не завива (ама той и Favorit-a не завива, и то коя кола завива на лед, без зимни гуми и с несъобразена скорост :| ), на интериора пък кво му е :roll: , даже е по-добър от на Favorit кафевия, дето е с цвят на рядко щастие :? , че не бил изработен от висококачествени материали, аве тес луди ли са ве, тва да не ви е Porsche :smt104 .

 

И като заключение бих казал: Skoda RulzZzz :smt019. Автора е от страна, където са разрешени сватбите между мъже gayfight.gif.... ко да приказваме повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви, колкото и да е неприятно, голяма част от написаното е вярно :(

Имал съм удоволствието да карам 1000 MB, 100 S, 120 L (1980), 120 L (1986) и Favorit (него няма да коментирам).

От изброените най-добро поведение имаше 1000MB. Беше като тухла, но пък си взимаше завойте. 100 S беше сравнително стабилна. 120-ките бяха/са ужас :evil: Вярно катеренето зимно време с тях не беше проблем, но взимането на завой беше, меко казано, приключение. Трябва много майсторство за да се овладее този автомобил. За съжаление за това допринася твърде тежката задница, която веднага тръгва напред при всяко по-рязко натискане на спирачката, нещо което в не малка степен важи и за 100S. На магистралата при наличие на страничен вятър 120 става доста трудна за управление, което се дължи на прекалено леката предница.

Що се отнася до лошото качество на PVC бих казал че не е чак толкова зле, имайки предвид че все още (25+ години!) не се е разпаднала, нещо с което френските например не могат да се похвалят :lol:

За съжаление и самите производители от Шкода си признават конструктивните недостатъци на 120 :( В една от книжките които съм чел за 120 имаше раздел проблеми и решения. Та там за проблем бяха написали "нестабилност при високи скорости", а за решение "каране със съобразена скорост и съобразяване с конструктивните особености" :( .... Уви :(

Иначе като цяло си харесвах Шкодите. 120ката все още я кара бащата, но скоро ще му прехвърля Vectra-та.... като си взема Octavia-та :P (поръчана я и я чакам - 90 дни заради цвета...), 1000 MB-то го свиха циганите :(, 100S го подарих....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Донякъде си прав - при прекаленно силен страничен вятър и висока скорост на движение (120+) се налага лека борба с вятъра. Но при отсъствието на силен страничен вятър, дори на шосе с бабунки, при 140 км/ч колата си залепва за пътя и няма мърдане. А за завоите мисля, че не си прав. Естественно - трябва да не си с галоши. Повечето от вас сигурно знаят какъв е пътя Боровец-София. Миналата седмица на правия участък след Самоков ме изпревариха Reno Espace, VW Golf и още някаква кола. Ами после започнаха завоите и буквално ги разцепих и то без да си давам особенно зор - на 4-та без много газ, 60-70-80 км/ч по завоите, с малки изключения. В това число си возих и кафето на барчето и то не се разля :) Не виждам как ще те изпревари задницата или ще "изпусне" предницата, поне на мен до сега не ми се е случвало.

Съгасен съм, колата е стара от конструктивна гледна точка и затова не може да се мери с повечето нови коли, но през 80'-те, който се е качвал на Шкода, особенно на дълъг път, после винаги е казвал, че е далеч по-комфортна от Лада и Москвич. Дори сега си мисля - ако сравним возията и комфорта в купето с аналогични по производство и години "западни' и СОЦ коли - Шкода е по-добрия автомобил :)

А относно англичаните - ми да го духат. Никога не съм ги харесвал, никога не съм ги разбирал. Единственото тяхно, което ми харесва е Aston Martin. Всичко останало - навици, правила и т.н. е гола-вода. А пък откакто започнаха да кръстосват пишка с пишка....нямам думи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако твойта е тази на снимката, тя наистина се държи малко по-добре от модела 1986++ Личен опит....

Що се отнася до завоите - самия факт че при сваляне на гума, гайките трябва да се развиват САМО с натискане на ключа надолу (иначе гумата превърта!) е достатъчен да покаже колко малко е натиска върху предния мост.

За возиаята на Шкода - наистина далеч превъзхожда руските си събратя (лада, москвич, жигула и т.н.), но за съжаление е далеч от западните (Opel Kadet и други на същите години). Динамиката на двигателя също е далеч от истината. Шкодите до Felicia са и доста шумни :( Все пак едно гърне далеч не е като две или три :( С 5 степенна скоростна кутия това донякъде се оправя (все пак оборотите падат с близо 1000), но...

Абе като цяло много добър автомобил от времето на соц-а. Просто нямаше конкуренция. Но сега при отворения пазар се вижда, че просто не сме имали достъп до наистина добрите автомобили, а и чехите не са имали за какво да си дават зор. Конкуренция нямаше.....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при сваляне на гума, гайките трябва да се развиват САМО с натискане на ключа надолу (иначе гумата превърта!)
- Ти накъде искаш да го натискаш тоя ключ?! Как ще превърта гумата бе - ей тва ми е много интересно как си го измисли?!

 

А и не сравнявай Шкодата с Опел кадет, защото тя вози доста по-добре от него и вътре не се чуват всякакви скрибуцания и тропания като в Кадет-а. Аз по-твърдо и неприятно возене от на Кадет и Голф просто не се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодите до Felicia са и доста шумни Все пак едно гърне далеч не е като две или три

 

Приятелю, Favorit e преди Felicia и е с 2 гърнета (както и Felicia-та) и пак е по-шумен от нея. Според мен разликата е и в квадратните метри изолационен материал използвани при 2та модела :roll:, разликата в тампоните на мотора и ск. кутия, както и факта, че двигателя е с верига, а не с ремък. Даже 1-вите Фелиции са също шумнички, щото нямат изолационни кичета от долната страна на капака и зад акомулатора :? .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До beliq_lebed: На мен ми е по-удобно да дърпам ключа нагоре (не кръстат а оригиналния на Шкода, тип лула) отколкото да го натискам надолу. И при това движение (т.е. дърпане нагоре) колелото превърта. защото просто повдигам предницата... Надявам се да съм бил достатъчно ясен.

 

До Redline__: Да, прав си. Пропуснах Favorit и Format :cry: Също съм съгласен за веригата, кечетата (шумоизолации) и т.н. Идеята ми беше, че Шкодичката е доста по-шумна от лада, да не говорим за Opel и сие от нейното време....

 

Просто изказах своето мнение. Извинявам се ако съм засегнал някого. И аз карах 8-9 години Шкода и скоро пак ще съм с Шкода... Нищо лошо за марката :D

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата вози по добре от голяма част от съвременниците си - не само лади и москвичи, а и ескорт, кадет и т.н. Който и да се качи при мен веднага забелязва колко гладко вози. А шума....питайте приятеля на Виктор (как му беше името на тва момче с Астрата?!?) дали се чува нещо в купето !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега :lol: Нека не казваме на бялото черно!

Карал съм Шкода доста време. Доста по-шумна е от всеки Escort, Kadet и друга западна кола от това време. Аз и сега карам Vectra 90та година и Шкода 1986 (то и от 90та е същата...) с обезшумителни кечета и 5 степенна скоростна кутия. Нека не ги сравняваме :P

Возията - по-меко (по-гладко) не означава по-добре! Поне аз съм на такова мнение. Много е важно колко "ляга" колата в завоя. Това определя и стабилността и! А шкодата си полягва...

 

За последно: Харесвам марката! Не случайно си поръчах Шкода! Просто обективно (или поне се опитвам) отчитам недостатъците и. В крайна сметка идеално няма а и да има е много скъпо :( Затова правим компромис и взимаме най-доброто за дадена цена....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при сваляне на гума, гайките трябва да се развиват САМО с натискане на ключа надолу (иначе гумата превърта!)

 

аз въртя на където ми падне на горе, надолу абе навсякаде и до сега подобно нещо не ми се е случвало.

 

за останалите недостатъци съм съгласен. Като вдигна над 100км/ч ми идва да си сложа шлемофони :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумата може да превърти ако гумаджиите разбира се преди това са стегнали гайките като за тир :evil: И след това като се накъсат шпилките на задните барабани гледайте как се махат барабани с ъглошлайф...... НЕ ТРЯБВА да се стягат толкова зверски просто. Нежнички са Шкодичките :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за гумаджийте е вярно! И за това че Шкодичките са нежни също. Ма нали са женски :P Искат нежно отношение. И ако го получат се отблагодаряват с покорна и безаварийна работа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.