Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

загадка


rsk

Recommended Posts

Това за гумаджийте е вярно! И за това че Шкодичките са нежни също. Ма нали са женски Искат нежно отношение. И ако го получат се отблагодаряват с покорна и безаварийна работа....

 

Протестирам :mrgreen: , моя е мъжки и на всичкото отгоре е хомосексуалист :smt019 (и ше го исплющя накрая - неска на 6 градуса външна температура не запали :| )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото возих две немчета на 120ката и те какво казаха - "Ааа...Romantisches Auto!!!"

 

Това мисля че казва всичко за колата :D;):D

 

 

 

 

 

А мойто мнение е :

It's all handling that matters !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не съм съгласен с това че веригата при Шкода(120-ките поне) или някакви други технически решения по двигателя допринасят за шума в купето,вътре дори нямаше да се усети разлика ако чехите бяха сложили ремък!Не говоря за двигател с разхлабена верига дотолкова че да дава 12 градуса отклонение примерно като се закачи на елкона :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Единствения по-силен шум се дължи на гърнето,но няма как едно не е като три! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе PRR, как може да сравняваш тази дървена каруца Opel kadet с шкодилака.Много по добре вози Шкодичката от Опела.Много хора са ми го казвали след като съм ги возил на моята Шкода 105л и на опела на баща ми(kadet от 1983-а).Иначе като издражливост опела наистина е ненадминат(в сравнение например с френските педерастии като рено и пежо).От 12 години го имаме и е каран зверски, а двигателя и предницата не са мръднали, но ламарините му са леш...Шкодака ми прави от време на време проблеми но в сравнение със съветските щайги е направо песен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jikata,

120ката е много мека. Спор няма. Лошото е че е прекалено мека. Поне мойта беше/е такава. А това води до нестабилност :(

Що се отнася до вървенето/катеренето на сняг 120 е супер, но 100S катереше повечко :D Но и с двете съм катерил там дето разни "западни" се озорваха и бутаха 8).

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех, брех, какъв сериозен спор се заформи. Доколкото съм запознат, най-лошо сглобените Шкоди са тези Фаворитки, които са излезли от завода по времето, когато е имало виетнамци.

Колкото до шума - ми Фелациото например си е шумничко! Явно има спестен изолационен материал. Но мен пък това ми харесва. Воланът е тежък - аз пък имам мускули... Така че не смятам, че пречи особено!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех, брех, какъв сериозен спор се заформи. Доколкото съм запознат, най-лошо сглобените Шкоди са тези Фаворитки, които са излезли от завода по времето, когато е имало виетнамци.

Колкото до шума - ми Фелациото например си е шумничко! Явно има спестен изолационен материал. Но мен пък това ми харесва. Воланът е тежък - аз пък имам мускули... Така че не смятам, че пречи особено!!!

 

това ми звучи тип гроздето е кисело,ама карай....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех, брех, какъв сериозен спор се заформи. Доколкото съм запознат, най-лошо сглобените Шкоди са тези Фаворитки, които са излезли от завода по времето, когато е имало виетнамци.

Колкото до шума - ми Фелациото например си е шумничко! Явно има спестен изолационен материал. Но мен пък това ми харесва. Воланът е тежък - аз пък имам мускули... Така че не смятам, че пречи особено!!!

 

това ми звучи тип гроздето е кисело,ама карай....

 

:smt011 На мен пък не ми звучи така :? :!: Звучи ми като: Skoda-та ми харесва като кола, обичам марката и я приемам въпреки нейните недостатъци :idea: :smt036

 

...не можем всички да караме мюнхенски возила ;), колега.

 

 

No Skoda No Fun \:D/ \:D/ \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех, брех, какъв сериозен спор се заформи. Доколкото съм запознат, най-лошо сглобените Шкоди са тези Фаворитки, които са излезли от завода по времето, когато е имало виетнамци.

Колкото до шума - ми Фелациото например си е шумничко! Явно има спестен изолационен материал. Но мен пък това ми харесва. Воланът е тежък - аз пък имам мускули... Така че не смятам, че пречи особено!!!

 

това ми звучи тип гроздето е кисело,ама карай....

 

:smt011 На мен пък не ми звучи така :? :!: Звучи ми като: Skoda-та ми харесва като кола, обичам марката и я приемам въпреки нейните недостатъци :idea: :smt036

 

...не можем всички да караме мюнхенски возила ;), колега.

 

 

No Skoda No Fun \:D/ \:D/ \:D/

 

ако това е имал предвид,се извинявам :oops: :oops: :oops: ,но на мен това със сервото малко ми звучи нелогично....колкото до мюнхенските возила,тези без серво не им е също много лек волана,а пък като добавиш и спортен волан колата става доста гадна за паркиране примерно...всички коли имат недостатъци това повече от ясно ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги прави сте за нестабилноста над определена скорост. Има едно много грубианско решение на въпроса което сме го практикували в такива екстремни ситуациии- около 60-70 килограма в багажника под формата на 2 каси шуменско специално и 2 куфара с инструменти(гидори, гаечни ключове, имбусни комплекти, шлаиф и т. н.). При 130 с 4 коча вътре включваики моя милост зад волана имаше доста добро поведение за кола 79 набор. Имаме семеен опел. Нищо против марката уважавам много опел (с изключение на ламарините им), но откакто го имаме съм редовно на зъболекар :mrgreen: . Шкодата вози достатъчно добре за възраста си проходимоста в зимни условия всеки, които е карал такава знае че единствено 4х4 е по добро. Колкото до англичаните те не скибат по далече от носа си. Единственото нещо за което ги уважавам е Aston Martin и донякаде TVR. Тъй че да си гледат работата като немогат да карат шкода поради некадърност просто да не карат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

///M Power така е, всяка марка си има недостатъци или ако има такива без недостатъци, то те струват много пари - което пък им е основният недостатък :oops: ;):)

 

Аз, ако може да се каже, че уважам англичаните до някаква степен за нещо, то това нещо е Елизабет Хърли :mrgreen: :smt045 :smt047

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз карам Шкода и съм фен на марката ,но колата си има безпорни проблеми. Ако аз бях писал книгата щях да се заям за двигателя :) :)

Не може да излиза кола от завода и след 150 000 км двигателя да е за ремонт!!!! Колко от вас могат да се похвалят че Шкодата му е на 300 -400 000 км без да е отварян двигателя?????Докато повечето опели ,фордове,голфове са на по толкова, но наистина возят дървено :) За шума в купето също няма как са кажа че шкодата е по-безшумна:)

Но всеки си избира кола, която да го кефи :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rapid безпорно немския двифател си е немски. Но ми кажи една соц-кола която да няма тоя проблем. Моята шкодичка е на 160 хилядарки с един основен Опела на бащата е на 200хил. и компресията не е мръднала но товд са успяли да направят братята чехи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , всяка кола си има някакъв недостатък ... допреди 3 мес. имах и Опел с перфектен двигател с газ , малко гореше и много вървеше , кво от туй като незнам докъде е здраво и от къде да почна да го кърпя , а вече един път сменях вежди и прагове , които бяха здрави , но около тях всичко е в период на полуразпад :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, нека не викаме на черното бяло и обратно! Шкодата си има хиляди предимства. Родил съм се в Шкода, първата ми кола е Шкода, сега карам Opel, а съм поръчал и си чакам Шкодата! 10-12 години съм карал и поддържал Шкоди със заден двигател (1000MB, 100S, 120L). Правил съм с бащата основен ремонт на масата в кухнята! Сменял съм скоростни кутии, кърпил съм я и т.н. Абе какво ли не.

НО!

Шкодата е прекрасен автомобил за града или до 90 km/h. Супер е и за катерене по сняг/лед. Но над 90 km/h става трудна за управление и безумно шумна (дори със 5 степенна скоростна кутия). Двигателчето е слабо (за 120L 52 кончета са малко). Както е писал колегата и ремонтите са му на 100-150 хиляди. Гълта масло (0.5/1000). Зимата пали сравнително тежко (особено 100S). Парно почти няма (120 горе долу има). При спускане по сняг трябва супер да се внимава със спирачката, защото иначе много бързо разбираш как ти изглежда задницата. Да не говорим за безумицата да опънеш трърби под автомобила за охлаждане. 9.5 литра охладителна течност!!?!??! Безумица! И други, но да не изпадаме в подробности.

Поздрави и сори ако с писаното съм обил някого...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм голям фен на Skoda - случайно стана - като си купих от един приятел старата му 120 -ка междинен модел. Та не мога да отрека изброените дотук недостатъци - наблюдавал съм ги и аз - някои в по-голяма степен, други в по-малка. Съгласен съм с колегата, че трябва да сме обективни!

 

Все пак, сравнявайки я с доста коли, мога да кажа, че е сравнително прилична и за времето си е била много добра, а в соцлагера - направо върха. Все пак знаете, че в класа си е печелила няколко ралита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с Shkogi и PRR.

Въпреки недостатъците си карам шкодата и се надявам да продължавам да си я карам дълги години :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.