Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

garancionen period


Guest nov skodar

Recommended Posts

като разгледах форума видях че има големи разбирачи, а аз точно това търся. Купих си една нова шкода.Може ли някой да ми обясни като на първолак, каква ми е ползата за колата докато е в гаранционен период, прегледите ли в гаранционния сервиз са безплатни, задължителни ли са, смяната на всичко (масла и филтри) трябва пак да е там, ако искам радио да си сложа пак там , ако искам аларма, пак там. А какво се плаща докато е в гаранцията. Моля ви обяснете ми , защото за първи път си купувам нова кола. И какво губя ако не отида например там да ми сложат алармата... или нещо друго.

Благодаря на всички които ще ми отговорят....

Поздрави за Шкодарите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имаш 2 + евентуално още 1 година (ако след втората година колата е на сравнително малко километри) гаранция. Това включва подмяна или ремонт на дефектирали по вина на производителя детайли. Гаранцията не включва проблеми възникнали от износване на детайли като например притискателни дискове на съединителя, накладки и др. консумативи.

 

В първите 6 месеца обаче имаш право на подмяна и на консумативи като пера на чистачките и накладките примерно, ако са дефектирали.

 

Всяка година или при определен брой изминати километри трябва да минеш на преглед и смяна на масло, филтри и т.н., за което ти си плащаш.

 

Всички тези неща ги пише и по-подробно в документите за покупко-продажба и сервизната книжка на автомобила.

 

Поздрави и да я караш със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се още нещо - новите шкоди са си със заводска аларма, колкото до касетофона - аз лично там си го сложиш за всеки случай. Не дай си Боже нещо по ел.инсталацията да ти се развали, после няма да искат да го оправят с оправданието, че тоя дето ти е слагал музиката е преебал нещо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на масло и другите прегледи си ги правиш на определените интервали в EURATEK. Аларма би трябвало даси имаш сложена. Докато за CD-то би трябвало да имаш аудио подготовка тоест ако слагаш само CD си имаш сичко изкарано само го свързваш. Ако слагаш и други работи усилватели туби и т.н. недей в EURATEK. Аз ходих да ги питам дали могат да ми сложат музиката и те като почнаха де ме питат кви кабели да слагат и т.н. и им казах ди си таковат майката и си сложих сичко на друго място. А би трябвало да разбират от музика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав колега! Защо да разбират от музика? Това не е магазин/сервиз за аудиотехника. Нормално е разбиранията им да се ограничават до това да ти монтират касетофона/цд-то на евробуксата. Между другото ми прави впечатление, че на новите Шкоди се монтира една от най-нескопосаните фабрични музики, в сравнение с други автомобилни производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За качеството не мога да говоря щото моита беше бе ЦД, а за парите който ми искаха за ЦД Skoda може да се вземе нещо много по качествено затова аз така и направих и не си взех ЦД Skoda.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си платих алармата за Октавията,и касетофона да си го сложа там иначе духам,предлагаха ми някакъв умрял грозен кларион за 250лв.и аз казах че ще си купя сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под музика нямах впредвид само касетофон/цд, а и колоните или по-скоро предимно колоните. Каквото и устройство да се монтира, все си е дървения. На жената баща й има Октавия. Взе я без свирещо устройство и впоследствие му монтирах CD Pioneer. Малии, ужас, то на моята 120-ка старите колони в предните врати, които баща ми е купувал през осемдесетте вадеха 3 пъти по-хубав звук и то на касетофон...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова Фабия 1.2 без аларма?!?

 

Мойта е същата, взех я през септември и ми казаха, че всички са си със заводска аларма...

 

аз имам същата-

алармата не е заводска а е от ImPass56 - ако не се лъжа.

Със сигурност обаче тази на моята кола не е заводска. Ако беше такава то управлението и щеше да е в ключа а не на отделно дистанционно. Забележете струваше около 300 лв. - ха ха ха

а музиката беше около 700 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене има управление на централното и багажника от ключа, но имам и аларма отделно. Поне при мен е с код в ключа тоест доколкото знам тая аларма няма имобилайзер. Според мен тия аларми ги слагат само защото го искат заради каското застрахователите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всики застрахователи изискват наличието на аларма.

Кода в ключа няма нищо общо с алармата. Това е фабрична защита на автомобила, която от няколко години се предлага от почти всички европейски авто производители. На Опела преди няколко годинки исках да си извадя обикновен дупликат на ключа. Ключаря се опита да ме убеди, че с новия ключ колата няма да запали. И наистина беше така. Само стартера върти, колата обаче не пали. Сега ключа си ми седи в гаража :)

Алармата която поставят в Еуратек незнам от де произхожда, но при желание от страна на клиента и срещу съответното заплащане ти я връзват така, че като заключваш/отключваш колата с оригиналното дистанционно се включва/изключва и алармата. Което пък на фона на кинтите, дадени за новата кола, определено си заслужава. На жената баща й така направи с Октавията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта Фабия беше със заводска аларма и имобилайзер... Включването и изключването на алармата е вързано с централното и се контролира от ключа. Освен това в ключа има и вграден имобилайзер, автомобила го засича автоматично, не е нужно да го ръгаш някъде или пък да натискаш допълнителни копчета. А най-хубавото е че тия от ЕураТек не са ми бърникали по колата. Мелодииката на алармата на практика е клаксона...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

по темата за гаранционния период:

 

Вчера както си карам и изведнъж гледам едно гаечно ключе свети на километража ми. Прочетох сервизната книжка - честито на печелившите - Трябва да се ходи на преглед на 15000км или на 1 година, което дойде първо. И така моята е на 10800км обаче е навършила годинка вчера (честит и рожден ден). Звъннах днес в еуратек- записаха ми час са утре при скромната цена от около 140 -150 лв за смяна на масло и филтър. Е тук питам аз нали труда не се заплаща по време на гаранцията а само консумативите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно за това питах, каква ми е файдата че имам гаранция, като ще си плащам за всичко, така същите работи мога да ги правя и в друг сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сте прави...

 

Гаранцията покрива евентуално дефектирали детайли или системи. Така е с абсолютно всички продукти - мобилни телефони, ДВД плейъри и т.н. Не можеш да очакваш да ти сменят маслото или накладките в периода на гаранцията, това са консумативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии нещата са много прости и няма смисъл да се усложняват допълнително - щом колата ти е гаранционна и ти желаеш да остане такава, значи е необходимо всички подобни смени на консумативи да се извършва от сервиза, поел гаранцията на автомобила ти! Иначе ако изтичаш в друга масларница и си смениш там маслото например и по случайност, но не заради твоята самоиницятива се получи дефект по мотора, Еуратек са си в правото да ти откажат гаранционно обслужване, зашото не си ползвал техни консумативи. А относно труда - това вече си е фирмена политика дали ще те цакат за смяна на масло и филтър. Почти във всички масларници, ако си купиш масло или масло + филтър от тях, смяната е безплатна. Всъщност ти от къде си сигурен, че ще ти вземат пари за труд? Освен масло и маслен филтър, за толкова километри е нормално и въздушния филтър да смениш. Пълната синтетика по фирмените сервизи е скъпичка. Масления филтър е ефтин, но въздушния - вече според зависи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте за гаранцията. Но кажете ми тъй като не знам реално, за една такава смяна на масло+филтри цената 140-150лв. реална ли е, дори и за синтетика. Иначе и аз съм "за" да се прави всичко във фирмен сервиз, но не злоупотребяват ли сервизите на еуратек с тази цена. и въобще как са им цените на другите части спрямо други магазини (доколко са оригинални на едното или другото място е тема на друг разговор)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За частите не знам, не ми се е налагало да купувам нищо и дано не ми се наложи скоро...

 

Иначе за сервизните периоди - маслото, което слагат е доста скъпичко по принцип и като сложиш оригинален маслен филтър (поне се надявам да е оригинален) и евентуално въздушен сигурно не излиза евтино... иначе те че си слагат прекалено много отгоре тва е ясно.

 

Ще ги дам тези пари, няма проблем, но имам едно сериозно опасение - страх ме е тия дали слагат наистина ново масло и филтър, да не правят някакви шмекерии на дребно... Някой има ли впичатления да сподели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За частите не знам, не ми се е налагало да купувам нищо и дано не ми се наложи скоро...

 

Иначе за сервизните периоди - маслото, което слагат е доста скъпичко по принцип и като сложиш оригинален маслен филтър (поне се надявам да е оригинален) и евентуално въздушен сигурно не излиза евтино... иначе те че си слагат прекалено много отгоре тва е ясно.

 

Ще ги дам тези пари, няма проблем, но имам едно сериозно опасение - страх ме е тия дали слагат наистина ново масло и филтър, да не правят някакви шмекерии на дребно... Някой има ли впичатления да сподели?

 

по принцип като фирма не вярвам някой да направи такива дребни,но доста съществени за бъдещето на автомобила ,глупости....жалкото е че понякога хората който работят там може да направи някоя шмекерия (чувал съм за някакъв от Тоуота дето ги правил такива)....но никога не може да се каже на какъв ще попаднеш!!!.....а че цените са надути, надути са(поне за БГ пазара).....

 

пс:а пък ако знаете какво става с колите ви докато са в сервизите..... :? :? :? :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става?

 

Аз нямам намерение да им я оставям и да я изпускам от поглед докато и сменят маслото, щом си плащам не могат да ми забранят да си гледам колата.

 

А дано не ми се налага някакаъв по-сериозен ремонт...

 

Предварително ще се снима километраж, с дата и т.н., ако трябва и документ ще ги накарам и приемо-предавателен протокол да подпишат, ако откажат ще се обърна към адвоката си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става?

 

Аз нямам намерение да им я оставям и да я изпускам от поглед докато и сменят маслото, щом си плащам не могат да ми забранят да си гледам колата.

 

А дано не ми се налага някакаъв по-сериозен ремонт...

 

Предварително ще се снима километраж, с дата и т.н., ако трябва и документ ще ги накарам и приемо-предавателен протокол да подпишат, ако откажат ще се обърна към адвоката си.

 

какво става ли ,ми примерно карат се като за последно,ръчни,мъчни....чакай да си взема баничка еха малко разлях от айряна...нищо ще кажа че така си е било....и др. такива....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мислиш ли че като работят в сервиз в който разбират от тези коли ще им е най-лесно да излъжат километража- по точно теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.