Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

garancionen period


Guest nov skodar

Recommended Posts

"Аз нямам намерение да им я оставям и да я изпускам от поглед докато и сменят маслото, щом си плащам не могат да ми забранят да си гледам колата. "

 

Един познат ми каза, че след като си оставиш колата в сервиза те прещат за кафенце и не можеш дори и да искаш да останеш да си я гледаш. Прозорците на сервиза били матови и единственото, което можеш да видиш е отворения капак на двигателя. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това добре, поне може да видиш горе-долу какво правят. Обаче ако се остави за престой... после може да забележиш разлика в километража :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми с видимостта на автомобилите в сервиза, вижда се всичко

 

ей така е най-добре...щото аз като отида в Дару Кар (това е едно представителствата на БМВ) и ме пускат само до входа....там си оставям колата и ключовете и ги виждам чак като ми я върнат пак на входа :| :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат в сервиза на VW възмутих се когато каза че използват коли на клиенти за да си свар6ат няква работа тъи че когато имате възможност си наблюдаваите колите. Относно парите не са надути. Много добър семеен познат занимаващ се с смяна на масла. Наи качествената серия масла пълна синтетика върви към 20лв литъра масления филтър е около 10, въздушен към 30 горивен и тои там някъде тъи 4е ако сменят всички парите си излизат. Няма нужда да казвам че всеки може после да дръпне щеката да види маслото да легне да види горивния, да се провери въздушния ;) . Ако нещо е пише че е сменено а не е викаи адвокат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи доказвай че не са го сменили след като я вземеш... Трябва всичко на място да стане.

 

Някой знае ли какво сменят на всеки 15000км? Само масло и филтър или и въздушен и горивен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително би трябва да сменят масло, маслен филтър, въздушен за горивен не съм сигурен. За Опел съм сигурен че в ръководството пише 1 път в годината предполагам че и с Шкода ще е така. Нищо не ти пречи да питаш какво ще ти сменят. Както и нищо не пречи да дръпнеш щеката пред сервиза и да видиш и въздушния. ;) Дано хората там работят съвестно и да нямаш проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси "народните" цени са консумативите за новите Шкоди... Предполагам, че от там следва и високи цени за частите. За маслото съм съгласен - дори и в "по-обикновенните" масларници има синтетика за към 70-80 лв. В Bulvaria маслото ми е 80 кинта тубата. Ама останалото - например масления филтър - ами на Опела ми е 3.50 лв. (Bulvaria), въздушния е към 20 кинта (Bulvaria)...

Относно измамата - с километража ще им е трудно да те излъжат, ама с маслото няма да имат проблем, ако решат и го практикуват. Ти от къде знаеш какво ще ти сипят? Може да е ново, ама каква ти е гаранцията, че не са ти мушнали примерно полусинтетика. Теория на вероятностите. но е много лесно - купуват от някъде добра полусинтетика за 50 кинта примерно. Идваш ти с гаранционния автомобил за смяна на масло. Изписват едно тубе пълна синтетика и си го покриват някъде. На теб ти наливат от другото. След тебе идва някой познат на майстора. Майстора му налива пълната синтетика и му взима на ръка примерно 65 кинта. Звучи реално, нали. Обнадеждаващото в случая е, че такива врътки обикновенно се правят със служебни гаранционни (и не само) коли. Има врътка и с частите - идваш с някакви оплаквания по ходовата част. Преглеждат ти колата и ти казват че трябва да сменят 2 чарка, щото те виждат че не разбираш от ремонти :) Реално обаче се налага смяна само на единия чаркуляк. От склада изписват двете части - едната се слага на колата ти, а другата я покриват. После я продават на познати по аналогичен на горния пример :)

Лошото е, че останаха твърде малко сервизите, в които можеш да си стоиш при колата докато ти я обслужват. Евала на Bulvaria :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си че това е честа практика в всички фирмени сервизи. Жал ми е за всички на които колите са им в гаранция и трябва да ходят там. За маистор си имам един само при него си ходя, които ако имаш желание не само ще стоиш ами като ти свали нещо ти го показва обяснява ти в кои магазин да отидеш и че тои го праща та да не пробутат някво менте. Един пич му сменяше съединител. Свали го и започна да обяснява на момчето което хал хабер си нямаше за какво прави феродовия диск обясни му че е изтъркан и въобще як е с всички клиенти. Нищо че не е в лъскав сервиз. А ако се налага да се мести кола на клиент го пита предварително имате ли нещо напротив да пробваме колата дали е наред или да чакаме вас. Тъи че всичко си е до хората. Не знам в сервиза на Шкода какво е положението не съм ходил може пък да има съвестни хора и там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убеден съм, че във всеки фирмен севиз има свестни майстори. Въпроса е да попаднеш на тях )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убеден съм, че във всеки фирмен севиз има свестни майстори. Въпроса е да попаднеш на тях )

 

свестните майстори отдавна не са във фирмените сервизи.

дали ще могат да задаржат някой за 300-400лв. Опредлено там са добри в смяната на масло и гуми. толкоз

добрите имат си свой сервизи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи доказвай че не са го сменили след като я вземеш... Трябва всичко на място да стане.

 

Някой знае ли какво сменят на всеки 15000км? Само масло и филтър или и въздушен и горивен?

Вчера ходих до ЕураТек оказа се че са ми казали грешна дата и час за преглед. (ще ходя днес отново.)

Говорих с приемчика и той ми каза следните неща.

В зависимост от това какво масло избера цената е между 140-160 лв.Попитах какво включва тази цена.

1. Масло 10W40 -около 60лв., 5w40 83лв- Castrol и 80 лв Shell

2. Мален филтър.

3. Източване на информацията от самодиагностиката

4. Нулиране на брояча за преглед.

5. Оглед за евентуални повреди.

6. Ще ми прегледат крушките дали светят (еий за тва сам най доволен :roll: )- защото не можело да ме пуснат така на пътя.

 

та тава е 160 лв.

ама ко да правиш гаранцията си е гаранция и има условия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти тъпанарите!!!

 

Значи за труд ще вземат 80 лева?!? И дори няма да сменят горивен и въздушен филтър!

 

вие трябва да сте луди ако си мислите че на 15 000км някой ще ви смени всичко,при това за 160 лв.,незнам как е при Фабийте ,но при мен примерно на всеки 10-15 000 ми светва смяна на маслото,а на всеки 30-40 000 светва Инспекшън и тогава започва голямото сменяне (не че аз го правя в официалния сервиз де).....поне са ви дали добри цени за маслата.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Режат глави през кръста.... :evil: Даже цената на Шел-а са я надули с 10лв повече отколкото можеш да го вземеш от кой да е магазин за масла....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен в момента свти INSP

колата е на 10900 взета е от магазина средата на февруари миналата година.

:)))))

Ама тва е ситуацията на който

който не схте - Горубляне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен в момента свти INSP

колата е на 10900 взета е от магазина средата на февруари миналата година.

:)))))

 

това сигурно заради времето (минала е 1 година).....

 

Режат глави през кръста.... :evil: Даже цената на Шел-а са я надули с 10лв повече отколкото можеш да го вземеш от кой да е магазин за масла....

 

незнам дали е с 10лв по-скъпо ,но ако е същото качество и с 10лв да е по ефитно не бих го взел :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубава тема стана и полезна, кажете ми тези работи:

1. Източване на информацията от самодиагностиката за Шкода Фабиа

2. Нулиране на брояча за преглед също за Фабиа.

Могат ли да се правят и от други сервизи освен фирмрните на Шкода, имат ли софтуера.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубава тема стана и полезна, кажете ми тези работи:

1. Източване на информацията от самодиагностиката за Шкода Фабиа

2. Нулиране на брояча за преглед също за Фабиа.

Могат ли да се правят и от други сервизи освен фирмрните на Шкода, имат ли софтуера.....

 

няма логика да не може

особено за нулирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за точенето на информацията ми се вижда абсолютно безмисленно, при положение, че колата не показва проблеми. Освен това, според това, което правят на моята кола "точене" не е определнието за услугата. Те всъщност нищо не точат, ами закачат едно компютърче (има си име, ама като няма кой да помни) за компютъра на колата. По този начин могат да се диагностицират различни проблеми по двигателя и електрониката на автомобила. Но това си е чиста проверка за грешки, която спестява много работа при възникнал пробелм. Но нищо не се точи :) Услугата наистина не е евтина, но при положение, че колата видимо е изправна смятам че такъв тип проверка е удачен примерно на 50 000 км и то от чиста доза любопитство.

А за нулирането на брояча - по елемтарно от това няма, стига някой да ти каже как става. Защото при всяка марка коли процедурата е различна. На Опела даваш на контакт и задържаш бутона за нулиране на дневния пробег. Следва предупредително мигане на надписа Insp, след което брояча се занулява и чака следващите 15 000 км :) Ако в Еуратек ти откажат да ти покажат/кажат как става, отиди в някоя масларница (ама не долнопробна) и ги питай момчетата. В общи линии те са в час.

MPower - я кажи на баварката какво сменяш на 40 000 км? Любопитно ми е, защото аз на 15 000 сменям масло, маслен филтър и въздушен филтър, на 30 000 сменам масло, маслен, въздушен, горивен и поленов филтър. А на 60 000 сменям всичко това + антифриз, спирачна течност, ремък и ролки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за нулирането - пише си в книжката на колата как става и ти препоръчват да не го правиш сам, защото там разни си глупости. На който му трябва да си го прочете. иначе в един чужбински форум четох как може да се нулира това нещо дето помни какви са шофьорските ти навици и според тях настройва разни работи по колата. Трябваше ва отвориш предния капак и шофьорската врата и там да натиснеш нещо и ще се чуе дълъг звук, който сигнализира, че настройките на колата са върнати на фабрично ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MPower - я кажи на баварката какво сменяш на 40 000 км? Любопитно ми е, защото аз на 15 000 сменям масло, маслен филтър и въздушен филтър, на 30 000 сменам масло, маслен, въздушен, горивен и поленов филтър. А на 60 000 сменям всичко това + антифриз, спирачна течност, ремък и ролки.

 

какво сменям ли....ми да ти кажа не знам точно,като светне испекшъна просто го нулирам...ако имам пари сменям какво е за смяна (да си призная горивен филтър не съм сменял до сега :oops: :oops: )....по принцип би трябвало да проверявам и окачването и течностите...ама не ходя в оторизирания сервиз защото там е прекалено скъпо......другото е че предимно аз карам колата ,а пък бащата я подържа....ама такъв е живота :D:D ...та не винаги мога да му кажа ,дай пари трябва да сменя това....друг е проблема че сега като смених ме двигателя и съвсем се объркаха нещата.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.