Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колебая се между старата и новата Октавия


Aston

Recommended Posts

Здравейте Шкодаджии

Решил съм да си купувам Октавия, но се колебая между старата изпитана Октавия и Новата по изпипана.Вие какво ще кажете по въпроса, като не се влияете от различните цени.Ако имахте пари кой модел бихте си купили.Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата - и вече съм го направил :) .

В нея има много нови технологии, разликата в цената е незначителна, страшно ми харесва на външен и вътрешен дизайн, материалите използвани в нея са по - качествени (поне в сравнение с това което съм виждал на старата октавия),и най вече е най новия модел от серията. Част от двигателите са нова разработка. Новата е малко по голяма и има малко по-голямо междуосие.

Иначе и Octavia Tour е много добра... според мен тя си заслужава за определени комбинации на двигатели и скоростна кутия...

Като например:

1.8 ТMPI - 150 коня автомобил за 30 К - много добра сделка

2.0 MPI Automatic - за новата не предлагат в BG 115 к.с. двигател, на старата общо взето двигатея е доказан

1.9 TDI Automatic - тука не коментирам невероятно добра комбинация 3 в 1 - достъпна цена, доказан дизел, автоматик :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поръчах старата поради "незначителната разлика в цената". Освен това като се понацапа малко с кал и прах и няма да хваща толкова окото, т.е. няма да е атрактивана за кражба (не че и тази не могат да я откраднат ако решат де...).

Иначе новата е доста по-добра на външен вид и обзавеждане, а и като двигатели е с по-богата гама... Доста хвабли прочетох за 2.0TDI....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е "незначителна",че новата е по добра няма две мнения,но ако вземеш старата няма да съжаляваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих си взел отново старата октавия - доволен съм си от нея. За техническите нововъведения, дизайн-а и матерялите - не мисля, че са некачествени, а дори напротив - някак си в новата Октавия, доста от нещата ми изглеждат като имитация на детайли от по-висок клас коли. Но да отбележа - за старата Октавия - карал съм базовия модел, както и Л&К - разликата е огромна, особенно във возията - комфорт-а. Не знам на какво се дължи, но я има и се усеща доста. Все едно са различни коли. Ако някой знае - да ме светне, защо е така - на какво се дължи това...

Иначе...не знам, какво да те посъветвам. Която и да избереш - пожелавам ти само положителни емоции и мноооооого изминати километри!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата Октавия наистина си е супер!!!И аз съм се возил в Л&К,след фейслифта(тази е която най ме кефи преди фейслифта не ме радва) 1.8Т,с ксенони и всичките шукарии направо е зверска разликата от моята е от земята до небето!!!Но съм се возил само с пълна кожа,а съм виждал с кожа и набук интересно ми е там какво е усещането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И новата и старата са страхотни колички 8) Като голям почитател на марката съм карал много модели Skoda! Карал съм старата Octavia няколко месеца, моделът беше L&K! Мнението ми е, че колата найстина си заслужава всяка стутинка! Моделите Класик са много зле, точно това беше и причината да си взема Фабиа натъпката с много екстри и системи за сигурност, отколкото някаква Оctavia, без нищо вътре! Материалите, използвани в новата Octavia определено са по-качествени от тези, използвани при старата! Като вътрешен дизайн Octavia 2 е много по-красива според мен! Всичко е въпрос на личен избор! Като изработка Octavia 2 е по-добра! Това е личното ми мнение, карал съм Octavia 1 L&K и Octavia 2 Elegance! Старата Octavia, си заслужава само ако е L&K! Скачай на новата :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти какво каза естествено,че класик е гадно и с това гнусното табло,но нека си представим новата Октавия класик без нищо дори халогени(много важни за нейната визия) просто за мен е отврат(лично мнение).Ако трябва да избирам новата октавия без халогени с частично боядисани брони с черни огледала и лайсни без джанти и старата със само боядисани огледала всичко друго същото избирам старата,просто новата без халогени е ужасно грозна(за мен)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, вие наистина ли разликата от 32 до 28 я наричате "НЕЗНАЧИТЕЛНА" !??!?!?!

Явно аз не съм в час със сметките....

Поздрави

Моята беше на промоция 26 8ХХ лв.,не си спомням точно.А Амбиенте дизел(само такива коли карам) 32 000лв.,като се сметне по скъпата застраховка,лизингови такси и т.н.Не знам за вас ама за мен 6000лв. не са малко пари!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От скоро карам шкода и за сега само "воайорствам" в този форум, но за това питане изглежда да съм компетентен. От малко повече от месец карам Октавия Комби I Тур 2005. И понеже пред мен стоеше същата дилема дали новата Октавия или старата и в последствие взех старата да си кажа мотивите. Наистина не знам какво имате предвид "незначителна разлика в цената" но в моят случай разликата в цената беше "значителна"(поне за мен). Като виден противник на онова животно наречено ДДС(това е друга тема и ако държите, ще пиша по-късно и по този въпрос) реших да си търся кола с възможност за 6+1(варианта 1+1 също е тема на друг коментар). Естествено стигнах до извода Октавия Комби. Ето я и първата причина. В Новата Октавия Комби не може да се монтират две допълнителни седалки(т.е. може ама не върви пред КАТ) и в резултат не може да се ползва данъчен кредит. И простата сметка показваше:

А. Октавия Комби Тур 1,6MPI, 101 к.с. за 21 589 лева (без ДДС, автомобилът е 6+1 места и ползва данъчен кредит)

Б. Нова Октавия Комби Амбиенте(поне), 1.6MPI, 102 к.с. за 30 ХХХ(със ДДС, защото няма как без)

Разликата от близо 9 000 лева мисля че беше основен момент в избора ми. 9 000 лева на база 21 000 са почти половината. Е мислите ли, че новата Октавия е двойно по-добра?

И трета причина. Веднъж се возих в една нова Корса такси и попитах шофора дали е доволен от колата. Той ми каза, че като цяло той и неговите колеги не са доволни в смисъл, че взимайки нов автомобил очакваш ако не екстри то поне да получиш качество, и безпроблемно шофиране за даречем 100-150 хил.кил. Но какво се случва при всичките им Корси, започват масово да дават дефект в инжекциона при 30-35 хиляди километра. Естествено проблемът се отстранява но това ти коства време и нерви. А в сервизите на Опел(и който и да е друг прозиводител) се събира статистическа информация за дефектите на автомобилите и тези произведени след две години ще бъдат с отстранени дефекти. Не казвам че Новата Октавия ще хвърли скоростна кутия след 50 хил. но вероятноста това да се случи при старата е в пъти по-малка.

Благодаря ако съм бил полезен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сравняваме приблизително идентични двигатели разликата например при 1.6 MPI е около 2500 лв. (octavia sunny tour - 26460, octavia ambiente 28986)Но тук трябва да добавим многото нови технологии като ASR, 2 допълнителни airbags, сервотроник, поуавтоматичек климатик и т.н. вече разликата може би не изглежда така голяма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От скоро карам шкода и за сега само "воайорствам" в този форум, но за това питане изглежда да съм компетентен. От малко повече от месец карам Октавия Комби I Тур 2005. И понеже пред мен стоеше същата дилема дали новата Октавия или старата и в последствие взех старата да си кажа мотивите. Наистина не знам какво имате предвид "незначителна разлика в цената" но в моят случай разликата в цената беше "значителна"(поне за мен). Като виден противник на онова животно наречено ДДС(това е друга тема и ако държите, ще пиша по-късно и по този въпрос) реших да си търся кола с възможност за 6+1(варианта 1+1 също е тема на друг коментар). Естествено стигнах до извода Октавия Комби. Ето я и първата причина. В Новата Октавия Комби не може да се монтират две допълнителни седалки(т.е. може ама не върви пред КАТ) и в резултат не може да се ползва данъчен кредит. И простата сметка показваше:

А. Октавия Комби Тур 1,6MPI, 101 к.с. за 21 589 лева (без ДДС, автомобилът е 6+1 места и ползва данъчен кредит)

Б. Нова Октавия Комби Амбиенте(поне), 1.6MPI, 102 к.с. за 30 ХХХ(със ДДС, защото няма как без)

Разликата от близо 9 000 лева мисля че беше основен момент в избора ми. 9 000 лева на база 21 000 са почти половината. Е мислите ли, че новата Октавия е двойно по-добра?

 

A. Octavia комби тур по скъпа с 1300 лв от октавия тур и 650 лв. без ДДС за преоборудване

 

Б. Нова Октавия Комби Амбиенте - 29000 с ДДС а може и 24000 без ДДС

 

В. Третото са вероятности и според мен не бива да се коментират

 

За далаверата от ДДС-то въж тук http://www.skodaowner.org/forum/viewtopic.php?t=1045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А накой замислял ли се е защо разликата е толкова малка-при всичките тези нови технологии да не е нещо друго причината старата да държи толкова висока цена :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А накой замислял ли се е защо разликата е толкова малка-при всичките тези нови технологии да не е нещо друго причината старата да държи толкова висока цена :?

Цената е такава на каквато се намират купувачи и е на сметка за производителя - определя се от пазара.

Четох някъде из мрежата, че всъщност разликата като цена м/у старата и новата е ~4% (не знам обаче на каква база го смятат). Ниската цена на новата е постигната благодарение на нови технологии. Източника беше от шкода ауто. Имаше също и коментари, че шкода не искат да повтарят грешката си със спирането на производството на Felicia след като още има пазар за модела. :) . В крайна сметка като абсолютна стойност Октавия Тур е по евтина.

Октавия I е изключително сполучлив модел, но не знам дали решението да продължат производството й, ще е положително за компанията. Предполагам, че все пак шкода се смята за бюджетен автомобил и разчитат на купувачи с по ограничен бюджет, без да смятат че това ще се отрази сериозно на продажбите на новия модел....

Бъдещето ще покаже :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм за двете. Със старата ще ходя за риба и на излети в планината, а новата ще я ползвам за града и да ходя насам-натам. И двете много ме кефят. По принцип който има пари винаги си взема новото, а когато си с по-ограничен бюджет разбира се че гледаш да минеш по-тънко. Тези които са гласували за старата съм сигурен, че ако имаха достатъчно пари да си купят новата щяха друга песен да пеят. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.