Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

търся схема


mitkonafta

Recommended Posts

Слагането на електронното не изключва стандартното запалване. Откача се кабела на кондензатора на бобината, но той си остава на стандартното място. Ако се наложи връщаш оригиналното запалване.

До сега не се е случвало да се повреди, но дори и това да се случи, ремонта ще отнеме 5мин. и не изисква специални инструменти и познания. Може да се направи направо на пътя.

 

Може ли да обясниш, защо е вредно по-високото напрежение след момента на палене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой какво разбира под "запалване", обаче това което се монтира най-лесно на Шкода 120 и всякакви стари коли с делко което има ЧН механизъм на комутация на бобинта (демек не безконтактно) е просто един електронен комутатор. Схеми има всякакви подобряват различно работата като компенсират недъзите на вече съществуващата схема на палене. Конкретно тази на quad представлява точно това един танзисторен ключ и един генератор с който се реализира многоискровия режим по време на палене. Аз горещо препоръчвам на всеки да не прави тази схема с конкретните транзистори за да няма проблеми някоя студена зима. Дали ще ползвате мощен високоволтов биполярен транзистор, дарлингтон (като по този начин можете да спестите драйверното стъпало с BD140), MOSFET, IGBT или тиристор ако щете е въпрос на това с какво разполагате. Тази схема ви помага да палите по-лесно когато двигателя е студен и щади чукчето и наковалнята от износване, но не компенсира останалите недъзи като разни луфтове затягания и неточности на запалителната система, които са основният проблем според мен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Яде свещите. Примерно..."- powi6avaneto s okolo 5kV na visokoto naprejenie 6te predizvika ni6tojno uveli4eniq na iznosvaneto na sve6tite. Nqma da se useti razlikata. Po-golqm 6te e problema, ako DVG ne raboti dobre i gi zacapva, no dori i togava iskra 6te ima:) Vaprosniq efekt moje spokoino da se prenebregne, kato veli4ina ot mnogo malak porqdak.

Drugi pri4ini da ne se poka4va naprejenieto?

 

"Аз горещо препоръчвам на всеки да не прави тази схема с конкретните транзистори за да няма проблеми някоя студена зима":

1. Ka4estveni originalni markovi tranzistori se namirat trudno i sa na visoka cena, ne si zaslujava. Mentetata sa zaleli navsqkade, trudno se otli4avat ot originala, a za na4inae6t e napravo nevazmojno.

2. Problemi v studena zima... napravi shemata, sloji si q, probvai q v studena zima, togava kaji dali ima problemi. Da ne ostane6 iznenadan ot dobrata rabota? Shemata e tolkowa elementarna, lesna za powtorenie i sigurna, 4e nz. ko tolkova vi grize fakta 4e se polzwat ruski tranzistori. Az bih vnimaval powe4e s BD140, 6toto sam sre6tal takiva bokluci ot tqh... dobre 4e shemata ne gi towari mnogo.

 

"но не компенсира останалите недъзи като разни луфтове затягания и неточности на запалителната система, които са основният проблем според мен..."- moje li da poso4i6 druga tolkowa elementarna shema, koqto da pravi towa?

" разни луфтове затягания... - towa e elektronna shema, a ne vra4ka!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам опит с КТ812 точно с подобна схема и зимата трябваше да се пали без него, защото просто транзистора е калпав. Не съм съгласен че не се намират читави елементи, просто трябва да знаеш какво търсиш. Ако искаш всичко да е наред може да се ползва електронен комутор от кола с безконтактно на практика е същото нещо ... Като казвам тези неща не искам да дискредитирам никого от форума просто искам да предпазя хората които тепърва се сблъскват с тези проблеми от разочарования...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех да не се намесвам по темата, защото съм писал доста преди, но пак ще кажа, че аз карам с едно българско електронно запалване, фабрично, струва 14лв. и вече няколко години няма никакъв проблем с него и зима и лете, вече съм забравил какво е смяна на ЧН. От същия вид съм сложил и на колите на някои приятели и то не само със Шкоди и никой досега не е имал проблем. За тази сума - 14лв. мисля, че е безмислено някои да се занимава да прави платка, да пои и т.н., което ще излезне по-скъпо от това да си купи готово в кутийка, удобно за монтаж - последното става за 10мин. Това от 14лв. се продава в магазина на Симеоновско шосе. Виждал съм и в ЕМКомплект-а в Дружба 5та част и на други места пак в рамките на до 20лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това ми беше първия пост! Продават се. Мойто беше монтирано на 100S. 120ката беше с вариатор и никога не е имала проблем с паленето, дори на -20! Отиваш в магазина, взимаш едно за 15-20 лева, монтираш го за 15мин и след това караш щастливо.

А ако тръгнеш да го сглобяваш - МЪКААААААаааааааааааа...... Универсална платка - 5лв, транзистори - поне 5лв, други консумативи - 2-3лв. Станаха 12-13лв. А кутийка - откъде ще намериш подходяща? А загубеното време?

Аз лично смятам, че не си заслужава.....

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ne navsqkade se namirat lesno, ne vsi4ki sa ot Sf ili golqm grad. S variator sam napalno saglasen 4e e ok, za fabri4nite ne sam gi testval, no sig. i te sa ok, 6tom kolegite sa dovolni. Ima6e pitane za shema, pusnahme i obsadihme + i -, mislq 4e be6e polezno. Za men izrabotkata na takava elementarna shema e rabota za minuti, pak i powe4eto kompomenti mi se namirat free. Za kutiika e mnogo udobno da se polzva ot sapunerka, posle malko silikonec za uplatnenie i stava super.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз мислех вече да не се меся, ама хайде :) -

1. Варна е номер 3 в класацията на градовете по големина.

2. quad, представих си как стои една сапунерка в двигателния отсек... и си представих как ако искаш да сложиш някоя друга електроника там стават няколко сапунерки - ами то направо на баня ще заприлича :mrgreen: ... може да са различни по цвят - за разнообразие

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Здр. доскуча ми та викам може ли схемата да се отреже там кадето съм я отбелязъл и правилно ли съм я надписал идеята е да не си режа кабелчето на бендикса http://xs306.xs.to/xs306/06385/shema4561.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aaa намери си по-готино занимание да не скучаеш, тази схема бачка в кутийка от сапунерка, да не си посмял да я правиш!!!

Колегата, дето има праисторическа информация за броя на населението на градовете е къде къде по-наясно с това, какво е fashion да се слага в дъртите бараки, дето им е мноо кеф да гледат под капаците мацките :)

Поздрави от селцето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

 

За какво се опътваш да осакатиш схемата? Така както си я направил НЕ работи!

Пък и не разбрах целта на модификацията? Да я направиш едноискрова с електронно или многоискрова без електронно?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.