Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Здавейте, КОЛЕГИ !!! :)


cenarius

Recommended Posts

  • Отговори 86
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • cenarius

    25

  • Penaowner

    12

  • PV

    10

  • SKODA 105 RS

    10

Най-много писали в темата

За стоповете - мисля си,че е стопмашинката.Мисля,че това се води като индикатор за налягането на маслото в системата,т.е. като ти падне налягането,примерно при загуба на течност не ти светят стоповете.Престават да светят и когато въпросната машинка се скапе,не знам как се сменя,нито къде е(на 1000МВ-то е от едната страна на диференциала).За белите светлини идея си нямам - може би е разумно,както казваш, да видиш бушоните.Пожелавам ти да се окаже бушон :) ,защото е най-просто.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започни от най лесното.

Виж крушките в какво състояние са.

Гледай за оксидация там!

Виж всички бушони - проблемните и замени.

На стоп машинката - свържи ги кабелите и виж как е отзад.

За задна виж кабелите да не са и те ръждясали или нещо друго при машинката.

 

п.п.-Вземи пробна лампа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я си виж масата. Тия лампички отзад не са всичките на един бушон (доколкото си спомням де!)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно, не са на един бушон всички светлинки отзад. Кутийката с предпазителите е под таблото вляво и се отвива едно болтче - черна пластмасова кутийка.

Предпазител 1 е за стоп-светлините и за аварийните; № 2 е за мигачите и светлината за заден ход, №3 е левия заден и левия преден габарит, а № 4 е десния преден и заден габарит. Но вероятно е нещо друго - някаква маса да е прекъснала. Така че доста проверки ще се наложи да направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........................... окей :-)

 

p.s.

 

Предпазител 1 е за стоп-светлините и за аварийните; № 2 е за мигачите и светлината за заден ход

 

това значи че ако са отишли бушоните няма да имам и аварийни, и мигачи както са ми изгаснали стоповете и светлините за задната предавка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид, че ако са отишли бушоните, значи има нещо гнило. За да са изгорели... Ако може вържи се с един мултицет отзад(при стоповете ;) ), за да се подсигуриш.

П.С Понякога става от невнимание като се опре + към корпуса!

УСПЕХ- давай резултати от какво е било

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес определено няма да се занимавам с колата имам много други работи - четвъртък може би ще й разфасовам кабелите и ще почвам да меря с мултицета къде защо не дава. Сигурно някъде е загубила маса - доколкото си представям тя трябва да е общя както за единия така и за другия стоп :roll:

 

Така беше при предните мигачи - беше изгнила и не хващаше маса - трябваше да изпиля ламарината и всичко се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа задните светлини са с обща маса и е хваната на някой от болтовете за закрепване на телата на светлините.

 

Първо провери дали има връзка там и дали идва 12В при включени светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не провериш задните светлини как са захванати за скоростната кутия ? Ако си карал по-така, може да са се извадили клемите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички крушки по двата задни панела имат долна жичка за маса, която май е свързана последователно през другите крушки и накрая се захваща за маса към задната маска с болт и гайка. Не ми се вярва масата и на левия и на десния панел да се е загубила едновременно. Затова най-добре провери поотделно захранването на двата панела, като свържеш проводника за масата с минуса на акумурлатора или блока на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за капак съединителя не ми работи и той сега, някой да знае майстор в пазарджик, че аз ходих на някакви те милите нне разбират от шкоди много са сложни ( разбирай предпочитат да вземат парите на тея с бенцовете и нямат време за шкоди)

 

ужас ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега относно съединителя. Да ти кажа някои неща които може да ги погледнеш преди да ходиш на каквито и да е маистори.

1. Провери си нивото на спирачната течност. При нужда долеи

2. Вероятно имаш доста въздух в съединителя. Обезвъздуши го. Става като при спирачките пробката е отзад под централния капак зад облегалките. Пробката е като на спирачен апарат но е с ключе номер 8

3. Легни на пода на шофьорското място. Огледаи хубаво там където щекичката влиза в помпата на съединителя за теч. При теч имаш нужда от смяна на гумичките вътре в помпата.

 

Надявам се причината да не ти работи е една от тези защото се оправят лесно. Ако някои път имаш път към Пловдив можеш да ми се обадиш ще огледаме каквото трябва по Шкодето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

cenarius според мен най-добрия майстор за една Шкода е нейният шофьор, поне аз съм на това мнение.Щото ако ти се счупи нещо на средата на магистралата ще те видя от къде ще намериш майстор да ти я оправи :):):)

Айде със здраве и умната :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
cenarius според мен най-добрия майстор за една Шкода е нейният шофьор, поне аз съм на това мнение.Щото ако ти се счупи нещо на средата на магистралата ще те видя от къде ще намериш майстор да ти я оправи :):):)

Айде със здраве и умната :)

 

дам ;) а нейния майстор знаеш ли какво казва - "НОВА" КОЛА :) само да минат изпитите и ще я засиля в накоя морга ( тя сега не е в движение шкодата не съм оправил съединителя, но като ми минат изпитите я закарвам в моргата и от там в германия за някоя истинска японка или сивик или нисан 100 има време ;) Да не говорим колко трябва да съм луд за да изляза от града със тази бракма ...

 

Стискайте палци да си вляза студент в софийския, после е лесно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сладур :)

Я преди да взимаш японка сравни цените с по-европейските варианти. Да няма изненади после...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сладур :)

Я преди да взимаш японка сравни цените с по-европейските варианти. Да няма изненади после...

Поздрави

 

ако трябва и да съм реалист скоро изобщо няма да си купя кола де, но все пак :-)

 

 

Важното е да мечтая, първо поне юли да мине ... Студентстовото ми е по-важно от всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

cenarius , лесно няма никъде , ми вземи та си седни на четирибуквекника да си вземеш изпитите , пък после ще намериш време да си подкараш и колата , а ако смяташ , че като докараш някой таралясник от Германия за един кош пари и още толко километри и няма да имаш проблеми с него ... в голяма заблуда си ... ако бяха толко убави хората нямаше да се чудят как да се отарват от тях ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти си знаеш наи добре. Но си избии мисълта от главата че ако вземеш нещо втора ръка особено от Германия няма да ти прави проблем. Там колите се ръчкат здраво. После ако сравниш цените на частите на западен автомобил и ремонтите( ох тая електроника) с едно шкоде ще разбереш за какво става дума. А точно японските автомобили цените на частите малиии не ми се говори. Но ти си знаеш наи добре. Шкодата ти предоставя възможност да научиш основни ремонтни деиности по един автомобил, защото като цяло колицата е проста като устроиство. А има едно неписано правило че колкото едно устроиство толкова по безотказно е. Оплакваш се че колата се разваля. Еми пич това е кола на 20 и повече години. Нормално е да се скапват някои неща. Усещам че си се поотчаял малко заради проблемите, а си спомням че като влезна тук в този форум беше доста ентусиазиран. Каквато и кола да караш тя винаги ще има нужда от ремонти. Сега си зает пожелавам ти да се справиш успешно на изпитите. Но като се освободиш си прецени какво печелиш и какво губиш даваики колата за скрап. Предложението ми за което ти писах лично съобщение е валидно и ще бъде валидно винаги когато пожелаеш. Аз нямам техническо образование, но имах желание ходих при хора които разбират доста от коли гледах пипах и така се понаучих на основни работи. Тъи че ако решиш да доидеш в Пловдив ми се обади ще ти помогна с каквото мога. И когато ти видиш как се отстраняват някои проблеми ще ги научиш и така. Ти какво мислиш че аз като взех Шкодата знаех всичко ли. Глупости Шкода почти не бях пипвал преди това. но при добро желание всичко става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим колко трябва да съм луд за да изляза от града със тази бракма ...

Eхаааа още един които мисли че шкода е бракма, не съм единствен, не полудявам :smt026

По темата съгласен съм с дончо, единственото което може да търсиш от една нова кола е повече коне. Но като гледам сме на една възраст, тъй че ти казвам недей щот ще се пречукаш. Освен това понеже си голям фен на японките да ти кажа 1електронна дюза за Honda Accord 2.0TDI 97ма e 1200(хиляда и двеста) лева :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като взех книжка взех да се хварлям да взимам Опел....обаче в последствие реших,че това са излишни пари при положение че една Шкодака ме чака пред блока.

В момента все още се уча както се казва,но съм доволен от това че Шкодата ми дава тази вазможност.Да колата си е на почти 20 годинки и се по нещо се разваля(естествено не често ако е добре подържана) както каза колегата Дончо, но това си е възможност да се натрупат знаният по нея,които ти помагат за напред.

Това е моето мнение.

 

единственото което може да търсиш от една нова кола е повече коне

Мммм не съм съгласен с теб,че само коне се търсят в една нова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата иска нова кола наи вече за да кара без да се цапа и да се чуди като стани някав проблем какво да прави в което няма нищо лошо. Една такава стара кола обаче може да те направи истински шофьор, такъв които си познава колата знае и проблемите. Получава се нещо много хубаво усещаш колата като живо същество какво иска какво може и така нататак И няма какво да сравняваме карбуратора с инжекцията. Които се научи на подобна кола няма да има проблеми за вбъдеще като водач с каквато и да е друга. Нека колегата да си реши съдбата на колата. Съгласен съм че такава по слаба кола е подходяща за начинаещи шофьори които имат мерак за напъване. не че и аз не се вдетенявам на моменти но това е друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, той колегата като си вземе някоя западна кола няма да се цапа с нея,щото просто няма да може да си я прави пред блока или там където си я ремонтира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно и прав с тия електроники какво да пипаш. Както Хашек каза докато си побъбрихме на събора, а за карба кво е нужно един чист чаршаф, парцал и дори вестник и го разхвърляш на съставните части. Аз моя като го оплесках първият път като го сглобявах какво колата пак си вървеше. А оплескаи нещо инжекцията и да видиш кви филми стават. Но да ти кажа колега поне това което ми позволява семеиният Опел къде мислиш че го правя пак на двора, но определено нещата които мога да оправя по Шкодата са значително повече от тези на Опела. Нещата вече отиват твърдо към компютърни диагностики и така нататък, в което няма нищо лошо революцията в компютрите се пренеси и в колите и колкото са по нови толкова по ограничени стават нашите възможности за ремонти по тях. А в сервизите искат пари и то сериозни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.