Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Здавейте, КОЛЕГИ !!! :)


cenarius

Recommended Posts

осрах се на изпита ще имам 4,50 в софийския ( което за някои е ненормално висока оценка, но за мен това е повече от ниска - говорим за Математика )

 

 

Сега нямам съединител, нямам и стопове. Имам сега да обработя едни изследвания след което на 1 май пак се почват с много важни изпити - време за колата почти нулево.

 

 

 

От нисана се отказах ;) защо ? отварям им форума и 10/100 разход бензин било нормално, като се развалила споменатата част от вас 13 + разход пак бензин ! колко струвала ? 110Е + таксите да дойде от чужбина.

 

Отварям им раздела копувам продавам - преден ляв фар продава някаква мома 250лв викам си " аз ако я блъсна тая кола какво ще правим ? "

 

Цяла седмица гледам ли гледам да видя един nissan 100nx - е не видях - защо ли . . .

 

Отивам да запътя шкодето към "майстор"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • cenarius

    25

  • Penaowner

    12

  • PV

    10

  • SKODA 105 RS

    10

Най-много писали в темата

Отивам да запътя шкодето към "майстор"
=D>

 

А колега за изпита да ти кажа 4,50 е много добре(поне за мен)

Аз в ТУ се осрах много брутално но нали е предварителен ;)

 

Айде Успех на другите изпити! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам сече бързо си установил за какво говорим. Вземи си изпитите и я стягаи. Скоро може и да имам път към Пазарджик и ще ти се обадя ако стане. Стискам палци да се справиш както трябва на другите. Като цяло 4,50 не е лоша оценка за кандидат-студентски изпит. Горе главата ще се справиш по добре на следващите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) на мен не ми харесва 4,50 все пак искам в софийския да вляза, а тази година минамалния бал ще бъде 28 гаранция ви давам ! :-)

 

 

оценка от дипломата по математика и физика = 12 точки и 3 пъти се умножава оценката от изпита по математика , аз дотук имам 25,50 което е много ниско :)

 

 

 

Междо другото вчера исках да си закрам шкодето на един майстор ми препоръчаха в пазарджик и аз ядокарах на първа от центъра до нас и я паркирах на паркинга, обаче сега за да изляза трябва да дам назад и скоростния лост си седи на първа и не иска да излезе от мястото си за да го сложа на задна, точно когато ми отказа съединителя на изгасен двигател можеш да превключвам вчера неможах ? Опитах се да я бутна назад, НО първо че е на първа, второ че гумите са спаднал и и .. не можах и да я помръдна, ще пробвам утре с някои приятели да я избутаме малко назад колкото да мога да я обърна и да потегля към сервиза :)

 

 

edit: разбрах защо не иска да превключи на скорост - колата е под наклон и затова не превключвала ;) утре ще я карам на майстор, белкем я оправи.

 

и още нещо не знам къде съм, си зарязал гражданската отговорност онзи големия зелен лист :o малкото талонче и лепенката са на стъклото, но големия лист го няма :? трябва да го намеря, или може да си изкарам нов от застрахователната компания ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я закарах на майстор.

 

тъпаците от махалата са ми откраднали лампичките по стовете :evil:

 

 

Много ме е яд че не събрах смелост да взема шкодичката от варна много ме радваше :| :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме е яд че не събрах смелост да взема шкодичката от варна много ме радваше :| :(

 

За каква Шкодичка става дума? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ме е яд че не събрах смелост да взема шкодичката от варна много ме радваше :| :(

 

За каква Шкодичка става дума? :)

 

една с 5 скорости със седалки от хода или нещо такова, със сменено табло и газова уредба 90-та година

 

650лв

 

 

питай ме що не я взех ?

 

#1 защото беше във варна, второ защото нямах 1000лв в мен ( само 100лв са ми номерата, 50лв за газ до нас, 50лв при нотариуса, 6лв за винетка 15лв за ядене и да ида до варна и 650лв колата и става страшно)

#2 защото колата не беше на името на човека от форума, а на някакво трето лице което никой не знаеше къде е и аз си казах бе... я остави ;) и човека си я пусна в мобиле.бг и я продаде след 1 седмица.

 

Сега кара накакъв фолцваген.

 

 

За тази шкода говорех. А и имаше нужда от леко кърпене и исках да я боядиша че цвета беше отвратителен едно много светло кафяво не знам как се води.

 

няма нищо здраве да е, дано сега тея ми оправят съединителя и междо другото пак нямам спирачки, трябва да препомвам педала ... ебати и шкодата . . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сетих се за коя кола говориш ако не се лъжа беше на Lipi.

Имам снимки на тази кола добре беше направена вътре.

 

няма нищо здраве да е, дано сега тея ми оправят съединителя и междо другото пак нямам спирачки, трябва да препомвам педала ... ебати и шкодата . . .

 

Лека по-лека колега ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук за стопове ли ставаше дума или се бъркам ?!!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук за стопове ли ставаше дума или се бъркам ?!!?!?

 

Ами темата май трагна по друг път. ;)

Пък и колегата е писал,че ще кара колата на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде народе ударих джакпота !

 

точно за на липи шкодата ставаше въпрос :cry:

 

 

Така сега за моята бракма.

 

 

Феродов диск + претискател + съединител = 85лв + 60лв труд мама мия

 

Спирачките ми се ебат = незнаен проблем и незнайно дали могат да се оправят

 

Нямам стопове - никой не знае какво става.

 

Колата е в сервиза сега.

 

 

Въпроса е, да си търся нова шкода или да оправям тази ?!

 

 

Задължително ли трябва да им давам 60лв за труд и да купувам нов феродов диск + претискател или мога и с приятели пред блока да я "оправя"

 

 

То може и ремонта 300лв да ми легне.... Трябваше тогава да я взема оная шкода 1 седмица му мислих и не се престраших :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде народе ударих джакпота !

 

точно за на липи шкодата ставаше въпрос :cry:

 

 

Така сега за моята бракма.

 

 

Феродов диск + претискател + съединител = 85лв + 60лв труд мама мия

 

Спирачките ми се ебат = незнаен проблем и незнайно дали могат да се оправят

 

Нямам стопове - никой не знае какво става.

 

Колата е в сервиза сега.

 

 

Въпроса е, да си търся нова шкода или да оправям тази ?!

 

 

Задължително ли трябва да им давам 60лв за труд и да купувам нов феродов диск + претискател или мога и с приятели пред блока да я "оправя"

 

 

То може и ремонта 300лв да ми легне.... Трябваше тогава да я взема оная шкода 1 седмица му мислих и не се престраших :(

Ами колега, нямам представа как става тази смяна на притискателен диск,ама дано някой по-опитен колега да ти обясни.Пък ако ти е запазено купето и двигателя да е 6, няма смисъл да я сменяш.Поне това е моето мнение.А за спирачките, пробвай 1-во да ги обезвъздушиш и ги огледай някое цилиндърче да не пуска течност.А за стоповете,огледай си хубаво гнездата, където лягат крушките и кабелите, които взлизат в стоповете.Почисти си всички клеми от окисите и трябва да се оправи работата.Айде успех !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя не знам дали е в добро състояние, сменян е но е издухан, форсиран е яко ббръмчи.

 

Купето е в състояние че като вдигна колата на крик и потъва сериозно.

 

Мисля че ще е добре да се хванем с някои приятели и някой по-голям и да се мъчим 2-3 дни ние да си я оправим, а нови части да не купувам, просто не си заслужава според мен да дам 100лв за нищо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в такъв случай, карай докато можеш и през това време си търси друга, по-запазена, че доста ще трябва да се бръкнеш за тази, така като те слушам. :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какви са симптомите и като го извадиш съединителя да видиш в кво състояние е, но най-добре е да се смени пълен комплект, за да не се наложи да сваляш пак двигателя.

Смяната на съединителя и свалянето на двигателя не са трудни, ако имаш опит от поне едно таковсваляне и смяна, но са трудоемки - един ден време, може и повече. При монтирането на двигателя после е най-важно съосното регулиране на новия съединител, преди да върнеш двигателя. Като си спомням какъв як гърч беше свалянето и качването на двигателя, ако ги имам ще предпочета да ги дам тия 60 лв.

Другите неща - спирачки и стопове мисля че се правят. Проблемът е да дигностицираш причината точно.

Провери дали двигателя е още добре - виж дали пуши от вентилацията на картера, и измери компресията.

Дали да купуваш нова или да правиш тази - ами ако е за 300 лв. или повече ремонта, може би това е верният път, ако намериш същия модел Шкода на цена до 400-500 лв с малко проблеми, или такива, които по-лесно могат да бъдат отстранени. Тъкмо ще имаш и резервни части бол от старата Шкода. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител се сменя лесно, може и пред блока, но щом питаш дали може явно не е сигурно, че ще се справиш с тази операция. По принцип като се свали двигателя може да се сменят и някои други работи, за да не се налага това в следващ момент преди да е дошло време отново за съединител.

 

форсиран е яко ббръмчи
](*,)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

форсиран е яко ббръмчи
](*,)

 

 

Лудница нали?

 

Току що си взех колата от майстор.

 

 

Трябва да се смени феродов диск + притискател или каквото се водеше.

 

Трябва да се изчука отзад малко ламарината че колата е блъсната..

 

Момчето от което взех шкодата ми каза че двигателя е сменян. Аз я взимвах от София и на връщане по магистралата максимална постигната скорост = 90км в час.

 

Вчера с един приятел ходихме до едно село с пежо 206 и карахме със 110 Изведнъж една 120-ка ни задмина и не й пукаше стоя, гледам :smt103 и не вярвам на ушите си.

 

 

Значи сега имам малко работа 2 дни не мога да мърдам от нас. И после тръгвам да я стягам да я покарам още малко.

 

Най-важното, тоя от сервиза искаше да ми купи шкодата и определено имаше желание да му я дам, което според мен значи че има хляб в тая кола :roll: Вие какво ще кажете?

 

 

Кажете от къде да си търся феродов диск + претискателя втора ръка, от някоя морга как мога да си взема, трябва да се сваля двигателя ? Ще стане една голяма вятърна мелничка, но 80лв за нов няма да дам. :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мога да ти кажа,че в Шкода-та по принцип има много хляб, особено ако е с 5 скорости.А щом майстора е искал да я купува, значи наистина има нещо, което го е впечатлило.Така че се стягай и я прави.А и колата може да развие доста над 110 км/ч.Аз лично тая седмица като се събирахме с класа (понеже сега завършвам) и имаше един "състезател" с една Аскона 1.6 карб. и горкия щеше да получи удар като го изрязах със 140.Така че я прави и я карай. Ако трябва спестявай от закуски :Р В най-лошия случай си намери някакъв Ладов двигател и слагай него, пък тук ще помагаме с к'вото можем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами, гледам в мобиле.бг в пловдив има някаква 1990 5 скоростна с газ за 1000лв ще ида да я видя и ще го мрънкам да сваля от цената ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех!!!Дано си добър в пазарлъка :)

 

колата била за ремонт, само "гарнитурата трябвало да се смени" 450лв й искаше, как от 1100 падна на 450 никой не знае. После ще му звъня пак да говорим ...

 

а гарнитурата и аз я смехвах на моята шкода, ако гарнитурата е едно малко което се слага между ауспуха и двигателя за да шуми по-малко, поне при мен шума падна много много .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прав си за това какво е гарнитура, но повярвай ми, в тая кола има доста гарнитури :) Питай точно за какво става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гарнитура на главата, въпреки че се сменя относително лесно, трябва да се замислиш за състоянието на двигателя, имащ нужда от смяна на такава. Ако е влизал антифриз в маслото по-продължително време, тоя двигател е за ремонт. И по-добре бягай от такива коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.