Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Няколко проблема и още толкова въпроса


SKODA 105 RS

Recommended Posts

Не знам кое от какво и как блокира,ама преди малко като натиснах съединителя и той си остана там,пък изобщо не ми се иска да го свалям отново и да източвам течности .... че после сглобяване и омазчане до ушите и цял загубен следобед :x

...Няма смисъл пак да сваляш цилиндъра.И при мен така пропадаше педала,когато го монтирах!Нужно е само като го сложиш и натиснеш педала,някой да развие леко металната тръбика отдясно на цилиндъра,за да излезе въздуха!След това обезвъздуши отзад!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SKODA 105 RS

    21

  • PV

    12

  • PRR

    6

  • corropt

    5

Най-много писали в темата

Не знам кое от какво и как блокира,ама преди малко като натиснах съединителя и той си остана там,пък изобщо не ми се иска да го свалям отново и да източвам течности .... че после сглобяване и омазчане до ушите и цял загубен следобед :x

...Няма смисъл пак да сваляш цилиндъра.И при мен така пропадаше педала,когато го монтирах!Нужно е само като го сложиш и натиснеш педала,някой да развие леко металната тръбика отдясно на цилиндъра,за да излезе въздуха!След това обезвъздуши отзад!

Колега,всичко е ОК,той съединителя ми беше уж наред,но реших да му сменя и на него гумичките,че после да не ми се налага пак да точа течности и да се мажа.Просто си му върнах едната стара гумичка и сега всичко е 6 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

liubomir_, абе ти си решил проблема като ония дето му посинявали ташаците :)

Щом смяната на цилиндъра не е дала ефект да беше проверил дали някой маркуч или самото казанче не са заминали! Да ти тече спирачна течност и ти да викаш "НЕма проблеми" си е меко казано самоубийствено...

Много пъти съм го казвал, но пак ще повторя: от СПИРАЧКИ, ГУМИ и УПРАВЛЕНИЕ пари НЕ СЕ ПЕСТЯТ! Другото в най-лошия случай ще те остави на пътя, но тези неща те вкарват в гроба, че с теб и други :evil:

Айде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом смяната на цилиндъра не е дала ефект да беше проверил дали някой маркуч или самото казанче не са заминали :evil:

Айде

Колега,съгласен съм с теб по отношение на сигурността,НО:Маркучите и казанчето са изрядни.Тече по малко от самия цилиндър.Сменял съм го,дори няколко пъти,буталцето също,гумичките.......,но няма оправия!!!За месец-два няма проблеми и пак протича.За това съм вдигнал ръцете.Тая кола където има течност,има и теч!Какво ли не съм опитвал,но "ТЯ" си е инат!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам какво е чувството да ти се чупи едно по едно човече.

Аз бях автора на фразата "няма шкода с пълно казанче за антифриз" докато не открих, че маркуча които влиза отгоре на датчика за водата е избил скобата и се е раздул в края. Оправих го и вече всякаш течностите си седят на място, скъпоценното ми масло изтече през бензиновата помпа, но се погрижих да му е за последно. Въпреки това Шкодите са много кекави коли и 120 ките, доколкото чета по форума и Октавиите 1.6 и те са боклуци. Като се замисли човек половината хора карат шкода защото са привързани към марката от едно време, други карат веднъж годишно до селото, а на 3ти им растат дървета в колите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам... и 100S-ките и Favorit-ите и Superb, даже по-по-следващия модел на Superb и той ше е боклук и ше е кекав като 120-ката (ти)....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки това Шкодите са много кекави коли и 120 ките, доколкото чета по форума и Октавиите 1.6 и те са боклуци. Като се замисли човек половината хора карат шкода защото са привързани към марката от едно време

 

Колега не разбирам какво толкова е кекаво на една 120-ка...мои приятел има и не му прави проблеми,но човека се грижи за нея.Да вярно като я взе не беше китка за мирисане(даже никак)ама с труд и желание стана.Има го и това в какво състояние си я взел от предишният собственик.

 

А за това кои за какво кара Шкода...няма лошо да си привързан към марката :)

Аз карам Шкода защото е от години в семейството и съм силно привързан към нея.Но и като автомобил много ми допада. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се и съмнявам в това, аз ако имам пари за октавия бих си взел 124 ка или БМВ 5ца или А4. Единствената причина да карам 120ка е че много си я обичкам :smt049 само че и тя малко кучка си пада 8)

 

@kukumicin и мен ми допада, ако си бях взел по - мощна кола до сега да имам вече надгробен камък, не ме кефи само момента в които ми бърка в джоба, а предишния собсвеник имаше ебати колите в гаража, включае и едно бифшо порше 911, разбираемо е защо не се е грижил особенно за баба. I kind of free it from being BMW parts storage

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си нова спир. течност.Утре обезвъздушавам и и стопявам накладките и съединителя :РРР

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗОВ ЗА ПОМОЩ ! ШКОДА 105 Л С 3 ОБЕЗВЪЗДУШЕНИ КОЛЕЛЕТА И ЕДИН СКЪСАН БОЛ ЗА ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ.СПИРАЧКИТЕ ЕДВА СЕ УСЕЩАТ.К'ВО ДА ПРАВЯ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си скъсал щуцера с пренатягане предполагам, или е бил много изгнил. Как да се реши въпросът зависи от това къде точно е скъсан и колко от него се подава нагоре. Ако се подава достатъчно, е по-добре - с една ножовка изрязваш улей за отверка и го отвърташ със зор, но ще стане. Ако не се подава е лошо. В такъв случай единия вариант е с мечик да го подълбаеш, да направиш някаква резба, той не помня самия болт с резбата къв диаметър беше, но новата резба за болта, който да се завие трябва де поне с 2-3 мм по-тясна, и като го завиеш здраво се опитваш след това да го отвиеш. Друг вариант е с бормашинка на батерия на пробиеш една дупка, малко по-малка от диаметъра на болтчето и да го извадиш така. Ама ми се струва, че няма достатъчно пространство за такава операция, това е лошото.

 

И вземи си смени и останалите 3 щуцера, че да не стане същото при следващото обезвъздушаване. И само с ключе звезда, никога с гаечно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако искаш да знаеш го скъсах с гидори,пък не се подава изобщо.Но вече си реших проблема, обезвъздуших всичко на ново и сега се подпирам за предното стъкло като спирам :)Но благодаря все пак за съвета.За сега ще карам така, пък за друг път ще видим к'во ще правя.Само се радвам, че аз излязох победител в 3-дневната епопея със спирачките и съединителя.

Айде със здраве :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.