Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колко ви издържат педалите на газта?


PV

Recommended Posts

При маневри колега.Щото на дизела е лесно, само пускаш съединителя и тя отлепя,пък крака ти седи на спирачката.Ама при бензина няма как и за да се получи по-плавно маневриране се натискат и двата педала.Поне това е моето мнение,ако греша, нека някой да ме поправи.

Айде със здраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Abe i dizela si gasne. Dori po-lesno ot benzinkata!

A otnosno nadiskaneto na spirachka i gaz ednowremenno - mnoooogo puti mi se e nalagalo. Primeri bol - da wkluchish na po-niska predawka dokato spirash (pri sportno karane) ili da trugnesh po naklon bez ruchna. Oswen towa mi se e nalagalo da poddurvam rabotni oboroti s gazta dokato zagree kolata kato se beshe precakal smukacha (100S). Taka che se nalaga. Malko e trudno w nachalo no se swikwa :)

Pozdrawi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, аз съм карал Citroen ZX 1.9D (на такова карах курсовете)и по равното,дори и при леко нагорнище си потегляше без газ.А за това, че дизела гасне по-лесно от бензина, не съм много съгласен, но както и да е :)

Айде със здраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги всякакви коли... Кадета примерно гасне сравнително трудно, по- трудно от Шкодата ама па Вектрата 95'пак бензин трябва да си много неграмотен за да я изгасиш... тъка че предполагам има разлика и от самите коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела гасне по-трудно от бензина.

Колкото е по-голям мотора (без значение дизел или бензин), толкова по-трудно гасне.

Колкото е по-голям мотора, толкова по-лесно се потегля, дори и без газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги всякакви коли... Кадета примерно гасне сравнително трудно, по- трудно от Шкодата ама па Вектрата 95'пак бензин трябва да си много неграмотен за да я изгасиш... тъка че предполагам има разлика и от самите коли...

Прав си колега, едни роднини имаха Кадет 1.6 моно и самата инжекция, при потегляне си подаваше газ.Но стига толкова, че пак се отплеснахме от темата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя педал запецна в долно положение след месец 2 ужасно трудно натискане, свалих го, сипах малко отработено масло във едно дъно от шише, оставих го вътре през ноща и вече 3 месеца като го пусна се чува удар в начално положение.Според мен моч е оригиналния, тъй като е адски изтъркан.дано съм помогнал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав си txl , книгата се казва "Бързо и безопасно" . съжалявам за грашката - чел съм я преди години ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде малко да ви хвърля в шаш :P !Оказа се,че плочката на педала ми е ПЛАСТМАСОВА!!! :o Сигурно за това е изкарала 20 години :) !Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

На 17 юни и моята ще направи 20 г. и вече вад 1 350 000 км, а педала е оригиналния. Само жило късах два пъти за това време....Явно нещо не е така,както се оплаква колегата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уоу....

1 350 000++ :)

Супер! Искам да я снимам тая Шкода!

Поздрави! Ей така трябва да се гледа кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето му е на толкова, карана е с различни двигатели, доколкото знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според мен един автомобил е преди всичко купето, окачването, трансмисията и интериора....Двигателят е една резервна част, която обикновено не издържа много :)

След срещата с мантинела/http://www.skodaowner.org/forum/viewtopic.php?t=913/ и оправянето набързо малко се порзавали външния вид на "Калинка", но продължавам да си въртя по 4-5-6 000 месечно. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее, Миро! "Японката" си е красив автомобил! Разбира се, че е имала вид! И пак ще има! Ама трябва първо да я спра.....а няма време, все е на път! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, как ще се сцепи. Е.и му майката. Боклуци продават тия магазини само.

Да помислим не може ли нещо да се направи с тия планки, да не ръждясват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами как се сцепи - от де да знам ама си си сцепи. Тя не беше ръждясала, защото е от някаква алуминиева сплав, просто материала явно е крехък. Между другото на мен ми се струва, че проблема си е конструктивен, а не се касае за некачествени резервни части. Абе за 2 години един педал - преживява се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ви казах какво е решението на проблема.Правите си планката от 4мм ламарина и работата заспива :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам си с оригиналния педал, отварям го по 3-4 пъти на година, защото се къса жилото на гаста. По някое време почна да връща по-трудно, въпреки смазването не се оправи на 100%.

Проблема с връщането се оправи, като отзад оригиналната пружина е подсилена с още една в паралел.

Според мен по-добрия вариант за колегата е да се разходи до някоя морга и да си свали стар, явно те са по-качествени(и евтини).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала на газта трябва да се връща сам, дори и без нито една пружина отзад (при карба). Задната пружина е с цел да опъва жилото, а не да го връща. Факта, че си сложил допълнителна пружина отзад е предпоставка за по-голямо натоварване на жилото. Явно затова го късаш толкова често. Оправи си педала като хората или го смени, махни втората "успоредна" пружина и ще си решиш проблема с жилото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle, извинявай ама на 100S с чисто ново жило пак не връщаше добре газта... Малко не е сметната... На 120ката не съм имал подобен проблем, но ми се струва, че си я купих с усилена пружина...

А що се отнася до самия педал - никога не съм имал проблем. Нито е задържал, нито се е чупил.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В магазина дори някои възвратни пружини за карбуратор са различно меки. С многожилното жило за газта някакси се борави много по-лесно отколкото с фабричното. Иначе педала трябва сам да се връща, всичко друго са измислици. Айде до утре на срещата - там ще продължиме с "надлъгването".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.