Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение за 1.9 SDI


Guest divo

Recommended Posts

моята е 1,4 МПИ и е 68 кончета и 120 Нм въртящ момент :!: :roll: :P

 

Какви 68 кончета на 1.4 мотор бе колега? Ти да не би да си й слагал чип :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Сега за 64 кончета Фабия СДИ си върви съвсем прилично-защо пишем такива мнения сякаш всичките сме РАЦЕРИ с коли 300+ че така се изказваме за 1.9СДИ-карал съм такава и съм определено доволен много прилично си върви-типичен малък практичен автомобил!Не са и проблем 130-140км(съвсем нормална скорост-то аз с толкова карам РСа) така че......лошо няма-все пак не всички караме със 160-180 постоянно по наште пътища.Сега за гонка не става-но едва ли човек който иска кола за гонки и тн ще си вземе 1.9СДИ!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ша каи ли тея 64кончета наSDI на колко бензинови се равняват

Аз на този въпрос ще ти отговоря само ако ти ми кажеш, кое е по тежкото от 5 килограма памук и 5 килограма стомана!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ся бе Маринов, остави тая работа с памука и стоманата.Всеки ша ти кажи че са равни по маса и различни по обем. Въпроса тук е съвсем друг. Човекът иска да си купи фабиа SDI но 64 коня му се виждат малко, та аз му обяснявам, че ако вземе 1.4 MPI 75 коня е същото,защото въртящият момент е същия. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ся бе Маринов, остави тая работа с памука и стоманата.Всеки ша ти кажи че са равни по маса и различни по обем. Въпроса тук е съвсем друг. Човекът иска да си купи фабиа SDI но 64 коня му се виждат малко, та аз му обяснявам, че ако вземе 1.4 MPI 75 коня е същото,защото въртящият момент е същия.

Той въпроса беше за конските сили а не за въртящият момент. Ти наясно ли си, че това са различни неща? Едното се казва мощност и се бележи с различни букви най шесто с латинската буква P измерва се в киловати (кВ, kW) или конски сили. Другото се казва въртящ момент и се измерва в нютонметри(Нм, Nm). Това са ДВЕ РАЗЛИЧНИ ХАРАКТЕРСИТИКИ, на двигателите. Един дизелов двигател който има 64 к.с. е равен по мощност на един бензинов двигател с 64 к.с. Вероятно се различават по стойността на въртящият момент...ама дай да не смесваме ябълките с крушите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да си купувам Фабия 1.9 SDI и за информация разгледах сайтовете на шкода в Германия и Чехия и не видях да предлагат Фабия с двигател 1.9 SDI

Някой знае ли защо?

 

Само да припомня какво питаше човека че темата много се отплесна. Аз му отговорих на едно друго място какво мисля по въпроса ... :D

 

Ами ако земат да удрят с данъка че нямаш филтър за твърди частици ? Може ли да се сложи на SDI ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарежи тая работа, новите шкоди след фелиция са големи каруци, не си заслужава да дадеш 15-16хил лв и след 1 месец почне да тече масло да ти изпадат винтове в краката, да тропа стърже да бяга волана и т.н. Вземи си Опел Омега но търси 2.5TDI защото 2.0TDI е малко за тая мега тежка кола. Разхода е 10 градско с каране до ламарината на ниски предавки по думите на един мой приятел. Готиното е че смятаме горивото еднакво с него, защото и мойта с нечовешкия зор дето и давам и тя харчи толкова :) иначе един приятел на баща ми кара комбито 2.5tdi и казва че му харчи 6-6.5 градско. Усещането да вдигнеш огромния капак и да видиш чудовището 2.5 с огромен надпис TURBO DIESEL е неописуемо :)

 

Повярвай ми, от собствен опит ти казвам, че Омега 2,5ТД трудно пада под 9 градско (София).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука ме убихе от смях-ОМЕГА 2.5ТДИ да харчи 6-6.5 градско!Че тя моята кола е 2 пъти по лега от този подвижен к.....г и ми харчи 7(без да карам за разход) а иначе си харчи 6-7!Виж за извънградско може и да ги докара с много зор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxrpm,

 

А омегата да пълни резервоари!??!?

Сериозно - Omega-та е като ламя! Под 9 надали пада в градско.

 

Айде със здраве

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте Шкодаджии!

Аз съм фен на друг форум, но имам запитване към вас! Съживявам тазе стара тема, която намерих с търсене.

Бащата ще взима една шкода фабия 1.9 SDI. Тя е comfort и всичко -въобще - много добра кола! Четох тук, че двигателя бил добър, независимо от малкото коне. Иска ми се да понауча още нещо по този въпрос.

Какво и къде може да се погледне на тази кола преди да се купи? Знам само че е внасяна от Италия и има сервизна книжка. Добре ли е да се закара примерно в Еуратек?

Къде да сменим консумативите и какви консумативи препоръчвате?

Моля ви за бързи отговори щото вероятно в понеделник ще стане покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Шкодаджии!

Аз съм фен на друг форум, но имам запитване към вас! Съживявам тазе стара тема, която намерих с търсене.

Бащата ще взима една шкода фабия 1.9 SDI. Тя е comfort и всичко -въобще - много добра кола! Четох тук, че двигателя бил добър, независимо от малкото коне. Иска ми се да понауча още нещо по този въпрос.

Какво и къде може да се погледне на тази кола преди да се купи? Знам само че е внасяна от Италия и има сервизна книжка. Добре ли е да се закара примерно в Еуратек?

Къде да сменим консумативите и какви консумативи препоръчвате?

Моля ви за бързи отговори щото вероятно в понеделник ще стане покупката!

 

Двигателя си е приличен за нормално каране! ;)

Колата може да я закараш в сервиз или в ЕТ да я качат на стенд-а и да и направят диагностика. Ако има нещо, ще си каже. Погледни я отдолу за удари, както и разгледай спирачните дискове дали не са криви (това при Октавията понякога се получава, но и тук двигателя е тежичък, така че...хвърли едно око). За консумативите - задължително сменяш: масло и маслен филтър, въздушен филтър, филтър на климатика, горивен филтър, ангренаж + всички ролки - задължително! Погледни накладките, както и спирачната течност и антифриза. Марки и моделина консумативите - ти си избираш - според вкуса или според цената. Аз лично карам TDI и ползвам ангренаж и ролки от DAYCO, масло MOBIL - пълна синтетика, а филтрите си ги взимам от един магазин, в който има почти всичко (филтри и масла)- не ги знам каква марка са, но до сега не съм имал проблеми, но е в софия, а ти не си написал къде си...

Успех в покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Шкодаджии!

Аз съм фен на друг форум, но имам запитване към вас! Съживявам тазе стара тема, която намерих с търсене.

Бащата ще взима една шкода фабия 1.9 SDI. Тя е comfort и всичко -въобще - много добра кола! Четох тук, че двигателя бил добър, независимо от малкото коне. Иска ми се да понауча още нещо по този въпрос.

Какво и къде може да се погледне на тази кола преди да се купи? Знам само че е внасяна от Италия и има сервизна книжка. Добре ли е да се закара примерно в Еуратек?

Къде да сменим консумативите и какви консумативи препоръчвате?

Моля ви за бързи отговори щото вероятно в понеделник ще стане покупката!

 

Двигателя си е приличен за нормално каране! ;)

Колата може да я закараш в сервиз или в ЕТ да я качат на стенд-а и да и направят диагностика. Ако има нещо, ще си каже. Погледни я отдолу за удари, както и разгледай спирачните дискове дали не са криви (това при Октавията понякога се получава, но и тук двигателя е тежичък, така че...хвърли едно око). За консумативите - задължително сменяш: масло и маслен филтър, въздушен филтър, филтър на климатика, горивен филтър, ангренаж + всички ролки - задължително! Погледни накладките, както и спирачната течност и антифриза. Марки и моделина консумативите - ти си избираш - според вкуса или според цената. Аз лично карам TDI и ползвам ангренаж и ролки от DAYCO, масло MOBIL - пълна синтетика, а филтрите си ги взимам от един магазин, в който има почти всичко (филтри и масла)- не ги знам каква марка са, но до сега не съм имал проблеми, но е в софия, а ти не си написал къде си...

Успех в покупката!

София! Следя темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=129cf ... x=21&iy=31

 

Цъкай по-горе - карта ;) а иначе - карайки по бул. "Сливница" към Люлин, след като пресечеш бул. "К.Величков", продължаваш до следващия светофар на ул. "Зографски манастир". Той е малък!!! Та на него се вкарваш в локалното платно на бул. "Сливница" (в дясното - да не щипнеш у лево!) и продължаваш още, около 2-300 метра и си там ;) Ще го видиш магазина - няма начин. Намира се в един от входовете на блока, но вътре е прилично голям и е адски тъпкан ;) Не е изключено и други джунджурий да си намериш там...например за Типото ;)

Късмет с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=129cf314b4d8f7d06e8c86fbf7877d9d&ix=21&iy=31

 

Цъкай по-горе - карта ;) а иначе - карайки по бул. "Сливница" към Люлин, след като пресечеш бул. "К.Величков", продължаваш до следващия светофар на ул. "Зографски манастир". Той е малък!!! Та на него се вкарваш в локалното платно на бул. "Сливница" (в дясното - да не щипнеш у лево!) и продължаваш още, около 2-300 метра и си там ;) Ще го видиш магазина - няма начин. Намира се в един от входовете на блока, но вътре е прилично голям и е адски тъпкан ;) Не е изключено и други джунджурий да си намериш там...например за Типото ;)

Късмет с покупката!

Горният линк не бачка...кой номер е това?

( натисни принт страница и пейстни линк-а тука за по-лесно )

Ако има криви предни дискове-скъпи ли са? За конкретната кола става въпрос-ако е сменял някой?

Багодаря за отзивчивостта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горният линк не бачка...кой номер е това?

( натисни принт страница и пейстни линк-а тука за по-лесно )

Ако има криви предни дискове-скъпи ли са? За конкретната кола става въпрос-ако е сменял някой?

Багодаря за отзивчивостта!

 

http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=6d76f ... 2_32.y=154

 

Надявам се тоя линк да е ОК. Блок 173 по картата... Не знам за съжаление, колко са дисковете. предполагам до към 250... Но гадая ;)

Няма за какво да благодариш, добре си дошъл. Надявам се да има полза от инфото и живот и здраве да се радвате на Фабиа-та ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моментът влачи, мощността бяга.

 

Едно време имаше мопеди, преправени от велосипеди - с едно моторче 2-3 коня.

Та. Човек може да потегли на педали, макар мощността му да е под 1 к.с.( около 600 W, а моментът, който може да развие е теглото му по дължината на педала, т.е. около 100-120 Nm), но максималната му скорост по равно е доста по-малка, отколкото може да постигне с моторчето. Пък моторчето зорлен потегляше и искаше малко помощ с педалите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt039

 

Даммм спомням си тези времена, хубаво беше, нямаше толкова много коли по улиците, нямаше прах и озлобени селяни, зеленината и парковете бяха много :? София се превърна в гнусен град! Евала на Варна, определено се запази и в момента си е същия страхотен град, който беше навремето ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата пропадна...като стана въпрос за сервиз да се греда - нямало време, кой ще я кара, що не дадеш сега парите...такива.

Това беше колата. http://i.mobile.bg/perl/printdet.cgi?id ... 4521848630

На нея пише че е внесена 27.01, можете да видите тук какво пише. На 97 000 пише на километража. Циркове.

Търся нещо такова и около тая цена. Ако знаете за нещо - казвайте. Претенцията е само да е същия цвят - сив металик. Колкото по-запазена и нова-толкова по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ЗА този двигател. Без турбо- просто и ясно. Карал съм Поло на 250 000 км с такъв мотор и върви като звяр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.