Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Разработване на двигател


wayne1981

Recommended Posts

Здравейте на всички,

 

значи взех колата преди няма и 3 седмици (Октавиа 1.9 TDI Sunny Tour) и вече и навъртях стабилен километраж-3000км. Въпроса ми е докога се разработва двигателя понеже в ЕураТек ми казаха че вече бил разработен,ама мен нещо не ми се вярва да е така.....Родителите ми си взеха Пасат 2.0 TDI от последният и във VW казаха че трябва поне 7-8000 км докато се разработи двигателя-а нали уж Шкода и VW са от едно семейство.

 

Питам понеже си се знам че имам малко тежък крак (на няколко пъти се хващам да пришпорвам колата с над 4000rpm) та искам да знам до колко е полезно това. А и каква е max. скороста на тая кола че аз вдигнах някакви километри ама малко ми се струват нереални.

 

Също искам да питам тая джаджа за затварянето на въздуха в купето при мен работи до мемента в който наглася духалките само към прозорците. Ако е изцяло да духа към стъклата не бачка. Това някъв проблем ли е,или си е така?

 

Очаквам вашите отговори и благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха-двигателя е разработен минал е 4000хилки на стенд и от тук напред натискаи без да се притесняваш-и аз и досега така си го карам-без притеснения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За твое спокойстве - между 3 и 5 хил. км. требе да я юркаш по-малко. По принцип обаче, всеки двигател трябва да е тестван и разработен, така че...

Не знам к'ви скорости си вдигал, но по принцип километража показва малко отгоре (поне GPS-а показва според мен по-точно).

За парното...ти с ръчен климатик ли си или с климатроник. Щот при мен всичко си бачка на 6+

Поздрави и честито! Ако караш в същия дух, ще ме настигнеш по километри ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

wayne1981,

това с духалаката на парното за предното стъкло не е повреда, ами нарочно е направено така. Целта е, когато си затворил въздуха да циркулира в купето, но превключиш да духа само на предното стъкло, вътрешната циркулация да се изключи и да смуче само свеж външен въздух, защото в противен случай стъклата се изпотяват. Така е с всяка кола от подобен клас. ... малко е кофти, защото подишваш от газовете на предната кола, ама е по-добре отколкото да ти се изпотяват стъклата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мойта я разработвах до към 10к км... В книжката пише до 3000...

Другото което установих е че тоя двигател (1.9TDI, 90bhp) не върви над 4000 оборота и по-добре хич и да не го вкарваш в такива обороти. На 4000 вече трябва да си сменил за да имаш максимално ускорение....

За обдухването на стъклото - както колегата е писал, нормално е. Аз просто не го слагам вертикално нагоре а малко в ляво, примерно на 11h. Така хем духа стъклото, хем не изключва циркулацията.

Поздрави

 

PS: Още едно нещо. По книжка пише че подгряването на страничните огледала се пуска САМО като пуснеш отоплението на задния прозорец. При мен се оказа, че отоплението на огледалата работи ВИНАГИ когата ключето за регулиране на огледалата е в нулева позиция. Провери как е при теб. Че лятото е тъпо да си топлиш огледалата :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха-двигателя е разработен минал е 4000хилки на стенд и от тук напред натискаи без да се притесняваш-и аз и досега така си го карам-без притеснения!

Хем на стенда седял хем направил 4000 км...:)))) сигурно слагат некое джудже да сменя скоростите от време на време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та последния пост ме подцети за писанията в една стара книжка относно разработването на двигателя. Там пишеше че по време на разработването не трябва да се кара на постоянни обороти а да се сменят скоростите за да се сменят и оборотите. Т.е. 1000км до морето и обратно по магистралата се равняват на 250км градско разработване. Това последното е само образно казано....

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си я леко първите 5,000 км. да ти е спокойно на душата :) Под леко катане разбирам до 2,500-3,000 оборота ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз съм със същата кола от една година,на мен също ми казаха,че е разработен но аз не съм го ръчкал много много в началото жал ми беше!!И при мен е същото положението с циркулацията на въздуха в купето.Нагряването на огледалата е точно както PRR е казал-трябва джойстика за нагласянето им да е на нулева позиция!!За максималните скорости аз съм постигал 200км/ч наравно,сам в колата,с пълен багажник и с включен климатик!!

 

 

 

http://snimka.bg/album.php?album_id=17653&photo=29

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хихи,

 

Че тогава защо Чехите го пишат в книжката на колата? Или не си я чел?

Механиката си е маханика. Дори да са разработили двигателя не са разработили скоростната кутия, окачването и т.н. Да не говорим за фабрични дефекти по окачването (малко вероятно, но...).

Но всеки сам решава. Аз мойта я щадях до 10-12к км. Дори и сега рядко стигам до 4000 оборота (4500 е червената зона). Въпрос на отношение към техниката.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Drift я кажи на колко оборота беше като вдигна 200, питам просто от любопитство 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта на 190 е с 4000 точно. Т.е. 200=4210...

 

 

Мерси, питам защото още разработвам моята и не съм вдигал над космическата скорост 120 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта на 190 е с 4000 точно. Т.е. 200=4210...

 

 

Мерси, питам защото още разработвам моята и не съм вдигал над космическата скорост 120 :lol:

 

Ма ти трабант да си беше купил :mrgreen:

 

Майтап де. Лошо няма. Първите 3-4к км е добре така :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта на 190 е с 4000 точно. Т.е. 200=4210...

 

 

Мерси, питам защото още разработвам моята и не съм вдигал над космическата скорост 120 :lol:

 

Ма ти трабант да си беше купил :mrgreen:

 

Майтап де. Лошо няма. Първите 3-4к км е добре така :)

 

Поздрави

 

Мани майтапа, но имаше едно трабантче "Планинска Роса", с двигател на Rover и алуминиево купе :) Максималната скорост на тази колица беше 240 км/ч. :) Жалко, че не го пуснаха в производство... 0-100 за 7 сек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://images05.snimka.bg/000461231.jpg

 

Ето една по ясна снимка!! ;)

Днес на връщане от Банско с едно приятелче с най-новата Тойота Корола 1.4ввти 16в около 100+к.с. на баира с 160+км/ч,той отзад се чудеше кво да направи да ме настигне!!Но беше за малко на новата магистрала и после бавничко,че аз не обичам много много да се правя на хитър на тия пътища!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми и аз да покажа :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

P8110048.JPG

 

PS: Германия на магистрала БЕЗ ограничение на скороста :smt007

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто и нещо от мене-това е по пътя Добрич-Стожер(Варна)Докато се надъхам да си извадя GSMa и докато направя снимка-стрелката падна :)

 

Blackpearl%20speed_resize.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на колко оборота е това? Че от снимката не се види...

A де-не забелязох-като изляза от работа ще пробвам и ще ти кажа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора как карате с 200 + и снимате....ще убиете некои така....иначе prr e най-прав за разработването.колкото повече толкова по добре....а иначе освен хилядите електроники и малки други неща двигателите(4-такта )не са се променили от времето на ладите и москвичите кой знае колко....така че според мен 10000 са нормално разработване....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоите снимки са правени от седящият до мен,мен ме е страх с на 120км/ч да държа волана с една ръка,ами ако се спука гума!!! :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то като ти е писано да става дали с 50 някой ще те прегази или ти ще се размажеш с 250........Вайното е да запазиш самообладание докрая и да не ти пука.Аз преди 2 години катастрофирах заради гума и ....който независиха от мене!Важното е до последния момент да запазиш спокойствие а да не изпадаш в паника!Аз все пак карам и камион а и другите коли на фирмата и ми се събират общо към 120-150хил км на година-който не кара той не изпада в ситуаций-аз в колко съм участвал-разминавал съм се на косъм-на завои камион влиза в моето платно,аз в неговото-равносметката за всички ситуации е счупено странично огледало от друг камион със заспал ШОФИОР!:)Така че-каквото ще става да става!Важното е да го посрещтнеш с високо вдигната глава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.