Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Краштеста на Иван от "Сблъсък"


gogata

Recommended Posts

Всички вече сте чули за какво става дума...надявам се. Ако не знаете, вижте линка и снимковия материал :mrgreen: .

 

http://www.clubford.org/portal/content/view/327/115/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има Dacia няма Dacia :):):) добрер че човека е ОК. аз не знам от какъв зор са тръгнали с обикновенна кола да се състезават за време. по подходящо е да направят с тази кола състезание за майсторско управление или за нещо подобно, а с по сериозна спортна кола да засичат време.

 

ще гледам предаването с интерес!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както са писали авторите " За Бога братя , не купувайте тази кола ! "

Преди години , когато излезе А класата на Мерцедес немците бяха правили сравнителни тестове срещу Трабант и след туй за няколко години А класата беше свалена от производство ... кво ли ще стане сега с тази консерва ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля следващата ми кола да е ДАЧИЯЯЯЯЯЯ :!: :!: :!:

..тъкмо ще си спестя ходенето до Аспаруховия мост, за да си кача адреналина :lol::lol::lol:

за пореден път фанцузите доказват, че не само ЛЮБОВ, ми и КОЛИ не могат да правят и всичко е само ЛЕГЕНДИ :P

иначе, ако трябва да съм сериозен: добре е, че Иван се е отървал невредим - много ме дразни като човек но е хубаво, че е жив и здрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не знам от какъв зор са тръгнали с обикновенна кола да се състезават за време.

 

Corropt, проблема не е в това, че са се състезавали. Представи си, че ситуацията е реална - караш бързо, а конусите са или дупки или някое куче, кво прайм - румънският тоалет се обръща по таван, а :?:

 

Дачия Логан е обърната по таван и в тестове на немско списания в Германия, уви не помня кое точно. Тая кола е създадена да се обръща :mrgreen: .

 

Гога, няма ли клипче в нета, ако намериш - постни го тука ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето допълнително инфо за това, за което говори The Best Forman и Redline:

През 1997 г. т.нар. "тест на лоса" *(вж. в края дефиницията) става широко известен не как и да е, а чрез съревнование между ТРАБАНТ и Мерцедес А класа. Както пише в един сайт (www.drive.com): "Най-срамният епизод за клас А е, когато немски вестник (всъщност ШВЕДСКИ журналисти) прекарват Трабант през "теста на лоса" и виждат, че скромното, пърпорещо и пушещо возило, създадено през 1950-те в Източна Европа, издържало по-добре теста от А-класата при резките завои с 60 км/ч. Вестникът - "Thuringer Allgemeine Zeitung" публикувал резултата на първа странмица със заглавие: Ела и ни хвани, лосе! Траби преминава тест - убиец за А-класата". Интересното в случая е, че и ДАЧИЯ ЛОГАН се проваля първоначално на същия тест, но последващо разследване заключава, че "трудните условия на теста са били причината гумите (?!?!?) на автомобила да аварират".

* "тест на лоса", известен като "moose test' или Elk test, Älgtest iв Швеция, е използван в Швеция от десетилетия за изпитване на поведението на автомобили при внезапно появили се препятствия (каквото е лосът например - оттам и името на теста). Тестът се провежда на суха настилка. Конусите се поставят в "S"-образна форма, за да симулират препятствия, пътя и неговите краища. Автомобилът, който ще се изпитва, има по един човек, с колан (!) на всяка възможна седалка и тежести в багажника, за да се достигне максиламно натоварване. Когато водачът стигне до препятвстие, той рязко завива, за да го избегне, а след това рязко се връща обратно, за да избегне насрещното движение. Тестът се повтаря с нарастваща скорост, докато автомобилът не отнесе някой конус или докато се преобърне. Това обикновено става при скорост 70-80 км/ч. в най-добрите случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко, клипче няма. Клипче - в неделя, не помня от колко часа по БТВ :mrgreen: !

 

Влади, изчерпателен отговор. Ама трябва ритуално да си посипеш главата с пепел, заради грешките! :lol: Майтапа на страна, не стига, че си си хабил времето да превеждаш разни неща, пък и към правописа си имаш претенции ;) .

 

Поздрави!

 

П.П. Доколкото дочух от братчеда, нали той е в т.нар. "гилдия на автожурналистите", Ваньо допълнително е о*рал положението, като е скочил на спирачките в средата на завоя и отделно от това е карал с някаква доста безумна скорост...И на мен не ми е идола в живота, ама се радвам, че нищо му няма. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека сега някой пак да почне да ми хвали Логан-а и че бил по-добър и по-евтин от Фабията....

 

Между другото и през 2006 Фабия е най-продавания автомобил :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека сега някой пак да почне да ми хвали Логан-а и че бил по-добър и по-евтин от Фабията....

 

Между другото и през 2006 Фабия е най-продавания автомобил :D

 

интересно ще бъде да се види фабиа със същата скорост в същия завой да влезе и тогава да е говори, че иначе така наизуст няма смисъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали едни германци бяха правили това сравнение - Фабия срещу Логан точно при такива завои - Логан-а пак се беше обърнал. Имаше и някакво филмче. То само като го видиш Логан-а е ясно че центъра на тежеста му е доста по-нагоре от на Фабията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва, че само с гледане нищо не е ясно. И другото ми впечатление е, че на този Иван и Фабия да му дадат, резултата пак ще е трагичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах вчера цялото предаване.Основната причина за обръщането на колата е рязкото завъртане на волана в обратна посока.Самият Иван каза,че е гонил най-добро време :mrgreen: и не е преценил правилно ситуацията.

Основният извод след голямото разискване на случката,беше,че колата е сигурна :roll: (щом Иван се е оттървал само с драскотина на ръката),имало достатъчно разстояние между седалките и пътниците,така че да няма тежки наранявания.Освен това демонстрираха как добре си върви и след каскадата.

Прекалено много суперлативи...............без особено покритие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено много суперлативи...............без особено покритие.

 

 

Мими, прекалено много суперлативи нали се сещаш защо е имало? :D `Щото тая Дачия вносителя или някой от дилърите им я е дал без парички с цел реклама, те са я потрошили и сега ще си поискат нова :mrgreen: . А ако кажат "Тая Дачия е е*ати кенефа!" на дали ще получат нова безплатно :) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, СИГУРНА!?!??!?!

 

С Octavia-та на магистралата при 140 ми притича някакво животно. За да не го нацеля централно врътнах волана и успях да го отнеса само с лявото колело (за щастие беше ниско животинче). Маневрата беше доста рязка (беше тъмно а фаровете бяха фабрично регулирани да бият на 10м пред колата - дефекта вече е отстранен) и ако бях с Логан (що ли с главна буква ама айде) щях да събирам тъщата (само тя беше без колан - на задната седалка) от магистралата....

 

И, за съжаление, голяма част от статийте за коли (моля да ме извинят журналистите!) са малко или повече платени. Не говоря само за Бг. Същото е и в "западните" страни. Уви - интереса клати феса...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И, за съжаление, голяма част от статийте за коли (моля да ме извинят журналистите!) са малко или повече платени. Не говоря само за Бг. Същото е и в "западните" страни. Уви - интереса клати феса...

 

Поздрави

 

 

PRR, не голяма, огромна част от статиите за платени :mrgreen: . Нали си имам един от породата "журналист" в родата :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип не съществува кола, която да не може да бъде преобърната особено от силно надъхан и некадърен водач... аз например съм спец в тази област още от ранно детство - има ме запечатан в нямо черно бяло филмче 8 мм лента от началото на 70-те г. как преобръщам на 1 завой детски картинг, задвижван с педали и верижна предавка (т. нар. Kett-car) :mrgreen: По принцип тия бяха на метална рамка близо до земята => с много нисък център на тежестта...

та мисълта ми беше: нека да не оплюваме така прибързано Логана - самият факт, че човека се е отървал без драскотина след такова салто мортале говори достатъчно красноречиво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека не се съглася!

Виж снимките на Логан-а в завой. Колата се накланя като Citroen 2CV (от филмите с Лиу Дьо Финес)! Безумие е за кола от 21ви век!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кранкенщайн,аз лятото едва не се обърнах с картинг, ама истински... :oops: Както каза - силно надъхан и некадърен водач е способен на всичко :mrgreen: . От тогава вече внимавам и с колата, че и тя като Логана се накланя като кораб в завои, ама на нея и е простено, понеже е 40 годишна :) , пардон - 41 вече :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога,

 

с голямо усилие и желание можеш и да обърнеш баба Шкода. При нормално каране трудна работа. ВЕрвай ми :mrgreen: 100S-а е на базата на 1000MB и с него съм правил бая изпълнения и дори не си е помислял да се обръща.

 

Айде че стана много off-topic.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не знам от какъв зор са тръгнали с обикновенна кола да се състезават за време.

 

Corropt, проблема не е в това, че са се състезавали. Представи си, че ситуацията е реална - караш бързо, а конусите са или дупки или някое куче, кво прайм - румънският тоалет се обръща по таван, а :?:

 

Дачия Логан е обърната по таван и в тестове на немско списания в Германия, уви не помня кое точно. Тая кола е създадена да се обръща :mrgreen: .

 

Гога, няма ли клипче в нета, ако намериш - постни го тука ;)

 

Аз за тоя проблем при авариино спиране със заобикаляне на препятствие го четох на тестове публикувани на руски сайт още когато излезе моделът, така че нищо ново под слънцето :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вики , не бъркай нещата - единия се обърна на полигон с неповече от 50 км. , а за другия нищо не се зане - може да е имало бубуна , или пък от нещо да е отскочила колата или пък да е паднал в дере ... човека се обърнал без да коментира нищо ;)

П.П.Една сутрин по ул. Богатица в кв. Лозенец колега с Фабия комби както си караше пред мене с около 30 - 40 просто се заби в един стълб прескачайки през 30 тина см. бордюр , ам го видях , че излезе и взе нещо да се чеше та за тва не спрях и не се поинтересувах кво е станало.

И сега след тая случка тря да анатемосам всички рейки на Фабийте ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.