Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Краштеста на Иван от "Сблъсък"


gogata

Recommended Posts

Ето още една нестабилна кола....

 

GALL_F1_8_gallery__470x281.jpg

 

 

:lol: Абе с много зор и творчество всичко можеш да обърнеш. Специално болидите, ако нещо са им кофти ъглите на атака на спойлерите направо самолети стават :mrgreen: , поне така съм чувал. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 200 - 300 км/ч стават да - то и прототипите на мерцедес на льоман една година станаха на самолети и май финишира само един, но това е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо са пробвали с Дачия?

 

- Ами който гледа Top Gear ще се сети - там имат рубриката "Star in a reasonbly priced car" - свободен превод - "Звезда в кола с нормална цена". Гледал съм Патрик Стюарт, Джамиракуай, няколко други актьори, който както си спомням правеха обиколки на една писта за най-добро време със Suzuki, май Liana.

Нашите и те искат да имат "уникалност" и са го направили Made in BG.

 

A за журналистите и платените статии - много се дразних дълго време защо го правят, но след това си дадох сметка, че ако съм производител и някое списание ми оплюе колата - следващия нов модел няма да го видят и през крив макарон! Пък после нека си дават зор да са най-актуалните!

Просто не могат да пишат наистина лошите неща, защото следващия път няма да имат най-новия автомобил да описват! А списанията разчитат да са актуални и да представят най-новото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A за журналистите и платените статии - много се дразних дълго време защо го правят, но след това си дадох сметка, че ако съм производител и някое списание ми оплюе колата - следващия нов модел няма да го видят и през крив макарон! Пък после нека си дават зор да са най-актуалните!

Просто не могат да пишат наистина лошите неща, защото следващия път няма да имат най-новия автомобил да описват! А списанията разчитат да са актуални и да представят най-новото.

 

Точно тук си в голяма грешка. Да, в милата ни Родина така стоят нещата, ама я да видим някое списание от ранга на "Auto Bild", "Auto Motor und Sport" или "Auto Focus" или предавания от типа на "Top Gear" или "5-th Gear" ,кога ще почнат да пускат захаросани рекламни статии/репортажи.Примерно няма да забравя сравнението на дизайна на BMW 7 в "5-th Gear" - "Според дизайнерите колата прилича акула, но всъщност напомня депресирана скумрия с тази предница." Ако си "печен" производител, ще искаш именно обективно мнение за продукта си, за да поправиш евентуалните си грешки, а не голословна реклама, защото с тази реклама ще продадеш едно известно количество и след това ще затънеш. Айде, че пак написах цял ферман, а трябва вече да ставам да си ходя в нас :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги

 

Подкрепм мнението, че '' Дачко '' не е кола надеждна и достъпна едновременно.

1. Пътувал съм в новата Логан - тясна, трополяща,скърцаща и дървена като вътрешен дизайн.

2. През 1985г. с баща ми и неговата Лада 1500 S пътувахме към морето. От страничен път изкочи и ни засече Москвич и за да не се забие в нас баща ми изви рязко наляво при скорост на 80 км/ч., заобиколи московеца, благослови шофьора му и се върна на пътя. Нямам спомен да е намалявал рязко скоростта, но..... беше отдавна, бил съм на 9. Мисълта ми е, че ако това се случи на Дачия, в днешно време, срещата на покрив с път е почти сигурна.

 

Живи и здрави всички участници в движението по пътищата.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

)pow, позволи ми да кажа и нещо в защита на Дачко :mrgreen: . Той е всичко останало, но не и тесен. В интерес на истината вътре има доста повече място, отколкото в други автомобили от по-висок клас,особено за пътуващите отзад. Скърщащ и трополящ също не е особено вярно. Таблото е направено от една цяла излята пластмаса, което елиминира проблема с раздрънкването.Не казвам, че е красиво обаче :lol: . Също така съм влизал с доста висока скорост в завой, да страничното стъкло е твърдо и неудобно :mrgreen: , но колата остана доста стабилна на пътя. Имам познат с Логан дизеларка, който кара като пълен олигофрен (дано само не прочете това :mrgreen: ) и колата му, за близо 80 000 км не е влизала в сервиз, освен за смяна на консумативи. И повярвай ми, тази кола е видяла мнооого, а не се е раздрънкала :mrgreen: .Също така не забравяй евтината подръжка.

И не на последно място...дилърите им са страшни пичове, за разлика от други ... сещате се кой говоря. Имах път съвсем случайно към шоурума на Алианс Ауто на Ботев, от чисто любопитство влязох да надникна и останах изумен от любезнотстта на хората. При единственото ми ходене в шоурум на Шкода преди време, бях отново в ролята на зяпач и почти ме изхвърлиха...докато тук ми накупчиха цяла камара каталози и ми предложиха да си избера автомобил за тестдрайв. Темата пак се отплесна, ще ме извинявате, днес нещо ми е тръгнало на дълги постове :oops: .

 

П.П. Само да добавя, че никой не ми плаща да правя реклама на румънците :roll: ! Нито пък правя реклама, все още само "Крилатата стрела" ми е в сърцето :P .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачия...не ми го фали... още докато е в гаранция и почват дефектите, но за сметка на това има и друг бонус, гаранцията не покрива всичко и пак си плащаш... а като свърши гаранцията, тогава...както казва един преподавател "сядаш и плачеш". Това че са по-ефтини първоначално, после се "изплаща" с разходи по сервизи... и мен ми се ще ефтина нова и хубава кола...ама мечтите бяха в детската градина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях малко болен и не съм следил темата през последните дни. Не искам и аз да ставам адвокат на Логан, още повече нямам преки впечатления. Това, че качеството на производство ще бъде ниско е ясно и няма как да бъде иначе при толкова евтина кола. Това, в което не мога да бъда убеден е, че автомобил проектиран през 21 век от водещ концерн и задължително преминал всички предварителни компютърни, а после и реални тестове ще бъде допуснат до производство, ако поведението му при нормално каране представлява опастност на пътя.

 

Нека не се съглася!

Виж снимките на Логан-а в завой. Колата се накланя като Citroen 2CV (от филмите с Лиу Дьо Финес)! Безумие е за кола от 21ви век!

 

Поздрави

 

Колега, предполагам имаш застраховка пълно каско, аз пък имам застраховка живот - та ако искаш мога да ти демонстрирам как се обръща Октавия през покрив на равен сух път при скорост под 50 км/ч - въпрос на мерак и умение (или пък на липса на такова)

Като бях абитуриент през 89 г. в двора на техникума обърнахме трабантче даже с под 20 км/ч! (в случая аз бях само балансьор, затова се обърна само на хълбок, а не през покрив :mrgreen:) А трабанта доколкото помня се представяше по-добре на "еленовия" тест от А-класата на Мерцедес по време на скандала с обръщането му в средата на 90-те...

 

ПС. Току-що чувам и гледам по новините за румънската спортистка, дето се утрепала у нас с Фабия комби - айде сега да обявиме веднага и фабиите за коли-самоубийки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който се е возил на Дачия знае, че вътре не е особено комфортно, лично аз не се чувствах сигурен и добре. Същото е и в Рено Модус - като духне вятър и се чудиш как да го вкараш в пътя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да се върнем към темата, Дачичта е нестабилна и се прекатърва (поне според мен) защото е много висока, и окачването и купето. Ако се загледате в комбито на пример ще видите че е с габаритите на баничарка. От друга страна това е семеен автомобил, предназначен за нормално шофиране, проблемът идва че такова нещо може да се случи при авариина ситуация, но същото важи за всички коли с висок център на тежестта, ка всякакви баничарки и джипоподобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, предполагам имаш застраховка пълно каско, аз пък имам застраховка живот - та ако искаш мога да ти демонстрирам как се обръща Октавия през покрив на равен сух път при скорост под 50 км/ч - въпрос на мерак и умение (или пък на липса на такова)

Като бях абитуриент през 89 г. в двора на техникума обърнахме трабантче даже с под 20 км/ч! (в случая аз бях само балансьор, затова се обърна само на хълбок, а не през покрив :mrgreen:) А трабанта доколкото помня се представяше по-добре на "еленовия" тест от А-класата на Мерцедес по време на скандала с обръщането му в средата на 90-те...

 

ПС. Току-що чувам и гледам по новините за румънската спортистка, дето се утрепала у нас с Фабия комби - айде сега да обявиме веднага и фабиите за коли-самоубийки?

 

1) Както вече показах - и F1 се обръща!

2) Трабанта е грешка на източно германската мисъл - той се обръща и седейки на място....

3) Мерцедес си признаха за грешката с A класата и бързо бързо пуснаха нова версия която не се тръкаляше когато си поиска.

 

При удара с Fabia-та на румънката - ти гледа ли репортажа? Щото с тая скорост с която се е нацепила и с катапулт да беше пак щеше да е чудо да оцелее!

 

И който иска да си взима Dacia. Аз имах познат дето караше рено събрано в румънски заводи. Коментара му беше (буквално) - "99% френско, 1% румънско, ама тоя един процент им е е..л майката". Коментара беше по повод на това че в чисто нов автомобил, без удар и сие, през уплатненията на вратите духаше в купето....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам възможност да се возя в датчия . не е тясна , даже е огромна . доста по- голяма е от пасат . като седна вътре има една педя до тавана , половин педя до колонката . не духа от никъде . върви много добре(въпреки 48 - те си коловата) . , за харча не споменавам изобщо - 1,5 д камерен дизел с турбо . клиранса и е впечатляващ . колата в която се возех беше ударена при паркиране - резервните и чати са на смешни цени - необурудвана врата е 80 (осемдесет ) лева , при това барабар с пантите !!! преден капак е 120 лв . става въпрос за оригинални части , от официалния вносител . товароносимостта също ме впечатли - 415 кг и доста голям обем на багажника . окачването и доста солидно - ляти носачи . кората под двигателя е метална - това съм го виждал на джип мерцедес . видях и недостатъци - осите на пантите на вратите са смешно тънки ,нищо че са плътни , парното е като в 120 - ка - размразява стъклата но жега след 4-5 километра . за цената не коментирам - за нова кола е номер едно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aз кво ви говоря - екстра кола си е Логана, само трябва да назначат Коко - Редлайн в конструкторския отдел да й снижи окачването както той си знае. Така ще бъде решен и проблема със стабилността :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като заговорихте за обръщане на Шкоди:

 

http://www.chilloutzone.de/files/07012102.html

 

Не знам тъжно ли е или смешно :D:D:D

 

За А класата, май бях гледал че проблема с обръщането е бил предизвикан от грешно работещо ESP, което влияело на дадено колело, така както трябва да повлияе на противоположното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като заговорихте за обръщане на Шкоди:

 

http://www.chilloutzone.de/files/07012102.html

 

Хубаво де, ама тая Шкода се обърна след като се удари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ама тая Шкода се обърна след като се удари...

но с 30 км/ч ако не е и по-малко.

 

и аз си мислих, че дачия са яко зле и че за нищо не стават, не знам дали е така до сега съм се возел 2-3 пъти на такава такси и нямам кой знае колко лошо впечатление от колата. Ако се разгелда форума на дачия(бях го разглеждал скоро) се вижда че има доста хора който им харесват и говорят за удоволствието да караш тази кола и тн...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

corropt, в интерес на истината се регнах в тоя форум преди време, за да събирам инфо, предвид факта, че нашите са решили да купуват кола. Ако трябва да съм честен наистина ми беше странно, че има хора, които му се кефят толкова, но положително и на нас ни се чудят що си харесваме Шкодаците :mrgreen: .

Четейки коментарите на админа обаче, почвам да се убеждавам, че след Логан румънците постепенно се отдалечават от имиджа на "Ужас на Карпатите" :mrgreen:

Относно клипа с Шкодата наистина не разбирам в какво се удари, че да се обърне... :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модела е много нов и не може да се говори за надеждност - след фейслефта ще оправят бъговете и т.н. и също така след 5-6 години ще е ясно дали е читава или не. Лично на мен не ми харесва - чувствам я буквално паянтова! Пък и не мисля, че е чак толкова евтина - ако е гола като пушка цената наистина е ниска, но като се сложат екстри се приближава до конкурентите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ама тая Шкода се обърна след като се удари...

но с 30 км/ч ако не е и по-малко.

 

и аз си мислих, че дачия са яко зле и че за нищо не стават, не знам дали е така до сега съм се возел 2-3 пъти на такава такси и нямам кой знае колко лошо впечатление от колата. Ако се разгелда форума на дачия(бях го разглеждал скоро) се вижда че има доста хора който им харесват и говорят за удоволствието да караш тази кола и тн...

 

При такъв удар и Мерцедес S класа ще се обърне. Нека да кажем че колата просто се покатери с дясното колело по оградата...

 

Относно харесването на Dacia във форума на Dacia - ми те и във форума на Трабант си го харесват!

 

А що се отнася до качествата на Logan - факт е че единствения сравнителен тест който видях за тази кола е с ... лада. Като се има предвид вида и сглобката на новите ладите (видимо различни междини между капаците и калниците при чисто нов автомобил!) мисля че по-нататъшния коментар е излишен...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

oстава само да се надяваме, че румънските автомонтажисти пият по-малко в работно време от руските си колеги :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми впечатление че дизаинерите си пииват. Интериора не ме кефи грам. Това разбира се е лично мнение. Един колега има служебна Дачия и ме вози по магистралата от Пловдив посока Стара Загора над 80 км/ч тази кола просто ужасно нестабилна. Опитахме малко по бързо с цел въздушният поток да стабилизира колата. Уви имахме чувството че ще излети. За градски условия е прилична. В краина сметка всеки има право на избор. Които го кефи да си вземе. Които не ще да не си взима

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорт и комфорт са несъвместими понятия. Дачията може да вози меко през дупките, но това се дължи на големия ход на окачването. Не може една кола да вози комфортно през дупки и да влиза в завоите, като болид от F1.

А като се позамисля, ако има хидро-пневматично окачване може.

Иван от Сблъсък се увлече в теста, но добре, че нито той, нито някой друг пострада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.