Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

5-та скорост


SKODA-MANIA

Recommended Posts

Здравейте колеги.Реших да пробвам колко може да вдигне баба шкода и се качих на новата магистрала бургас-карнобат.Започнах да я натискам и вдигна 145км и повече не посмях защото имам чувството че мотора ще се пръсне.Покарах я около 5 мин. с тая скорост и почна да загрява,даже спрях защото не ми работи перката на радиатора.Как щеше да бъде ако имаше 5-та скорост,сигурно ще обърне километража ?:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направил си грешка като си я спрял! Трябвало е да я оставиш да върви по инерция за да може да охлади радиатора от въздушната струя и от там да охлади двигателя.

 

По темата - с 5ца не е ясно дали щеше да вдигнеш много повече. 5та е по дълга и двигателя не излиза от обороти, но пък въртящия момент към колелата е по-малък заради предавателното число. Т.е. не достига мощност. Освен това доста бензинови коли постигат по-висока скорост на 4та отколкото на 5та. 5та е за сваляне на оборотите.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вчера се похвалих че нашата шкодичка е с 5 скорости и прави 170 без да се тормози.Да но бях обвинен че много говоря . Самоче не споменах че е след основен ремонт (несамо ризи и бутала) на колбеншмит (ако ви говори нещо) :mrgreen: ако някои не вярва да заповяда да се увери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вчера се похвалих че нашата шкодичка е с 5 скорости и прави 170 без да се тормози.Да но бях обвинен че много говоря . Самоче не споменах че е след основен ремонт (несамо ризи и бутала) на колбеншмит (ако ви говори нещо) :mrgreen: ако някои не вярва да заповяда да се увери.

 

:mrgreen: Пич, ти си достоен заместник на добрия ми приятел maxrpm (Сашо, ако го прочетеш това, да знаеш, че нищо лошо не влагам в думите си ;) !)! Другите колеги ме разбраха какво имам предвид :mrgreen: .

 

 

П.П. Колбеншмит...това нищо не ми говори! Хахахахахаха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз питам задължително ли е всички да скачаме/те върху един човек,,,той е прав за себе си...а пък ако трябва да съм честен вярвам му че може да вдигне така скорост с 120 ка...аз съм достигал максимална скорост близо 160 км със старата шкода с 4 скорости...беше с мноог дълги скорости...а с тая кака не съм вдигал повече от 120-130 надолу дори...а пък както каза малкия който не вярва да ходи да се убеди...и аз така едно време се надявах някой да доиде да се убеди колко вдигаше колата на 2 ра преди да умре ама не никой не посмя...аз се надявах на каси бири тогава ама не... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега за застьпването за да не ни пляскат нека да затворим темата за километрите . само да кажа че наистина които иска може да види как шкодата ми влиза в надлез надежда с 90 а има и доказателство акт за превишена скорост 20 метра след слизане от надлеза . ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е супер помагало , ам явно за хора светнати , щот аз се дзверих и немога да намеря разлика м/у рисунка 9 и 11 / бутало за 136 и 136Х / ... ако може да ми отворите очите ще съм Ви благодарен.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...само да кажа че наистина които иска може да види как шкодата ми влиза в надлез надежда с 90 а има и доказателство акт...

 

:smt039

 

аве КАТ от кога почъха тека да се гавриат и да писат актове на хора с прегриали коли ей немат сарце теа хора бе

90 градоса...требе да прожериш термостата явно нещо има штом на гратско загриава толкова или може просто течноста да е намалиала и да не охлажда добре аз предната кола така веднъж за малко да я прегреа нямаше достатъчно вода (не я карам с антифрис че мноо струва а течеше и само да наливам пари нема смисал) и постоянно ми вдигаше 90-100 и повече ма татко ми вика я погледни и ако нема тури водица...добре че беше той

глеам и за светлината скорос пишете тука та по темата - аз съм с 4 скорости и да ви кажа пише 160 на таблото-специално ми е не е от шкода малко я тунинговах поминалата година-но повече от 140 не съм я форцирал че и това ми е много почва да ми се стурва че сички са спрели-иначе не се тормози мисла че без проблем ште напални киломертажа-ако некой не верва - ще направя снимки-ма трява да си оправа телефона че нешто камерата не прави снимки штото го испуснах ониа ден- да не кажете че лъжа щото секи ми се смееше преди ама на неколко им показах лично кво стаа и млъкнаха

пичове - не им се шашките на момчетата верно е че и на сашо не верваха а и на мен ми скачаха преди...ама кво да направа че колицата е пушка и се истрелва на сфетофара - яко ръчка а коато зема книжка вече ше съм повнимателен че са нема кво да ми земат...хахахахаха ама като имам книжа ше е кофти вече-такаим бех казал обаче са вече иам книжка и си я паза затва не дигам повече от 140 и са ме уважават повече хората от форумаи нартупах доста мнениа и опит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zloQQ , ти не си човек! :lol: :mrgreen: Щях да се задуша от смях :mrgreen: . На следваща среща, когато си в България, имаш бира от мене :) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.msi-motor-service.de/downloa ... ru_WEB.pdf

 

http://www.msi-motor-service.com/ks/en/ ... olben3.asp

 

Има някакъв параметър MT, който не е ясно показан на рисунчицата, ама разгледай кое как се нарича по буталото и може да светне нещо :mrgreen:

Аз пък се озадачавам, че за четири двигателя( рис. 9) дават едни и същи данни. Да не би ремонтните комплекти да са едни и същи без начение дали склед ремонта двигателят ще остане какъвто си е бил според написаното пък по-горе в общата таблица?!

 

Виж за 742.12 и 742.12X какви параметри още дават( рис. 5 и 6) а уж на 120L и 120GL буталата са еднакви?! :roll:

 

Виж и това:

http://www.msi-motor-service.com/downlo ... en_web.pdf

 

Опппаааааа, на тая картинка има MT-то:

http://www.msi-motor-service.com/downlo ... en_WEB.pdf

 

Като гледам показва има ли фрезеровано място за клапаните в челото на буталото и колко е дълбоко. А може би горивна камера в челото на буталото?!

 

А, ей тук гаче е обяснено:

http://www.msi-motor-service.com/downlo ... e1_WEB.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи така:

GL - височината на буталото

МТ - удълбочението в челото на буталото

BU - изпъкналост на буталото

KH - разстояние от челото до центъра на буталния болт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR, Шкода-та не е като другите автомобили, тя си е.....Шкода!!!

Максималната скорост при нея се постига на 5-та, не на 4-та! Виж, "Москвич-Алеко" например е друга работа.

Преди няколко години се наложи да сваля 5-цата заради изронени два зъба на пиньона, а докато я правя трябваше да пътувам и си качих кутията с 4-та. Ами съвсем друго си е с 5 "зъба".... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По простите сметки:

4.22 към 3.9 - главното предаване - 8% +

0.96 към 0.83 - числата на IV и V-та предавка - 15% +

максималната скорост излиза 175 км/ час, но явно моторът няма вътък да поеме въздушното съпротивление 58 към 52 коня - само 12% + т.е. 156 км/ час според мощността.

 

Още 5-6 кончета и ще направи 170 :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако й се "бодне" един спортен филтър и малко бензинец 100+, може и да стане :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако спортен филтър означава такъв с по-малко съпротивление на всмукване и по-добро пълнене, май-май :mrgreen:

 

Ама трябва да се бутнат и други неща - то жикльори, щото и бензин ще иска повече и к'во ли още не...

 

Ставаше дума за стандартна шкодичка.

 

Един-двама от колегите имаха 120GL с 5-та скорост, ама не съм чувал да са бягали повече от 150, вярно караха ги с камионския бензин A86.

 

Бях споменал за оня колега с двата карбуратора на MB - той веднъж дваж е казвал, че може да изпъне Волга, ама не можа да покаже свидетели :mrgreen:

 

Абе то малко и дупе иска.

Ладата( 21043) не вдигаше над 135-140 пък вече беше на 100 000 и трябва поне по книжката да прави 152.

Тогава качих един моторджия да я юрне, той доста шантаво момче.

Не правела 150 лииии - отлепи й 160 км/ час и вика: миии нищо и няма на колата, а аз се държах за всички възможни дръжки в колата. Интересно, изведнъж "залепна" на пътя :roll: без да се клати като лодка.

Явно ме гони шубето и ми е лек кракът вече :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR, Шкода-та не е като другите автомобили, тя си е.....Шкода!!!

Максималната скорост при нея се постига на 5-та, не на 4-та! Виж, "Москвич-Алеко" например е друга работа.

Преди няколко години се наложи да сваля 5-цата заради изронени два зъба на пиньона, а докато я правя трябваше да пътувам и си качих кутията с 4-та. Ами съвсем друго си е с 5 "зъба".... :D

 

Не знам защо но от първи опит не стана с поста ми...

 

При Шкода може и с 5ца да е по-висока скоростта. Дефакто имаше разлика между 5цата и 4ката и предполагам че макс скоростта ми е била по-висока с 5цата. Не съм сравнявал. Но пак казвам че скорости от порядъка на 170 с 52 коня са почти невъзможни. Физиката си е физика а въздушното съпротивление расте на квадрат от скоростта....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оки разбрахме се вече с темата 170 може да не ми е верен километража стига вече спорове и заяждания . Решихме проблема с 5 скорости има разлика . КРАИ затваряите темата!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

malkiq,

 

Темата не е твоя и не можеш да искаш да я затваряме. Освен това като пишеш нещо нямаш никакво право да се сърдиш на другите които го коментират. Имай предвид че в тоя форум има хора дето карат от 15, че и повече години Шкоди. А и на годиники са 2 пъти, че и повече от теб. Затова не се сърди а мисли какво пишеш.

 

По темата - максималната скорост на 120ка с 5ца е около 145 (ако не се лъжа) по заводски данни. Да вдигнеш 170 без тунинг е геройство. Говорим за равен участък. Не че е невъзможно.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.