Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

5-та скорост


SKODA-MANIA

Recommended Posts

цариградско незнам колко е равно . оки няма да се сардя мойете да ме е****** наволя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цариградско няма нито един равен участък. А и повече от 100-110 там е безумие. Не че не съм го правил де :oops:

И споко. Никой няма да те *****, каквото и да означава това :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих предложил два линка, с които мисля, че въпросът по тази тема се изчерпва. Няма смисъл допълнитено да разводняваме, при положение че това се е говорело и преди!

 

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 0%EE%F1%F2

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 0%EE%F1%F2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
аз вчера се похвалих че нашата шкодичка е с 5 скорости и прави 170 без да се тормози.Да но бях обвинен че много говоря . Самоче не споменах че е след основен ремонт (несамо ризи и бутала) на колбеншмит (ако ви говори нещо) :mrgreen: ако някои не вярва да заповяда да се увери.[

 

 

E това вече е много!Стига бе!Тя нова,след около 20000км пробег не може да изпърни километажа ,а ти казваш ,че е след основен ремонт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SKODA-MANIA:

Колега, термостата на 120ката е френски, но няма случаи в които да е сработил повече от 3-4 пъти! Баналното решение е да си опинеш 2 жички на същия този термостат и да си сложиш едно симпатично ключе на удобно място. Ако си пропуснал да го направиш, вади черджето от багажника, лягай бързо под радиатора, откачай клемите на термостата и ги вързвай накъсо! Няма да спукаш двигателя! Като се охлади, разкачи ги все пак за да можеш да запалиш с акумулатор! По спомени, мотора е 120 вата, т.е. колкото са ти фаровете.

Полезен съвет е след включването на вентилатора да пуснеш и двигателя за да можеш да охлаждаш двигателя- все пак идеята е да охладиш двигателя, а не радиатора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SKODA-MANIA:

 

PS. При изправен термостат и водна помпа стрелката трябва да ти кове 80 градуса. Вентилатора трябва да се включва при 90. Ако не се включи или следваш на момента горния съвет или като се добереш до вас:

 

Ако си карал дълго време на(с) вода много е вероятно да имаш накип по термостата. Преди да го свалиш си купи гарнитурка, че най-вероятно ще я скъсаш при свалянето. Слагаш термостата в едно канче с оцет и на котлона. Ако имаш термометър, то термостата трябва да отвори между 80 и 84 градуса. Ако нямаш- трябва да отвори преди оцета да е кипнал. Повтори сеанса 2-3 пъти и ако отваря и затваря- слагай го смело (оцета гарантирано ще свали накипа). При монтажа внимавай за монтажното му положение.

Ако термостата не отвори докато оцета кипне - купуваш си нов!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SKODA-MANIA:

Колега, термостата на 120ката е френски, но няма случаи в които да е сработил повече от 3-4 пъти! Баналното решение е да си опинеш 2 жички на същия този термостат и да си сложиш едно симпатично ключе на удобно място. Ако си пропуснал да го направиш, вади черджето от багажника, лягай бързо под радиатора, откачай клемите на термостата и ги вързвай накъсо! Няма да спукаш двигателя! Като се охлади, разкачи ги все пак за да можеш да запалиш с акумулатор! По спомени, мотора е 120 вата, т.е. колкото са ти фаровете.

Полезен съвет е след включването на вентилатора да пуснеш и двигателя за да можеш да охлаждаш двигателя- все пак идеята е да охладиш двигателя, а не радиатора!

ето заради това когато стягах моита се снабдих с такъв термовключвател

snimka1

колегата PV ми го каза и аз го изнамерих в пловдив включва на 84 и изключва на 68 градуса верно по надписа си личи чее некво гаражно производство но колата винаги седи на 80 с него и на нагорнище и навсякаде. работи си идеално вече 3 месеца. включи изключи и така. докато шкодовия дори и нов да е включва чак на 96 или 98 градуса беше непомна точно пишеше го на самия термовкючвател. ае стига че се отплеснах много 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баналното решение е да си опинеш 2 жички на същия този термостат и да си сложиш едно симпатично ключе на удобно място. Ако си пропуснал да го направиш, вади черджето от багажника, лягай бързо под радиатора, откачай клемите на термостата и ги вързвай накъсо!

колега бъркаш думите термостат с термовключвател. помисли пак и ми кажи какви 'жици опъваш' от термостата и как ще го включиш със 'симпатично ключе'

 

не ти го пиша това да се заяждам, а ако някой сега чете и се учи да знае, че пишеш глупости.

ако не ти отваря термостата и колата ти започне да прегрява и 13 ключета да си вързал и 5 допълнителни радиатора с перки от самолет да си сложил файда НЯМА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баналното решение е да си опинеш 2 жички на същия този термостат и да си сложиш едно симпатично ключе на удобно място. Ако си пропуснал да го направиш, вади черджето от багажника, лягай бързо под радиатора, откачай клемите на термостата и ги вързвай накъсо!

колега бъркаш думите термостат с термовключвател. помисли пак и ми кажи какви 'жици опъваш' от термостата и как ще го включиш със 'симпатично ключе'

 

Не ти го пиша това да се заяждам, а ако някой сега чете и се учи да знае, че пишеш глупости.

ако не ти отваря термостата и колата ти започне да прегрява и 13 ключета да си вързал и 5 допълнителни радиатора с перки от самолет да си сложил файда НЯМА.

 

Прав си, но И ЗА ХРОНИЧЕН МУНДАРЛЪК също ЛЕК НЕМА!

Това, че термостата се вари в оцет а на термовключвателя се вързват жиците е въпрос на обща култура за един шофьор и той/тя би трябвало да го знае. Ако сега се учи най-добре е да се научи да си следи по-внимателно уредите по таблото за да може да забележи ако, например стрелката на термометъра, започне много да играе да взима съотверните мерки... ;) Не, че и аз не съм минала през този етап... :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.