Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как да махна таблото...


yosif

Recommended Posts

Само да допълня че диференциала се сменя на всеки две скоростни кутии, тоест на всеки два съединителя.Алекото не съм го дроселирал до такива стойности, но без много зор му смъкнах ризите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Frysco , супер си го описал! Само една дребна корекция относно 1300 с ремък - това наистина е най-тихия и най-кротък мотор на ВАЗ, но и с най-малък ресурс. За огромно съжаление неговия СРЕДЕН междуремонтен пробег според хората от Толияти е 125 000 км, а дългоходовия 1500 има такъв от 180 000 км :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня че диференциала се сменя на всеки две скоростни кутии, тоест на всеки два съединителя.Алекото не съм го дроселирал до такива стойности, но без много зор му смъкнах ризите.

 

аз му намерих цаката - диференциал от тойота бус . много е здрав . кардана ми беше голям проблем , но и той беше решен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Frysco , супер си го описал! Само една дребна корекция относно 1300 с ремък - това наистина е най-тихия и най-кротък мотор на ВАЗ, но и с най-малък ресурс. За огромно съжаление неговия СРЕДЕН междуремонтен пробег според хората от Толияти е 125 000 км, а дългоходовия 1500 има такъв от 180 000 км :)

 

 

Сигурно си чувал за синдрома на левия завой, при лади с такива мотори?Висока скорост и обороти, ляв завой-прас мотора.Кой може да каже защо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е самия агренаж.Веригата е в отделна кухина-през нея маслото се връща бързо обратно в картера.1300С обаче няма такова нещо, няма верига а ремък, а ремъка е открит.Затова маслото се връща по бавно и на ляв завой помпата гълта въздух... Решението е по дълбок картер и прегради за да му се пречи да се събира в другия край.

Това е основна причина за малкия му ресурс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само това. От стари шлайфисти знам, че чугунът на блоковете е по-мек. За това и се знае, че най-добрата "реколта" ВАЗ 2105 е от 1986 година :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.