Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 и фабрично АГУ


vpop

Recommended Posts

Може да ме освиркате, ама за мене евтината возия си е важна...

При цена на бензина 1,9лв. на дизела 1,8лв. , като за дизела се говори, че ще хвръкне над бензина - 0,9лв. за газ си е като направо след 100 х.км. да си купиш още една октавиа на старо за същата цена...

Дизеловите двигатели на Октавиите са супер, ама при тези цени за личен автомобил си е чисто малоумие.

Имам възможност да си купя и нова октавия, но понеже съм практичен човек се спрях на старата октавия и по-точно 1,6 101ps с фабрична АГУ - гледам, че ги има напоследък - грознички са ма чувам, че са добри като цяло...

Някой може ли да каже нещо по въпроса? Интересува ме като здравина на окачването и рентабилност....?

Досега съм карал предимно Опели и съм много доволен от тази марка, като здравина и разход, Първите октавии са също така семпли, като орлетата и ще си взема май една от любопитство и ако не ми хареса я шиткам, ама все пак чакам съвети...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател според мен е слабичък ако се кара на бензин, а ако е на газ... Ти сам си преценяваш за какво и как ще използваш автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, значи ти си мислиш, че Octavia I е грозна кола и ще купиш такава с базово оборудване и най-слабия двигател, само защото не е скъпа :roll: Ти определено не си фен на марката ;) Изказването ти за малоумието няма да го коментирам изобщо.... Представям си какво ще кажеш ако разбереш, че някой тук притежава Шкода за 80-90,000 лв. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Някой може ли да каже нещо по въпроса? Интересува ме като здравина на окачването и рентабилност....?

 

Търсачката колега, би ти свършила ОГРОМНА работа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш впредвид фабрична газова... съмнявам се в завода да се занимават с такива работи. И каква е като модел предполагам е избран 1.6 двигателя за да може да е наи безпроблемен на работа с газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй супер, не очаквах толко активен форум...

Като си чета писанията тази сутрин, май вярно съм се поизсилил с квалификациите...

Бих казал, че новата Октавиа е много красива, но старата освен отзад, като я гледаш отпред, отдалече не може да я различиш от фаворит и не е за кола поколение средата не 90г.

Но както казах аз търся рентабилен автомобил, а за Октавиите се чуват много добри неща...

За дизелите не коментирам - супер са, ама в моя случай ще е на гол тумбак чифте пищови, а и като не ми запали два пъти зимата заради лоша нафта, ще се чудя как да я продам...

За Шевролет Авео не ми говорете - имам служебен Калос - пълана помия 33л резрвоар 8/100 извън градско и разхлопани амортисьори на 40 х.км.

Поразрових се из форума, но ще се радвам да ми кажете още неща. Примерно кои са и слабите места, за да обърна внимание като я купувам - все пак се спрях на втора ръка за да не ме е яд ако не ми легне на сърце...

Благодаря предварително колеги!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разликата на 100 км разход на дизел/газ определено не си заслужава разправията: слагането на бутилки, изпарители, мембрани, палене на бенз, загряване и преминаване на газ и всичките проблеми с реглажи и т.н., произлизащи от тях. Вървежа също.

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разликата на 100 км разход на дизел/газ определено не си заслужава разправията

 

Каква разлика дизел/газ, при положение, че човека пита за октавия 1,6 бензин? Да не говорим, че дизелов двигател не може да се сложи на газ :) .Или аз не съм те разбрал какво имаш предвид, или ти не си го обяснил достатъчно ясно. Поздрави!

 

vpop, като не ти запали два пъти зимата заради лоша нафта, ще си си виновен ти, понеже си я налял ;) . Също така не разбрах, защо "в твоя случай" дизела да е "на гол тумбак чифте пищови"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто сравнявам дизел със газ, не казвам да слага газова на дизела ;)

Сравнявам двете, тъй като за бензина няма смисъсъл - повечко излиза и от 2те

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази работа с газта винаги ми се е струвала много кофти-много голям противник съм на този вид гориво!Опасно е,не излиза толкова по-евтино,скапва колата....много са аргументите!

А относно тези,които мислят че двигател 1.6 за Октавия 1 е слаб-каня ги на тест драйв..... :)

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен пък дизелът ще излиза по-евтино от газта.

 

Приятели, които карат на газ казват, че имат около 20-30% по-голям разход, отколкото бензин. Но това се компенсира с 50% по-евтината газ.

 

Така, че дали ще ти харчи 6 дизел или 12 газ, няма голяма разлика имайки предвид днешните цени на горивата.

 

Не забравяй, че и на газта най-вероятно ще и шибнат акзиц, ако е за автомобили. Тя е евтина щото няма акцизи в момента, докато бензина и нафтата имат някакви акцизи.

 

Има вероятност акцизът на нафтата да скочи в България, но това ще е най-рано 2012.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази работа с газта винаги ми се е струвала много кофти-много голям противник съм на този вид гориво!Опасно е,не излиза толкова по-евтино,скапва колата....много са аргументите!

А относно тези,които мислят че двигател 1.6 за Октавия 1 е слаб-каня ги на тест драйв..... :)

Поздрави! :)

 

1. Опасно - и бензина е не по малко опасен ама караме с него (виж за метана може и да се съглася).

2. Скапва колата - самата газ не скапва колата повече от бензина (виж за газаджиите съм съгласен има направо страшни и буквално и преносно).

3. Тест драив - срещу 1.8Т на газ да видим дали на газ не върви повече...:)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, пак се почна - Опел съм карал, Октавия 1 грозна и неразличима, че и даже не е в крак с модата - обиждаш ме лично по този начин и се правиш на по-велик от целия концерн VAG - смешен си. Купи си каквото искаш, но моля те, внимавай с по-резките изказвания и квалификации, тук държим на етичността и добрия тон. А за газта - не познавам човек с газова уребда в колата, който да не се е оплакал от последиците в даден момент - мое лично наблюдение.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре бе колеги направихте ме рошав...

Все пак ви питах за някаква ценна информация относно Октавия едно, а вие се хващате за някакви думи. След, като съм се спрял на Октавия значи ми харесва нещо в нея, ама пак казвам отпред тази кола е с дизайн 80-те, ама не това е нещото, което ще ме спре да я купя...

Относно специалистите дето ми срвняват дизел и газ им казвам първо да пробват и после да ми казват - "чул съм отнякъде, не си заслужава" и т.н. Ми то ако беше по-рентабилно такситата щяха да са само на нафта - логично и неоспоримо. "Проблеми с газта" - ми с дизела да не е по-добре да имаш проблеми - скъпи ремонти, скъпи масла, скъпи добавки - айде карал съм и дизел , знам и не оспорвам предимствата, ама моля се изказвайте от опит, а не чул съм отнякъде...

Пак си повтарям въпроса и пояснявам:

ВСЕКИ МОДЕЛ КОЛА СЛЕД ИЗВЕСТНА ЕКСПЛАТАЦИЯ СИ ПОКАЗВА СЛАБОСТИТЕ И МЕ ИНТЕРЕСУВА КАКВИ СА ТЕ ПРИ ОКТАВИЯ 1 - 1,6 101PS? ИСКАМ ДА СИ КУПЯ УПОТРЕБЯВАНА И МИ Е НУЖНО ДА ЗНАМ КЪДЕ ДА ОБЪРНА ВНИМАНИЕ? АКО Е ВЪЗМОЖНО НЕКА МИ ОТГОВОРИ ТЕХНИЧЕСКИ КОМПЕТЕНТЕН ЧОВЕК ИМАЛ ОПИТ С ПОВЕЧЕ МАРКИ И МОДЕЛИ И РАЗБИРА СЕ С ПОДОБНА МАШИНА - НЕ МИ КАЗВАЙТЕ, ЧЕ ТЕЗИ КОЛИ НЯМАТ СЛАБИ МЕСТА И ОТНОВО, ЧЕ ДИЗЕЛЪТ Е КОСМИЧЕСКО ГОРИВО...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти на ценна информация. По ценна от тази няма.

 

 

http://toyota-club.net/files/04-04-10/04-04-10_mod_tuv-2004.htm

 

http://toyota-club.net/files/04-04-10/tuv/2b.jpg

 

http://toyota-club.net/files/04-04-10/tuv/2g.jpg

 

 

Другото не важи.

 

 

 

Ако газта беше супер гориво, що никой не прави автомобили на газ, а после ги пригодяват? По-здрав аргумент от този здраве му кажи.

 

И като си купиш кола на газ, ако искаш да сравним разхода с дизела после. Ще видиш, че излиза по-евтино. Не много, но по-евтино. А относно маслата, поддръжките и пр. няма разлика вервай ми. И ти ще сменяш на същите километри и твоето масло ще струва същите пари. Говорим за съвременен дизел, не дизел правен преди 20 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ме освиркате, ама за мене евтината возия си е важна...

При цена на бензина 1,9лв. на дизела 1,8лв. , като за дизела се говори, че ще хвръкне над бензина - 0,9лв. за газ си е като направо след 100 х.км. да си купиш още една октавиа на старо за същата цена...

Дизеловите двигатели на Октавиите са супер, ама при тези цени за личен автомобил си е чисто малоумие.

Имам възможност да си купя и нова октавия, но понеже съм практичен човек се спрях на старата октавия и по-точно 1,6 101ps с фабрична АГУ - гледам, че ги има напоследък - грознички са ма чувам, че са добри като цяло...

Някой може ли да каже нещо по въпроса? Интересува ме като здравина на окачването и рентабилност....?

Досега съм карал предимно Опели и съм много доволен от тази марка, като здравина и разход, Първите октавии са също така семпли, като орлетата и ще си взема май една от любопитство и ако не ми хареса я шиткам, ама все пак чакам съвети...

 

 

ми джиткай си опечи 2.0/16v супер моторче е, а шкодака си го земи като за разходка докато опелчето седи в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази работа с газта винаги ми се е струвала много кофти-много голям противник съм на този вид гориво!Опасно е,не излиза толкова по-евтино,скапва колата....много са аргументите!

А относно тези,които мислят че двигател 1.6 за Октавия 1 е слаб-каня ги на тест драйв..... :)

Поздрави! :)

 

нямаш никакви аргументигазта се изпитв на 26ат. налягането е 1.6ат. докато има газ и гори си гори навън

проблема е когато падне налягането и огъня се пренесе вътре, другия проблем е като изгори колата бутилката може да се нагрее над допустимото и да гръмне. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да пусна едно мнение тук...

 

Карах на газ 5 години - Vectra 1.8MI. Мога да кажа че единственото ми оплакване е било малко намалената мощност във високите обороти. Останалото си беше супер. Колата продължава да се кара от сестра ми със същата завидна липса на проблеми. За 100к километра проблем с газовата и/или двигателя не съм имал (не че с друго съм имал де :mrgreen: )

 

Относно разхода - при сегашните цени на горивата (0.90 газ/1.70 дизел) е все тая кое от двете. Като пари излиза същото. Друг е въпроса с удоволствието...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на бензините и газта скача, Дизелът остава непроменен.

 

Както се казва - нямам какво да добавя повече, освен че 210 Nm от 1800 до 3800 оборота ми връщат усмивката на лицето много бързо :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе като гледам на всяка втора кола дето и свършва газта се взривява :lol: ... А и колеги истинските кончета - спортните коли, защо не ги правят дизелови - 99% от тях са бензинови???

 

Тази работа с газта винаги ми се е струвала много кофти-много голям противник съм на този вид гориво!Опасно е,не излиза толкова по-евтино,скапва колата....много са аргументите!

А относно тези,които мислят че двигател 1.6 за Октавия 1 е слаб-каня ги на тест драйв..... :)

Поздрави! :)

 

нямаш никакви аргументигазта се изпитв на 26ат. налягането е 1.6ат. докато има газ и гори си гори навън

проблема е когато падне налягането и огъня се пренесе вътре, другия проблем е като изгори колата бутилката може да се нагрее над допустимото и да гръмне. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе като гледам на всяка втора кола дето и свършва газта се взривява :lol: ... А и колеги истинските кончета - спортните коли, защо не ги правят дизелови - 99% от тях са бензинови???

 

1) Ти спортна кола ли караш?

2) Льо Ман говори ли ти нещо?

3) Проблем с газта няма. Но заминават 10-15% от наличните кончета.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе като гледам на всяка втора кола дето и свършва газта се взривява :lol: ... А и колеги истинските кончета - спортните коли, защо не ги правят дизелови - 99% от тях са бензинови???

 

1) Ти спортна кола ли караш?

2) Льо Ман говори ли ти нещо?

3) Проблем с газта няма. Но заминават 10-15% от наличните кончета.

 

Поздрави

 

Казах 99% - онова ауди е изключение потвърждаващо правилото...

 

 

Еее колеги не се разбрахме, нищо не ми казахте относно проблеми след експлатация на Октавия едно . С риск да ви обидя пак - май само се заяждате и нещо нямате много опит с марката и модела или ви е срам да споделите с мен.

Аз сам прочетох и дочух за следните перманентни проблеми за модела след известна експлатация и с радост ги споделям с вас:

 

1. Тресене на предница при около 120 км/ч - причините са комплексни...

2. Изкривяване на предните дискове - леко е, но дразнещо. Предимно при оригиналните.

3. Бързо износване на съединителя при модел 1,6 бензин.

4. Недобри ел. връзки по таблото и около него - общ проблем за Шкода, като цяло.

5. Значително по-бързо износване на дизеловия двигател 1,9-110рс в сравнение с 1,9 - 90рс, който се слави като един от най-здравите и икономични агрегати...

 

Кажете още нещо, ако знаете, не си крийте проблемите - няма безпроблемни коли!

 

Само да спомена, че ходих за Велигден в Чехия и яко се донавих за Октавия, но ми препоръчаха 1,8 или 2,0 бензин, ако не искам дизел.

 

Пак казвам, не съм против дизела, но ще стане по-скъп от бензина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Еее колеги не се разбрахме, нищо не ми казахте относно проблеми след експлатация на Октавия едно . С риск да ви обидя пак - май само се заяждате и нещо нямате много опит с марката и модела или ви е срам да споделите с мен.

Аз сам прочетох и дочух за следните перманентни проблеми за модела след известна експлатация и с радост ги споделям с вас:

 

1. Тресене на предница при около 120 км/ч - причините са комплексни...

2. Изкривяване на предните дискове - леко е, но дразнещо. Предимно при оригиналните.

3. Бързо износване на съединителя при модел 1,6 бензин.

4. Недобри ел. връзки по таблото и около него - общ проблем за Шкода, като цяло.

5. Значително по-бързо износване на дизеловия двигател 1,9-110рс в сравнение с 1,9 - 90рс, който се слави като един от най-здравите и икономични агрегати...

 

Кажете още нещо, ако знаете, не си крийте проблемите - няма безпроблемни коли!

 

Само да спомена, че ходих за Велигден в Чехия и яко се донавих за Октавия, но ми препоръчаха 1,8 или 2,0 бензин, ако не искам дизел.

 

Пак казвам, не съм против дизела, но ще стане по-скъп от бензина...

 

use_search.gif

Колега, както написах и в първото ми мнение в тази тема, пусната от теб, ТЪРСАЧКАТА, би ти свършила полезна работа! Тази опция не е само за украса – ползвай я, колкото ти сърце иска! Разбира се, че няма безпроблемни коли, но ако беше прочел тази тема >>>

 

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3592

 

и по-точно моето мнение в нея, щеше по-рано да разбереш за евентуалните проблеми, съпътстващи покупката на употребяван автомобил - турбото, сирачната и електрическата система. Можеше да откриеш и тази тема >>>

 

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1275

 

показваща мнението на специалистите и допълваща евентуалните по-горе изброени проблеми, с други, като тези за бързо износващия се съединител при 1.6 двигателите и редки проблеми със задния мост. Предполагам, че и по твоята т.5 има обяснение някъде, но лично за мен, остава някак си необяснимо, словосъчетанието "Значително по-бързо износване". Може би значи, че единя се износва на около 100К, а другия на около 300? Или цифрите са 300 и 450?... Доста относително казано, поне аз така си мисля. А и лично аз не виждам причина, конструктивно еднакви двигатели да се износват различно, само защото на единия се монтира турбина с променлива геометрия на лопатките. То ако турбината надуваше като за 500 коня - ОК, но в случая... И накрая ще кажа, че моята кола не е срещнала нито един от тези проблеми с изключение на токовете - малка грижа с несветещи лампи на задния рег. номер. Колкото до тресенето на предницата при 120 км/ч, споменато от теб в т.1, причините наистина са комплексни и не мисля, че това е симптом само на Шкода. Може да е от неправилно балансирани гуми например :mrgreen: Помисли над това, защото окачването не е алуминиево и е съвсем просто като конструкция...т.е. - едва ли е от него.

Та...не мисля, че крием проблемите на колите и само ги хвалим, просто се изисква малко повечко старание от тези, които искат да намерят инфо и елементарно умение за боравене с опцията „търсене” в този и всеки друг форум :roll: Щот, съгласи се, да пишем едни и същи неща по няколко пъти...мисля няма смисъл.

Успех в намирането на подходящата кола! Сега вече знаеш, какво да търсиш и къде да гледаш за проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

 

1. Тресене на предница при около 120 км/ч - причините са комплексни...

 

Ела да те кача на моята и да се разходим малко. Ако има тресене до 150 - бирата е от мен. Ако няма - на следващата форумна среща ще тичаш около масата и ще викаш "Аз съм магаре" :lol:

 

Пак казвам, не съм против дизела, но ще стане по-скъп от бензина...

 

Ей това няма как да стане:

 

С дизел карат всичките камиони. Ако вдигнат дизела ( драстично ), това означава, че автоматично ще се вдигне цената на всичко ( драстично ). Да не говорим, че няма причина да го правят - виж нагоре забележките за акциза. И най-награя погледни новината, която аз съм пуснал в тази тема. Пък после си вземи една 1.6 и и сложи газ, че да харчи по-малко и ще ти се смея, като не можеш да тръгнеш на светофара ( често срещан проблем при неправилно регулирани газови ).

 

И за да не е само "заяждане":

Единствения сериозен проблем с моята кола е, че е по-ниска отпред, отколкото съм свикнал, което доведе до влизане с по-висока скорост в изненадващо дълбока дупка. Резултат - спукан преден радиатор, нищо друго. Ремонта ми излезе към 200 лв с новия радиатор и работата ( niksi от VW форума след този случай каза, че ще си вземе Шкода ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.