Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Началото на края на бензиновите бегачки


TDI_fen

Recommended Posts

има ли самолети или само мъгла на летището ? самолетите на нафта ли ги карат ?

А твойта кола на керосин ли движи, колега :lol: ? Че ми стана интересно. В другата тема споменах, че летиш ниско...май си го приел буквално :mrgreen: . Иначе, не е много по темата, ама твойта Фабия 1,4 бензин, била тя и 115 коня, не знам как изобщо може да я сравняваш с печка 1,9 примерно, с турбо...май повечето шкоди дето си ги отвял не са разбрали :mrgreen: . :mrgreen: Само за справка, една Фабия РС, съвсем сток, има въртящ момент 310 нютон метра при 1900 оборота...при старт от място някой ще чака на финала, пиейки кафенце и 99 % този някой няма да си ти :mrgreen: . smile068

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 271
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    45

  • The Best Forman

    26

  • ammcfc

    25

  • zloQQ

    24

Най-много писали в темата

сега съм си пуснал печката че е хладно ! ама моита е 2,0 тоест 2000 W ili 2 KW ne e 1,9 :) hahah с нафта да сгреем душите наши

 

Братчед дай я видим тая твоя бегачка дето хвалиш толкова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...МОЛБА КЪМ ВСИЧКИ ПРИТЕЖАТЕЛИ НА TDI СЛОЖЕТЕ СИ ЕМБЛЕМИ ОТПРЕД НА РЕШЕТКАТА С НАДПИС TDI ЗА ДА МОГА ДА ВИ ВИЖДАМ В ОГЕДАЛОТО ЗА ОБРАТНО ВИЖДАНЕ ! 6500 RPM МЕЧТАИТЕ ! И ДЕРЗАИТЕ

Ти всъщност наистина ли имаш книжка :?: А ускорявал ли някога максимално бързо :?: Защото да държиш автомобила в макс. обороти, било то и бензин е всичко останало, но не и макс. ускорение. При максимални обороти отдавна си подминал момента за смяна на следваща предавка, загубил си от ускорението и се намираш в режим, в който двигателя реве, но вече не ускорява достатъчно. Всичко това обаче явно не ти е ясно. Може би поради липса на практика :?:

Вярно, масовия дизел не може да вдигне тези обороти, но повечето достигат 5500, като голяма част от тях по заводски предписания им е позволено да ги държат постоянно :!: При бензинката така ли е :?: :lol: Освен това дизела не знам дали дерзае за макс обороти, както е при бензинката, но си има макс. въртящ момент при ниски обороти. Ти дерзаеш ли :?: Сигурно е кофти да чакаш този 1.4 да се развърти и да влиза всеки път в обороти, за да започне да върви :lol: Кофти е при рязко изпреварване да трябва да свалиш една предавка на долу, за разлика от дизела, където си говориш по телефона или си пиеш кафето и втората ръка не ти трябва :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли самолети или само мъгла на летището ? самолетите на нафта ли ги карат ?

да има и такива дето ги карат на нафта, а ти малък като пораснеш и събереш малко пари може да си говорим пак,аман от такива лигльовци като тебе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли самолети или само мъгла на летището ? самолетите на нафта ли ги карат ?

 

На керосин - продукт много по-близък до нафтата отколкото до бензина. Като минеш 9ти клас ще го учиш в училище smile115

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...МОЛБА КЪМ ВСИЧКИ ПРИТЕЖАТЕЛИ НА TDI СЛОЖЕТЕ СИ ЕМБЛЕМИ ОТПРЕД НА РЕШЕТКАТА С НАДПИС TDI ЗА ДА МОГА ДА ВИ ВИЖДАМ В ОГЕДАЛОТО ЗА ОБРАТНО ВИЖДАНЕ ! 6500 RPM МЕЧТАИТЕ ! И ДЕРЗАИТЕ

Ти всъщност наистина ли имаш книжка :?: А ускорявал ли някога максимално бързо :?: Защото да държиш автомобила в макс. обороти, било то и бензин е всичко останало, но не и макс. ускорение. При максимални обороти отдавна си подминал момента за смяна на следваща предавка, загубил си от ускорението и се намираш в режим, в който двигателя реве, но вече не ускорява достатъчно. Всичко това обаче явно не ти е ясно. Може би поради липса на практика :?:

Вярно, масовия дизел не може да вдигне тези обороти, но повечето достигат 5500, като голяма част от тях по заводски предписания им е позволено да ги държат постоянно :!: При бензинката така ли е :?: :lol: Освен това дизела не знам дали дерзае за макс обороти, както е при бензинката, но си има макс. въртящ момент при ниски обороти. Ти дерзаеш ли :?: Сигурно е кофти да чакаш този 1.4 да се развърти и да влиза всеки път в обороти, за да започне да върви :lol: Кофти е при рязко изпреварване да трябва да свалиш една предавка на долу, за разлика от дизела, където си говориш по телефона или си пиеш кафето и втората ръка не ти трябва :lol:

 

 

Абе що още му се връзвате на рацера бе и се хабите да пишете... Казах го в друга тема - НАПУШИЛ СЕ Е ЧОВЕКА. Нищо против него (разсмива ме приятно), ама чак да му обяснявам... Купувам си 1.8 БЕНЗИН, ТУРБО, в момента карам на газ, но това не значи, че не уважавам модерните дизели.

 

П.С. Я по-добре вместо да спорим с младежа да го питаме откъде взима тревата :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, всяко едно гориво си има предимства и недостатъци. Спор няма. Но не ги разбирам такива хора, които казват бензина rulzzz, дизела rulzzz.... Това за мен са хора без особена практика и опит, които говорят предимно наизуст, отричайки едното или другото гориво. За мен това е несериозно, та за това се опитвам да бъда конкретен и да дам пример с другата противоположност, белким се усетят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти всъщност наистина ли имаш книжка Question А ускорявал ли някога максимално бързо Question Защото да държиш автомобила в макс. обороти, било то и бензин е всичко останало, но не и макс. ускорение. При максимални обороти отдавна си подминал момента за смяна на следваща предавка, загубил си от ускорението и се намираш в режим, в който двигателя реве, но вече не ускорява достатъчно. Всичко това обаче явно не ти е ясно. Може би поради липса на практика Question

Вярно, масовия дизел не може да вдигне тези обороти, но повечето достигат 5500, като голяма част от тях по заводски предписания им е позволено да ги държат постоянно Exclamation При бензинката така ли

Неща да се заяждам,ама тука мноо глупости има.5500 на масов дизел-дори и да не гръмне(малко вероятно), то там няма нищо.Атмосферен 16клапанен двигател ускорява най-бързо с превключване една идея преди прекъсвач.Важно е не коло нм имаш на вала,по-важно е колко са на гумите и колко време ги виждаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Werz,

 

Зависи как караш. Ако се кара постоянно в близост до лютеницата - там е силата на бензина. Ако в малка част от времето караш на ръба - там е силата на дизела.

 

Двете технологий имат различно поведение. Дизела има много високо КПД при малки и средни натоварвания. Там му е силата. Бензиновия двигател е обратно - при малки и средни натоварвания е слаб, за сметка на това при големи натоварвания е доста ефективен и определено по-добър от дизела. Затова всеки си преценява. Аз карах 4 години бензинов двигател без нито веднъж да мина границата от 5000 оборота (червена зона 5600!). Но такъв си ми е стила. На Werz този стил не подхожда....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Werz, съгласен съм, че на 5500 при дизела вече няма нищо, но при 6500 при бензинката също няма нищо. Не съм съгласен, че превключването на по-горна предвака при макс ускорение на бенз. двигател е при една идея преди изключването. Ако изключването да речем е при 6500, то тази "една идея" би следвало да е 6300-6400, обороти, при които средностатистическия бензинов двигател е подминал не само макс. въртящият си момент, но макс. мощност и отива в нищото ;)

Между другото, нека не се отклоняваме. Идеята ми е СТИГА с това бензина е the best, дизела е the best. Двете технологии са корено различни. Всяка от тях има предимства и недостатъци. Имам две бензинки и един дизел в гаража, много добре знам коя какво може. А и е писано много по въпроса. И всеки купува това, което ще му върши най-добра работа или което му е по джоба. За това смятам мнения от сорта на тези на c5775bm за крайно несериозни. Още повече не разбирам как пише той, че е Шкода фен, а плюе срещу дизелите, пак на Шкода, които между другото не са никак малко тук :!: Има (може би собствена) Шкода и тръгнал да се мери с други Шкоди - нелепо е, смешно е... Е@ати фена :lol: Ако е въпрос на мерене на пишки, не това е форума :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли,

 

Тази тема отдавна трябваше да е в раздел "Всеки за всичко" и да не се приема сериозно. На всички (надявам се!) им е ясно че всяка една технология има своите предимства и своите недостатъци. Въпрос на приоритети е коя е по-подходящата за конкретния човек. А тук просто си чешем езиците. И разни "xy1718+-10" винаги ще пускат мъдри коментари от рода на "бензин rullz", "dizel sucks", "траби forever" и сие!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли,

 

Тази тема отдавна трябваше да е в раздел "Всеки за всичко" и да не се приема сериозно. На всички (надявам се!) им е ясно че всяка една технология има своите предимства и своите недостатъци. Въпрос на приоритети е коя е по-подходящата за конкретния човек. А тук просто си чешем езиците. И разни "xy1718+-10" винаги ще пускат мъдри коментари от рода на "бензин rullz", "dizel sucks", "траби forever" и сие!

 

Поздрави

подкрепям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм мод на раздела, но ще я преместя, защото темата наистина се превърна в място за чесане на езици...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем изгубих следите в тази тема...ако изобщо е имало следи де ;) Но гледам се е появил "VooDoo" #2!!!

А като споменах това "магическо" име се сетих за Порше-дизел... Оказа се, че има :mrgreen:

http://www.porsche-diesel-classic.de/

http://de.wikipedia.org/wiki/Porsche_Traktor

http://porschediesel.stereofx.org/pd_daten.html

 

А с тея високи обороти на тоз прословут бензин - не разбирам идеята и хвалебствията? Кой си кара колата само в червеното - не знам. Аз на бензиновите, котио търкалям, повече от 3500 не минавам. На дизела - също...

И това с керосина ми стана смещно - колегата явно не знае, че старите дизелчета могат да вървят с керосин в резервоара вместо с нафта, но...Петре - що са така отваряш очите на слепите. Нека виждат това, което искат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казано на чист Врачански език:

 

Я никогиш не бих си купил дизел щоту гуривуто е много по скъпу, и (най важното!!!)шумъ у кабината е много по голям при гулемите скорости.Да не говорим и за скъпите чаркове. smile125 Единственото предимство на дизела е по низкия разхуд...ама тя.. таа икуномия ти излаза през гъзъ . Къто са поари нещо стой та гледай за кви цифри става на въпрос?? :mrgreen: Па.. и тее савременните дизеле сума електроника и набутаха :evil: И най важното!!!!Никогиш един дизел не моо бъде толко добре обезшумен и да бега колко един бензин.Ако сакате ми вервайте!!!! Така че... това е илюзия с края на бензиновите бегачки. Дизела си остава единственно и само гориво за селскостопанска техника . :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела си остава единственно и само гориво за селскостопанска техника

 

Мдааа, значи форума на ДизелБГ сигурно на ТракторБГ-Село.копай трябва да се преименува. Ако ти дотребе да се оре и жъне некъде, свирни, ша дойдем с Октата. Хамериканеца, дето е с Беларус L&K, изяви желание и той да дойде, мое и черешите да ти прибереме - багажнците на тракторите ни са големи.

 

Врачанския диалект е изключително колоритен и оригинален, неговите корени са с много интересна история, няма как да е иначе, след като жителите на този прекрасен град биват редовно обгазявани от Химко Враца и често не знаят дори кое е кофа, кое кола.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Врачанския диалект е изключително колоритен и оригинален, неговите корени са с много интересна история, няма как да е иначе, след като жителите на този прекрасен град биват редовно обгазявани от Химко Враца и често не знаят дори кое е кофа, кое кола.

 

Брей??? Какъв британски хумор. Малко ме обиди ...ама карай. За Химкото и кофите не си прав. Истината е съвсем друга.Просто ядем доматите с колците.Ходиме и веднъж годишно до София за да видим напредъка на новите технологий.

_________________

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа, не съм искал да те обиждам, моля за извинение. Всичко е в кръга на шегата, нека :mrgreen: "Британския хумор" :D не те кара да се чустваш засегнат. Кат се видим, извиненията и бирата са от мене, хумора от тебе.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само едно да кажа - дизелът никога няма да бъде това,което е бензинът!!!

Поздрави! :D

Няма. Ще бъде много повече :mrgreen:

 

Амин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Догодина инженерите от Волфсбург ще бъдат готови и с дизелов агрегат, възприел принципа на бензиновите TSI-мотори - двойно принудително пълнене с механичен компресор и турбокомпресор или с два турбокомпресора. Технологията ще позволи извличането на 204 к. с. от 2 000 куб. сантиметра работен обем-auto motor $ sport

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Догодина инженерите от Волфсбург ще бъдат готови и с дизелов агрегат, възприел принципа на бензиновите TSI-мотори - двойно принудително пълнене с механичен компресор и турбокомпресор или с два турбокомпресора. Технологията ще позволи извличането на 204 к. с. от 2 000 куб. сантиметра работен обем-auto motor $ sport

 

Е сега вече депресира бензинджиите :mrgreen: :!:

 

П.П. Темата и без това е спамерска, надявам се няма обидени ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.