Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Октавия II Дизел - съединителя потъна.....????


RRR

Recommended Posts

Здравейте,

 

пак неволи. Както си карам спокойно и при опит да сменя предавката натискам педала на съединителя и...хоп и съединителя потъна. Спирам и какво да видя, педала на съединителя мога спокойно да си го мърдам нагоре надолу с ръка разбира се.Търсих из форума и не успях да намеря друг човек с такъв проблем. Звъннах в ЕТ и ми обясниха че може да е някаква помпа която по често се разваляла на тези модели. Колата междудругото е на 50 000км. Моля кажете от опит къде да я правя - в ЕТ или някъде другаде. Чувал съм че в ЕТ взимат по скъпо пък гаранацията изтече преди месец. Тъй като не разбирам първоначално си помислих че е жилото, но от ЕТ ми обясниха че тези модели нямат жило а само някакви помпи ,свалят се скорости и съответно повечко пари ще струва. Но докато не се отвори не може да се каже. А сега по празниците без кола....направо е мъка. Не робувам на оторизираните сервизи, по скоро съм съгласен и при друг да отида стига човека да разбира и да го направи като хората. Моля който е имал подобен проблем нека пише ако има желание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно и то много. Може да ти се е развалила помпата (по-скоро гумичките) на съединителя горе или цилиндърчето, което движи вилката на самия съединител.

Сваляне на скорости? Защо ли? Тези неща са извън скоростната кутия.

Иначе съединителя ти работи ли? В смисъл постоянно зацепен ли е? Защото, ако колата не може да се движи ще има счупени демпферни пружини на маховика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ ще ти дадат гаранция за ремонта, ако не друго. Пък и ще си сигурен, че частите са оригинални. Иначе - ужасно неприятна случка за кола на 50 000 км :? .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислите ли че ако се окаже помпата или по точно гумичките ще е по добре да се ремонтира самата помпа а не да се сменя цялата. Един познат спомена,че на тези модели не се ремонтирали помпите а направо са сменяли с нови. Което само по себе се може да е по добре да е нова помпа, но пък ако и с ремонт ще е същото - разбира се то ще е и по малко като сума.Четох по форума за разни магазини, които май разполагат с ориг. части. Дали от там да пазарувам или от ЕТ. Друг познат пък ми каза че би могъл да ми смени гумичките, ако е това проблема.

А колко е неудобно по празниците без кола......хмммм :cry: :cry: :cry: :(:(:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазарувай от ЕТ части. Това, че цените на части и консумативи там е висока е някакъв мит...поне според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goga,

 

Не само че е мит ами си е и лъжа :mrgreen: Частите в ЕТ са на съвсем прилични цени. Само да вметна че Audi и WV купуват от там щото при техните дилъри са двойни :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте предложение - да сменям ли цялата помпа ако е това де, или да я ремонтирам. Някой знае ли какви цени са тези помпи или частите за тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че е помпата? Огледа ли за течове и загуба на спирачна течност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната течност е ОК -имам датчик за нея, а пък и когато колата беше в гаранция помпата на спирачките беше дефектна и изтичаше спирачна течност но в ЕТ ми я смениха с нова. Сега съмненията са за помпата на съединителя и гумичките. Нямам представа колко струва тази помпа-нова, че не ща втора употреба. Иначе трябва да излезне по малко ако я ремонтирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ми е ясно! Ако помпата не е в ред педала щеше да потъне постепенно а не от веднъж. Освен това за да потъне трябва да свърши спирачната течност. Това което си мисля е за прецакано рамо или нещо от сорта. Не ми се връзва да е помпата! Според мен диагностиката може да ти я направи всеки читав механик и да ти каже къде точно е проблема. Не се хвърляй на смяна преди добре да си диагностицирал проблем.

 

Поздрави и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не разбирам - искам да разбера какво общо има спирачната течност със съединителя. И двете имат помпи но нали са различни или аз нещо съвсем се обърках.В ЕТ когато отида ще изчакам да ми кажат какъв е проблема и тогава ще реша къде да я правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата за съединителя ползва спирачната течност от спирачките - от едно казанче тръгват. Това е общото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пропадне изведнъж, ако изтече спирачната течност от помпата или от цилиндърчето долу, също така и ако са се скапали гумичките в самата помпа и течността преминава спокойно покрай буталцето.

 

Не каза колата можеше ли да се движи след като пропадна педала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи са гумички. Но не се знае дали подлежи на ремонт помпата. Може да се наложи да купуваш цяла за нищо. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари горе долу струва такава помпа. Сега новогодишно ще олекна с няколко стотин кинта предполагам. Сега се сетих че мой познат имаше като мойта Октавия но с 1.9д и прави съединителя 2 пъти, явно точно тази помпа е била. Но неговата поне беше в гаранция тогава. А мойта гаранция изтече предо около 2 мес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ако са гумички защо педала се движи свободно? Къде е пружината? Според мен имаш проблем с лостовия механизъм натискащ буталцето а не с гумичките и самото буталце!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От него съм чувал че единият път е било помпата - поне така са му казали от ЕТ, пък знае ли човек.

А при мен ако е само лостовия механизъм а не самото буталце би трябвало да сменям скорости ако е това проблема.

 

Благодаря на всички които писаха и пожелавам ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ.

Дано новата година наиситина да е по-добра, и сутрин като се събудим да се чувстваме добре.

 

RRR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам в наще съвременни коли нищо не се ремонтира,а само се заменя с ново!То не,че ние пак не можем да го побългарим!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

проблема е бил следният.

 

Лагер на помпата на съеденителя. Целия ремонт ми излезна 263.81 лв. с ДДС

 

Лагер на съединител - 89.48 с ДДС

Масло спирачно 1 литър (обясниха че е изтекло) - 8.73 лв с ДДС

Кутия скоростна демонтаж после монтаж - 154,56 лв с ДДС

Приемчик - 5.52 лв с ДДС

Лагер съединител - демонтаж 5.52 лв с ДДС.

 

Само пак да напомня, че колата е на 50 000 км. и преди два месеца и изтече гаранцията. Когато коментирах това с хората от ЕТ ми обясниха че за по големи ремонти биха могли да ги поемат те (завода производител). Но това е малък ремонт и си остава за моя сметка.

 

Новогодишно ми дойде екстра.

:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

280лв. пак е добре. На мен "потънал съединител" ми звучеше някак 4-цифрено. Мисля, че все пак ако беше ауди на там отиват работите. Не, че е приятно да ти се счупи колата веднага след като изтече гаранцията, но пак добре си се отървал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че са я оправили :D Сподели колко време отне и имаше ли някакви други симптоми преди това като например някакув шум или нещо такова :D А коя година е колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.