Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Годишно обслужване на Шкода


yohi

Recommended Posts

Имам следните въпроси:

1. Гаранцията на автомобила изтече, В ЕТ ми казаха че обслужването ще струва около 300 лв. (Колата е Фабия 1.2 12V на 30000 км и на 3 години). Та има ли други сервизи които са признати (така да го кажем) от Skoda Auto в България и по точно София?

2. Колко според вас би струвало обслужването (смяна на всички филтри, масло и изчистване на компютъра от грешки) в друг сервиз?

 

Препоръки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Други "признати" от Шкода няма, но не пречи да си сменяваш маслото където поискаш. :) В друг сервиз (нямам предвид кварталния на Бай Иван :mrgreen: ) също би ти излязло горе долу толкова(нали в тези 300 лв е включена и цената на маслото?), тъй че, не виждам защо не искаш да си обслужваш колата в официалния Шкода сервиз. Малко или много там, независимо и от лошите отзиви за работата им(в този ред на мисли,без да влизам в ролята на техен адвокат, не смятай, че ЕТ е изключение що се отнася до кофти обслужване и отношение към клиентите), са по-наясно с някои специфични неща по колата ти, отколкото биха били на друго място.

 

П.П. Междудругото, при толкова малко навъртяни километри, защо не говориш с ЕТ да ти удължат гаранцията? Чувал съм, че го правят. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,но аз лично не бих отишъл точно в ЕТ за да ми сменят маслото и филтрите за 300 лв.Сменял съм си масло плюс маслен филтър и въздушен филтър и са ми взимали около 60 лв.,разбира се с извесна отстъпка като познат 8) , но дори и без отстъпката и още 2-3 филтъра да се сменят не вярвам някъде да ти вземат повече от 100-150 лв макс. 300 лв ми се виждат доста!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко излиза смяна на ремъци,филтри,масла(пълно техническо обслужване)в ЕТ.Някой може ли да каже как вървят разните му консумативи(накладки,дискове,и т.н.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за Oktavia I TDI всички филтри + масло в ЕТ ми искаха около 350лв....

аз ги смених в гуми центът Радоал за към 220 лв (маслото е Castrol 5W40), в ЕТ не знам какво масло щяха да ми сложат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва безбожно скъпо.

Ще дам един пример - за моята фабия 1,4 TDI-PD/80 к.с. първия сервизен интервал струваше 160 лв. в т.ч. смяна масло SHELL VA, малки опаковки (даже ми бяха оставили едното шише в багажника за доливане), маслен филтър и диагностика и си бяха написали близо час работа.

Та тея 300 лева за кво са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже искам и аз да взимам Октавиа ме интересува колко излиза смяна на ремъци и ролки.Може и да не е в ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че това са страшно много пари. За моята Октавия Castrol е към 60-70 лв. тубата (5 л., а на мен ми трябват 3,5 л., както и да е). Вземам един филтър (не се сещам колко пари беше) и отивам на канала. Сменя се за нула време. Не бих дал пари за такова нещо, още повече, че обичам сам да си човръкам по колата.

А за грешките какво има да им триеш? Ако не няма проблеми няма смисъл. Аз си имам кабел и ги чета само, ако има нещо нередно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично при смяна на масло сменям всичките 4 филтъра(маслен,въздушен,климатик,горивен) за мое спокоиствие.На Октавиата още не съм стигнал до смяна на масло и нз колко пари ще е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и т.н. филтър на купето.Дано да не бъркам, но мисля че така се казваше.Наскоро открих че имам такъв филтър, не искам да ви кажа на каква приличаше при положение че не е сменян от поне 4 години....

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям поред

И на мен ми се струват много 300 лв. (Цената включва масло Castrol TXT - 4 л. въздушен, маслен, горивен и поленов филтри) друго не знам какво. Но очевадно и работата ще е към 100 лв.

 

 

П.П. Междудругото, при толкова малко навъртяни километри, защо не говориш с ЕТ да ти удължат гаранцията? Чувал съм, че го правят. :roll:

Питах ги преди година казаха че нямат такава практика и евентуално ще ми правят отстъпки от цената на по големи части

 

Та тея 300 лева за кво са?

описах го по горе

 

. Аз си имам кабел и ги чета само, ако има нещо нередно.

Аз си нямам кабел, и все пак би ми било интересно ако е имало някакъв проблем.

 

Има и т.н. филтър на купето.Дано да не бъркам, но мисля че така се казваше.

Мисля че става дума за поленовия вилтър. Едва ли някой ще разглоби климатика за да ти смени филтъра който е вътре.

 

yohi, защо ти искат толкова много пари? И какво общо има това с гаранцията? Когато колата не е в гаранция обслужването е по-скъпо ли?

Ами казаха че на първите две смени са ми сменяли само масления филтър а сега трябва да се сменят и останалите (не че аз не съм си сменил въздушния и поленовия ама ...)

 

Просто се чудя заслужава ли си да продължавам да я обслужвам в ЕТ. Все пак макар и 300 лв, не съм ги намерил на улицата нито колата ми е служебна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не бих ходил за тези елементарни неща в ЕТ

 

Подкрепям това напълно. В ЕТ взимат дебелшко, а и на всичкото отгоре има оплаквания във форума - или маслото е много или некой филтър май не бил сменен. Аз си купувам консумативи от там и си ги сменям сам или при други майстори.

 

Ако не можеш да се оправиш сам - намери някой монтьор, който да е съвестен и да не претупа нещата ... ако не намериш и си от София мога да ти препоръчам едни, от които имам добри впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве, какви са тия цени бе пичове!!!!!!!!!!! :o:o:o

Аз лично не съм сменявал още маслото на моята таратайка, обаче съседа ми има РУМСТЕР 1,4...бензин и на първата смяна на масло , въздушен и маслен филтър му взеха 84 лв в ЕТ в т.ч. труд (осемдесет и четири BGN). Става дума за сервиза в Стара Загора!!! За кви 300 лв говорите , не мога да разбера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,но аз лично не бих отишъл точно в ЕТ за да ми сменят маслото и филтрите за 300 лв.Сменял съм си масло плюс маслен филтър и въздушен филтър и са ми взимали около 60 лв.,разбира се с извесна отстъпка като познат 8) , но дори и без отстъпката и още 2-3 филтъра да се сменят не вярвам някъде да ти вземат повече от 100-150 лв макс. 300 лв ми се виждат доста!

Поздрави!

Я ми кажи ти на мен като си дал 60 кинта,колко струва маслото ти /5литра/? а за останалото не искам и да си помислям.Ти си див фен пич.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 300 лв. според мен са нереални. Аз лично съм доволен от ЕМ комплект. Препоръчвам ти ги, защото си избираш - от няколко марки фиртри и масло, вкарваш колата в сервиза и стоиш и гледаш как ти сменят /и дали ти сменят :?: / всичко. И накрая казваш че си член на шкода клуб - примерно и ти правят 10 % отстъпка на всичко, което не е малко! Ако решиш само си запиши първо час. Успех и пиши после :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве, какви са тия цени бе пичове!!!!!!!!!!! :o:o:o

Аз лично не съм сменявал още маслото на моята таратайка, обаче съседа ми има РУМСТЕР 1,4...бензин и на първата смяна на масло , въздушен и маслен филтър му взеха 84 лв в ЕТ в т.ч. труд (осемдесет и четири BGN). Става дума за сервиза в Стара Загора!!! За кви 300 лв говорите , не мога да разбера.

:D Позволи ми да се усъмня лекинко.Единственият вариант да му вземат само 84лв. е да не са му сменили филтрите,защото само маслото струва около 80лв.. :roll:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве, какви са тия цени бе пичове!!!!!!!!!!! :o:o:o

Аз лично не съм сменявал още маслото на моята таратайка, обаче съседа ми има РУМСТЕР 1,4...бензин и на първата смяна на масло , въздушен и маслен филтър му взеха 84 лв в ЕТ в т.ч. труд (осемдесет и четири BGN). Става дума за сервиза в Стара Загора!!! За кви 300 лв говорите , не мога да разбера.

Тия в СЗ са няй-големите цървули!Не бих отишал и за масло там!

Наистина,като гледам Fabia-та е много лесна за обслужване и тези процедури можем да си ги правим и сами!Е някой са с двете леви,ама мисля че и те не биха се затруднили кой знае колко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отиди в ЕТ, изтрий си грешките от компа; купи си оригиналните филтри пак от там и след това отиди на първата масларница и си сложи някакво читаво масло (не кастрол или шел) и си карай. Това моторче с ангренажна верига няма много претенции и без това :)

 

PS пробвай Mobil

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на масло с маслен и въздушен филтър ми излиза около 110 лв Не мога да ги разбера кви са тея цифри 300 лв не бех дал за такива консумативи. Аз да не карам БМВ или Мерцедес???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.