Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова Octavia


sotef

Recommended Posts

Привет на всички съфорумци. Регистрирах се сега и искам мнението

ви за Шкода Октавия 2,0 TDI. Исках да взема някаква по- новичка кола втора употреба примерно на 3-4 г. на лизинг, но се оказва, че VW, Audi и други са на доста висока цена и много километри и не смея

с две думи да рискувам от тези автокъщи. Другото което разбрах е, че лихвите при тези лизингови компании са по високи и така се ориентирах към нов автомобил на лизинг. Спрях се на посочената Шкода и искам да е с този мотор 2,0TDI 140к.с. На страницата им гледам, че е с безплатно автокаско за първата година и това ще рече,

че при 10% първоначална вноска + другите неща 5000 лева ме оправят. Цената на ambiente 2.0 e 36185лв. с ДДС и 10% и остатъка за 3г. са най- приемливи за мен. Не можах да разбера само какво означава това: След изтичане срока на лизинг, ако клиента желае може да си закупи използвания автомобил на стойност 2,5% от цената му за директно плащане.

Ще съм ви благодарен, ако кажете мнението си за избора ми и за този модел и, ако може тези от вас, които са купували нова Шкода на лизинг да споделят дали изискват удостоверение за доход за физ. лица, защото примерно при Ford не изискват доходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, удостоверения за доходи не изискват, щом даваш 5000 лв никой няма да те пита :)

А това за закупуването значи, че като я изплатиш ще ти я продадат на тия 2.5% от някаква цена, колеги бяха писали, че излиза около 1000 лв. Порови с търсачката има доста подобни теми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми искаха само лична карта и шофьорска книжка. Нищо повече...Това за 2,5% е държавната такса при прехвърлянето на автомобила на твое име при изтичане срока на лизинга. До тогава се води собственост на ЕУРАТЕК. Моя дилър каза , че тази вноска горе-долу съвпадала с една месечна лизингова вноска . Обаче мой познат (тарикат) ;) след изтичане на лизинга си извади оценка на автомобила в независима застрахователна компания на много по-ниска цена и плати 2,5 % въз основа на тази по-малка оценка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5% ги смяташ от първоначалната стойност на автомобила и това ще ти бъде цената на колата когато я купиш от ЕТ (докато е на лизинг си е тяхна, ти си един шофьор, който има задълженията на собственик) и върху тази стойност ще ти бъде изчислена нотариалната такса и местния данък (мин2% мах 4%). Отделен е въпросът че местния данък се смята върху застрахователната стойност, която може да е различна от действителната стойност на автомобила.

Иначе си избрал хубава кола, а и лизинга на ЕТ е добър на теория, на практика ще кажат колегите, които го ползват.

Успех със сделката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по-добре се навий за Елеганса,ако не те бърка много разлика от 2000 лв!

 

Подкрепям напълно, по добре ако имаш възможност да е с повече екстри. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Аз съм със същата и съм страшно доволен(чукам по масата). Ще имаш голям проблем с избора на цвят, защото всички цветове и пасват. :D

Единствения проблем при мен (ако може да се нарече така), беше леко увеличения луфт на водачите на апаратите на задните спирачки (плаващите болтове), но с добавка на малко графитна грес работата се успа.

До 01.09.2006 не бях карал 6-скоростна кола и ми трябваше около година за да свикна (става въпрос за бърза смяна на предавките - за части от секундата).

Голямото предимство на Ambiente е малката собствена маса - 1330 кг, която при модификациите с повече екстри достига до 1525 кг, т.е. спестяването на екстри води до по-добра динамика и по-нисък разход. Единствената ми допълнителна екстра е темпомат - 300 лв. Когато я купувах (лятото на 2006) базовата цена беше 33700 + 2050 каско.

Така че купувай, не се колебай! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изчетох мненията на колегите, защото бързам, така че сори ако повтарям накой.

 

Значи тук всеки, че ти каже, че си заслужава да си купиш Шкода. И наистина е така, а двигателят е много добър избор - мощност, икономия, надеждност. Е аз не съм фен на помпа-дюзата, но все пак този точно е добър. По-скоро бих те посъветвал да помислиш за Елеганс. Разликата с Амбиенте като пари е малка, а като екстри голяма. На такава кола с такъв мотор и отива по-добро оборудване. Задължително (!) поръчвай темпомат допълнително ако вземеш Амбиенте, което пак казвам не мисля, че е най-доброто решение. Тази цена 2.5% е една сума (ок 800-1000ле.), която даваш като изтече лизинга за да ти я прехвърлят и т.н. Иначе проблеми с лизинга никой няма да ти прави. Няма да им дойдат зле твоите 35-40 хиляди, така че намад а те върнат :) А промоцията с каското е супер. Спестяваш едно 2000лв. Най-добре пак ти казвам е да ги вложиш в Елеганс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по-добре се навий за Елеганса,ако не те бърка много разлика от 2000 лв!

 

Подкрепям напълно, по добре ако имаш възможност да е с повече екстри. :)

 

Привет.

 

Още един глас и от мен ЗА повечето екстри. А именно:

 

двузонов климатроник - определено си заслужава;

сензори за паркиране отзад - абсолютно задължителни при това вирнато дупе на колата;

темпомат - много удобно при пътуване на дълъг път;

държач за слънчеви очила в конзолата на тавана - не съм го ползвал още :)

допълнителни 4 високоговорителя - мдаа по-добре звучи музиката;

кутия за вещи под седалката на пътника до шофьора - събират се разни неща;

подлакътник между предните седалки с кутия за охлаждане на напитки - хем удобно на ръката, хем студен red bull наблизо :)

регулиране на седалката до водача по височина - да е удобно на спътника/спътничката;

лумбални опори на предните седалки - екстра за проблеми с кръста;

дистанционно управление на централното заключване интегрирано в сгъваем ключ - чудесен малък ключ като парченце шоколад :)

задни електрически стъкла - стига с тия ръчки :)

странични огледала осветяващи праговете на вратите - осветява супер, когато е тъмно около колата;

затъмнена лента с UV филтър на предното стъкло - леко затъмнена лента;

лети алуминиеви джанти "ORION" 6,0 J x 15" + секретни болтове за гумите - колата изглежда много по-добре с "алуминиеви обувки"

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От приятел, който си взе Октавия 2 знам че лизинга на ЕТ не е изобщо изгоден, поне според него, така че защо не провериш за други варианти на кредитиране ?! Иначе относно нивото на оборудване не мога да те посъветвам нищо конкретно, но ако е наистина така както казват колегите, т.е. разликата между Амбиенте и Елеганс е около 2000 лв според мен си заслужава да се позамислиш ;)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уоу! Заляхте ме с информация, за което ви благодаря. Нали все пак

гледам и да не набъбва цената толкова и се спрях на " ambiente".

Иначе и аз съм за " elegance " и определено ще инвестирам в лети ал.

джанти, ако взема по-евтиния вариант. Не знам, трябва на живо да видя и двете нива на оборудване и така да реша. Склонен съм и да се откажа и от парктроника, темпомата и подлакътника, за да спестя 2000 лева, иначе наистина " elegance " е супер. Ей сега гледах на паркинга пред службата една и много ми хареса и външно и вътре, а мисля , че е амбиента. Абе, новото си е ново. До онзи ден гледах едни

А4 1,9tdi 130к.с комби 2001-2003г., ама на по 150-200хил. и 20-25хил. лв.На тая Шкода пред службата, само че пише отзад 4WD, сигурно е така.Така и така пиша тук, колко време горе-долу се чака откакто платиш първоначалната вноска на избрания автомобил до неговата доставка, че нещо много дни / 80 / четох тука във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип имат и налични автомобили на склад, за които не се чака . Чака се , ако си поръчваш нещо допълнително или ако се отказваш от нещо :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали да мина от амбиент 2,0 дизел на елеганс 1,9. Като цена са доста близки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали да мина от амбиент 2,0 дизел на елеганс 1,9. Като цена са доста близки.

 

Привет sotef,

 

направо ми взе думите от устата :) Аз съм с 2,0 двигател сега, но преди това покарах за около 6 месеца 1,9 - този двигател също е много добър, издръжлив и достатъчен като мощност за това купе. Сигурен съм, че много от колегите ще се съгласят с мен. Елеганс си заслужава определено! Не е само до летите джанти - всички неща, които написах в предния си пост са чудесни и създават удобство/комфорт. Ти ще си решиш сам, но ако питаш мен - 1,9 + Елеганс!

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Склонен съм и да се откажа и от парктроника, темпомата и подлакътника, за да спестя 2000 лева,

За подлакътника и темпомата ще са ти доста удобни ако пътуваш често извън града. Аз съм по склонен да се откажа примерно от лети джанти и още нещо по външен вид на колата и да взема подлакътника и темпомата. Предпочитам да ми е комфортно и приятно да карам отколкото да ми е красиво на окото ама като тръгна за някаде да си барам Х_я с дясната рака като се чудя къде да я сложа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е да си вземеш по- малкия мотор, но да избереш вариант - Елеганс.1,9 е на границата като киловати и ще плащаш много по- малък данък, докато 2.0 е по- мощен и данъка е висок.

При Елеганс разликата не е само в повечето екстри. Самите материали са по- качествени. Поне при моята Фабия е така. При условие, че ще дадеш 40 000лв., мисля че 2 000 няма да са проблем. Това се купува веднъж, затова гледай да ти е удобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към sotef:

 

Позна- Везни съм. :)

 

Тъй като си ми ясен като бял ден и знам , че никога няма да си доволен - взимай това което е с най-много екстри , но според възможностите ти. Тъй като ще е на лизинг някоя хилядарка отгоре или отдолу разхвърляна за времето на лизинга не е нищо.

Между другото има и безлихвен лизинг ...за 24 месеца.

 

....за данъка някой каза , че бил на границата- не е така ...към 240 кинта е ...ба си мамата...грешни пари ей!!! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате право всички. В крайна сметка на място ще избера и мотора

и нивото на оборудване и цвят и такива неща. Просто много ми помогнахте да си затвърдя избора, защото много се чудех за втора употреба а4 1,9-130к.с, мерцедес с 220 2001-2004г -143к.с, които идват почти на тези пари и много ги харесвам, особено цетката, само че са нов внос в и то в повечето случай от Италия. Ясно е, че ще е Октавия и ще се похваля като я взема и снимки ще постна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Sotef, първо добре дошъл в клуба!

 

Да взема и аз отношение към темата.

 

Като гледам си се ориентирал за дизел, аз също те подкрепям и бих искал да направя някои уточнения:

 

1.9 105кс вече е над 74KW, което го вкарва в същата графа като 2.0 140кс, но все пак плащаш по-малък данък за 105-те коня ;)

 

Макар не се различават съществено по работен обем - само 100 см3, мощността е доста различна и 140кс се постигат като просто се вкарва повече гориво и турбото нагнетява повече - резултатът е по заводски данни:

 

1.9 - 2.0

градско 6.5/100 - 7.0/100

извънградско 4.4/100 - 4.7/100

смесено 5.1/100 - 5.5/100

 

Разходът на 2.0 е осезаемо по-голям, няма да те убие, но към това добави по-високия данък, по-високата първоначална цена, по-скъпото каско и по-ниското ниво на оборудване. За сметка на това е осезаемо по-динамичен и доста по-често ще пуска в действие ASR-а :mrgreen:

 

Но лично аз бих отишъл на 1.9 105кс с ниво Елеганс :!: Защото няма да ти липсва мощност, аз съм със 1.9 100кс и динамиката започва да липсва около 100-120км/ч, предполагам, че при 2-ката ще е по-високо, но доколко си струва да бръкваш толкова надълбоко в джоба си - преценяваш ти. Виждам, че искаш да харчиш рационално и пестеливо - за мен 1.9 Елеганс е твоята кола :!: - повече екстри, по-малко разходи и динамика, която въобще не е лоша, дори и с 4-ма души.

 

Все пак - обади се в Еуратек и си направи два тестдрайва, по един за двата двигателя, ако можеш го направи така, че да вдигнеш поне 80 и настъпи педала - ако разумът ти те води ще ти стигне 1.9, иначе отиваш на 2.0

 

За моята кола чаках 3 месеца - договорът подписахме на 29-ти юни, а колата я взех на 4-ти Октомври. Беше "поръчкова", защото избрахме някои "редки" екстри като деактивация на еърбега при пътника до шофьора и тъмно зелен металик. Бях се подготвил, че ще чакам и чаках, за следващата ми кола пак ще чакам, защото едно от главните ти предимства да вземеш кола от магазина е ..... тя да бъде ТОЧНО каквато я искаш :!:

 

 

Успех с избора и да пишеш как текат нещата, а като се снабдиш с колата - снимки и хвалби ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да ме контрирате "Ти да не си карал и двете, че толкова много знаеш" ще си позволя да не се съглася. По-добрия мотор винаги трябва да е първи избор! 105к.с. НИКОГА не могат да вървят като 140, НИКОГА! И с този "осезаемо" по-голям разход от 300гр. просто не знам как ще се оправи, той и арабски шейх да е не може да си позволи да изхранва този нафтов змей с 5 на 100 разход. Айде не се излагайте бе хора! 300 грама! Мисля, че отново се проявява една особеност на този форум, която най-много не харесавм - всеки препоръчва (хвали), това което той самият има. Е не го разбирам това. Аз също дадох мнение в категорична подкрепа на елеганса, защото смятам, че за 2000лв. получаваш повече от страхотни екстри, а наистина като се разсрочат разликата в месечната вноска е много, много малка. НО, все пак изобщо не съм съгласен да се жертва мотора за едни джанти, отделение за слънчеви очила или подлакътник. Ако нямаш възможност за елеганс, вземи амбиенте + 1-2 екстри ако ти харесват, но недей да жертваш мотора!!!! 1.9 105к.с. НИКОГАААА няма да върви като 2.0 140к.с., както моя със 115 няма да върви като на Боби TSI-то със 160. И това с липсата на мощност.... при 100-120 колегата го е изтъкнал като нещо незначително. Е аз определено не мисля, че е незначително да започва да ти лиспва мощност при 100км/ч. Не съм от рацерите, дето карат с 200, но 100 дори не е близо до "висока" скорост за да започва липса на мощност. Би ме притеснявало да ми липсва мощност при 100км/ч. Не мисля, че със 140 катъра ще има такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NightSpirit, при 100-120км/ч колата ми престава да дърпа като животно, на това аз му викам липса на мощност. Но повярвай ми, това въобще не означава, че ми липсва мощност.

 

Въобще няма да споря, че 140кс дърпат доста повече, но веднага ще ти припомня правилника за движение на България и къде там се споменава позволена скорост по-висока от 130км/ч :?: :?: :?: При положение, че докъм 130 ускорявам достатъчно бързо, че да не се замислям за следващото изпреварване, а просто да го правя - защо да пращам човека на по-мощния двигател?

 

В момента разглеждам (съвсем хипотетично, но с оптимизъм) вариантите 1.9 105кс 4х4 и 2.0 140кс 4х4. Неприятно съм изненадан, че въпреки по-високия си въртящ момент 2-ката пак харчи със същия процент повече от 1.9 както и при варианта с предно. Просто 2-ката си харчи повече - със или без юркане - ФАКТ!!!

 

И ти вярваш ли някога на официалния разход? Само да споменя, че обещаните 6.5/100 от производителя за моята кола съм ги виждал само след 23:00 часа - сещай се за какъв трафик става дума. На извънградско нещата не са по-различни - обещаните 5/100 при мен са почти 6, като адски рядко надвишавам споменатите 130км/ч :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да ме контрирате "Ти да не си карал и двете, че толкова много знаеш" ще си позволя да не се съглася. По-добрия мотор винаги трябва да е първи избор! 105к.с. НИКОГА не могат да вървят като 140, НИКОГА! И с този "осезаемо" по-голям разход от 300гр. просто не знам как ще се оправи, той и арабски шейх да е не може да си позволи да изхранва този нафтов змей с 5 на 100 разход. Айде не се излагайте бе хора! 300 грама! Мисля, че отново се проявява една особеност на този форум, която най-много не харесавм - всеки препоръчва (хвали), това което той самият има. Е не го разбирам това. Аз също дадох мнение в категорична подкрепа на елеганса, защото смятам, че за 2000лв. получаваш повече от страхотни екстри, а наистина като се разсрочат разликата в месечната вноска е много, много малка. НО, все пак изобщо не съм съгласен да се жертва мотора за едни джанти, отделение за слънчеви очила или подлакътник. Ако нямаш възможност за елеганс, вземи амбиенте + 1-2 екстри ако ти харесват, но недей да жертваш мотора!!!! 1.9 105к.с. НИКОГАААА няма да върви като 2.0 140к.с., както моя със 115 няма да върви като на Боби TSI-то със 160. И това с липсата на мощност.... при 100-120 колегата го е изтъкнал като нещо незначително. Е аз определено не мисля, че е незначително да започва да ти лиспва мощност при 100км/ч. Не съм от рацерите, дето карат с 200, но 100 дори не е близо до "висока" скорост за да започва липса на мощност. Би ме притеснявало да ми липсва мощност при 100км/ч. Не мисля, че със 140 катъра ще има такъв проблем.

 

В допълнение - не е без значение за колко секунди изпреварваш ТИР или 2 един след друг, каращи на 1 м разстояние :mrgreen: .

Dereal, понеже всеки ден се движа по един и същи маршрут, съм установил, че двама души в колата ми увеличават р-да с повече от 0.5 литра. Горе-долу такава е разликата в теглото м/у ниско и високо ниво на екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.