Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с водата пак


maxrpm

Recommended Posts

Значи пак :( имам проблем появи се вчера. Колата загрява до 80, има парно да те удуши вода да те удави, вентилатора на охлаждането се пуска в задръствания и спира на път, дори и с пуснато парно проблема е на лице. като стигне 82С стрелката почва да трепери като километраж на стар москвич, като тръгна по рязко отива на 90 после се връща на 85после няма няма отиде на 70 за малко, включа мигач докато свети мигача не трепери като загасне, пак. На предишната това ми се получаваше от запушена охл система ама там подскачаше от 80 до 130 Маса има, помислих че е защото няма масло и прегрява викам си на 126p маслото охложда, отидох на шела обърнах 1 тубичка, нема - пак същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това май е ел. проблем - в момента при включване на други консуматори - парно, фарове... стрелката променя ли рязко показанията?

При мен също стрелката играе така при включване/изключване на фарове, халогени... а понякога докато загрява мотора преди да отвори напълно термостата вдига почти до 100 градуса и после рязко пада под 90, като превърти в големия кръг водата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в общи линии се променя рязко по свое усмотрение, като се включе консуматор само спира да трепери.смятам да сложа оня термостат дето отваря на 60 пък зимата ще му мисля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако термостатът ти отваря на по- висока температура е нормално стрелката да снове между по- висока и по ниска температура. След като се уеднакви температурата и в двата кръга, не би трябвало да се променя, или може,но съвсем малко-в зависимост от начина на каране. 8)

Та мисълта ми е-при напълно загрят двигател пак ли ги прави тия чалъми ? :roll:

П.П. От моят неголям опит смятам, че е термостат, мен все това ми е излизало накрая :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем.Седи си на 80С да кажем и като пусна светлините и скача на 90С.Като ги изгася пак си пада с 10С надолу.На колегата от моето село същата работа.Има нещо ама какво???

И най- лошото е, че не знам кое е реалното.

Намира ми се тука един друг уред за темп. на таблото.Ще пробвам да ги сменя да видя какъв е ефекта.Ако има подобрение ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колеги на моята 120-ка се случва нещо такова.колата е на 80 грауса и като включа фаровете и скача на 90 като на колегата по-горе.като ги изключа и си пада на 80 отново.ами аз мисля че е от токовете някъде.ще пробвам да сменя датчика които показва градусите и ше ви информирам има ли разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти замасяване :mrgreen:

И аз мисля че май ще е нещо такова и да кофтито е че не знае кога каквза е температурата :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спря да подскача, сега само шари 90 -80. Говорих с марто да ми намери свестен термостат, мога да ви посъветвам само не си купувайте има едни боклуци бяла кутия със синя лента пише TERMOSTAT и е made in germany термостата е с метален цвят и по думите на марто той така правел докато се разработи ..... :lol: вече 1200 км се разработва ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема с фаровете го имам и аз между 80 и 90 градуса и тъй като тоя уред е волтметър е нормално да се получава пад на напрежение при по голяма консумация. така че за мен проблема е слаб контакт.лично мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

След свалянето и качването на мотора се оправи треперенето, вероятно кофти маса. Смених и термостата с Wahler на 80с, смених водната помпа и све. Обезвъздуших я както па дебелите книги на наклон и всичко и спирам пред фантастико и чувам как бълбука отзад въздух. :lol: Аз се отказвам да я обезвъздушавам тая патка загубена. 1189сс мотор с 12 кила вода да прегрева ... аи стиииига .... Анчето с 6те пръста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Шкода я обезвъздушавам лесно, като спра задницата на по- високо и тогава развия кранчето за обезвъздушаване, и парното(май го беше споменал колега) задължително отворено :!:

Виж си радиатора-моя беше обложен с варовик и топоотаването-ужасно :roll: , после се оправи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че и термовключвателя бачка когато си иска, за сега съм сложил ключе и обикалям за чешки термостат на 80с но уви няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имам такъв термостат, не е чешки, немски е на BEHR на 80 градуса е, но цената няма да ти хареса... 23,60лв. ;)

Аз карам с такъв на Шкодето, след около 1км. пробег и 5 мин. работа на място пред гаража, започва да си духа топло от парното при отрицателни температури на вън :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Устроиват ме . Като имам пари ще ти пратя лично да ми вземеш. Говорим за термовключвателя на перката а термостат си взех Wahler на 80

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термовключватели като за наште Шкоди има в магазините за Лада, аз съм си купувал и то с различни температури на включване и изключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, аз не знам някаква по-сигурна марка, термовключвателите обикновените с двете крачета са по 5-10 лв, най-скъпия, който съм купувал е бил 22 лв. и то предполагам е било заради специфичния куплунг. Случвало ми се е да си купувам и дефектни, тъй че може да си вземеш два за резерва за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз проблема съм го решил като съм си извел едно ключе на таблото и като позагрее го влкючвам него.За да не го забравя съм го подбрал да е с светодиод ;) .Минуса е че трябва да се гледа от време на време таблото,но аз така съм си сигурен и не треперя дали ще се включи или не.Успех с ремонта и дано съм дал полезна идея ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми още преди години сложи на Шкодата такъв ключ за принудително вкл. на вентилатора, понеже при нашия модел 120Л от 82-ра първо хубаво изпликваше водата при 90-95С особено на някой баир, а вентилатора включваше, но когато вече е късно. Иначе проблема е по-глобален, ама се искат и малко финанси.

Затова ключа е един вариант - пускаш си вентилатора при високите летни температури, когато се движиш продължително с 40-50 км/ч и си спокоен. Работата е, че даже и вентилатора идва слаб в някои случаи на натовареност на автомобила, ама като за 26-годишна Шкода плачеща за смяна на части и ремонти е нормално да прегрява.

Хубаво е да си има ключ за вентилатора. То се свиква. :lol:

 

Иначе стрелката за температурата си скача с 5-10С при включване на фаровете и това понякога е стряскащо през деня особено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.