Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ОКТАВИЯ 2 без калобрани - СУПЕР ДУПЕ !


димон

Recommended Posts

Тази тема май беше зачеквана преди , но бих искал да пусна 2,3 снимки на задния вид на Октавия 2 С и БЕЗ калобрани.

Кой к'вото ще да казва , за мен е много по стилно без задните калобрани, колата добива завършен вид. А за тяхната ефективност...не бих казал, че е 100 процентова. :)

 

 

 

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/dis ... at=0&pos=9

 

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/dis ... =283&pos=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    8

  • pesho_b

    5

  • PRR

    4

  • The Best Forman

    3

Най-много писали в темата

Колега, в последно време,често попадам на возила без калобрани и поради този факт,моята кола заприличва на мръсно дупе :mrgreen: .Наистина не мисля че е особено колегиално,но всеки сам си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калобраните страшно загрозяват колата и въпреки наличието им бронята е винаги мръсна (ако е мокър пътя) точно там където те би трябвало да пазят. При свалянето им гумите пречат ли, че не ми се иска да цапам крика, който досега не е използван.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да има яки актове за шофьори, каращи без калобрани. :!: При камионите и автобусите е задължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да има яки актове за шофьори, каращи без калобрани. :!: При камионите и автобусите е задължително.

 

Много точно. Днес карах на дъжда след една "тунингована"(разбирай със "секси дупе") октавия 1 и колко пъти споменах роднините от женски пол на шофьора само аз си знам. Цялата гняз, която завихряха гумите се изливаше отгоре ми :evil: .

 

pesho_b, калобраните не ти пазят бронята чиста, а пазят колата зад теб от водната (по нашите пътища - калната) струя. Като искаш бронята да ти е чиста - ходиш на автомивка или не караш на дъжд, кал и тн. ;) Дали я загрозяват - ами...малко кофти ми изглежда без калобрани. Особено с тези теснички гуми, които има колегата димон. Но важното е на него да му харесва, стига обаче това харесване да не значи хвърляне на кал и вода върху останалите участници в движението(както за жалост със сигурност се получава в случая).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да има яки актове за шофьори, каращи без калобрани. :!: При камионите и автобусите е задължително.

 

Ами всеки ден си карам рендака и като е мокро и карам зад каквато и да е кола предното стъкло ми става на гъз. Досега не съм се заглеждал дали имат калобрани колите, но ще го направя, а и какъв е ефекта от калобраните като бронята се цапа точно зад тях.

 

EDIT: Е може и да пазят колите отзад, но специално на мене хич не ми харесва, без тях е прфектна колата, прилича още повече на Ауди :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех и аз да пуска критично мнение срещу махането на калобраните, но днес вече се изказах остро по повод колегата, който карал с над 200 и реших да не си мислят хората, че съм някакъв зъл тип. Но определено съм съгласен с хората, изказали се по-горе. Първо без калобрани изхвърляш ужасно много мръсотия върху движещите се зад теб. Второ, 2 пъти сменям предно стъкло от изхвърчали камъчета, калобрана би предодвратил това в голяма степен. Трето, днес на магистралата валеше лек дъжд, който изобщо не би следвало да е проблем, обаче беше проблем, защото всички без калобрани отзад образуваха буквално водна стена, а при изпреварване и струпване на няколко коли ставаше все едно си на автомивка от онези с големите четки. Мисля, че изобщо не е колегиално, но всеки сам избира как да изглежда колата му и колко да се съобразява с другите. Факт е, че закона не задължава ползването на калобрани. На мен лично честно казано много ми харесват на Октавия калобраните, не са като едно време на Жигулите. Но пак казвам всеки си избира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С калобраните е като с "поличка", а без тях е като гола (голо дупе).

Ако без калобраните не хвърляше кал - задно каращият може и да се "превъзбуди" и да я "чукне" отзад :mrgreen: :mrgreen:

 

 

 

 

 

=D> Лелееее-е-е-е - какъв спам, майко мила... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2 седмици карам с предни и задни калобрани (до сега имах само задни но бяха от тези стандартните дето стават за всички коли и не пазят много). Наблюденията ми за тези две седмици, които бяха почти изцяло дъждовни са: Чисти предни врати и прозорци и чиста задна броня. Единствената кална вода попаднала по колата беше от другите автомобили. Без калобрани всяка кола пръска кална вода от задните гуми както джетовете пръскат вода на 2 метра височина когато се движат в морето :):lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към gogata:

 

С тези широки калобрани дори и най-широките гуми ще изглеждат теснички...

Съгласен съм с Bobi , че все едно "каката" е обута в пола. Досега се чудих на какво ми прилича :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

И такова, Октавия 2 без калобрани не хвърля кал назад понеже калниците се намират много напред в сравнение със задната част на спойлера. Остава само малкия външен ъглов просвет , който не бие куче. :D

Освен Октавия задни калобрани съм виждал на опел астра комби.

Ако бяха чак толкова нужни щяха да се слагат и от други фирми на много модели коли ! /мое мнение/ ;)

 

Критики приемам , даже и в брой !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има физични закони, които не могат да бъдат пренебрегнати и действието им не може да бъде анулирано с поставянето на "калобранчета". Последните имат по скоро декоративен ефект и е въпрос на вкус дали да караш с калобрани или без.

Иконома, моите уважения за наистина винаги компетентните ти постове, но в случая не си прав. За да има ефект от задните калобрани те трябва да са като на камионите и автобусите, за които ти споменаваш - широки и влачещи се по асфалта.

Гога, за тебе имам риторичен въпрос :) : кои гуми хвърлят повече кал - тънките или по-дебеличките?

В крайна сметка най-важна е безопасността и от тая гледна точка доста по опасно и неприятно е карането зад зачернено задно стъкло (или баничарка, бус, или джип :mrgreen: )

Преди няколко месеца в подобна тема зададох въпроса дали някой е виждал Audi или VW с калобрани и положителен отговор нямаше :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към gogata:

 

С тези широки калобрани дори и най-широките гуми ще изглеждат теснички...

Съгласен съм с Bobi , че все едно "каката" е обута в пола. Досега се чудих на какво ми прилича :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

И такова, Октавия 2 без калобрани не хвърля кал назад понеже калниците се намират много напред в сравнение със задната част на спойлера. Остава само малкия външен ъглов просвет , който не бие куче. :D

Освен Октавия задни калобрани съм виждал на опел астра комби.

Ако бяха чак толкова нужни щяха да се слагат и от други фирми на много модели коли ! /мое мнение/ ;)

 

Критики приемам , даже и в брой !

Така и не каза за демонтажа нищо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тия гуми 195 на 15 :) и с калобрани и без калобрани е грозна картинка ! сложи едни 225 на 17 пък калобраните да са ти проблема !

 

аз карам с калобрани отпред и отзад ! просто не е колегиално !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "димон" - Без калобрани е супер! При първа възможност ще сваля един от мойте да видя как ще седи на първата "Octavia", че нещо не мога да си го представя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувам с две ръце за калобраните!!!Не знам как е при Оctavia,но при FABIA-та вършат страхотна работа,особено задните!Най ме дразнят пежаците.Не съм видял нито един с калобрани!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с две ръце ЗА калобрани ! като караш зад някой без такива разбираш защо ти трябват и на теб ...

аз съм със задни :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"""Така и не каза за демонтажа нищо :)"""

 

към pesho_b :

 

Демонтажа става без сваляне на гумите за 10 мин. Ползва се г-образен шестостен . Развиват се четирите витла , сваля се калобрана и пак се завиват на местата си. Витлата служат И за закрепване на корите под калниците.

Свалените калобрани винаги могат да бъдат монтирани отново. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшно грозно е без калобрани. Аз лично не харесвам такива коли. Дори съм си сложил на Октавията и предни оригинални. Да не горорим, че като карам зад автомобил без калобрани освен мръсотия, хвърчат и камъчета. Някои хора в тоя форум наистина си нямат работа и по цял ден се чудят какво да правят.

Точно след Нова година се прибирах към София. Пътят не беше опесъчен, а окамънен. Ако нямах калобрани цялата ми задна броня и прага на колата щяха да са в дупки от камъчетата, които гумите изхвърлят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм за калобраните ,даже си мислех за предни да сложа .Има и едни лепенки много добре измислени между задната врата и задната гума които пазят боята от камъчетата от предните гуми ,в ЕТ казаха че са по 28лв.Много е гадно особено зад някой опел тигра без калобрани ,да караш в дъжда и калта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и едни лепенки много добре измислени между задната врата и задната гума които пазят боята от камъчетата от предните гуми ,в ЕТ казаха че са по 28лв

 

Винаги съм мислел, че тези лепенки са си заводски :roll: . Аз имам такива и наистина вършат много добра работа, без почти да се забелязват ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...даже си мислех за предни да сложа...

 

И няма да сгрешиш! Аз съм много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм твърдо ЗА калобраните на всички колела smile162

А иначе, предпазните лепенки поне на Октавията са заводски към момента. Ако се загледате, ги има при доста от новите автомобили.

Възможно е да са ги въвели преди известно време, така че тези които ги нямат, могат да си ги добавят.

Освен това може да се наранят по една или друга причина, и трябва да се предлагат в магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калобрана си е хубаво нещо - преди месец скъсах на един бордюр левия заден, та имах възможността да наблюдавам колата си едновременно със и без калобрани. Който ми говори, че отзад се цапа еднакво - да направи експеримента и после да се подкрепи със снимков материал - просто БЕЗ КАЛОБРАН бронята определено е МНОООГО по-мръсна и разни камъчета и боклуци първо по нея бият, а после - накъдето тръгнат :!: :evil:

 

Калобранът не е панацея за всякакви водни завихряния и защита от боклуци по пътя, но със сигурност подобрява условията - за каращия отзад и прецаква бояджията/тенекеджията като им оставя по-малко работа ;)

 

В момента освен, че си купих пак задния, си сложих и предни и резултата и там е положителен. Други тези по въпроса са вятър и мъгла :mrgreen: - калобрана никога не е бил елемент за красота, а за функция.

 

Друг е въпроса, че руснаците са се скъпили на тях, а пък и ние не сме си ги слагали на джуганите и жигулитата, та наличието на калобран едно време беше станало символ на поддържана кола.

 

Освен това повече време прекарвам ВЪТРЕ в колата си, отколкото отвън и външния вид има значение, но не такова.

 

Да живей калобрана ;) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли и аз да се изходя по таз тема , щот днес разхождайки се по софийските улици засякох две Октавий хечбек без калобрани и една със и определно вида без по - ми допада , а и тез т.н. калобрани стоят малко като изцвъкани на цялостната визия на колата , отделно всичките ви спортни наклонности отиват на кино с тез формовани и грозни гуми ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.