Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Магнетизатори


Recommended Posts

ето за какво става въпрос

http://aukro.dnes.bg/item345375963-spes ... rivo-.html

 

не намерих тема за тези магнетизатори и реших да попитам

 

някой има ли представа как работят има ли смисъл от тях

има ли друго място от където да се купят тъй като интернет магазините не са ми присърце

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • slavekbgsf

    9

  • ivailo rachev

    7

  • bega4kata

    5

  • chavdarlk

    4

Най-много писали в темата

Ха-Ха! Тези процентите за нищо ги нямат ! Тук-там по 15-20% :D:D:D

Колега, не си давай парите на вятъра - това са си долни лъжи.!

Преди години комшията ми си поливаше градинката, като беше прекарал маркуча през магнит от говорител. Почти си беше повярвал, че доматито и краставиците са по-едри и по-вкусни... :D:D:D

Намаляне на вредните емисии от изгарянето от 50-80% Това направо е върха!!! Тези проценти от рекламите за спирали за очи са ги взели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Казвам се Славчо Рангелов и, по случайност, съм вносителят на въпросните магнетизатори. Разбирам, че не всеки разбира от всичко и е нормално хората да нямат доверие в един нов продукт (казвам нов, като визирам българския пазар, иначе можете да видите няколко патента, които показват, че въобще не е нов, но и че това не е измишльотина: http://www.freepatentsonline.com/3228868.html http://www.freepatentsonline.com/4461262.html http://www.freepatentsonline.com/REF4461262.html http://www.freepatentsonline.com/REF3228868.html

"Note that under U.S.C. 35 section 101, any utility patent must be proven scientifically operable and correct before issuance."

Но да преминем на въпроса - готов съм да монтираме магнетизатори на някоя ваша кола (дори ако е на някой от най-скептичните сред вас - супер) за моя сметка, да направим замерване на димността преди/след монтажа и дори да ги оставя за една седмица, като на края на седмицата или въпросният човек ще ми ги върне (независимо дали е доволен или не), или няма проблем да ми заплати цената, обявена в аукро и да си ги остави за себе си (ако е доволен). Моля, ако някой има желание, да ми прати съобщение (мейл или лично съобщение), за да се разберем. Предложението важи за София, нямам време да ходя до други градове.

Надявам се да не съм засегнал никого, просто искам, когато хората коментират нещо - то да е от опит. Аз предлагам някой от Вас да получи този опит, без да "рискува" парите си.

Поздрави!

Славчо Рангелов, Металтек ЕООД

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Казвам се Славчо Рангелов и, по случайност, съм вносителят на въпросните магнетизатори. Разбирам, че не всеки разбира от всичко и е нормално хората да нямат доверие в един нов продукт (казвам нов, като визирам българския пазар, иначе можете да видите няколко патента, които показват, че въобще не е нов, но и че това не е измишльотина: http://www.freepatentsonline.com/3228868.html http://www.freepatentsonline.com/4461262.html http://www.freepatentsonline.com/REF4461262.html http://www.freepatentsonline.com/REF3228868.html

"Note that under U.S.C. 35 section 101, any utility patent must be proven scientifically operable and correct before issuance."

Но да преминем на въпроса - готов съм да монтираме магнетизатори на някоя ваша кола (дори ако е на някой от най-скептичните сред вас - супер) за моя сметка, да направим замерване на димността преди/след монтажа и дори да ги оставя за една седмица, като на края на седмицата или въпросният човек ще ми ги върне (независимо дали е доволен или не), или няма проблем да ми заплати цената, обявена в аукро и да си ги остави за себе си (ако е доволен). Моля, ако някой има желание, да ми прати съобщение (мейл или лично съобщение), за да се разберем. Предложението важи за София, нямам време да ходя до други градове.

Надявам се да не съм засегнал никого, просто искам, когато хората коментират нещо - то да е от опит. Аз предлагам някой от Вас да получи този опит, без да "рискува" парите си.

Поздрави!

Славчо Рангелов, Металтек ЕООД

Колега, имаш ЛС...и да видим какво ще измислим по въпроса ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроси :

Къде ще се прави замерването - в вашия сервиз или произволно избран от колегата.

Какво точно ще се замерва с газанализатор (...........15. Намаляне на вредните емисии от изгарянето от 50-80%.....), по скоро как ще измерим:

.... 1. Намаляване на разхода на гориво с 13-22% при запазване на същия стил на каране.

2. Получаване на ефекта от високооктаново гориво при използване на по-евтино такова.

3. Усилване на ускорението на всяка предавка с 15%.

4. Увеличаване на мощността на двигателя - 16%.

5. Утихване на работата на двигателя.

6. Спокойна и равномерна работа на двигателя при всякакви обороти.

7. Увеличаване на максималната скорост с ок. 14%....

 

Плс, ако някой го тества да даде резултатите.

 

.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроси :

Къде ще се прави замерването - в вашия сервиз или произволно избран от колегата.

Какво точно ще се замерва с газанализатор (...........15. Намаляне на вредните емисии от изгарянето от 50-80%.....), по скоро как ще измерим:

.... 1. Намаляване на разхода на гориво с 13-22% при запазване на същия стил на каране.

2. Получаване на ефекта от високооктаново гориво при използване на по-евтино такова.

3. Усилване на ускорението на всяка предавка с 15%.

4. Увеличаване на мощността на двигателя - 16%.

5. Утихване на работата на двигателя.

6. Спокойна и равномерна работа на двигателя при всякакви обороти.

7. Увеличаване на максималната скорост с ок. 14%....

 

Нямам претенции за сервиза - аз също държа на обективни показатели, защото нямам намерение да продавам магнетизаторите 1-2 месеца и после да се прехвърля на друго. Намаляването на разхода ще се измери от колегата по време на каране. За повечето показатели най-вероятно ще трябва да разчитаме, както вие, така и аз, на честна дума и субективна преценка - по-добро вървене, по-голяма еластичност на двигателя и т.н.. Що се отнася до т.7, искам да обърна внимание, че тази точка е възможна в някои случай (което е разумно предположение), а именно: ако например на първа скорост колата Ви влиза спокойно в 7000 об/мин, а на пета стига до 6200 (говоря примерно), в следствие на по-правилното изгаряне, няма да са 6200, а 6500 (пак говоря примерно и като цяло, наистина тази точка е трудна за определяне, защото дори един насрещен вятър може доста да промени нещата при скорост от 200 км/ч, но това са данни, подадени ми от производителя). Реално погледнато, един от моите автомобили е фиат 1.9 jtd и преди и след поставяне на магнетизаторите си вдига максималната скорост от 170 км/ч на равен път (5000 об/мин). Така че, имайте предвид, ако двигателят ви е до 7000 об/мин, няма с магнетизаторите той да стане до 7300 например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наивно е да мислиш, че щом

За повечето показатели най-вероятно ще трябва да разчитаме, както вие, така и аз, на честна дума и субективна преценка

хората ще ти повярват и ще си похарчат парите за това изделие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "slavekbgsf", искам да използвам темата за да те помоля за малко повече публично инфо относно

 

http://www.aukro.bg/item344671813-tunin ... di-pd.html

 

Показателите на това устройство са като на чип тунинг, и логично изниква въпроса как само с промяната на данните от един датчик може да се постигне, както и колко е здравословно за двигателя. Можеш ли да дадеш малко повече инфо, гаранция за работата му, оставя ли видими следи за автомобили с гаранция от производителя.

 

Благодаря ти предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ха тва ми прилича на лъжец , който непрекъснато казва на компа , че мотора е студен и дори и при 90 градуса работи с богата смес ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така какво ще стане с разхода? Или магнитите ще го компенсират :roll:

 

Ще се покачи разхода според мен. Няма начин (според скромните ми технически познания) колата да върви повече в следствие на богатата смес и да харчи по-малко (между другото в рекламата на въпросната джаджа пише точно това - че ще харчи по-малко и ще върви повече, което за мен е безсмислица). А магнитите...за тях съм казал в другата тема какво мисля. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма част от чип тунингите за дизели постигат точно качване на мощността със запазване дори, в редки случаи, намаляване на разхода. Всичко това за сметка на екологията...

Но тия магнетизатори са ми, меко казано, съмнителни.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "slavekbgsf", искам да използвам темата за да те помоля за малко повече публично инфо относно

 

http://www.aukro.bg/item344671813-tunin ... di-pd.html

 

Показателите на това устройство са като на чип тунинг, и логично изниква въпроса как само с промяната на данните от един датчик може да се постигне, както и колко е здравословно за двигателя. Можеш ли да дадеш малко повече инфо, гаранция за работата му, оставя ли видими следи за автомобили с гаранция от производителя.

 

Благодаря ти предварително :)

 

Здравейте!

Това устройство е типичен power box. Доколкото ми е известно на мен (въпреки че производителят не пожела да ми каже какво точно има вътре) устройството лъже, че горивото е по-топло (давам пример - ако при 20 градуса, съпротивлението на температурния сензор е 2250 ома, при 60 градуса то вече спада напр на 530(обърнете внимание, че съпротивлението спада при по-висока температура, а не се покачва - т.е. бокса не е просто съпротивление), като зависимостта не е постоянна в целия диапазон градуси). Горивото има температурно разширение и, съответно, ако е по-топло, има по-малко количество частици гориво в същия обем. Затова бордкомпютъра, получавайки грешна информация (че горивото е например с 20 градуса по-топло, независимо от конкретната температура) подава сигнали за повече гориво. Какво друго прави пауър-бокса не мога да кажа, защото и на мен не искат да ми кажат, но разликата в мощността се усеща. Така или иначе, пауър боксовете ги взех, защото разглеждах няколко сайта и видях цени от 400 лв нагоре, а това според мен е доста надценено и исках да видя дали ще има интерес. Някой ако иска да пробва и не е доволен, парите ги връщам. Що се отнася до следите по новите автомобили - най-много да забележат, че сте откачили конектора към температурния сензор и после сте го закачили, което не виждам как някой може да забележи (освен ако бокса не е закачен в момента на проверката).

 

Що се отнася до магнетизаторите, това е всъщност продукта, който на мен лично ми харесва (заедно с металтек, но това вече е друга тема). И наистина не мисля, че има смисъл да се замервят всичките показатели с всякакви уреди [димността лесно се замерва, спадът в емисиите означава по-добро изгаряне, от там логично се качва мощността; шумът се усеща от човек, който си познава автомобила достатъчно добре (дори да не е в проценти), спадът в разхода също говори за по-добро изгаряне на горивото, наистина не виждам смисъл да висим някъде да правим 15 различни замервания и то два пъти]. Затова предложих някой да отдели половин час, да направим замерване на газ-анализатор, да сложим магнетизаторите, да си покара после седмица или десет дена, пак да замерим димността, да каже какъв е разхода и в допълнение на това да си каже субективното впечатление.

Надявам се да съм бил изчерпателен, въпреки че днес имах напрегнат ден и съм доста уморен и от време на време забравям какво съм написал и какво не.

 

Поздрави!

Славчо Рангелов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова бордкомпютъра, получавайки грешна информация (че горивото е например с 20 градуса по-топло, независимо от конкретната температура) подава сигнали за повече гориво.

 

Това значи, че разхода се вдига, така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ami, zvu4i sqka6 e taka, no proizwoditelite kazwat, 4e pri normalno karane spada razhodyt. Nawqrno se polu4awat i drugi promeni oswen uweli4awaneto na goriwoto, no az ne moga da gadaq kakwi sa te. Kato gi pitah i mi otgoworiha towa, koeto wi kazwam i az na was. Ako iska6 moje da se sre6tnem nqkyde, da go postawim, da widi6 kak raboti i po nqkakyw na4in da se razberem za nqkakyw wariant da widi6 wyw wremeto kak se dyrji. Az, za jalost, powe4e ot towa, koeto sym polu4il kato informaciq ne moga da kaja.

Pozdrawi

 

Колега, моля използвайте КИРИЛИЦА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз много се заинтригувах,но да попитам след като моята кола е 81 година и няма компютър може ли да се сложи магнетизатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да Данчо и деца :D

 

"Magnetic Fuel treatments

 

Status : Untested

Websites : too many to list.

If you drive a car, you're absolutely guaranteed to have heard this claim before : "put a magnet on the fuel line and it will increase your fuel economy by making the fuel burn more efficiently." Excuse my English, but that's bollocks. There's so many reasons that these devices are pure fantasy. Here's just a few of them:

 

1. The magnets are tiny, and pretty weak. There's no demonstrable effect of these things on hydrocarbon liquids such as gasoline (petrol) or diesel. A magnet cannot provide oxygen and neither can it change the amount of heat released from burning the fuel.

2. Liquids cannot "retain" any magnetic effect when they leave the magnet, even if affected when within it. Hence you cannot "charge up" a liquid in the way that a dust particle can be charged.

3. There is no truly independent lab analysis which could give evidence that combustion can be improved nor that you'll get better power output or lower emissions. The "labs" that give reports and testimonials to the various magnetic product companies are either on their payroll, or received generous "donations". No conflict of interest there then.

4. A modern car engine will typically fail to completely burn something like ½% of the fuel it uses. This therefore will be the sort of improvement that could be expected by a device that ensured "complete combustion" of all the fuel. Most magnetic devices claim an 8-10% improvement. What are they burning above the ½% of unburned fuel? "

 

http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg3.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз много се заинтригувах,но да попитам след като моята кола е 81 година и няма компютър може ли да се сложи магнетизатор?

Да, няма проблем, те не влияят на бордовия компютър, а влияят върху самото гориво така, че да се постигне по-пълното му изгаряне.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да Данчо и деца :D

 

"Magnetic Fuel treatments

 

Status : Untested

Websites : too many to list.

If you drive a car, you're absolutely guaranteed to have heard this claim before : "put a magnet on the fuel line and it will increase your fuel economy by making the fuel burn more efficiently." Excuse my English, but that's bollocks. There's so many reasons that these devices are pure fantasy. Here's just a few of them:

 

1. The magnets are tiny, and pretty weak. There's no demonstrable effect of these things on hydrocarbon liquids such as gasoline (petrol) or diesel. A magnet cannot provide oxygen and neither can it change the amount of heat released from burning the fuel.

2. Liquids cannot "retain" any magnetic effect when they leave the magnet, even if affected when within it. Hence you cannot "charge up" a liquid in the way that a dust particle can be charged.

3. There is no truly independent lab analysis which could give evidence that combustion can be improved nor that you'll get better power output or lower emissions. The "labs" that give reports and testimonials to the various magnetic product companies are either on their payroll, or received generous "donations". No conflict of interest there then.

4. A modern car engine will typically fail to completely burn something like ½% of the fuel it uses. This therefore will be the sort of improvement that could be expected by a device that ensured "complete combustion" of all the fuel. Most magnetic devices claim an 8-10% improvement. What are they burning above the ½% of unburned fuel? "

 

http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg3.html

 

Ясно е, че при всеки тип производство има качествени и некачествени продукти. Не отричам, че навярно има такива, които не действат. Аз за моите продукти гарантирам (като не казвам, че са единствените, които вършат работа), а освен това, самият принцип на действие на магнетизаторите (когато те са качествени) не може да се отрече с лека ръка. Вече постнах веднъж едни линкове, сега ги поствам отново: http://www.freepatentsonline.com/3228868.html http://www.freepatentsonline.com/4461262.html http://www.freepatentsonline.com/REF4461262.html http://www.freepatentsonline.com/REF3228868.html

 

Поствам също и друг линк http://www.bitlaw.com/source/35usc/101.html където може да видите, че по американското законодателство, за да се патентова нещо, то трябва да бъде използваемо, приложимо. Извинявам се, че всички линкове са на английски, но на български просто няма.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, и само да се извиня за онзи пост, който е на латиница. Въобще не съобразих в бързината да напиша, че съм на грешната азбука. Няма да се повтори ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,аз вече си поръчах за моята бегачка,като ги сложа и като вися как действат веднага ще ви дам информация,пък може би на събора вече ще съм с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.