Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Магнетизатори


Recommended Posts

Колега "slavekbgsf", искам да използвам темата за да те помоля за малко повече публично инфо относно

 

http://www.aukro.bg/item344671813-tunin ... di-pd.html

 

Показателите на това устройство са като на чип тунинг, и логично изниква въпроса как само с промяната на данните от един датчик може да се постигне, както и колко е здравословно за двигателя. Можеш ли да дадеш малко повече инфо, гаранция за работата му, оставя ли видими следи за автомобили с гаранция от производителя.

 

Благодаря ти предварително :)

 

Здравейте!

Това устройство е типичен power box. Доколкото ми е известно на мен (въпреки че производителят не пожела да ми каже какво точно има вътре) устройството лъже, че горивото е по-топло (давам пример - ако при 20 градуса, съпротивлението на температурния сензор е 2250 ома, при 60 градуса то вече спада напр на 530(обърнете внимание, че съпротивлението спада при по-висока температура, а не се покачва - т.е. бокса не е просто съпротивление), като зависимостта не е постоянна в целия диапазон градуси). Горивото има температурно разширение и, съответно, ако е по-топло, има по-малко количество частици гориво в същия обем. Затова бордкомпютъра, получавайки грешна информация (че горивото е например с 20 градуса по-топло, независимо от конкретната температура) подава сигнали за повече гориво. Какво друго прави пауър-бокса не мога да кажа, защото и на мен не искат да ми кажат, но разликата в мощността се усеща. Така или иначе, пауър боксовете ги взех, защото разглеждах няколко сайта и видях цени от 400 лв нагоре, а това според мен е доста надценено и исках да видя дали ще има интерес. Някой ако иска да пробва и не е доволен, парите ги връщам. Що се отнася до следите по новите автомобили - най-много да забележат, че сте откачили конектора към температурния сензор и после сте го закачили, което не виждам как някой може да забележи (освен ако бокса не е закачен в момента на проверката).

 

Що се отнася до магнетизаторите, това е всъщност продукта, който на мен лично ми харесва (заедно с металтек, но това вече е друга тема). И наистина не мисля, че има смисъл да се замервят всичките показатели с всякакви уреди [димността лесно се замерва, спадът в емисиите означава по-добро изгаряне, от там логично се качва мощността; шумът се усеща от човек, който си познава автомобила достатъчно добре (дори да не е в проценти), спадът в разхода също говори за по-добро изгаряне на горивото, наистина не виждам смисъл да висим някъде да правим 15 различни замервания и то два пъти]. Затова предложих някой да отдели половин час, да направим замерване на газ-анализатор, да сложим магнетизаторите, да си покара после седмица или десет дена, пак да замерим димността, да каже какъв е разхода и в допълнение на това да си каже субективното впечатление.

Надявам се да съм бил изчерпателен, въпреки че днес имах напрегнат ден и съм доста уморен и от време на време забравям какво съм написал и какво не.

 

Поздрави!

Славчо Рангелов

 

Мойте уважения към автора на горния пост, но как така нямате представа, този така наречен "типичен power box", какво представлява :?: :?: :?: Продавате неща за които не знаете подробности :?: Производителя не е пожелал да Ви каже :?: Написал сте мнение от което личи, че сте грамотен човек /нямам никакво съмнение в това/, а не сте се досетил да разглобите този така славен "power box", за да можете да предоставите информания на клиентите си, за нещо, което струвало 400 лева, но Вие го предлагате за 160 сребърника!

Моето желание е, хората да знаят, какво купуват :!: Особенно пишещите тук :!: И понеже лично съм участвал в разглабянето на не едно и две такива джаджи, а на повече от 20 броя, от различни коли, от различни продавачи /на "power box"-ове/, ще пусна един линк тук, който аз не се сетих да направя, но някой друг, по-умен от мен се е сетил :mrgreen:

 

:arrow: http://cement1000.hit.bg/ :roll:

 

И друг път съм споменавал за тези кутийки, които в конкретния случай се монтират преди ECU-то на автомобила или в други варианти - след ECU-то. В този случай - подава се грешна информация на комп-а и както правилно сте упоменали в представянето на "power box"-а - "Бордкомпютъра от своя страна регулира количеството подавано гориво, авансът на запалването и бууста (boost) на турбо-компресорът, а като резултат мощността и въртящия момент нарастват значително". В другия вариант, когато се монтира след ECU-то - просто преправя информацията излизаща от компютъра с грешна такава. Бих казал, че сте прави само за това, че този "power box" дава най-голямото увеличение на мощността и въртящият момент за тези пари, НО важно условие е да се има впредвид истинската стойност на продукта, а не тази, за която е предложен на пазара! Прави сте и че при повишаване на мощността ще се намали разхода на гориво при нормално каране, но... "до 70 „безплатни” километра с всеки 10л гориво"... За да постигна тази икономия, "power box"-а ще трябва да го монтирам на колелото ми и думичката "гориво" да я заменя с "вода" smile048

Някак си, лично мен не може да ме убедите, че грешните данни, които се подават са правилния тунинг за автомобила! Все едно, да имам развалени датчици и да си мисля, че всичко е наред...

За магнетизаторите... Тези проценти, които така гръмко рекламирате са...може би...постижими при напълно идеални условия!!! Нещо, което никой от нас, потребителите не може да постигне - нали се досещате :mrgreen: Реално, според мен, ако намалите с 50% всички данни, които сте публикували, може да се доближите евентуално до реални стойности! Иначе съм съгласен, че тези магнитчета не вредят ;)

 

Искам и да спомена, че е много хубаво това, че имате 100% позитивни мнения в търговете от потребителите! Или това е просто магазин, а не търгове... Принципно, в това не съм се и съмнявал, с оглед на начина на изказване тук, във форума ;)

 

Та така... Нека има колегиалност - аз съм за нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • slavekbgsf

    9

  • ivailo rachev

    7

  • bega4kata

    5

  • chavdarlk

    4

Най-много писали в темата

 

Мойте уважения към автора на горния пост, но как така нямате представа, този така наречен "типичен power box", какво представлява :?: :?: :?: Продавате неща за които не знаете подробности :?: Производителя не е пожелал да Ви каже :?: Написал сте мнение от което личи, че сте грамотен човек /нямам никакво съмнение в това/, а не сте се досетил да разглобите този така славен "power box", за да можете да предоставите информания на клиентите си, за нещо, което струвало 400 лева, но Вие го предлагате за 160 сребърника!

Моето желание е, хората да знаят, какво купуват :!: Особенно пишещите тук :!: И понеже лично съм участвал в разглабянето на не едно и две такива джаджи, а на повече от 20 броя, от различни коли, от различни продавачи /на "power box"-ове/, ще пусна един линк тук, който аз не се сетих да направя, но някой друг, по-умен от мен се е сетил :mrgreen:

 

:arrow: http://cement1000.hit.bg/ :roll:

 

И друг път съм споменавал за тези кутийки, които в конкретния случай се монтират преди ECU-то на автомобила или в други варианти - след ECU-то. В този случай - подава се грешна информация на комп-а и както правилно сте упоменали в представянето на "power box"-а - "Бордкомпютъра от своя страна регулира количеството подавано гориво, авансът на запалването и бууста (boost) на турбо-компресорът, а като резултат мощността и въртящия момент нарастват значително". В другия вариант, когато се монтира след ECU-то - просто преправя информацията излизаща от компютъра с грешна такава. Бих казал, че сте прави само за това, че този "power box" дава най-голямото увеличение на мощността и въртящият момент за тези пари, НО важно условие е да се има впредвид истинската стойност на продукта, а не тази, за която е предложен на пазара! Прави сте и че при повишаване на мощността ще се намали разхода на гориво при нормално каране, но... "до 70 „безплатни” километра с всеки 10л гориво"... За да постигна тази икономия, "power box"-а ще трябва да го монтирам на колелото ми и думичката "гориво" да я заменя с "вода" smile048

Някак си, лично мен не може да ме убедите, че грешните данни, които се подават са правилния тунинг за автомобила! Все едно, да имам развалени датчици и да си мисля, че всичко е наред...

За магнетизаторите... Тези проценти, които така гръмко рекламирате са...може би...постижими при напълно идеални условия!!! Нещо, което никой от нас, потребителите не може да постигне - нали се досещате :mrgreen: Реално, според мен, ако намалите с 50% всички данни, които сте публикували, може да се доближите евентуално до реални стойности! Иначе съм съгласен, че тези магнитчета не вредят ;)

 

Искам и да спомена, че е много хубаво това, че имате 100% позитивни мнения в търговете от потребителите! Или това е просто магазин, а не търгове... Принципно, в това не съм се и съмнявал, с оглед на начина на изказване тук, във форума ;)

 

Та така... Нека има колегиалност - аз съм за нея!

Здравейте!

Аз наистина не съм отварял никой от тези боксове, което, вероятно, е моя грешка. Все пак мисля, че това не е точно резистор, защото понижава съпротивлението, а не го увеличава, но всъщност не разбирам много от електротехника и електроника, така че може и да греша. В края на краищата аз не задължавам хората да купуват от мен въпреки, че от това си изкарвам парите :)

Що се отнася до магнетизаторите, както и преди казах, това е продуктът, който аз харесвам повече. За процентите: не съм качвал никоя кола например на бремза (въпреки че съм мислил по въпроса), но разлика в динамиката има и хората я усещат, а що се отнася до икономията на гориво - тя е безспорна. И, както може би съм казвал, не го казвам, защото продукта е мой. Също така не казвам, че и това са единствените добри магнетизатори на света. Но, защото предлагам тези, имам поглед върху реалните резултати и впечатленията на моите клиенти. Ако някой не е доволен, има три месеца да ги върне, но за сега никой не се е възползвал :)

Поздрави и весели празници! (макар че сега идват два работни дни)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги вече съм с магнетизаторите и смея да твърдя,че наистина действат.много по-добре ускорява и е много по-пъргава колата,пък за разхода не знам още,тъй като магнетизаторите ги сложих преди 2 часа. поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Какво става тука??? Няма ли развитие... :roll:

Ако знаете колко е весело по другите форуми по тая тема... :lol:

Умрях от смях направо. Във форума на Рено са уникални зевзеци smile091

http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=41219.0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе тея са супер зле.не са пробвали и говорят,нека да пробват и тогава да си изкажат мненията,но и аз говорих така и сега като ги ползвам и си промених мнението.поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става тука??? Няма ли развитие... :roll:

Ако знаете колко е весело по другите форуми по тая тема... :lol:

Умрях от смях направо. Във форума на Рено са уникални зевзеци smile091

http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=41219.0

Смешни са, но на стр.1 има един доста дълъг пост, който, освен че е написан с чувство за хумор, е и доста смислен и обоснован...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе тея са супер зле.не са пробвали и говорят,нека да пробват и тогава да си изкажат мненията,но и аз говорих така и сега като ги ползвам и си промених мнението.поздрави!!!

 

Е сподели от какво си доволен. Ясно, че мощността няма как да я измериш, но поне разхода падна ли ти със стойност близка до посочената в рекламата? Освен това нали се сещаш, че съществува и ефекта на внушението. Като карах МВ-то си мислех, че като наливам V Power лети като изтребител, докато не осъзнах, че и с най-обикновен бензин си върви по абсолютно същия (спънат) начин :mrgreen: . Прочети статията за която говори Стефан, определено ще ти е от полза ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми не съм измерил разхода още понеже не ми е регулиран карбуратора както трябва още и за тва.мощността не може да се измери ама мноо добре се усеща,че върви по-гладко и е по-пъргава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, както предполагах, наблюденията ти са строго субективни (както моите с V Power-а :mrgreen: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пък и в ниските обороти е по-добре.преди на 4-та с 40км/ч тресе се колата иска 3-та,а сега си върви на 4-та добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

["slavekbgsf"

колега прочетох нещо за "Металтек" в твоите постове , та въпроса ми е ти ли си въпросня човек които е правил демонстрация на продукта

Металтек-1 на място ,ако е така съм подщи сигурен в истината на това което говориш братовчеда се "влюби " в този продукт като преди това беше най-скептично настроеня тип на света към такива продукти и то само след демонстрация с някво уредче и метална съчма.

 

Извинявам се за отклонението по темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не съм правил аз демонстрация ама си засякох разхода и е паднал с 2 литра тва вече не си го внушавам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

["slavekbgsf"

колега прочетох нещо за "Металтек" в твоите постове , та въпроса ми е ти ли си въпросня човек които е правил демонстрация на продукта

Металтек-1 на място ,ако е така съм подщи сигурен в истината на това което говориш братовчеда се "влюби " в този продукт като преди това беше най-скептично настроеня тип на света към такива продукти и то само след демонстрация с някво уредче и метална съчма.

 

Извинявам се за отклонението по темата

Здравейте, ние сме с Metaltec-1, да :) Само една малка корекция - баща ми прави демонстрациите, т.е. не съм бил точно аз, но не се учудвам, че братовчед Ви се е "влюбил" в добавката.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле аз ако сложа на Фабията сигурно ще започене да ми гори 3/100 в града и 2/100 извън. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица колегата от форума "slavekbgsf" постави магнитите на един колега от моята работа.

Колата му е Сузуки Балено 1.6 98к.с.

Направихме и един експеримент - измерихме ширината на импулсите върху инжекторите със и без магнитите. Налягането на бензиновата магистрала е 2.9 bar.

Резултатите са следните:

--- --- ---

Празен ход - 700 об/мин

Период между импулсите - 171 msec

Ширина на импулса със и без магнитите - 2.35 msec

--- --- ---

Празен ход - 3000 об/мин

Период между импулсите - 40 msec

Ширина на импулса без магнитите - 2.37 msec

Ширина на импулса със магнитите - 2.32 msec (-2.2%)

--- --- ---

Чакаме резултатите от реална употреба с натоварване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Миналата седмица колегата от форума "slavekbgsf" постави магнитите на един колега от моята работа.

Колата му е Сузуки Балено 1.6 98к.с.

Направихме и един експеримент - измерихме ширината на импулсите върху инжекторите със и без магнитите. Налягането на бензиновата магистрала е 2.9 bar.

Резултатите са следните:

--- --- ---

Празен ход - 700 об/мин

Период между импулсите - 171 msec

Ширина на импулса със и без магнитите - 2.35 msec

--- --- ---

Празен ход - 3000 об/мин

Период между импулсите - 40 msec

Ширина на импулса без магнитите - 2.37 msec

Ширина на импулса със магнитите - 2.32 msec (-2.2%)

 

 

--- --- ---

Чакаме резултатите от реална употреба с натоварване...

 

 

Колега какво стана с резултатите от теста ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи теста се "опорочи" в много голяма степен ;)

Колегата непосредствено след поставянето на магнетизаторите направи значителни промени в колата...

Добави си климатик, изхвърли си катализатора (който е бил запушен), смени си свещите (които са били доста зле и което е по-важно - неподходящи), сложи си доста големи и широки гуми (заради които се наложи да си реже задните вежди).

На всичко отгоре, накрая започна да слуша съветите, които му давахме за икономично каране...

С една дума - разхода му падна, но както се вижда все има от какво... ;)

За капак на всичко, няма постоянен стил на каране и изпада в крайности, и на практика не може да се направи никакъв извод.

Положението е мъгла...

Едно е сигурно - ходил е да му мерят газовете, и няма никаква разлика с и без джаджите.

Сега му предлагаме да свали магнетизаторите и да покара без тях за сравнение. Ще пиша ако го направи.

Човека който му ги сложи му се обади да го пита за резултатите, и да върне парите евентуално. Лошото е, че колегата сам не знае дали има ефект, но не пък не иска да ги връща... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Веднъж намагнитен двигателя си запазва магнитното поле... като ги свали да покара повече от седмица и тогава ще дойдат резултати

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с ефективноста се доказва уникално просто-зимате една кола на клиент-мерите я при Златков на диното,закачате магнитите и я мерите пак след една седмица-като се кара се със сущия бенз.И после се смеем :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма част от чип тунингите за дизели постигат точно качване на мощността със запазване дори, в редки случаи, намаляване на разхода. Всичко това за сметка на екологията...

Но тия магнетизатори са ми, меко казано, съмнителни.....

Именно това звучи противоречиво . Защото увеличаване на мощността със същото количество гориво значи увеличаване на коефициента на полезно действие , тоест по- добро изгаряне . Така , че - защо за сметка на екологията :?:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така. В много случай постигането на по-голяма мощност се постига с впръскването на повече гориво. Имайки предвид, че дюзите са с ограничен дебит (говорим за дизел) единствения начин да впръскаш повече гориво е да удължиш времето за впръскване. Това от своя страна води до увеличение на НЕ изгорелялото гориво и до черен пушек.

Друга причина за нарушаване на екологията е че катализатора работи при много специфични условия. Увеличи ли се горивото дори с малко и КПД-то на катализатора драстично пада ...

Що се отнася до качването на КПД-то - то най-често идва от вдигнатото налягане от турбото. Т.е. при средни натоварвания (при големи виж предишния пасаж!) КПД-то е по-високо. Друг фактор е изпреварването с което се впръсква горивото. Производителя е оставил резерв така, че при каране с не много качествено гориво да не се получи прекомерно натоварване на двигателя и повреди. При "чипосване" тоя резерв се изяжда и риска от повреда нараства.

Преполагам има и други фактори които влияят на разхода/КПД/екология, но в момента не се сещам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така. В много случай постигането на по-голяма мощност се постига с впръскването на повече гориво. Имайки предвид, че дюзите са с ограничен дебит (говорим за дизел) единствения начин да впръскаш повече гориво е да удължиш времето за впръскване. Това от своя страна води до увеличение на НЕ изгорелялото гориво и до черен пушек.

Друга причина за нарушаване на екологията е че катализатора работи при много специфични условия. Увеличи ли се горивото дори с малко и КПД-то на катализатора драстично пада ...

Що се отнася до качването на КПД-то - то най-често идва от вдигнатото налягане от турбото. Т.е. при средни натоварвания (при големи виж предишния пасаж!) КПД-то е по-високо. Друг фактор е изпреварването с което се впръсква горивото. Производителя е оставил резерв така, че при каране с не много качествено гориво да не се получи прекомерно натоварване на двигателя и повреди. При "чипосване" тоя резерв се изяжда и риска от повреда нараства.

Преполагам има и други фактори които влияят на разхода/КПД/екология, но в момента не се сещам...

Сигурно вече ти изглеждам *** , но от така описаните факти ми се струва , че разходът ще се вдигне , и тогава вече ...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.