Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фелиция - Температура


El Comandante

Recommended Posts

Нормално ли е?

 

005659187.jpg

Това е в центъра на София, по задръстванията. Извънградско стои на отметката на 90?

 

 

Четох в User manual-а, пише така:

005659239.jpg

да

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За градско е нормално. Въпреки това не е лошо да провериш как е датчика за перката. Може да включва малко късно и затова да държи по-висока температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам решение-ако искате колата ви да не прегрява-преместете се в по-малък град-тук няма задръствания :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За промиване с оцет съм го правил и чисти,но аз тази година си монтирах ето това

 

http://constructor.bg/shop/product_info ... 62f321a2a2

 

Само удължих кабела за датчика и го залепих върху изпарителя,а самата платка е на мястото на копчето за регулиране на фаровете/свалено е устройството/.С живачен термометър пуснат в разширителния съд измерих 90 градуса и нагласих тогава да вкл. вентилатора и като падне на 85 изключва.Сега не мисля че трябва в задръствания да вкл.ръчно,то само си включва.Има си светодиод който показва че е включено,тъй че има начин на контрол.Само едно не е както трябва-има разлика в показанията на живачен калибриран термометър и изписаните градуси на дисплея,затова по нагоре съм писал че съм го нагласил кога да включва и изключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето значи още един светъл пример :)

 

само да питам... върху изпарителя? за изпарителя на газовата ли говориш? ако по някаква причина водата стане малко, изпарителя замръзва (при мене прокапал радиатора и го разбрах в тунела на витиня, този точно дето е двупосочен в момента), което ще значи да не се включва перката, въпреки високата температура. то не че включена перка ще помогне по какъвто и да било начин в това положение де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно върху изпарителя на газовата уредба съм го закрепил ,защото там най бързо се мени температурата,а от писаното от теб се вижда че ако се понижи температурата и замръзне изпарителя ще мога да видя на дисплея и да взимам необходимите мерки.За това не съм се сетил,досега с моята кола замръзване не е имало ,но на колега на колата съм го виждал- посред лето като буца лед беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/90 мен показанията на термометъра са като на снимката независимо дали е в задръстване или в планинната при натоварване. Радиатора и нов, антифриза е сменен, датчика е нов. Няма проблеми, защото перката се включва и сваля температурата. Обаче когато Фелицията беше чисто нова и до към 150000 км нямаше такъв проблем. Температурата стоеше като закована на 90. Предполагам, че ако се промие двигателя ще се оправи. Ако не проблема трябва да се търси във водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moже и да си прав. Например при мен когато е вкл. климатика,вентилатора запо4ва да духа и температурата пак запо4ва да се ка4ва.Вентилатора е с много перки,немски,само не мога да разбера дали има 2 скорости.Затова си търса ЦВИК и когато го наливам ще провера и термостата/разбирай варя при 100 градусаза да видя кога отваря/.Така мисля...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.