Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой как потегля с TDI 1,9 ?


Киро

Recommended Posts

VALDO, проблема е само в потеглянето. После става друго . На дълъг път дори ТУРБОдизела е по-добър от бензина във всяко едно отношение ...Ластика .... :smt017
Как ли пък ше е така!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    13

  • chavdarlk

    8

  • димон

    7

  • VALDO

    6

Най-много писали в темата

VALDO, проблема е само в потеглянето. После става друго . На дълъг път дори ТУРБОдизела е по-добър от бензина във всяко едно отношение ...Ластика .... :smt017
Как ли пък ше е така!
Така е така е-може да пробваме smile001
Ба тия дизели!Егати и философията за тръгване и превкл.!!!Аз кефа ли ще си правя или ще решавам судоку на ум?!!! smile001 smile048
Ти не се обаждай с тая много мислеща кутия...щото ако си мислиш че ти си караш колата...лъжеш се smile004 А и понеже е много умна и много мисли...докато го измисли на коя да свали...иии аз съм заминал smile001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VALDO, проблема е само в потеглянето. После става друго . На дълъг път дори ТУРБОдизела е по-добър от бензина във всяко едно отношение ...Ластика .... :smt017

Да продължим с офтопика:

Аз не разбирам защо все сравнявате турбодизели с атмосферни бензинки - сравнявайте турбодизел с турбобензин с еднакъв обем на мотора и после ми обяснявайте кое е по-добре и ми говорете за ластици.

По темата:

Тръгвам с повечко газ (1500об/мин поне) защото смотаната печка гасне като паднат оборотите под 700/мин. А и като я настъпиш под 1500об/мин се чува едно ужасно чукане, от което получавам обриви на ушите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

myrshavija,тия двамата особено бега4ката,нищо не разбират!Даже не знаят,че 1.8ТSI е бензинов 1.8 с турбо и има макс. въртящ момент от 1500 до 4500 об/мин. smile001 smile091

Ама да не разваляме темата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата:

Тръгвам с повечко газ (1500об/мин поне) защото смотаната печка гасне като паднат оборотите под 700/мин. А и като я настъпиш под 1500об/мин се чува едно ужасно чукане, от което получавам обриви на ушите.

 

наистина по комфортно се кара бензинов двигател, но :

1. за гасненено - като паднеш под 800 об с цел да не се прецака маховика има автоматика която спира мотора ...не знам защо трябва да падаш под тези обороти...

2. Настъпването под 1500 се прави плавно , за да не чука ( особена ако е зима и е студена) . Слагай добавка за меко стартиране - намалява чукането...

3. За ушите лек няма - не е от ушите , от задушното пространство е ... :)

Мисля , че като покараш 2 г ще се адаптираш към мотора , това дето разправят , че утихвал нещо не усетих и аз ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на какви обороти сменяте първа с втора когото трябва да ускорите бързо

С Октавийката - около 3000. Иначе си Дига 50! :)

BTW много по-бързо и безболезнено се сменят предавки при 3000, отколкото при 6000 оборота (с какъв и да е мотор).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4200-4500

При мен на тия обороти вече е като умряла - ускорението е никакво. Предполагам, че има нужда от чип :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4200-4500

При мен на тия обороти вече е като умряла - ускорението е никакво. Предполагам, че има нужда от чип :mrgreen:

с твоята трябва на 3500

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4200-4500

При мен на тия обороти вече е като умряла - ускорението е никакво. Предполагам, че има нужда от чип :mrgreen:

с твоята трябва на 3500

 

[-X 4000! Малко след това двигателя умира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4200-4500

При мен на тия обороти вече е като умряла - ускорението е никакво. Предполагам, че има нужда от чип :mrgreen:

с твоята трябва на 3500

 

[-X 4000! Малко след това двигателя умира.

;) шегувах се-знам че на 4000 е максималната мощност....ама и на 3500 да смениш-няма разлика ....пак така ще ускорява сумарно
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.