Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За смяната на маслото на О2


worldman

Recommended Posts

Здравейте, колеги, имам О2 1.9ТДи... Макар и на два месеца колата днес удари 10 000 километра...Поразтърсих се из форума и разбрах, че на 15К се сменя маслото, както и всичките филтри дето са :) ...Интересува ме колко парички излиза цялата процедура...като започнем от закупуване на самото място, смяна ...абе всико... :) Някъде май мернах нещо от сорта на 150 лв...

Благодаря Ви предварително! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    14

  • PRR

    9

  • pesho_b

    5

  • chavdarlk

    5

Най-много писали в темата

В сервиза в Стара Загора споменаха нещо като 220 лв. Това включвало самото масло, масления фитър , въздушния и някой лев за труд. Там обаче препоръчват Адинол, но мисля , че може и Кастрол.

За филтъра на климатика нямам спомен дали влиза в цената.

 

п.п. Мнооо карате бре ! Бравос ! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза в Стара Загора споменаха нещо като 220 лв. Това включвало самото масло, масления фитър , въздушния и някой лев за труд. Там обаче препоръчват Адинол, но мисля , че може и Кастрол.

За филтъра на климатика нямам спомен дали влиза в цената.

 

п.п. Мнооо карате бре ! Бравос ! :D

Тези в Стз нещо не вдъхват доверие...пък и често се ходи до София...някой ако каже в София как са цените. :) Иначе Адинол няма да е...Кастрол ще да е пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ цената за същата кола (цвета е друг де, ама едва ли ще има разлика :lol::D :mrgreen: ) е 350 лв. и включва : масло и филтри - горивен, въздушен, маслен, климатик. На 15 000 по сервизна книжка се сменя само масло и маслен филтър, а на 30 000 всичко. Така че ако искаш да си спестиш някой лев може само препоръчителните неща. Между другото след смяната на всички филтри на 15 000 нямаше разлика в работата на двигателя, въздушния и за климатика не бяха много мръсни т.е. явно могат да си изкарат по 30 000. Не знам обаче как е бил горивния, като се има предвид нафтата в БГ. Та в крайна сметка сам си решаваш какво и кога ще смениш. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въздушния и за климатика не бяха много мръсни т.е. явно могат да си изкарат по 30 000.
Ти май не я караш в БГ,тая кола!!!Аз почвам да се замислям да ги сменям преди лято и зима!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми преди първата смяна на маслото 4000 км са извън БГ, другите тука, но предимно извънградско през weekend-ите. Въпреки препоръчаните интервали винаги сменявам всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди една седмица бях в сервиза на ЕТ-София на 45000км-смяна на масло и филтри - 141лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми за тези пари, най вероятно са ти сменили само маслен филтър и маслото. По сервизната книжка на 45 000 км се сменяват само тези неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ги сменям на 10000 особено горивния филтър много бързо се скапва

от тая нафта всичко излиза към 200лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

моята е на 12 000км и маслото не беше пипано,от както я взех от магазина..миналата седмица ходих до ЕТ в Надежда за доливане на 500гр.И аз съм за смяна на 15 000,но там момчето ми каза и нещо друго: че не било задължително като станат 15К да ходя за пълна смяна, а можело да изчакам да ми светне '' service '' изображението на дисплея и съм можел да мина до 1000км.след светването и , тъй като съм бил с променлив интервал за сервизи '' QG1 '' не било задължително да се спазват точните километри или години , а по-скоро да се гледфа какво показва колата...идеята лично не ми харесва и дори да не е светнало ''service''-чето на 15 бона съм там...относно цената ми каза към 200 за масло и маслен филтър и към 350 общо за всичко. А и да вметна още нещо: за доливането ми предложиха масло SHELL HELIX ULTRA VX 5W-30 срещу 26 лв. литъра.При пълната смяна на маслото щели да ми сипят друго , което се водело '' LONGLIFE '' и било около 40лв. за литър. Моля за мнения и препоръки относно марка и модификация на маслото ( в този случай ) за 1.9 TDI 105 HP...Благодаря :) Поздрави !!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера следното нещо : О2 събира 4 литра масло демек 100 лв , един филтър да е 20 лв . Общо става 120лв . И кво ...другите 80 лв за труд ли са !!!??? :roll:

Аз също съм с дълъг интервал , но след няколко дни ще чукна 1 година и 14 000 км и мисля да си сменя маслото . Залагам на Castrol TXT. :) Не съм фен на Shell .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега, така излизат сметките, печелят доста тези в ЕТ . Мойте филтри като съм ги копувал всички са горе-долу около 20-тина лева, освен ако не се лъжа филтъра на купето, който беше някакъв по-специален (активен въглен ) и беше към 40 лева.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой позаинтересувал ли се е директно в Шкода - Чехия как стои въпроса с гаранцията на колата, ако сам си сменяш консумативите? Що си мисля, че ако имаш документ, удостоверяващ правилното масло и филтри, проблем няма да има :) Аз съм убеден, че ЕТ се ебава с нас, както и всички други вносители на коли :) А и не ми е за 200-300 лева, дето струва процедурата, а ми е за принципа :) А и съм убеден, че не слагат това, за което си плащаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега, така излизат сметките, печелят доста тези в ЕТ . Мойте филтри като съм ги копувал всички са горе-долу около 20-тина лева, освен ако не се лъжа филтъра на купето, който беше някакъв по-специален (активен въглен ) и беше към 40 лева.

Поздрави!

 

Една малка поправка :) , В ЕТ филтъра на купето с акт.въглен е 22 лв. Без въглен , но същия размер - 16 лв. Преди 3 дни си купувах такъв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо почва да ме съмнява,че в ЕТ-София сменят цялото масло.

След смяната ми изглеждаше много тъмно,почти като преди това,но не съм ходил да правя проблем,понеже сега жена ми я кара.

Мислех и такава тема да пусна но нещо се замотах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялото масло се сменя доста трудно, т.е. винаги остава по малко. А на дизел цвета се променя много бързо. Достатъчни са 3-4км и вече е черно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на Castrol TXT. :) Не съм фен на Shell .

 

 

Колега Димон,

извини ме за невежеството ми,но искам да попитам имаме ли право да си поискаме да ни сипят различно масло (марка и модел ) от това което те предлагат,докато е гаранционна ? И все пак под капака ми има лепенка с надпис '' Skoda Auto Reccomends Shell Helix...''. На тубичката която ми предложиха за доливане ( Shell Helix Ultra VX 5W-30 ) също имаше едни два надписа: '' Maximum engine clean up,designed for extended service intervals'' ( мисля че става въпрос за нашите QG1 ) и другия надпис малко по-надолу: '' Specially formulated for VW,Audi,Skoda and Seat vehicles '' . Честно казано мисля да се оставя при първата смяна на тяхната преценка,поне докато е в гаранция.

 

п.п. ...иначе и аз не съм фен на Шел.

 

Поздрави ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VALTERA,

 

И аз като теб карах с шел до последната смяна. Реших, че така и така не ги харесвам пък и ми светна лампата за ниско ниво на маслото малко преди смяната... И сега съм със Castrol

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо почва да ме съмнява,че в ЕТ-София сменят цялото масло.

Във Варна можеш да купиш ново масло на половин цена от служители на Опел сервиза. Кастрол тхт преди, сега кастрол ултра хт.

Изводите са за вас. :!:

Аз смених бая масла от един вискозен клас и от вси4ките изчезваше по около 1,5 л за 4- 5000 км при скорост до 120. При по голяма 140 из4езваше за около 2000км същото коли4етво. Сега съм с Мотул и не е мръднало нивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна можеш да купиш ново масло на половин цена от служители на Опел сервиза. Кастрол тхт преди, сега кастрол ултра хт.

Изводите са за вас. :!:

Аз смених бая масла от един вискозен клас и от вси4ките изчезваше по около 1,5 л за 4- 5000 км при скорост до 120. При по голяма 140 из4езваше за около 2000км същото коли4етво. Сега съм с Мотул и не е мръднало нивото.

и за кой опелов двигател е подходящо това масло " Кастрол тхт преди, сега кастрол ултра хт"? и дори и да има такъв мотор, какви изводи да направим - че пичовете продават крадена стока на половин цена??? ми това е ясно открай време - ако можеха, щяха да продават и по-скъпо, стига да има кой да купува. а затова, че си открил "вярното" масло - честито и със здраве да си караш колата (въпреки, че при такива загуби, за които говориш, проблемът едва ли е само в маслата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

хи колеги аиде и аз да питам сега кога е 1-вата смяна на маслото оки 2 TDI 2.0 има ли нещо вярно в приказките че било хубаво на 1-вите 1000 или 500 км да се смени маслото колата сега е на 700 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да го кажем така - не пречи :mrgreen:

 

Сега малко по-сериозно. Наистина няма лошо да го смениш, но производителя, не го изисква/препоръчва. Просто карай внимателно/нежно колата до първата смяна.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.