Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За смяната на маслото на О2


worldman

Recommended Posts

  • Отговори 55
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    14

  • PRR

    9

  • pesho_b

    5

  • chavdarlk

    5

Най-много писали в темата

аз си го смених на 7500 сега е на 10000.Мисля че не е нужно още на 1000 да го сменяш-има си филтър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакването в ЕТ го правят точно по правилата! 4 смени имам и нямам случай да изчакат по-малко от 15мин (не цигара време!)

 

Относно цената на маслото - сипали са ти 5W40, а не 10W40. Провери сега колко е цената на такова масло в магазина и пиши пак.

 

Относно нивото на маслото - доколкото знам PD си похапва при по-големи натоварвания. Освен това винаги харчи повече масло когато е на макс....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10W40 е полусинтетика, а 5W40 е пълна.

Castrol Magnatec TXT 5W40 по цени на вносителя е 24 лв/л, а Еуратек го продават на 24.50 лв/л !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са ми странни цените на маслото в ЕТ. Вчера съвсем случайно мернах в Кауфланд в Германия туба от 5 литра Кастрол 10w-40 на цена от...35-36 Евро тубата. Та това провокира педоволството ми от цените и качеството на услугите в ЕТ, а именно:

 

Сега си проверих какво са ми написали като цена в ЕТ като сменях маслото преди около месец и гледам там за 5 литра съм платил 95.50 лева без ДДС за същото количество, само че Шел. Така или иначе като сменях имах избор между Шел и Кастрол, като приемчика каза че разлика в цената няма. Тогава вежливо помолих да ми сипят от това масло което не прелива като го сипят (повечето от вас знаят за какво става дума). Той се засмя, и действително като я взех колата, нивото беше до ръба на макс. но не преливаше. Какво ми направи впечателение към 1000 км. по-късно е че нивото бече паднало до средата на позволената зона. След още 1000км, днес не останових промяна на нивото.

 

И какво излиза, плащаш сума ти пара в ЕТ за труд и матриали, а накрая нито източват маслото като хората, нищо. Ще кажете че се източва маслото трудно, ама не е така. Защо ли? Ами на старата кола съм си сменял маслото и филтъра винаги сам. Елементарна процедура и като изчакаш една цигара време, то маслото си се източило. И в книжката пиже 4.5 литра, сипвам 4.5 литра и нивото, видиш ли чудо до средата на разрешената зона. И дори и след 5000 км пак си е там.

 

Та такива ми ти работи.

коооооолко пъти да ви казвам ,че в книшката не е верна инф.за количеството масло :!: :!: :!: :!:

те и в ет не знаят май щото......

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10557-виш тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Castrol GTX 10W-40

Разфасовка: 5 литра Цена: 52 лева

 

Castrol GTX Magnatec 5W-40

Разфасовка: 5 литра Цена: 75 лева

 

Това е примерна извадка от човек който продава, че се поозорих да намеря on-line цени. Повече инфо ТУК.

 

Относно човека - в ЕТ не ме познават :mrgreen: Т.е. познават ме заради това, че на смените седя и зяпам какво правят, но не ме знаят кой съм във форума (не че червени шкоди бол де smile115

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Castrol GTX 10W-40

Разфасовка: 5 литра Цена: 52 лева

 

Castrol GTX Magnatec 5W-40

Разфасовка: 5 литра Цена: 75 лева

 

Това е примерна извадка от човек който продава, че се поозорих да намеря on-line цени. Повече инфо ТУК.

 

Относно човека - в ЕТ не ме познават :mrgreen: Т.е. познават ме заради това, че на смените седя и зяпам какво правят, но не ме знаят кой съм във форума (не че червени шкоди бол де smile115

полезно е да седиш и гледаш какво правят ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не дават да се гледа :roll:

еми не дават,ама ако си нахален и ги познаваш и те те познават-дават

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdarlic написа:

--------------------------------------------------------------------------------

 

10W40 е полусинтетика, а 5W40 е пълна.

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Има 5W40 и полусинтетика - да знаеш. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chavdarlic написа:

--------------------------------------------------------------------------------

 

10W40 е полусинтетика, а 5W40 е пълна.

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Има 5W40 и полусинтетика - да знаеш. :)

chavdarlic е голям специалист-има 20w60 пълна синтетика,с такова карам опела.Вискозитета не е определящ за състава на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "donsun" и "bega4kata" - в случая коментирам двете масла споменати от "ФИлия" ;).

Второто не го е споменал конкретно, но както каза "PRR" би трябвало да е Castrol Magnatec TXT 5W40.

Изобщо не съм имал намерение да правя пряка връзка между визкозитета и базата на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "donsun" и "bega4kata" - в случая коментирам двете масла споменати от "ФИлия" ;).

Второто не го е споменал конкретно, но както каза "PRR" би трябвало да е Castrol Magnatec TXT 5W40.

Изобщо не съм имал намерение да правя пряка връзка между визкозитета и базата на маслото.

smile145 неправилно сме разбрали сори
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Engine Approximative oil capacity with oil filter change

1.4 l/55, 59 kW 3.2 ltr.

1.6 ltr./75 kW 4.5 ltr.

1.6 ltr./85 kW 3.2 ltr.

1.9 ltr./77kW 3.8 ltr.

1.9 ltr./77 kW TDI DPF 4.3 ltr.

2.0 ltr./100 kW 3.8 ltr.

2.0 ltr./103 kW 3.8 ltr.

2.0 ltr./103 kW TDI DPF 4.3 ltr.

2.0 ltr./125 kW TDI DPF 4.3 ltr.

2.0 ltr./110 kW 4.5 ltr.

2.0 ltr./147 kW 4.7 ltr.

1.8 ltr./118 kW 4.5 ltr.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Engine Approximative oil capacity with oil filter change

1.4 l/55, 59 kW 3.2 ltr.

1.6 ltr./75 kW 4.5 ltr.

1.6 ltr./85 kW 3.2 ltr.

1.9 ltr./77kW 3.8 ltr.

1.9 ltr./77 kW TDI DPF 4.3 ltr.

2.0 ltr./100 kW 3.8 ltr.

2.0 ltr./103 kW 3.8 ltr.

2.0 ltr./103 kW TDI DPF 4.3 ltr.

2.0 ltr./125 kW TDI DPF 4.3 ltr.

2.0 ltr./110 kW 4.5 ltr.

2.0 ltr./147 kW 4.7 ltr.

1.8 ltr./118 kW 4.5 ltr.

те може толкова да събират,но не може толкова да налееш след като си го източил :!: Е НЕ МОЖАХТЕ ДА ГО РАЗБЕРЕТЕ ТОВА НЕЩО

Във филтъра масло не остава-само в провода до клапана,но то е незначително,След като си източиш маслото от пробката масло още остава във ваничките в главата,в разпределителния вал,в коляновия,в балансиращия ако има такъв,в маслената магистрала в гл.и блока,в маслената помпа,в хидравличните повдигачи и в топлообменника

ако сам се го смениш поне веднъж ,ще разбереш че това дето си го написъл не е вярно,щото хората го приемат буквално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го знам, че е така. Идеята ми да пусна тази информация не е за да оборя тезата ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го знам, че е така. Идеята ми да пусна тази информация не е за да оборя тезата ти.
smile145
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕГОВАТА НЕ Е С ФИЛТЪР И се препоръчва ТОЧНО 505-01 Да погледне колегата и да пише.

интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е точно това http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=24

 

Не си прав :( Според книжката спецификацийте са:

1) Бензин с фиксиран интервал: VW 500 00, VW 502 00, VW 501 01, ACEA A2

2) Дизел с фиксиран интервал: VW 505 00 (без PD), VW 505 01, ACEA B3

3) Бензин с променлив интервал: VW 503 00

4) Дизел с променлив интервал: VW 506 00, VW 506 01

 

Това което ти си писал е VW 504 и 507....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е точно това http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=24

 

Не си прав :( Според книжката спецификацийте са:

1) Бензин с фиксиран интервал: VW 500 00, VW 502 00, VW 501 01, ACEA A2

2) Дизел с фиксиран интервал: VW 505 00 (без PD), VW 505 01, ACEA B3

3) Бензин с променлив интервал: VW 503 00

4) Дизел с променлив интервал: VW 506 00, VW 506 01

 

Това което ти си писал е VW 504 и 507....

те са за със филтър

колегата пак пише наизуст ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за какво пише той, но 1.9TDI е еднакъв при O1 и O2. Т.е. каквото за мойта, такова и за О2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.