Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia vRS-Blackpearl: Günter Powered


BlackPearl

Recommended Posts

Днеска отидох до морга и си взех уплътнение от една английска рацерка -БМВ :) , малко да прихване Перлата :)

 

post-1-0-75923800-1476088180_thumb.jpg

И кат го метнах !

 

post-1-0-54576800-1476088192_thumb.jpg

Сложих си уплътненията по ръбовете.
Ето ги ръбовете, когато ги нямаше тръбите.

 

post-1-0-90222700-1476088214_thumb.jpg

След съеднинеята и тръбите+уплътнение!
 

post-1-0-67249600-1476088240_thumb.jpg post-1-0-94090500-1476088240_thumb.jpg

И горното.

 

post-1-0-29042500-1476088260_thumb.jpg

Направих си крайна корекция на тръбите+ планката.

 

post-1-0-42329400-1476088284_thumb.jpg

Добре стоят тръбите + МАФа.

post-1-0-33133800-1476088319_thumb.jpg post-1-0-40611500-1476088320_thumb.jpg post-1-0-91020100-1476088319_thumb.jpg

 

Айде и картерните газове са наред!
Щуцера на Ванката преди монтиране.

 

post-1-0-73218300-1476088337_thumb.jpg

Затоплих го и после......

 

post-1-0-04683500-1476088356_thumb.jpg

Тука са ме хванали,как си облепям маркуча (за МАСЛО) :)

post-1-0-00490800-1476088371_thumb.jpg post-1-0-25076500-1476088371_thumb.jpg

Монтаж на маркучите.

 

post-1-0-08354900-1476088399_thumb.jpg

Остана утре само да сложа 2,3 последни скоби на маркуча под колата (че нямах достатъчно) , да я запаля,да я проверя за евентуални грешки (за всеки случай) и след това да монтирам бронята.
Все още се чудя,дали да си резна леко капака на двигателя?(ще видя утре)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 293
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    155

  • bega4kata

    69

  • kelesha

    17

  • masterOne

    10

Най-много писали в темата

Завърших извеждането на маркуча.

 

post-1-0-02050900-1476088471_thumb.jpg

(засега ще остане така- докато успея да се уредя с червени тръби GOODYEAR smile049 )
След това запалих да видя как е: дали има грешки,или проблеми за отстраняване.

Както винаги се случва-имах лека пречка:
Нали съм тъп-затапил съм тръбата за върнатите газове горе под ЕГР (алард тръбата).
Добре,но след като запалих се появиха много вибраций в тази тръба.
Затова я махнах набързо !

 

post-1-0-61633900-1476088477_thumb.jpg

И си затапих върнатите газове направо от колекторите- чиста работа. (човек се учи докато е жив)

post-1-0-38970500-1476088493_thumb.jpg

Резнах си бронята (където трябва и бе показано в упътването на Фордж) за да може всичко да влезе като у дома си!
Резнах една "стена" зад решетката на ляв халоген явно за стария кулер......
След това минах със силикон....

post-1-0-24328900-1476088506_thumb.jpg post-1-0-94536600-1476088505_thumb.jpg

Тази вечер си монтирах бронята- всичко си пасна идеално и (за КОКО) виждат се червените колена :) .....
Снимки утре, (след като я лъсна) тъй като тази вечер до 9 часа сглобявах ...да мога да съм утре ток за евентуална среща!

Тази вечер ще отида с приятели да ударим по едно за здравето на Перлата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто обещаните снимки.

post-1-0-96167600-1476088571_thumb.jpg post-1-0-21991000-1476088572_thumb.jpg post-1-0-45217900-1476088572_thumb.jpg

 

post-1-0-71324000-1476088572_thumb.jpg post-1-0-96746000-1476088572_thumb.jpg

Една изненада имах зад шофьорската седалка.
Тъй като преди да почна да правя колата я бях лъснал + вътре. Бях махнал задните стелки и бях изчистил.Явно обаче като съм чистил и съм си оставил 1 леко мокър парцал зад шоф.седалка долу на мокета.......е останало влажно.
И след 3 седмици без да съм карал колата + затворена се е спаружила явно :) и ИЗНИКНАЛИ ГЪБКИ. Днес зорките погледни на варненските колеги веднага ги фиксираха и снимаха мен докато ме е нямало :)
(Митак,пусни снимка и аз да видя гъбите)
Отстраних ги вече. Ето къде са никнали(бялата точка е от пейнта)

 

post-1-0-03566900-1476088590_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емотиконката днеска беше :smt018 !!!

Първо-искам да видите в колко часа пиша.
Днеска имах много работа и не можах да пробвам колата + да я проверя все пак за грешки.
Чак към 19 часа си направих капака .
И към 19 и 30 (че в 20:00 бях на мач) беше време за тест.
На мен много ми хареса динамиката и че няма замисляне при натискане на газта. НО.......
Когато настъпя по-яко се чуваше свистене......Само при по яко натискане на газта....
Все едно сте надули балон,хванали сте с ръце и отпускате леко....
Играх аз футбол до 22:00, но много ме беше яд.
Самуйл се скъса да се хили като му казах и имитирах звука :).
И така в 22:00 реших,че е време за действие.
Утре имам работа с колата и трябва да съм в 10:00 в Русе.
И като я метнах....
Попритегнах още съединенията + намазах ги с крем за ръце и бой пак тест- ПОЛОЖИТЕЛЕН- няма свистене ,само кеф.
Ето съвсем малко снимки,че нямах време от бързане и от разочарование от проваления тест да снимам днеска.
Сами, извинявам се,че те притесних към 20:00 часа с моите досадни неща,но просто тогава бях много разочарован от резултата!

Малко окепазих капака ,ама :) Срязах го малко повече в дясно :(

post-1-0-55821200-1476088674_thumb.jpg post-1-0-82161700-1476088674_thumb.jpg

22:00часа!
Колата е вкарана в камерата при 10градуса- там поне имам супер осветление и ..... удрииииии уйноооо!

 

post-1-0-60221400-1476088694_thumb.jpg

Тук съм искам да си заснема тръбите(съедин) намазани с крем за ръце...

 

post-1-0-98085100-1476088702_thumb.jpg

 

Добре,че дойде и авер да ми помогне с бронята!
За час я свършихме- но аз трябваше да остана да пооправя-да прибера инструментите и да измия камерата, докато авера се прибра и гледа 2рото полувреме на Ман Сити :)

 

post-1-0-24392000-1476088716_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях в 10часа + 20 минути :P в Русе.

 

Колата посети (Фолксваген) Хоби Кар Сервиз.

Там ще се прави скоростната кутия.

Специални благодарност на Мирослав (Hasek) за удареното рамо и разбира се на г-н Пламен Пантелеев (собственик на Хоби Кар) който ми обърна специално внимание (разведе ме из сервиза и ми обясни в подробности някои неща) и ангажира главния си механик да се погрижи за колата.

Допълнително ще се обърне внимание и на притискател/сиединител/маховик- и г-н Пантелеев и гл. му механик ми казаха (по моя молба),че ще го погледнат дали всичко е наред- справка- лъчите/слънцето.

Изключително приятно съм изненадан- както от посрещането, така и от обърнатото внимание и обясненията от приемчик,главен механик и собственик.

Момчетата в сервиза (повечето) са свързани (дали като механици/дали като състезатели) с ралитата.

 

Очаквам развитие! \:D/

Дай боже всичко да мине по мен и масло........ smile163

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

ОСТРОООООООо, вчера си взех колата.

Евала на момчетата от Хоби Кар (най-вече главен механик Юри :) ) , който четвъртък следобед ми свали кутията, петък я отвори и направи и понеделник в 16часа колата беше готова.

Аз вчера си я взех. Имам все още малко неща за доизкусуряване.

 

Колата вече (ск. кутия) е наред и всичко е 6.

Оказа се (и за мое учудване, а за на Самуйл още по голямо), че проблемът не е бил от мен, а ЗАВОДСКИ!

 

Хората в лицето на (приемчик) д-р. инж. Ваньо Василев ми обясниха подробно...ама на,това беше понеделник, а аз като не съм специалист не мога да обясня 1към 1 за проблемния синхронизатор на 4та скорост.

Даже в русе като бях, точно като си гледах колата (понеделник) там беше и едно момче с Фабия РС от Русе (дето твърди,че ме знае) и той беше там при обясненията. Незнам дали Краси и Марвел го знаят.......

 

Та накратко:

Смених- синхронизаторен пръстен на 4та скорост (купен предварително от РГЦ)

-иглен лагер -пак купен предварително от РГЦ

(баси къв ясновидец съм бил+ благодарение на Сами)

-тапа

-гайка някаква

 

Тъй като в момента нямам лаптоп- снимки ще пусна в последствие.

 

Иначе, когато в четвъртък ми беше свалена кутията ми беше прегледан маховик,съединител + притискател.

:roll: Аз нали съм тъп- от де да знам,че съм карал с керамичен съединител - полукерамика айде- аз досега мислех,че е само феродо.......

Всичко със СПЕКа си е наред- дрънченето си го има пак- обясниха ми,че част от него е от ....(еди ко си забравих) за задна скорост. Не било фатално и нямало проблеми ми обясни инж. Василев.

 

Скоростна Кутия: След като са я разглобили ми се обадиха да ми кажат,че и няма нищо сериозно и ще ползват мойте чаркаля.

Даже ме питаха-дали не съм я правил нещо??? Кутията ми била перфектна без каквото и да е износване по зъбчатки и тн. Била много здрава и добре направена ... Казаха ми,че досега нито една кутия ХДС не е влизала за ремонт (не че мен ме топли де).

 

Лично аз много се зарадвах,даже и изнендах,че и кутията ми е в перфектно състояние и нямам други проблеми с нея.

Платих си само труд + тази тапа и гайка и съответните други дейности (масло,обезвъздушаване съединител+силикон)....

Доволен съм,че нямах по сериозни детайли за смяна и се разминах само с 600лв (общо труд+ частите от РГЦ)

 

Доволен съм,че вече нямам и един дребен проблем ,който ме дразнеше преди....

При трафик и спиране (на сфетофари) ,когато (може би 1-2 пъти на ден го правеше в трафик)) включа на 1ва и задържа така (примерно 5секунди), колата ми леко си променяше звука и ставаше все едно на полусъединител. Така трудно можех и да върна от 1ва скорост на 0.

Преди си мислех,че помпите вече лека полека си заминават ( след консултация с Ники D_Power имащ същия проблем,но по явен).

След като си взех вчера колата с обезвъздушен съединител-този проблем,вече 2 дни го няма- да не дърпам дявола за опашката -надявам се да го няма въобще.. Явно като са ми сменяли съединител и маховик,не са обезвъздушили напълно съединителя-знам ли. Факт е,че вчера цял ден карах и днес също и засега нямам проблеми.

(надявам се,да не се появи този проблем,че тогава след време ще трябва да се сменят помпи (явно не държат налягане), а и те са си цифра )

 

Снимки на иглен лагер,тапа,гайка и проблемен синхронизатор ще пусна по нататък.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

След като вече имам комп... да пусна снимки .

По кутията смених:
-лагер (да има)

 

post-1-0-18625500-1476088835_thumb.jpg

-тапа,че старата при цепенето си замина

 

post-1-0-56805400-1476088862_thumb.jpg

Някакво подобие на гайка :) пробка

 

post-1-0-84370100-1476088916_thumb.jpg

И ей го...мискинен с мискинен!

Синхрончето:

 

post-1-0-51394900-1476088934_thumb.jpg

С времето се изяждало....
1гърбичка (че незнам как им се вика)

 

post-1-0-59509500-1476088955_thumb.jpg

2рата

 

post-1-0-60190200-1476088975_thumb.jpg

3тата

 

post-1-0-73673100-1476088985_thumb.jpg

Ето и проблемните места. Обясниха ми,че от не добра изработка (прецизна) са опирали и ..... (забравих)
(където свети по беличко е леко изтъркано)

post-1-0-94129300-1476088999_thumb.jpg post-1-0-19307600-1476089000_thumb.jpg

Иначе зъбаците.

 

post-1-0-18557000-1476089022_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

От 2 седмици ме дразни един лек проблем.
-при пълен десен волан нещо отпред ми цъка......
Онзи ден след като си сменях гумите и джантите гледам.....- оказа се ,че полуоската опира в турбо тръбата. Явно съм я пуснал малко по дълга от непобходимото- при полуоската има белег (не канал) , а на тръбата нищо и няма.
Онзи ден качих колата на подемник и се опитах да набухам едната тръба по навътре в силикона, ама на, влезе докрай и пак опира.
Трябва и предната да скъся.
И днес пак се почна- 2 крика, кора долу, броня за Н-ти пъ долу..

Ето го проблема:

post-1-0-02886600-1476089072_thumb.jpg post-1-0-29047600-1476089072_thumb.jpg

Метнах я аз.....набухах тръбата (дясно) в силикона още с 2,3 см и всичко си е 6!

 

post-1-0-89825000-1476089085_thumb.jpg

Разултат..(сори,че така я снимах)

 

post-1-0-51966300-1476089104_thumb.jpg

Предната броня (след Н-ти път свалена) и беше ред за подмяна на някои елементи. Всички винтове и металните им "легла" са заменени с нови.

post-1-0-96775800-1476089136_thumb.jpg post-1-0-25985100-1476089137_thumb.jpg post-1-0-54922600-1476089137_thumb.jpg

Сега има- удрииииии остроооооо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Охххх, котьо!

 

ОГРОМНИ благодарности на бат Сами.

 

И така, малко предистория.

Много дълго се "дърпахме" за историята с турбините.

 

Тъй като 2мата сме доста различни като характери, Самуйл е по спокоен,умерен човек , така е при автомобилите.

Аз съм малко по избухлив и нервен като характер и търся колкото се може повече в лимита на тунинга,доста спорехме със Самуйл. Той се притеснява, да не си счупя колата и да не би да имам голям лаг- ще върви много,но след 3000оборота.

 

Имах оферта , която и до днес твърдя,че е супер... от фирма в Англия(няма да споменавам коя е, но повечто колеги с Фабия,Ибиза ТДИ са страшно доволни от турбините им и нямат проблеми). По мое задание хората щяха да ми праят моята турбина да издържа 240 коня без много проблеми, за цена която е супер за нашите стандарти.

 

Със Сами си говорихме,той ме увещаваше- да не си силя прекалено колата, а да бъда по умерен. Преложи ми да помогне с турбина при която ще има минимален ЛАГ и ще може да понесе 220-230 коня (тва 230 аз го искам).

В крайна сметка, след доста мислене, се доверих (не за 1ви път , разбира се) пак на Самуйл.

 

- защото сме приятели

- защото е по-лесно когато можеш да гледаш и да изискваш в процеса на работа

- защото ми обещаха да няма (или минимален) ЛАГ

- защото ако излезе по малка турбината от неговата(или направи по-малка), ще го набия smile168

 

Вчера Сами ми се обади и каза,че е задживил въпроса с топлата част. Бях много приятно изненадан, че Сами реагира светкавично (не съм се съмнявал де), поради факта,че нямаше такъв охлюв и трябваше да търся. Самуйл ми предостъпи неговия (за което СПЕЦИАЛНО му благодаря). Взе топлата част от една турбина 1749VA ,която аз му бях оставил (бях я взел почти без пари точно заради охлювите заради захващането :) ) и ги занесе в МЕИто да се магирят.

 

Сега ще чакам :)

 

Сами, специални благодарности.

И човек, не забравяй, трябва да е ГОЛЯМАААА! Ти си знаеш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да има стигане вече на Междене

относно мощноста-да обясня пак:не гледай колоко ти обещават англичаните,може де се настрои по диното да ти дава много голяма мощност,но ръна на диното е 5 секунди някъде.Гледай реално колок върви колата.Митака да каже има ли разлика.Може да кажа на Тони и на 2 бара да ти я мапне и да даде 240 коня,ама........ И мойта даде много коне ама я намалих на 210.Аз ти говаря за реална безопасна мощност,която можеш да постигнеш.

Не знам ама в твоята топла част,кой днае ква по голяма перка,освен с още 5мм не мой се сложи.А и едва ли ще има смесъл като ефект от увеличение на мощноста.А и не си струва цената от 470лв повече!!!!

И още нещо-не може да сложиш по голяма турбина и да не ти стане лагава колата.На малък двигател голямо турбо не се развърта-трябва да е с допълнително малко или компресор и да е с каскадно пълнене.Не ги слушай кво ти ги разправят,аз от личен опит ти говоря.

Както ти е направена колата с тези турбо-пътища и колер,като направиш и генерацията да ти надува още повече главата и както е лека.....ще стане куршум

няма да се гоня с тебе :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знаеш ,колко много хора има ,които слагат много големи турбини на 1.9 тди и колко са им лагави колите,а и колко бързо ги чупя.Тея от трилитровите бмв-та дато ги слагат 2256 и 2556-защо толкова бързо се скапват :idea: :?: :?: :?: :?: Я се замисли,нали са МНООГОО ГОЛЕМИ.Пък кво става....чупят ги през няколко месеца.

Щото ги карат на 2 бара,а на тях осите и лагеруването им е същото като на "малката"-1749.НЯМА ТУРБИНА КОЯТА ДА Е ИЗЧИСЛЕНА ДА РАБОТИ НАД 1.6 БАРА.На БМВ-то 2256 не може да осигури 2 бара,а и не е нужно,щото не е такъв замисъла на инжинерите.Ама ние бг тунерите ги слагаме на малкия мотор и тя е задънена и надува на 2 бара и колата мноо въри,ама турбината е претоварена много пак.

Все едно да караш със запушен катализатор-турбината се износва аксиално за нула време без да има никакъв луфт като я клатиш оста нагоре надолу/радиално/

Номера е да я направиш много да върви с налягане на 1.6,макс.1.7 не повече.Ама за това се изискват по специални умения :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неблагодарно защото има 1,8т и 2л тфси,а сега няма и акциз.Бензиновият двигател има безкрайно много предимства,докато дизеловия само едно разход и то до 1 момент.Но Искрен заслужава бърза кола защото е мераклия-е колко бърза вероятно 14секундна,поне на Келеша аудито такива времена даваше и най-вече заслужава безпроблемна кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знаеш ,колко много хора има ,които слагат много големи турбини на 1.9 тди и колко са им лагави колите,а и колко бързо ги чупя.Тея от трилитровите бмв-та дато ги слагат 2256 и 2556-защо толкова бързо се скапват :idea: :?: :?: :?: :?: Я се замисли,нали са МНООГОО ГОЛЕМИ.Пък кво става....чупят ги през няколко месеца.

Щото ги карат на 2 бара,а на тях осите и лагеруването им е същото като на "малката"-1749.НЯМА ТУРБИНА КОЯТА ДА Е ИЗЧИСЛЕНА ДА РАБОТИ НАД 1.6 БАРА.На БМВ-то 2256 не може да осигури 2 бара,а и не е нужно,щото не е такъв замисъла на инжинерите.Ама ние бг тунерите ги слагаме на малкия мотор и тя е задънена и надува на 2 бара и колата мноо въри,ама турбината е претоварена много пак.

Все едно да караш със запушен катализатор-турбината се износва аксиално за нула време без да има никакъв луфт като я клатиш оста нагоре надолу/радиално/

Номера е да я направиш много да върви с налягане на 1.6,макс.1.7 не повече.Ама за това се изискват по специални умения :mrgreen:

Сами за 2256цата не си прав ама хич и ми се струва че по скоро говориш малко наизуст :) Ето картата на компресора и от нея става ясно че при 2 бара този компресор работи с 75% ефективност при около 170000 оборота. И това не е всичко, този компресор е все още доста ефективен и при 2.5бара надналягане 8) А такова турбо освен Киро незнам някой друг да е чупил, даже на Киро беше 2260 т.е по голямото, но при него няма как да не се счупи, там няма тунинг просто, нафтата е на максимум мотора киха кашля пуши като локомотив и ЕГТто което се поражда от цялата тази цигания е причина за да се строши турбото а и не само това турбо ами и всички други турбота които Киро счупи от как си е направил колата ;) Вземи за пример моето старото Ауди, то е с 2556 турбо, от как е сложено са минати вече малко над 40000км и турбото си е идеално, Купрата на Иво преди да и направим новия "хибрид" беше с 2256 ами и то нямаше проблеми, а Иво го беше взел от някъде втора ръка и само Мартин го беше изчистил преди да го сложим, сега в момента турбото е същото с малко по голям компресор и за момента още е здраво. Друг пример е моето сегашното Ауди, макар че турбото ми е сбирщайн от 4 турбота, компресора ми е от 2256, от как съм го сложил вече е на 20000км и го проверяам всяка седмица почти, не е мръднало :!:

От друга страна виж картата на компресора на 2052 турбото който имаш ти на Шкодата, ами тя свършва на 1.6бара там си на 180000 оборота и под 70% ефективност т.е този компресор е доста по неефективен спрямо компресора на 2256 турбото. Разбира се това не пречи турбота като твоето да се надуват на 1.7-1.8бара и да си държат ако са добре балансирани ;)

А така като гледам турбото което правите за Фабията е същото като твоето само че в чугун за 8 клапанов мотор, ако е така ще се получи същата кола като на Велизар т.е около 200 коня на вала :)

Но честно казано малко не ме кефи как е сложен кулера, просто защото като погледнеш колата отпред виждаш едва 30% от кулера т.е останалите 70% са скрити зад гредата и зад пласмасите на бронята и капака, същевременно пък се вижда тръбата която минава под кулера........според мен е добре да се измисли някакво друго захващане че да може поне половината кулер да има съприкосновение с охлаждащия го насрещен въздух, иначе работата е малко кел файда че има кулер ;)

post-4421-138453181399_thumb.jpg

post-4421-138453181403_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О,много ясно че 2256 е доста по дебитна и голяма от 20 ка.

Обаче,тука има 2-3-4 обачета.Искрен не иска ИЗОБЩО да му е лагава колата,щото си я кара ежедневка и си пътува често с нея,и не му се дават още 470 лв за друга ос с перка,което няма и да доведе до кой знае колко повече буст,там ще трябва и малко преработка на топлата част,дето знаеш че е с целия чугун и обработката е не безплатна пак :) .Не му се дават и много пари за 2256 или нещо от сорта,защото и тя е пари и при този вариант ще трябва да си купи и едни колектори дето се отделят от геометрията,да си изработи и преходен фланец,да си преправя турбо пътищата,мазането на турбото,и отицането,да си преправи и даунпийпа и т.н-пък ще стане и лагава.Доста работи станаха май ,а той не е автомонтьор и ще трябват още средства за да ги направи тези допълнителни доработки.Твърди че в Англия, за 1000 лева щели да му направят Турбо В НЕГОВИЯ КОРПУС И КОЛЕКТОРдето щяло да издържа спокойно до 240 коня,което според мен е НЕВЪЗМОЖНОТея дето и с тебе си говорехме че са ташак работа.
Така ,че ще направим с малко средства 650лв каквото можем,пък ще ти го водя да направиш ти каквото можеш после според тези железа.Относно колера,не искаше да си реже предната броня ,както и гредата под нея.Генерацията му е също много зле-ф55,но пак Англичаните му казали ,че нямало нужда да е по голяма,а то има нужда даже и за тая турбина дето ще му правим.Така че разчитаме на тебе ;) да дадат тея железа максимума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[-X За генерацията Сами- не съм съгласен.

Не са ми казали така, а нагледно са ми показали. С права тръба (даже без крайно гърне) пичовете си карат на 225+ коня.

Също така има един чех,който си кара на 230 с 55 без гърнета.

Казах ти,че ще си сложа 63 , така че за генерацията- нямай грижи.

 

Ти се погрижи турбината ми да направи поне 220 коня, иначе ще те бухам smile004 .

И за Англия- цената е далеч по ниска от тези 1200- никога не съм споменавал такава цифра :) и ми гарантират,че може да понесе бе проблем 240 коня.А повечето колеги в Англия със Сеат и Шкода карат с такива и са страшно доволни

Аз написах защо няма да им я пратя, защото си ми приятел и ще ти се доверя, надявам се, ЧЕ СЪМ ИЗБРАЛ ПРАВИЛНОТО РЕШЕНИЕ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя всичко което мога за теб,според бюджета.Ще сложим най нахъсаната възможна перка и лагерна опора,която е с най голяма и усилена контактна площ.
Тези опори имат едни чертички-без чертичка е стандартна обикновена,с една в средата е усилена,с една в единия край е усилена в единия край/ако примерно едната перка има нужда само/,с три чертички е нй усилената ,води се спортна лагерна втулка.Такава ще имаш.
А за генерацията така си ми казвал,но скоро се съгласи с мен че трябва да е по-голяма ако целиш максимума на тая турбина,за което се радвам.Значи трябва да отидем при Тони ,след като направиш и ауспусите.
Бъди сигурен ,че си направил правилния избор,щото сме приятели,а и после ще се настрои колата от най добрия според мен тунер в бг-бат ти Тончо.

post-2454-138453181481_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така че за повече от 200 коня варианта е по голям вал и по голям компресор от 52-ката, разбира се това технологично се прави доста сложно и Марто се опъва.........засега ;)
Абе,аз съм уточнил технологично нещата ,говорил съм с 2 ма специалисти,даже и при Сергей може да го направи,ама пак няма да може на 1.9дв. 240 коня да направи,щото не може повече от 1.2 за се разстърже топлата част и съответно пак е малка перката.240 коня са си 240 коня.На Велизар разбрах от Искрен,като стана на въпрос,че 208 коня станала,ама на какво налягане,не зам какво си задал.Велизар ми вика 1.8 ама не бил сигурен.Мойта на 1.6 даде 210 като максимум,/и то при 35 градусова жега/,та се надявах и Фабията на Ися на 1.7 да даде към толкова,че и някой друг повече.Но го има и факта,че 2000 е друг мотор.

а за големите турбини дето се чупят съм го написъл......ще ти кажа като се видим, сега не мога да пиша по форума,щото го четат всички и не е по темата

И аз чакам линковете с интерес,както и коментара ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе,аз съм уточнил технологично нещата ,говорил съм с 2 ма специалисти,даже и при Сергей може да го направи,ама пак няма да може на 1.9дв. 240 коня да направи,щото не може повече от 1.2 за се разстърже топлата част и съответно пак е малка перката.240 коня са си 240 коня.

Може, може, моя чугун нали е разстърган, на 1.9-ката даже е по лесно и има на къде да се стърже, по големия проблем обаче е че за да вкараш голям вал требе да стържиш и неговата перка smile048 и именно това е проблема защото турбинна перка се стърже малко чикчирик и после може и да не стане въобще на баланса ;)

 

а за големите турбини дето се чупят съм го написъл......ще ти кажа като се видим, сега не мога да пиша по форума,щото го четат всички и не е по темата

И аз чакам линковете с интерес,както и коментара ти

Абе аз пак ти казвам не съм съгласен че големи турбини са чупят а малки не, е примерно аз сток турбината си я строших най-бързо и турбо сервизите по принцип са пълни само със строшени сток турбини карани на сток надув, та ако има строшени турбини то причината не е в налягането ако то е контролирано ;)

 

Сега обаче се сещам че сливенското Толедо си изплю вала на 2556цата през ауспуха още на диното, може би това е единствената голяма турбина която съм видел счупена(и то как smile035 ), но там причината беше че компресора(колелото) беше сменен защото беше ударено от НЛО(както казва Марто :) ) но турбината беше само със статичен баланс на вала т.е не беше минала през VSRa, просто защото VSRa още не неше дошъл. Та след това Мартин направи същото 2556 и Лъчо от Сливен все още си кара колата, като раздава газ всеки уикенд, а да не забравяме и че тази кола е такси и в момента е на над 30000км ако не се лъжа след като я направихме ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филма е голям :D Е,аз по замислени схеми за тунинг не мога да се меря с тебе smile126 за стъргане на топлата перка,изобщо не ми е минавало през главата :D:D:D:D:D

Кажи за Фабията на Велизар и на Ися кво да очаква

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кво,оказа се че лъжеш,а аз се оказах прав,че не може да си пратиш турбината и на твойта да ти направят една английска магия и да си държи 240 коня спокойно-малко ме разочарова Искрене-ТИ ТОЧНО ПО ТОЗИ НАЧИН МИ ПРЕДСТАВЯШЕ НЕЩАТА ши ядеш бой -кво им вярваш на тъпотиите.То при комбинацията 1752 връща налягане през перките-тоест повече вкарва,отколкото може за изкара през 17 ката,а тея някви тъпотии пишат.За мен са кавали пълни.

на тея като им е и малко оптимистично диното....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси мамата.......таман си бях написал и бъгна форума и ся требе да пиша на ново :D

 

Та в най общи линии това което бях написал е че графиката на Джейсънчо е от ДиноДинамикс дино в шътаут мод което значи че тези коне не са на гуми ами са преизчислени на вала и са доста точни, само че..........Джейсънчо има нитрооооооо(даже си го пише), т.е Джейсънчо е чиитъъъъррр :D Така че Джейсънчо не е пример, неговите коне се изкарват без нитро а само на чист въздух нагнетен на около 2.2 бара, стига да има кой да ги изкара де smile048

 

А що се отнася до турбото 1756, това и според мен е кофти конфигурация, но ако пък си мераклия да пробваш то Мартин може да ти направи същото такова турбо като цената няма да е по различна от тази която ще платиш сега за турбото което сте замислили ;) И все пак трябва да знаеш че с 52-ка компресор която мислите да слагате 220те коня няма как да се случат, докато ако се окаже че този хибрид с 56 компресора е сполучлив, то тогава 220 коня ми се струват по-постижими, само трябва да хвърлим боб дали тез коне могат да минат през 36мм дупка на чугуна запушена с турбинната перка :D

Честно казано преди година когато Сами си направи неговото турбо аз мислех че е кофти схема защото знам каква е картата на 52 компресора, обаче се оказа че бъркам защото турбото се получи мноо добре, та в този ред на мисли Сами пробва с 52 компресор, ако не та ебе много много и си готов да рискуваш то правете твоето турбо с 56 компресор пък то ще си покаже кво може :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.