Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia vRS-Blackpearl: Günter Powered


BlackPearl

Recommended Posts

Маджо, каталясал.

ОZ + гуми = 19.6кг. :)

Sparco + гуми= 19.6кг. :)

Благодарение на Маджо си имам 2 нови гумака 215/40/17.

Воланът е вече на колата. Центрирах го от 2-ри опит

post-1-0-48011800-1476091969_thumb.jpg post-1-0-77734300-1476091969_thumb.jpg

Айде Маджоооо,...........когато ме видиш..... пожелай си нещо :)

post-1-0-36326600-1476092004_thumb.jpg post-1-0-89420200-1476092004_thumb.jpgpost-1-0-40527800-1476092005_thumb.jpg post-1-0-90114800-1476092005_thumb.jpg

post-1-0-41276400-1476092006_thumb.jpg post-1-0-93566500-1476092006_thumb.jpg post-1-0-48794800-1476092007_thumb.jpg post-1-0-93422900-1476092007_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 293
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    155

  • bega4kata

    69

  • kelesha

    17

  • masterOne

    10

Най-много писали в темата

Волана е станал уникален. Адски много ми прилича на волана на Сеат Леон Купра 4х4, какъвто търся от доста време, но даже и парт намбъра не мога да му намеря за да си поръчам нов.

 

113299221056885466pic.jpg

 

Можеш ли да кажеш ориентировъчно каква цена излезе и да ме пратиш там където са ти го правили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана е станал уникален. Адски много ми прилича на волана на Сеат Леон Купра 4х4, какъвто търся от доста време, но даже и парт намбъра не мога да му намеря за да си поръчам нов.

Можеш ли да кажеш ориентировъчно каква цена излезе и да ме пратиш там където са ти го правили?

Ами прочети 2-3 страници назад и ще видиш донора(от Г4) и цялата процедура. Тези са го правили:

http://www.vilner.eu/ . Със съдействието на masterone.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Мн скъп е, за тез пари ще си поръчам още някой чаркаляк, съвсем да те отвея! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Маджо, малко да те надъхам преди събора! :smt030

post-1-0-36995100-1476092096_thumb.jpg post-1-0-88813900-1476092096_thumb.jpg post-1-0-37975800-1476092097_thumb.jpg post-1-0-81533300-1476092095_thumb.jpg

Единственият ти шанс е.......Сами да не го зацепи кат хората.............
ЪЪЪЪЪЪ, значи НЯМАШ ШАНС! :smt034

П.С: Споко! Маджо, той тоз вал сам по себе си нищо не прави, трябва да е в комбинация с някой друг чаркаляк, но това ще стане чак след 2-4 месеца.

Дишай, дишай! smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо, вече нямам никакви съмнения .........

Днес в 13 и 20 бях при Сами.....и какво излезе....

post-1-0-37815100-1476092221_thumb.jpg

Удриии, удри, удри....

post-1-0-53005100-1476092237_thumb.jpg post-1-0-04823900-1476092238_thumb.jpg

Тук Сами се кефи, че лагерите ми са като нови......ама се оказа само горните!

 

post-1-0-36505900-1476092259_thumb.jpg

Долните- изненада, за смяна. Я вземи да смениш и повдигачите.....
МОТУЛ ли :smt0344 ? Още в ПОНЕДЕЛНИК ЩЕ ГО СМЕНЯ, неговата!

 

post-1-0-78788600-1476092278_thumb.jpg post-1-0-32890900-1476092279_thumb.jpg

Новите лагери!

 

post-1-0-60707200-1476092309_thumb.jpg

Стар вал:
 

post-1-0-52663700-1476092327_thumb.jpg

Нов вал:

post-1-0-38959600-1476092352_thumb.jpg post-1-0-94823900-1476092352_thumb.jpg

Следваше зацепване, реглаж на дюзите и бой по гърба!

 

post-1-0-85679500-1476092369_thumb.jpg

Ще изразя впечатление през следващите дни (не че в момента нямам, но искам да покарам още и да видим).

П.С: Маджо, вече керамиката не издържа да знаеш! smile168

П.С2: ОГРОМНИ благодарности на Гюнтер Сервиз- Сами и бат Васка, за педантичната работа,професионализма и вниманието към детайла!
Просто НОМЕР 1!

Ще има и продължение. (за Маджо е край)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, има доста да се трудя, за да постигна този ефект.

 

Кранк- мерси за сърдечните пожелания. ДА ТИ СЕ ВРЪЩАТ!

 

Митаче, спокойно, за сега няма да се пипа нищо. Този вал е "най-малкия" от предлаганите. За другите вече трябват донастройки и 5мм по-къси клапани!

Валът е 272градуса на 9.8 лифт.

 

Е, за след събора ще настъпят малко промени, но......ще се види!

 

Днес имаше доизкусуряване от МАЙСТОР САМИ на тайминга. Охааа, още по добре, ама имам едни .....как да кажа- много е добре, ама много добре не е на добре ! :)

Сякаш вече не съм в графата- Сигурна и безпроблемна кола , а съм ЛЕКО РИСКОВ!

Но това ще се коригира след събора.

 

Сами излезе прав за някой работи......за това съм му направил ПОДАРЪК! smile004

(ако не го е срам, да го покаже)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Пресни новини...за Маджо.На съединитела са му се разхвърчали пружините.Спек-а е доста голям боклук според мен.Притискатела е изяден повече от милиметър.На границата е бил да приплъзне.Той Искрен беше споменал,след като му сложихме вала,че май на 5-та 1-2 пъти приплъзнал съединитела.Този комплект с твърд маховик е доста тъпо нещо-защото е изял доста шлиците на скоростната кутия-където се нанизва съединитела :smt018 :smt018 :smt018 .

Маджо, набоцал съм още и без това набоцания софт на Тони-пуснал съм още 2 мг.гориво/малко ще се мъчи но ще ги впръска-но така докато си вземе разпръсквачи/,като и леко предварението още съм барнал,ще му направим сега и турбина с по-голяма турбинна перка /незнам какво ще се получи чесно казано за първи път ще правя подобна интервенция-тоест доста по-голяма перка ще слагам,но трябва да стане.Само ме притеснява,че А/R-овото отношене е малко и канала за захранване с изгорели газове ще е малък :-k / и направо ща откине на междене smile001

снимки по-късно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пристигна една малка "екстра"!

post-161-138453394613_thumb.jpg

Вече няма да си застопорявам предния капак ръчно с щеката, а с ХАмортисьорче! smile049
 

post-1-0-03941100-1476092452_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва това парче желязо- изключително много ме дразни пръчката на предния капак и мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 90 с амортисьора.

Отзад на планката има като ушенце с гума- което пасва идеално към стената към калника- за да не се трият желязо в желязо!

 

Развиват се 2-3 болта на калника и гредата и планката се пъха под тях и си заспива!

 

Като си взема тараляка ще пусна снимки за монтажа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко в обедната си почивка си поиграх с амортисьорчето.

 

Бай англичанин- кекемек. Напраил го, ама не сметнал, че европейките са с ляв волан и следователно от лявата страна е лоста за отваряне на предния капак- от ляво минава жилото.

 

Че пак и трябваше побългаряване. И чукът (накъде без него) влезе в действие!

 

post-161-138453396888_thumb.jpg

post-161-138453397247_thumb.jpg

post-161-138453397267_thumb.jpg

 

Стана много добре! Има един малък детайл- с амортисьора капака е една идея (2-4см) по-ниско (в най-горна отворена точка) от колкото с щеката!

Ще си потърся черна законтряща гайка и черни шайби, тези много лъскави! :smt030

 

Мислех днес след работа да си сложа съдчето (подобрено уж) за картерни газове и да си боцна турбото, ама като гледам ква жега е, ще го оставя за друг път!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

По тази тема отдавна не съм писал по няколко причини.

 

След събора направих няколко глупости понеже колата леко сърджваше. Освен това смених съединител и маховик, абе......доста неправилни решения направих , но.....това е !

 

Както бях написал шях да си купувам колектор, но се отказах....

 

post-161-138453410227_thumb.jpg

 

Дюзите които си бях взел BOSIO RACE 783 и с тях брах много ядове, главно заради (поне с моите дюзи) прехваления МАЙСТОР ОТ ВИНИЦА - ПАВЕЛ ПРОДАНОВ (син на Продан) определян като господ от тунинг гурутата. С две думи си остаИ ръцете, начупи ми дюзите и сега карам (БЛАГОДАРЕНИЕ НА САМИ, а пък той колко се разкарва заради мене с тези дюзи....)с МАЛКИ от 115 коня. Все едно колата сега е стокаджийка, че и по-бавна!

Само да си взема дюзите, които ПОЗНАТ ми ги сглоби (от 2 счупени събра 1 цяла, а БЛАГОДАРЕНИЕ на друг познат и на Маждо, че се разкарва заради мен - набавихме една здрава дюза) и стендова в София....ще пусна една хубава темичка.

 

Че с други думи, сблъсках се за пореден път с отзивчивостта на колегите във форума: главно на САМИ И МАДЖО, които с каквото могат ми помагат (и бъзикат разбира се), запознах се покрай този проблем с дюзите и сърджа на вала с други колеги от други форуми, които също доста ми помогнаха. Срещнах отзивчивост и от тяхна страна . Помогнаха ми, сглобиха ми дюзите (да не ми мине котка път де, понеже не съм ги сложил), насочиха ме към няколко неща и така......

 

На фона на един (до сега всички казват, че върната кола нямал, за това не твърдя, че е некадърен като цяло, а само за МОИТЕ ДЮЗИ) уж МАЙСТОР, дето така ми го наби със задните гуми, че 2 месеца ......

 

Най ме изнерви поведението на въпросния "майстор" - надменно, безразлично. И когато не се случат нещата- идва КЛИШЕТО: Това са боклуци от нета........ И после Маджо и Сами ме бъзикат.

Аз не съм открил топлата вода, колеги. Купувам само изпитани и проверени елементи.

Аз понеже не съм фактор- говорих с Тони Турбото (фактор в тунинга), винаги отзивчив и винаги ми обяснява това което ме интересува когато му звъня. Каза , че това е марка, по-добра от масово предлаганите ФИРАДки на Бг пазара.

Говорих с човек близък до Венци (Маднес Моторспорт)- каза ми същото. Говорих с момче каращо с Фирад +80% и с човек печелил КЛАС ДИЗЕЛ- все едно и също чух. БОСИО са по-добри и по прецизни от ФИРАД.....

Ама "майстора" дето не успя да ги сглоби- БОКЛУЦИ БИЛИ, той само БОШ правил.

ОК, като правеше само БОШ, защо не успя да ми върне стоковите ( БОШ ). Всички бяха извън норма.....колата беше като КОМБАЙН (ГЕНА, ЦЕЦО, МАДЖО :) ) ...........

 

Абе , ко да кажа. Много бях афектиран преди: Аз ли съм най-голям карък, че при мен все по трудния начин стават нещата????

Дюзите са сглобени и стендовани, но не съм ги взел и не са сложени, за това много се чудих, дали да пиша в момента тези приказки, понеже все още не са сложени на колата, да не стане УИТ.

 

Иначе, благодарение на помощта на Краси (Favorit) и Маджо (masterone) се сдобих с джанток 15ка (4.8кг) (за зимните smile004 ) , пребоядисах ги прахово и се получи ето това......

 

Гадни снимки, ама с ГСМа на тъмно помещение толкова:

post-161-138453409826_thumb.jpg

post-161-138453410213_thumb.jpg

 

Маджо: Това ми е достатъчно за теб.....пак ще има да говориш с виснал пипер: Пак ме откинахте със Сами........... :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боядисай им капачките на джантите графитени и сложи шкода- лого- ще 'заспят' :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачките ги оставих на Маждо......били са рядкост.....ама не се сеща да почерпи! smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти мойте зимните, сложи си една шкодова емблема на този цвят капачки и бял цвят на джантите- ще стане екстра.

Само трябва да се докопаш до капачките smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези джанти....предричам 3 коли на Маджо Лагаджиев до трета smile091 smile091 smile091

п.п.пак ще бъде изненадан...

На един от двама ви тениските ще са излишни-за парцали в гаража ще ми ги дадете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези джанти....предричам 3 коли на Маджо Лагаджиев до трета smile091 smile091 smile091

п.п.пак ще бъде изненадан...

На един от двама ви тениските ще са излишни-за парцали в гаража ще ми ги дадете.

 

Абе дано всичко стане както трябва и да тръгне тая печка, пък после ще броим пилците :mrgreen:

 

п.п. Тениските нямат дата и винаги са актуални :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охххх, най-после компютър. СЕГА ЩЕ СИ ИЗЛЕЯ ВСИЧКОТО НАСЪБРАНО В МЕН РАЗОЧАРОВАНИЕ.

Внимание: Постът съдържа НЕЦЕНЗУРНИ (леки) ДУМИ. (Г-да Админи, не ги редактирайте)

 

Да започна хронологично:

Мой приятел се завръща след дълги години в Добрич. Реших да ида до София и да го взема. Трябваше да ходя с Пежото, но некадърен служител на ГТП ми объркал стикерите и вместо 2013 е боцнал 2012 (забравил, че 1ви преглед на нова кола е 2 години)..... Да не ме сапунисат , взех Фабията. Тъкмо малко да я разходя, да си взема и дюзите.

 

Благодаря на Сами, че ми даде неговите "сервизни" дюзи от 115коня да мога да си карам колата.

Благодаря сърдечно и на Маджо, толкова ми помогна. Направо за 2 проекта се занимава в този форум....

 

И така- тръгнах си към София с Фабията със 115ки дюзи и леко леко :80-100 с разход 6.2 :) си пристигнах. Взех моят приятел, малко се позабавихме и отидох да си взема дюзите.

 

Тук идват другите благодарности:

Първо- Благодаря на Иво Гълъбов (Galabov) от Дизел Форум. Благодаря му за това, че винаги е на линия, винаги ми помага с каквото може и най-важното : направо "живее" с моят проблем на Фабията за сърджа и дюзите.

 

Следващият човек .....малко са думите с които да опиша моята благодарност към него:

ВАЛЬО - Ventoman- шампион на Сливен (дизел по предния кръг) със Сеат Леон 4х4.

Слушах много за него: Пишман майстор бил,философ, във VW го критикуват някой хора........ Гълъбов ме свърза с него първо за СЪРДЖа....От там се прехвърлихме на дюзите.

След като му звъннах (БЕЗ ДА СЪМ МУ НИКОЙ), Вальо ми обясни подробно какво се прави с такъв тип разпръсквачи, кое как се натяга и тн..... Беше много изчерпателен, каза ми : евентуално ако ги пратя къде какво ще струва и ме увери, че ще ги направи и НЯМА НУЖДА ОТ СТЕНД.

Аз се запънах и ИСКАХ СТЕНД, за да докажа на НЯКОЙ хора, че твърденията им, че дюзите били боклук са безпочвени.

И така, пратих дюзите! Поради здравословни проблеми , Вальо ги почна с малко закъснение, но през седмицата ми се обади и ми каза.

-2 от дюзите този които ти ги е правил са СЧУПЕНИ(1 перодръжка , на другата иглите). От тях сглобих 1 ЗДРАВА, но нямам перодръжка- дай ми 1 дюза.

Веднага звъннах на Гълъбов, той на негов авер....и след 30мин дюзата беше в сервиза на Маджо. Маджо вечерта я занесе на Вальо и на следващия ден Вальо ми звънна:

-Готови си, всичко си работи, всичко е стендовано. Имаш разпечатки. Разпръсквачите бачкат перфектно.

 

ООООО, радост....и псувни за оня кавал Павката Проданов последваха.

Та, днес отидох до Вальо да си взема дюзите (малко късно като час).

Вальо ме посрешна и каза: Така и така се налага да чакаш (аверът), дай да ги сложим: Да си свърша работата!!!

Ок, щом гарантираш, че ще се прибера до Добрич.

 

Преди това Вальо ми извади счупената дюза- отвори я и ми показа КАКВО ТОЧНО Е СЧУПИЛ ПАВЕЛ ПРОДАНОВ и защо 3та дюза не бачкала. Разочарован беше, че се е наложило да давам пари за стенд, защото НЯКОЙ (ПРОДАНОВ - КАВАЛА) не си е свършил работата. Каза: Сложил ги е ей тъй- направо- хич не ги е чистил. Палачорска работа.

 

Почна работа по колата. Още щом свали капака се обърна към мен и каза: (АЗ БЯХ БЕСЕН НА ОНЯ КАВАЛ- ПРОДАНОВ ОЩЕ).

Искрене- да решим и проблема със СЪРДЖА???? Ама как???

Оказа се, че САМО СЛЕД (+ днеска) 3500км. ПОВДИГАЧИТЕ СА ДРОП и ВАЛА СИ ЗАМИНАВА (малко време остава да се спаси). ТОВА СА НАЙ-ГАДНИТЕ ПОВДИГАЧИ ЗА ТОЗИ ВАЛ- ще ти счупят "главата" да знаеш. Давай, вземаме повдигачи и да спасявам вала..... ТОВА Е НАЙ-ХУБАВИЯТ И ДОБЪР МОДЕЛ НА ДБИЛАС- ужасно е да му причиниш това с такива повдигачи....

 

МАЛЕЕЕЕЕ, НЕ ЗНАЕХ ДЕ СЕ НАМИРАМ.

Заради късния час, Вальо звънна поне 10 телефона на различни хора, но или нямаше налични, или всички бяха приключили и на някъде. Уточнихме какви повдигачи трябва да взема (поръчам) и че валчето ще се сваля да му се удави една шкурка/вятър.....

 

След като удари на камък, Вальо се зае с дюзите. През цялото време ми обясняваше най-подробно- кое , как , защо...... Свърши си перфектно работата- личи си, че така си бачка, а не се натяга понеже му бях на главата.

Сложи ги- натегна ги за новите болтове на 2нютона и 270градуса- ПО КАТАЛОГ, разкачи свещите и вика- Айде, пали да изкараме малко нафталин.

Още докато въртях .....пред очите ми хвърчеше симфония от 4 цилиндъра- ВСИЧКИТЕ 4 РАБОТЕХА- УРААААА! (на това доживях да се радвам, да са.......)

Стартирах колата- МЪРКАААААА.

При ПЪРВИ СТУДЕН СТАРТ се показаха следните показания:

1дюза- -0.19

2дюза- -0.27(или нещо близо)

3дюза- +0.32

4дюза- +0.42

 

На разделяне искрено съжали, че ме е оставил да го накарам да мине стенд (да ги кара- даде ми всички разпечатки и резултати). ИМАМ СНИМКОВ МАТЕРИАЛ!

Каза: Ако мислех, че няма да се справя, нямаше да се хващам!!!!

Е, тези думи....направо ми..........

Следващите 7 часа (през които галих леко педала на газта ) до Добрич....толкова бях БЕСЕН/РАЗОЧАРОВАН, че направо МИ СЕ НАСЪЛЗИХА ОЧИТЕ И малко остана да се разплача.... Аверът ми вика: Кво ти е, аз му изръмжах и нашия си заспа и не ме занимава през цялото време!

 

И СЕГА МЯТАМ.....МАЙСТОРИТЕ!

КРАЙНО СЪМ ОБИДЕН И РАЗОЧАРОВАН от тенденцията, че нещо като не стане майстора казва: Това е от частите, те са боклук, ко си си купил.....

 

ИМЕННО ЗА ТОВА ПОИСКАХ СТЕНД- СЕГА ВЕЧЕ ДА ДОЙДАТ ДА МИ КАЖАТ, ЧЕ БОСИОТО СА БОКЛУК , 3ти разпръсквач е с дефект....... Какво стана. Оня ПЕНДЕЛ Павел Проданов си оставил ръцете и ще ми вика- това е боклук.

БОКЛУК СИ ТИ, НЕЩАСТНИК КАТАЛЯСАЛ!

Аз си взех БОКЛУЦИТЕ , дадох ги на човек, които не се занимава активно с това и няма същите условия като твоите....и какво стана: БОКЛУЦИТЕ ЗАРАБОТИХА БЕЗ ПРОБЛЕМИ!!!

Ще дойда специално във Виница да ти донеса счупената дюза. Да си видиш майсторлъка!!!

 

Заради палачори като теб, уж ние- КЛИЕНТИТЕ, вместо да сме улеснени, сме натоварени с РАЗХОДИ.

Дали ще ми върне главоболията и разходите (допълнителни) започващи с 8..

АМА МАЙСТОРА ЩАСТЛИВ САМО КАТО ВЗИМА ..... :smt0344 БИЧИ ЯКО!!!

Вместо да си кажат 1 път: АБЕ, МАЙ НЕ ПРЕЦЕНИХМЕ СИТУАЦИЯТА, МАЙ ПОДВЕДОХМЕ КЛИЕНТА,МАЙ ПРЕТУПАХМЕ........Почват да се оправдават!

 

И за ВАЛА ще докажа...ако трябва още един ще си взема, макар че е самоубийство.

 

Сами, за повдигачите:

Крайно обидно ми стана, като се обади и ми каза: Бат Васка каза, че взел по-евтини, че да не е голяма сметката!

Знаем се добре, знаеш, че за колата не правя компромиси. Каквото ми каза- това взех.

ТОЗИ ТВОЯТ ЧОВЕК Е ЕДИН......... Тогава не ти казах( от де да знам, че ще има проблеми сега ), но когато бяхме в сервиза и ти му се обади каза ЕДНА ЦЕНА. Като отидох с бат Васка ми каза ЦЕНА С 4лева на повдигач повече- 32лева(8х4) общо- да са му за.............

ИЗРИЧНО ПОМОЛИХ БАТ ВАСКА ДА ГО ПИТА- добри ли са- нов вал слагаме, по надрисан.... Оня ми вика- перфектни, идеално- КО ДА КАЖЕ.

АМА СЕГА АКО ОТИДА И МУ КАЖА- КВО Е ТВА БЕ- 1000км.... КО ще ми каже??? Майсторите ли??? Да каже- ударило в буталото??? Майсторите??? Ще чуя после- ВАЛ......???

 

Сега ще си взема повдигачи INA - черни за 270-300 лева (ПАК РАЗХОДИ ЗА СМЕТКА НА......КЛИЕНТА РАЗБИРА СЕ- ДА ПЛАЩА ДА МУ ДОЙДЕ АКЪЛА)

 

АЗ СЪМ ***, понеже като ми кажат нещо ....за пари......ВСЕ ДАВАМ, не се обаждам,не се пазаря, че и давам повече! ВСЕ СИ МИСЛЯ (футболен жаргон): ИСКРЕНЕ, ПОДАЙ СИ, да се получат нещата.....Да си доволен и да не трябва пак да посещаваш майстори....

А то какво става: Аз давам ли........ давам, а какво получавам...... И все надупен ходя!

 

КАК МОЖЕ ВАЛ НА 3000 хилки дето преди 1000км. е отварян пак.......да е в такова състояние- майка им и подвигачи......

 

Направо......ко да кажа: Плаче ми се, толкова съм разочарован......

Тука сега ще ми влязат 1-2ма и ще кажат: Стават такива работи, една трудност....не се отказвай и тн...БЕЗ ГРАМ ДА ЗНАЯТ АЗ КО СЪМ ДАЛ И КАКВО СЪМ НАПРАВИЛ .... Много лесно се приказва зад компа!

За нещата които съм направил след Май месец.....че аз една ГТ4ка щях да си взема, да я надуя и разтривам без да ми пука......Че и още има!!! ](*,)

ТРЯБВА ЛИ КОЛАТА МИ ДА ХОДИ ЗА НЕЩО НА МАЙСТОР , НАПРАВО ИЗТРЪПВАМ ВЕЧЕ!!! Почвам едно гризене на нокти, едни молитви, едно кръстене, едни палци........

Днеска се кръстя (до къде съм стигнал, жална картинка) преди да стартираме , а Вальо ми казва: Моля ти се, обиждаш ме, спокойно, няма да те подведа, че и от Добрич си дошъл!

 

Направо ми иде да счупя компа, да разхвърля колата, да си я върна стокова и да се отърва от нея.

От друга страна , във форума има хора които винаги са отзивчиви, услужливи и готови да помогнат за да се случат нещата!

 

П.С:Та така, прибрах се от София. 7 часа каране в размисли и мрачно настроение.... леко леко със 80-100 с ГОЛЕМИ РАЗПРЪСКВАЧИ (със 17ките) и ми даде разход 4.6...

Имам снимков материал и бележки от бензиностанцията със зареденото количество гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися,не е в повдигачите проблема.Във вала е!!!!

Тоя Вальо,не го познавам,но как може да ти каже да му удариш една шкурка и пак да го слагаш.....ами тя циментатацията му я няма вече.Ще свърши за нула време.А частиците от него ще са в маслото. Ако толкова искаш пак да го сложиш,трябва задължително да се занесе при Сергей да се карбонитрира поне!!!

А за Марин от магазина,нали знаеш,че от 15 години работим с този магазин и сме слагали и друг път такива повдигачи и е нямало проблеми.Марин ти познава много добре колата и знае какъв маниак си.Няма да даде нещо което не става.Той няма интерес да ти набутва боклуци.Аз не съм ходи да ги взимам тези повдигачи,но тогава предполагам е нямало налични Ина,а ти бързаше да я съберем.За мен няма значение дали ще дадеш 190лв или 270,за мен е важно да се свърши работата.

На тези афтърмаркет валове ,често им дават 5-10 пъти по-нисък живот от на заводските.

Ще пробваме с ина повдигачи....но аз ако бях,нямаше да го сложа този вал повече.

За Мартин-сина на Продан....нали и Тони ,и твоите приятели от Шкода те уверяваха,че е бог и най добрия на тези дюзи...не знам какво да кажа....Но явно го кара на ПРОБА-ГРЕШКА,защото след като не тръгна едната дюза,ме накара пак да я сваля,да му я занеса ,да върне един от оригиналните разпръсквачи и да видим че работи :smt0344 .И после пак върна новия,пак не тръгна и така сто-пъти ме разиграва и мене.

стенд за тези дюзи има само в София и то от преди половин година....преди най близко беше в Турция

Вальо ги е занесъл на правилното място.Браво че ти е помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, аз споменах за това, че ТИ за ПРОДАНОВ - ПЕНДЕЛА нямаш вина, аз ти казах там да ги занесеш! Рекламираха го като ГУРУ!!!

Даже се разкарвахте и ти и бат Васка заради мене 100пъти, а оня едно надменно се държи, че и последния път казал на бат Васка: Повече с тез дюзи не ми идвайте.

 

А за повдигачите, така е, бързахме, НО ИЗРИЧНО ГО ПИТАХ ОНЯ КАВАЛ , по точно накарах бат Васка да го пита: Ще слагаме друг вал с еди къв си лифт и градуси, кажи добри ли са повдигачите: Оня ми вика- най-добрите. НЕ БЕШЕ ШЕФЪТ, а някакво пълничко момче(или високо беше)

Тя таз цена..... и тез пари не съм ги ДАЛ НА ТЕБ, а на НЕГО! За разликата от 4лева -няма го коментирам, написал съм ко да си ги направи......

 

Аз не отричам, че с този ВАЛ НА ДБИЛАС 272градуса, Дбилас го дават да се кара около 70-80хил.км.

НИКЪДЕ НЕ ПИША, че ще го карам вечно!

Ама да го карам САМО 2 хиляди е БЕЗОБРАЗИЕ.

АЗ СЪМ СЕ ЗАПЪНАЛ И ЩЕ ГО КАРАМ ТОЗИ ВАЛ, ако трябва НОВ ще взема, но ще е с ДБИЛАС, както се ЗАПЪНАХ С ДЮЗИТЕ...и какво се получи- ТЕ ВЪРВЯТ БЕЗПРОБЛЕМНО! ТАКА ЩЕ ВЪРВИ И ВАЛЧЕТО С ПОВДИГАЧИТЕ!

 

Говорихме си с теб за ИНА-та, аз ще си взема и после ще видим "МАЙСТОРИТЕ" какво ще направят с вала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе,ще се оправи всичко бе.Нищо непоправимо не е станало.Никой не е умлял.......за успокоение-аз глава сменях,хлебаря твоя авер също....

на 1.9 е така-натоварен е вала много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.