Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 (и 2) : обезшумяване интериор - Mission possible!


Redline__

Recommended Posts

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • esto

    37

  • димон

    37

  • bega4kata

    30

  • chavdarlk

    20

Най-много писали в темата

Миии... не съм излизал още... Вторият заден подкалник го монтирах преди около час.

Ще доложа през седмицата smile049 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще може ли да споделиш от къде се сдоби с изолацията. Къде мога да си купя само че да не е 10кв. ролка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.isoline.bg/

Аз използвах тази - K-FLEX H DUCT Metal - 6 mm с метално покритие.

От нея продават на дребно, защото има рязано руло.

Цената е 11.08 лв/м2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като попрочетох из руските форуми за обезшумяването и аз реших да експериментирам и да намеря причината за шума от пътя.след няколко опита открих,че най-големия проблем са стабилизиращите щанги,които изпадат в резонанс и купето започва да бучи.експериментирах с демфери /в случая тампони за мотора на 120-ка/ като ги поставях на биалетките с и без тежести и резултата е много по-ниско ниво на шума от пътя/поне на половина да не казвам и повече/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като попрочетох из руските форуми за обезшумяването и аз реших да експериментирам и да намеря причината за шума от пътя.след няколко опита открих,че най-големия проблем са стабилизиращите щанги,които изпадат в резонанс и купето започва да бучи.експериментирах с демфери /в случая тампони за мотора на 120-ка/ като ги поставях на биалетките с и без тежести и резултата е много по-ниско ниво на шума от пътя/поне на половина да не казвам и повече/

=D> =D> =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като попрочетох из руските форуми за обезшумяването и аз реших да експериментирам и да намеря причината за шума от пътя.след няколко опита открих,че най-големия проблем са стабилизиращите щанги,които изпадат в резонанс и купето започва да бучи.експериментирах с демфери /в случая тампони за мотора на 120-ка/ като ги поставях на биалетките с и без тежести и резултата е много по-ниско ниво на шума от пътя/поне на половина да не казвам и повече/

 

Правилно ли съм разбрал , че просто поставяш маса ( гума) на дългите биалетки за да затихваш колебанията им ? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като попрочетох из руските форуми за обезшумяването и аз реших да експериментирам и да намеря причината за шума от пътя.след няколко опита открих,че най-големия проблем са стабилизиращите щанги,които изпадат в резонанс и купето започва да бучи.експериментирах с демфери /в случая тампони за мотора на 120-ка/ като ги поставях на биалетките с и без тежести и резултата е много по-ниско ниво на шума от пътя/поне на половина да не казвам и повече/

 

Правилно ли съм разбрал , че просто поставяш маса ( гума) на дългите биалетки за да затихваш колебанията им ? :-k

Да,отпред и отзад

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко са големи тези "тампони" ...Пусни една снимка или опиши цветущо !!! smile159 Трябва да има няква цепка , която да обгърне биалетката ли ??? Мнооо си лаконичен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко са големи тези "тампони" ...Пусни една снимка или опиши цветущо !!! smile159 Трябва да има няква цепка , която да обгърне биалетката ли ??? Мнооо си лаконичен .

 

тампоните са от 120-ка за мотора и те имат от единич край япилка 10мм,а от другич гайка 10мм.снимки ще напрашч скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменават се стабилизиращите щанги, като източници на шума, а се действа върху биалетките :-k .

И там ли също има проблем с резонанс?

Или проблемът е само в биалетките, но се проявява в стабилизиращите щанги?

Освен това задните биалетки са много къси, по спомен около 7-8 см, има ли смисъл да им се прави нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменават се стабилизиращите щанги, като източници на шума, а се действа върху биалетките :-k .

И там ли също има проблем с резонанс?

Или проблемът е само в биалетките, но се проявява в стабилизиращите щанги?

Освен това задните биалетки са много къси, по спомен около 7-8 см, има ли смисъл да им се прави нещо?

 

чрез биалетките се успокояват щангите.задницата МНОГО се успокоява,ето и снимка как съм го сложил на биалетката:

 

 

 

п.п.опитите продължават за да намеря най-оптималния вариант .

post-1220-138453236387_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

луд на квадрат............. smile027

и мойта така да я направиш,че Самито ми направи амортисьорите супер твърди и ми изпадаха пломбите smile049 ,ама многооооо върви в завоите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
И кво ? Сподели де !, ... кво подскачаш там !

Споделям :D ...

Забавих се по две причини: 1) исках да видя цялостния резултат, а съм правил по един подкалник на ден; 2) исках да натрупам по-продължително време впечатления;

 

по т.1) - както и подозирах, преди да направя и последния подкалник, резултат имаше, но не съвсем убедителен.

Ухото е чувствително, особено към определени шумове, които се очаква да чуе...

След цялостното завършване на делото констатирам силно намаляване на шума от гумите.

по т.2) - впечатленията са на базата на около 2 седмици на всякакви настилки в града, скоро ще имам впечатления и от около 1500 км из страната.

 

Всеки софиянец знае участъците с различен асвалт по Цариградско шосе, особено между Орлов мост и х-л Плиска, посока Пловдив.

Преди интервенцията колата "свиреше" на няколко гласа, сега шум почти не се усеща, остана само лека вибрация на пода на купето и в педала на газта при преминаване по най-грубите участъци.

На паветата също има значително намаляване на шума.

 

Днес пък извърших едно друго много полезно дело smile152

Залепих от същата шумоизолация от вътрешната страна на защитните ламаринки от вътрешната страна на спирачните дискове.

От много години, още от първите години откакто купих Джетата, ми правеше впечатление, колко са музикални тези ламаринки.

При почукване по тях се появява камбанен звук, който затихва няколко секунди.

Звукът ми е много познат, защото се предава по купето и съм го чувал много често.

Например при въртене на волана на място, със леко натисната спирачка.

Колата понякога започва да бучи ужасяващо, когато ламаринките изпаднат в резонанс.

Други случаи са каране по павета или по груб асвалт, а най-зле е при каране по асвалт "дълбан" като от абрихт по дължина за подготвяне за ново асвалтиране.

Случвало ми се е да карам с определена постоянна скорост по такива настилки, и колата почва да бучи все едно се свири на бирена бутилка.

 

След залепването на шумоизолацията по ламаринките звукът при почукване е много по-слаб и приглушен, и най-важното - няма дълго затихващ характер, а спира моментално.

Вече е много трудно да се стигне до резонанс, даже си мисля, че изобщо няма да се случва.

 

В края на седмицата ухото на форума - Димон smile004 ще има възможност внимателно да оцени постигнатото smile159 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Сами, разбира се ако не е фабричен, както предполагам, би ли споделил какъв е този материал и има ли ефект от него за намаляване на шума от двигателя!

Поздрави!

post-1646-138453277727_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно казано това съм го махнал,защото имам сега едни маркучи да минават от там....ефекта е минимален чесно казано точно там.Виж от този материал на други места резултата е страхотен.Материала поне 100 пъти съм пускал линк към сайтове където се продава.Потърси във форума!Този точно Митака есто ми го е давал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за тракането на кормилната рейка през зимата може би трябва да слагаме добавката ГРЕС в двата и края ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,дано не е от тези присадки,но турбото има страшно много коксови образования по оста.Днес го сваляхме за тунинг и остановихме че или маслото не е добро или присадката :-k Турбото беше чисто преди година когата го правихме.При моето което е същото няма такива образувания по сегмента и по оста,а аз май повечко я настъпвам.Явно маслото е пълен боклук.

уточнение-не става въпрос за нагар по геометрията на турбото ,а вътре по оста коксуване на маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.