Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 (и 2) : обезшумяване интериор - Mission possible!


Redline__

Recommended Posts

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • esto

    37

  • димон

    37

  • bega4kata

    30

  • chavdarlk

    20

Най-много писали в темата

Не знам,дано не е от тези присадки,но турбото има страшно много коксови образования по оста.Днес го сваляхме за тунинг и остановихме че или маслото не е добро или присадката :-k Турбото беше чисто преди година когата го правихме.При моето което е същото няма такива образувания по сегмента и по оста,а аз май повечко я настъпвам.Явно маслото е пълен боклук.

уточнение-не става въпрос за нагар по геометрията на турбото ,а вътре по оста коксуване на маслото

 

За коя марка масло иде реч ? Да не би да е за MOTUL , че и ние него ползваме :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам с Мотул и Пентосин-с присадка Бардал-няма такива проблеми.

От Кастрола е май :-k

Темата се измести ,но много лошо впечатление ми направи.Аз често разглобявам турбини,но все са на старички коли и проблемни....и така.Но за първи път ми се случва да отварям моя турбина ,която съм сложил преди 1 год и да е в такова състояние вътре.Обвинявам на 100% маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте...чета и ви се възхищавам на търпението...еваала,че има и такива ентусиасти!!!

Да ви споделя и мойта болка,та белкем заедно решим още един проблем...извинявайте,

че се вмъквам така.Имам О2 от един месец...и какво ми прави впечатление?

При натискане на педала за газ,с нарастване на оборотита се усилва и тракането от дясно под-парното.

От там шуми и като се движа по мокър асфалт или локви.Дайте някакъв съвет за обезшумяване.Ще

ви бъда много благодарен. smile126 smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Интересно твърдение на руснаците по повод шума от гумите при движение по асфалт : Собствениците на стария пасат B5, които са минали на B6 първото впечатление, което им е направило е шуменето на гумите, въпреки че изолацията на купето също е реализирана нелошо.

Ако се види стойката на окачването на предишния супърб :

 

024077680-big.jpg?r=0

 

се виждат гумените демпфери на които се опира пружината , или ето тук :

 

024077681-big.jpg?r=0

 

На платформа 35 такива демпфери няма т.к. конструкторите са се стремили към твърда връзка на възлите на окачването за по-добра управляемост. Гасенето на вибрациите от асфалта просто не е предвидено. Демек - непобедима конструктивна особеност !!! smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Някой колега не е ли пробвал обезшумяване по този начин :

 

024506128.jpg?r=0

 

Мисля, че ще има ефект. esto ? ;)

 

 

благодаря ти за добрата идея , мисля да да мина на оранжево

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Аз пробвах с този матерял http://euromax.bg/?cid=27&NewsId=89 но само в багажника.Дебелина 2 см с гладка повърхност.Не е самозалепващо!Използвах лепило Прома и стана супер въпреки че трябваха 2-3 дена за да се отмерише :lol: Ефект има но може би ще е още по голям след като продължа и в купето под седалките.Успех на следващите колеги които се захванат с проекта s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Четох в еднин форум,дискусия относно обезшумяване.Цитирам по спомен,че праговете на автомобила се явяват като един вид големи акустични тръби по цялото протежение на автомобила.За намаляване на шума от купето при преминаване през неравности и изобщо за намаляване на шума от движението на автомобила,ТРЯБВА-праговете да се напълнят с някаква специална пяна.СЪЩО МНОГО ГОЛЯМ ПОЛОЖИТЕЛЕН ЕФЕКТ ОКАЗВАЛО -ПОСТАВЯНЕТО НА ПЛАСТМАСОВИТЕ ДЕКОРАТИВНИ ЛАЙСНИ ОТ ВЪТРЕШНАТА СТРАНА НА ПРАГА.Такива каквито имат заводско РС-ките и Лауренките.Тези лайсни според писанията от форума се слагали ГЛАВНО ЗА ОБЕЗШУМЯВАНЕ ,а не за фасон или да предпазват от одраскване при качване.

Обръщам се към ЧУВАЩИТЕ във форума,имат ли наблюдения или да знаят нещо по въпроса???

благодаря предварително :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасовите прагове имат по-скоро декоративна функция. Имам такива, ами те се лепят посредством 5,6 тънки лепенки ( двойни) , дефакто не се опират на прага. Може би, ако се наплескат целите със силикон би имало ефект.

Други мозъци твърдят, че пластмасите под купето на нашата платформа играят роля на виброусилватели и допринасят за усилването на шума от пътя.

Също така се обвиняват и косматите ( мокетени) подкалници. Други тъпкаха подкалниците с разни мазила и пяна за дограма, облепване на арките с битумна лента...

Много хора са си правили различни опити за намаляване на шума от гумите, но нищо съществено не е постигнато за сега ... smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от декоративните лайсни на праговете,аз не открих разлика в шума. след 2008 има разлика в корите под купето,направени са от друга пластмаса /по еластична / която почти не шуми от пътя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я едно въпросче към Сами: ако изпускателните тръби се увият с високотемпературна вата дали ще има някакви лоши последствия примерно , че ще се наруши охлаждането им . Мисълта ми е да намаля воя на ауспуха. Когато рязко натисна газта се чува мнооо гаден рев докато се ускори колата. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста утихва наистина,а ефекта е дори положителен за мощноста и отвеждането на газовете.

 

:smt017

 

 

p.p.един от готините и евтини тунинги

 

Ти пък много думи издума ...да не забрави българския, бре? Кажи откъде докъде може да се намотае , има ли смисъл цялата дължина , дебелина на ватата , каква вата и такива разни нещица ... smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък много думи издума ...да не забрави българския, бре? Кажи откъде докъде може да се намотае , има ли смисъл цялата дължина , дебелина на ватата , каква вата и такива разни нещица ... smile001

 

 

 

 

 

аз съм намотал от турбото до под задната седалка керамична термолента,необходимо е около 30м.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това число и гърнетата ли ? Откъде взимаме такава термолента и как изглежда тя ?

http://tuning-parts.bg/termolenti/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни материали. Вероятно трябва да се купи от най-високо температурната - 1200 или 800. В това число и меката връзка ли може да се омотае ? Назад вероятно може и с по-нискотемпературна.

И все пак ме гложди дали няма да стане някакво прегряване , особено в участъка около изпускателните тръби и турбото където темпераурата е най-висока???

 

п.п. След като е с дебелина 2 мм и има термоизолационна функция следователно трябва и да е звуко изолираща. Пише, че не се препоръчва за чугунени тръби каквито са изпускателните , значи може да се почне след турбото нататък ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересни материали. Вероятно трябва да се купи от най-високо температурната - 1200 или 800. В това число и меката връзка ли може да се омотае ? Назад вероятно може и с по-нискотемпературна.

И все пак ме гложди дали няма да стане някакво прегряване , особено в участъка около изпускателните тръби и турбото където темпераурата е най-висока???

 

п.п. След като е с дебелина 2 мм и има термоизолационна функция следователно трябва и да е звуко изолираща. Пише, че не се препоръчва за чугунени тръби каквито са изпускателните , значи може да се почне след турбото нататък ли ?

По идея на esto и Сами намотах след турбината почти до средното гърне, вкл. и меката връзка. Шумът отвън до колата намаля, но не много, затова пък едно боботене вътре в купето при рязко ускорение намаля (доста ме дразнеше), шумът зад ауспуха като че ли се увеличи, но стана с по-спортен тембър, по-дълбок. Не мога да кажа дали всичко това е в следствие само на термолентата, защото на същия етап махнах и катализатор. При мен имаше подобрение в ускорението на високи обороти, най-вероятно от катализатора. Пишат хората че и от термолентата има файда, предотвратявало рязкото охлаждане след турбото, съответно се запазва обема на газовете и скоростта им. Като цяло ефекта е приятен.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по скоро вой не боботене. Намаля. Ти пробва ли да изолираш ламарината която покрива тунела над тръбите, също има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази насока не съм правил абс. нищо. Тая ламарина с какво може да се покрие - с К-FLEX ли или нещо друго ...Сподели !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.