Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Предполагам, че защото нямаха налични само с борд, а имаха само XL...

 

Колега, ето ти линк, поръчвай си гумите до Ямбол и отиди да ти ги монтира читав гумаджия. Драми няма да имаш. За предпочитане не използвай гумаджията, който на вместо свинско месо ти предложи да си вземеш краве мляко.

 

 

Ааа не , на мен ми стана интересно за XL гумите ... не за друго , ам XL са с около 30 пари по-еФтини от неXL и ми стана интересно , защо е така ;)

 

Къде го гледаш? Вероятно са по-стар дот и за това са пуснати така. Иначе няма логика.

  • Отговори 1k
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • sauber

    132

  • niki

    56

  • Izolini

    56

  • The Best Forman

    41

Публикувано

Не съм гледал ДОТ-а на зимните , но със сигурност е не по-стар от 6 м. преди покупката и марката е една и съща.

Въпреки това мисля да заложа на XL нищо , че ще е по-твърда возията (ако въобще е вярно това)

Публикувано

Аз Супърба си карам с нормални, той на Фабия XL ще слага. Аре да е за зимата разбирам, ама лятото????

 

После да не питаш що е станала като ЮМЗ на средна възраст. И като комфорт и като динамика. Я не се излагай, прочети за какви килограми е предназначен тоя теглови индекс, ти с твойта телесна маса по-скоро трябва да търсиш XS :)

Публикувано

Гледах още марки гуми и за мен статистиката казва - висок скоростен индекс почти всички XL , нисък (до 190) - няма XL ... отделно повечето гуми с предпазен борд за джантата са XL .

Според мен това е разумен компромис ... по-добре по-твърда возия , отколкото да треперя на всяка дупка.

Публикувано

.............. по-добре по-твърда возия , отколкото да треперя на всяка дупка.

 

Трепери се до 3тата , 4тата дупка .... После само трепваш  :jester:  :wacko_2:

Публикувано

Колега, заинтересувал ли си се какъв е филма с подсилените гуми? Също така дали си ок да караш гумите със значително по-високо налягане и съответно нарушен комфорт? Защото XL ако не му дадеш по-високо налягане, не очаквай да работи като такъв. Също така, този тип гуми се подсилват за да държат на налягане, ерго товар. Това не ги прави по-устойчиви на дупки. Дупките обикновено "срязват", а не налагат равномерно усилие по площта на гумата. А и до колкото знам, на XL е усилен само карказа, не и страниците. А при "нашите пътища" драмата е точно със тях... 

Публикувано

Какво е ерго товар и карказа?

Публикувано

Ерго е синоним на следователно, а карказ е компонент от автомобиланата гума.

Публикувано

Принципно е лесно , когато нормално колата е на 16 или 17" , тогава и протектора е сметнат и обиколка и т.н. Но когато решиш на кола , на която нормано се слагат 14/15" да сложиш 17 и за да запазиш обиколката от 603 мм. , трябва да вземеш гума с по-нисък протектор ... е аз какво да направя като масово при 40 и 45% височина гумите са XL , а тези дето не са XL цената избива зъби ... така или инак , щом съм минал на 17" съм се примирил , че ще карам каруца ;)

Публикувано

Малей като ги сложиш какво друсане те чака :) Аз от 16 на 17 като мина и ми падат пломбите по софийските реалности, при теб ще е още по - драстично. Можеш ли да си ги оправяш (пломбите) на огледалце? :)

 

Майтапа настрана, купил ли си вече джантите. Ако не си, добре обмисли дали да не се ограничиш на 16ки. За едната пичеловка ще си разбиеш бъбреците.

Публикувано

Изместваме темата ... аз така и не разбрах как един или два плата повече в протектора ще влошат толкова возията и другото , което ми е интересно , защо в размер 205/45/17 се срещат предимно XL гуми ... то и в 215/40/17 е същата работа.

П.П. Според капачката на резервоара 17-те се карат на 2.5 , а 15-те на 2.2 , колко по-напомпани да ги карам?

Публикувано (Редактирано)

Зимните са ми XL, не мога да кажа, че возят по-твърдо. Това което обаче е осезаемо е, че са по-тежки. Колата стана по-тромава на старта. Освен това нещо баланса така и не им се получи като хората, след 3 пъти на машината, пак има едно тресене около 120 км/ч.

 

Като цяло са по-тихи, ама то това е до шарка вероятно.

За здрави - не бих казал, от първия удар и спрасках едната странично на две места - непоправимо. Пуснах я по каско, какво ще платят незнам...

 

Едит: Може би простото обяснение е, че размера ти е изкецан (добре де екзотичен). Реално масовия размер 17 ки е например 225/45/17. Ако погледнеш там има по 10 страници с предложения (естествено не става за Фабия). От твоя размер 205/45/17 има колко да не е без хич. И цените са идиотски направо, те са с 30-40% над мойте баси. Ама колко човека карат Фабии на 17ки? Екзотичен размер / малък избор / високи цени.

 

Много хубаво си помисли дали да се хвърляш. Голям проблем ще имаш и ако спраскаш гума след 1-2 години. Трудно ще намериш точно същата!

Редактирано от Цецо75
Публикувано

Размера си е повече от стандартен , друг е въпроса колко от изписаните XL в името са действителни , инак аз гледам тегловен 88 и V или W скоростен.

Публикувано (Редактирано)

Мда, много е стандартен. Гума за фабия, по скъпа от гума за супърб. Я провери направо за 18ки ;)

Редактирано от Цецо75
Публикувано

Мда, много е стандартен. Гума за фабия, по скъпа от гума за супърб. Я провери направо за 18ки ;)

Проверих , там отива на 35% от 225 :)
Публикувано

И аз съм в процес на покупка на 4 летни гуми. Колебанията са м/у:

1. GOODYEAR EAGLE F1 ASYMM 3 92Y XL 225/40 R18

2. Continental PREMIUM CONTACT 6 92Y XL FR 225/40 R18

3. CONTInental SPORT CONTACT 5 92Y XL FR MO 225/40 R18

4. Michelin PRIMACY 4 92Y XL 225/40 R18

5. MICHELIN PILOT SPORT 4 92Y XL 225/40 R18

Клоня към Michelin PS4 или Continental SC5. 

Моля някой с преки впечатления да спедели мнение.

Публикувано

Живот и здраве, след около седмица ще имам наблюдения върху ContiPremiumContact 6 FR - 225/45/17 91Y и тогава ще споделя.

В крайна сметка ги поръчах от ЕТ. Цените там са повече от прилични...

Публикувано

Къде мога да видя ценивата листа на ЕТ. Аз имам 5% под цената която е на сайта на Диана.

Публикувано

Цените наистина са страхотни (За Континентал, върху Барум нямам наблюдения). Ако някой се колебае - да не се :)

Публикувано

Колеги миналото лято минах на 16" и мога да споделя опит от една китайска гума SAILUN на размер 195/50/16. Супер мека гума за размера, голям борд и много добро поведение на мокра настилка ( обилен дъжд, аквапланинг и т.н. по магистрала Люлин). Не правя реклама, а споделям защото за разлика от около 120 лева на гума аи заслужават. Като возия ги сравнявам със зимни гудиър ултрагрип 8 на около 3 зими карани не повече от 5000км. за този период

Публикувано

 Приятно изненадан съм. Наистина си заслужава да да се вземат от ЕТ. Лошото е, че предлагат само Конти и Барум.

Публикувано

Мнения за Туранца 001, 195/65/15?

Публикувано

някой с идея защо летните гуми са 10-20% по скъпи от зимните?

Публикувано

Срещнах мнение, на колега купил си от ЕТ гуми, че изкарали един сезон и заминали на боклука, защото били криви.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.