Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цената в Еуратек София - Смяна на масло - Юни 2010.


Recommended Posts

Днес закарах добичето да му сменят маслото... Колата е на 11 154 км. Гледаха ме дори накриво, че отивам да го сменям, но когато настоях и всичко вече е наред.

 

Понеже видях една такава тема за фабиана в раздела там, та реших да пусна с последни данни как върви ценово и при октавийка.

Цената:

DSC00165.JPG

 

Стенда и кофата:

DSC00159.JPG

 

Интериор:

DSC00161.JPG

 

Също така искам да благодаря на момчетата в сервиза, с които си поговорихме на дълго и на широко за доста неща, докато чакахме да изтече маслото!

Благодаря им също и за това, че постъпиха толкова добре с интериора, екстериора, за съветите за отглеждане на добичето и други!

Евала!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    9

  • bat'Veso

    7

  • bega4kata

    5

  • sotef

    4

Най-много писали в темата

Радвам се колега, че си доволен, макар че има съфорумци, които меко казано :oops: не са доволни от ЕТ.Дано да има ръководни кадри от ЕТ, които да четат форума, за да имат повече доволни клиенти.

п.с. Между другото знам, за поне два от вносителите на коли, които четат фен-форумите на продаваната от тях марка, като вземат мерки по отношение на недоволни клиенти, което допринася за сближаването на продавач-куповач с оглед по-добро обслужване-повече доволни клиенти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връзкар :smt032

 

Как успя да се уредиш да гледаш какво се случва по колата, докато я сервизират.

 

Простосмъртните не ги пускат.

 

Те това е въпроса :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 11 154 км.

 

Браво колега! Евала на следващия собственик на колата ти =D>

И аз сменям масло под 15к, независимо че е Long Life

 

и що 5на 30 лятото срожи?

 

Турбинката обича по-тънко масълце по всяко време на годината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите, момчета!

 

Първо - за присъствието си питах съвсем културно и смело - "Искам да наблюдавам какво се прави по колата ми, ако може, защото ми е първата кола, иначе не искам да я пипате и гаранцията към Вас ще й отпадне, тогава ме губите като клеинт?" В отговор се чу "Ами разбира се, няма проблем, само да изчакате да се освободи първа. ". Благодарих и зачаках. За 45мин свършихме май със смяната, после останалите неща вътре и пиша го час и малко готови.

 

Второ - Не знам четат ли форума, ама дано! Двете момчета, където си говорихме, бяха супер свестни, макар и не много сговорчиви - съгласяваха се с неща, които аз казвах, други ми казваха те и така.

 

Единственото нещо е, че не се справи пича с борд компютъра. Не успя да ми направи интервал, да си видя тая ламБа кога светне каква е. Казах му да ми сетне един 10-11 000км интервал и да гледаме, ама той го нулира и сега стои на позиция "- - -", т.е. сега нямам отчетност. Но не ми пука - всичко го има в книжката и в дневника ми, а колата и така върви.

 

Трето - Сами, казаха ми маслото каквото било такова пак. Не са ме питали за избор :) Така, че шел си беше с колата, шел се сложи пак, имам тубенце в багажника от него - дадоха ми към 300 грама. Не съм избирал нищо аз. Само питах какво ще се слага и това беше.

 

Впечатления от днешните 20км навъртяни с новото масло - колата не трака силно като преди - нямам идея вярно ли е, така ми се е сторило. Не си чувам толкова силно турбината, когато минавам покрай коли, стени и други с отворени прозорци, както преди да го сменя! Виеше доста тогава.

 

Към колегата RETURN и останалите по въпроса с вампирщината: Много си прав, колега!!! С подход отваряш врата, а дори и с нахалство, както аз предният път, когато пусках DRL-а. Оня се дървеше като пръчка-секвоя, ама нещо се строши и не ми каза нищо повече, когато му казах, че няма да гледам през стъкло като затворник. Само ми развали седалката негъра му с негър... После докато я оправя как беше не си намерих место!!!

 

някви въздушни, горивни филтри, поленови и т.н. не сменяш ли?

 

Нищо друго за сега. На 25к пак там и ще сменям тия неща. Филтъра за климатика го извадих и с прахосмукачка и с мокри кърпичко един ден си го изчистих, беше меко казано черен с огромно преобладаване на оси, листя и какво ли още не, че чак и камъчета. За момента ми мирише на дъжд като пусна климатика, така, че ме кефи - много ми харесва как освежава и няма смрад.

 

Като цяло, отидох вчера на място, записах си час при една мацка, после тя ми каза да не се разкарвам така, да взема да се обаждам по телефон. Днес отивам и казвам, ще пътувам трябва ми смяна на масло имам час. Питаха ме защо ще го сменям като е рано, казах, че колата ми е първата и си е личен автомобил, трябва да се смени, съгласиха се и се придвижи всичко останало.

 

Та така. Поздрави 'дет' се вика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш....

според мен ще и е доста по-добре с 5 на 40 :!:

 

Сами, аз въобще не разбирам от масла. Знам какво е 5w = 5 winter и 30-40 вискозитет някакъв. Нямам идея :) Ако ще се доверявам на някого по мненията на хората за тебе и моето лично, докарвам и правиш, само ми казваш какво е, да си знам, останалото ти си знаеш.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложили са Long Life масло и съответно са оставили на променлив/удължен интервал на смяна, затова пише "---".

След 500 км ще започне да пише "реални" оставащи километри.

Струва ми се, че е било безмислено да се ползва LL масло и да се сменя на 10k километра :-k .

Следващият път изрично си поискай нормално масло и съответно да ти нагласят фиксиран интервал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложили са Long Life масло и съответно са оставили на променлив/удължен интервал на смяна, затова пише "---".

След 500 км ще започне да пише "реални" оставащи километри.

Струва ми се, че е било безмислено да се ползва LL масло и да се сменя на 10k километра :-k .

Следващият път изрично си поискай нормално масло и съответно да ти нагласят фиксиран интервал.

 

Един вид да сметне колко карам и за колко време ще отиде... Ясно. Иначе в книжката е GC1 или QC1 не съм сигурен какво е. Но съм с променлив, да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това исках да обясня,че при положение ,че сменяш маслото между 10 и 15х.,е трябвало да сложиш 5на 40-защото то е по-доброто масло ако ще се сменя на 15 000!!!

5на 30 е произведено прекалено тънко масло,с цел да не увеличи прекомерно вискозитета си в следствие на голямото количество сажди от горивния процес ,които ще попаднат в него,в следствие много дългия пробег на експлоатация.

Не е добре да я настъпваш много колата с него-особено през летния период на експлоатация :!:

Помпа -дюзата натоварва много разпределителния вал и по-точно лагерите му и още на 100 000 са доста износени вече.Масло с вискозитетен индекс 30 не може да осигури достатъчно плътен смазващ филм точно там.При 20 тди не е така,но за 1.9 трябва да се внимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си сменил маслото колега по- рано, защото това е все пак първото масло с което е излязла от завода. Аз първото го смених на 10к км. и тогава сложих 5на 40 и втората година бях на фикс. интервал. Втората смяна я направих преди няма и месец на 17к км. и сложих шел 5на 30 и сега пак съм с удължен интервал. Мен ме изгърбиха 406 лева за маслото и всички филтри + 0,5л спир. течност. и работата. Сложих лонглайф масло и другата година вместо пролетта ще отида есента да сменя само маслото и масления филтър, като ще чакам когато имат отстъпки 20% за всичките неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, вие поглеждали ли сте си въздушните филтри на какво "мязат" след 15к км?!?! Щото при мен стават само за кошчето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, вие поглеждали ли сте си въздушните филтри на какво "мязат" след 15к км?!?! Щото при мен стават само за кошчето!

екзактли! + това и при тия нафти горивния тр се изхвърля. И на мен ми ги разправяха че на 30 к км се сменяли, но на 15000 сменям както масло, така и вс филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си сменил маслото колега по- рано, защото това е все пак първото масло с което е излязла от завода.

 

Мда, абсолютно. Баща ми си купи Hyundai i30 с първа смяна на масло на 1000 км. Всички собственици псуват, но аз се изкефих, защото колкото и разработен да идва двигателя от завода, първите 1000 км си се събират доволно много стружки. Ако някой ден си взема чисто нова шкода, ще сменя първо масло до 5000 км със сигурност.

 

Масло с вискозитетен индекс 30 не може да осигури достатъчно плътен смазващ филм точно там.

 

Теоретично е така, но на практика разликата във вискозитета при 100 градуса между 30 и 40 е пренебрежимо малка - 12.0 cSt срещу 14.5 cSt, докато разликата при студено масло е огромна и помпата по-трудно го качва до турбината и разпределителния вал/лагерите и по-бавно се запълват маслените магистрали дори при летен студен старт при ~30 градуса - 67.1 cSt (5W30) срещу 81.1 cSt (5W40). Студеният старт износва, а не топлият двигател. Черпя данни от маслата на Shell, които предлага ЕТ:

 

http://www.epc.shell.com/Docs/GPCDOC_X_ ... 131715.pdf

http://www.google.bg/url?sa=t&source=we ... hEFwqa4yew

 

За мен 5W30 е по-качественото масло, независимо от километрите, които се кара. При много близка цена между 5W30 и 5W40, винаги бих избрал 5W30. Long Life присадките допълнително гарантират, че на 10-15000 км маслото ще в прекрасна кондиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, то турбото като я палиш е толкова натоварено ,че нямам думи просто как се износва ;)

Твоя воля-ако искаш и с 0 на 20 карай-още по добро ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Добре си сменил маслото колега по- рано, защото това е все пак първото масло с което е излязла от завода.

 

Мда, абсолютно. Баща ми си купи Hyundai i30 с първа смяна на масло на 1000 км. Всички собственици псуват, но аз се изкефих, защото колкото и разработен да идва двигателя от завода, първите 1000 км си се събират доволно много стружки. Ако някой ден си взема чисто нова шкода, ще сменя първо масло до 5000 км със сигурност.

Събират се на пробката и на филтъра. Но е добре да се прай това дет казваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Малко да отупам прахта от темата :)

Може ли някой да ми светне как от 164 лв за масло и маслен филтър, дето са взели на колегата сумата набъбва на 380 лв ако се сменят и всички останали филтри, толкова ли са скъпи? Това е инфо, което ми дадоха днес по телефона от софийския сервиз, като стана въпрос само каква е марката, за двигателя не стана дума бензин ли е, дизел ли и каква кубатура?

между другото само за масло и маслен филтър ми казаха, че ще ми струва 220 лв...

споделете моля!!! Понеже ми стана тъпо, звъннах и в бургаския сервиз - там ми дадоха ориентировъчна цена около 140 лв..Упражнението с всичките филтри човекът каза, че излизало 320 +/-20лв Хайде разбирам разлика в цената на маслата, ама чак толкова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз сам си ги смених всички филтри и масло и ми излезна:

 

маслен филтър -12лв

въздушен филтър -14лв

горивен филтър -25 лв

филтър купе - 18лв

масло 5W40 за помпа-дюза - 80лв

смятайте сами дали ги стигате тези 200лв и на горе лв по сервизите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де, а показанията на компютъра как ги нулираш и сетваш следващия сервизен интервал?

в момента ми свети един гаечен ключ на таблото при палене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.