Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цената в Еуратек София - Смяна на масло - Юни 2010.


Recommended Posts

е ясно значи пак ще опрем до сервиза...

 

Като гледам си от София - обади се да я зачистим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    9

  • bat'Veso

    7

  • bega4kata

    5

  • sotef

    4

Най-много писали в темата

добре де, а показанията на компютъра как ги нулираш и сетваш следващия сервизен интервал?

в момента ми свети един гаечен ключ на таблото при палене?

има написано па въпроса в форума, но с 2 думи е

натискаш копчето за часовника даваш контакт и след това го завърташ на

ляво или дясно няма значение и магия нулиран комп.

това е нали сме тук да си помагаме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, колеги я ми обяснете защо аджеба просто не си спазвате указанията от серивзната книжка. Сигурно има и такива хора, които разбират за какво става върпос, но в крайна сметка след като от завода и от оторизирания официален сервиз са определили някаква схема за обслужване на автомобилите не ви ли се струва, че всичко е преценено. Не мога да разбера защо на нова кола си правите някакви ваши схеми. Смяна на 10, не-знам-си-кви-си интервали, лонг лайф, шорт лайф, али бали. То си е казано - на всеки интервал какво, кога, как се прави. Пише си го. Аз пък това се кефя на новата кола - всичко си се знае. Карам я в сервиза 1000-2000км преди интервала (обикновено малко преди да светне на таблото за да подсети колко остава), казват това се сменя, толкова пари, толкова време. Ето ви ключа, ето ви пари, благодаря, довиждане. Айде Бат Сами, то е друга бира, но иначе в големи фили се вкарвате според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, колеги я ми обяснете защо аджеба просто не си спазвате указанията от серивзната книжка. Сигурно има и такива хора, които разбират за какво става върпос, но в крайна сметка след като от завода и от оторизирания официален сервиз са определили някаква схема за обслужване на автомобилите не ви ли се струва, че всичко е преценено. Не мога да разбера защо на нова кола си правите някакви ваши схеми. Смяна на 10, не-знам-си-кви-си интервали, лонг лайф, шорт лайф, али бали. То си е казано - на всеки интервал какво, кога, как се прави. Пише си го. Аз пък това се кефя на новата кола - всичко си се знае. Карам я в сервиза 1000-2000км преди интервала (обикновено малко преди да светне на таблото за да подсети колко остава), казват това се сменя, толкова пари, толкова време. Ето ви ключа, ето ви пари, благодаря, довиждане. Айде Бат Сами, то е друга бира, но иначе в големи фили се вкарвате според мен.

 

 

Нека обясня като по-млад... Обичаме си колите. В завода е казано също и 100 000км гаранция в пробега, нали? :) След това се предполага, че отиваме и купуваме друга, нали? Това се прави, за да не ти създават перпето мобиле, нали?

 

Дадени са ти някакви указателни интервали за обслужване в тази книжка... Ако искаш проста логика вкарваш - много малко само ти трябва.

 

Например:

Искам колата да ми изкара поне 10 години, нямам пари за друга след 3-4 години - това са ти около 250 000км+ ако не си я зориш прекалено много. Да речем така - отивам на 10к км и сменям каквото трябва. После около 21 000км пак сменям всичко отново! След това на 30 000км отивам на трети преглед и всичко се повтаря.

Мислиш ли, че това ще съсипе колата? Ако обуваш различни чорапи всеки ден - съсипват ли ти се краката?

 

Продухвам си я редовно - това е упражнение, което се прави, защото в града става като клозет системата - извънградско излизам и по 120-140км/ч покарвам малко на всеки две седмици.

 

А колкото до нулирането - ами, трябва ти един кабел, трябва ти един компютър със софтуер, нищо друго професионално не се ползва в ЕураТек, човече... Това, че имат тъчскрийн дисплей на компютъра и го натискат с писалка - ми и аз имам на телефона, а това е улеснение и бързодействие. Само това.

Какво те кара да мислиш, че няма хора които разбират тук във форума? Например аз се скъсвам да чета разни неща - тия където уж знаят в сервиза - предния път им обясних с VAG-COM-а как да ми го нулират, а те мислеха, че е нулирано - говоря за официален сервиз. Та такива ми ти...

 

Общо взето, малко грижа за колата, преди това, което е предписано по книжката, е магията за отварянето на пещерата. Новата кола е най-красивото нещо, да. Почваш да си я гледкаш както ти си знаеш и не я давай в ръцете на "Оторизиран сервиз" за всяко малко нещо, човече, това е начин за източване на пари и забогатяване на нечий задник, да кара седмица BMW с 5,0 двигател, а ти фабия 1,4-1,6 ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка:

масло и филтри - 223 лв.

За майстора за смяната + диагностика и изчистване на грешки - 20 лв /имаше само една/

бира, сокове - 3 лв

Ресетване на компютъра си го направих все пак сам, по предшписанието по-горе на karim smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка:

масло и филтри - 223 лв.

За майстора за смяната + диагностика и изчистване на грешки - 20 лв /имаше само една/

бира, сокове - 3 лв

Ресетване на компютъра си го направих все пак сам, по предшписанието по-горе на karim smile159

=D>

пак заповядай smile027

а какво масло сложи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шел 5/30

и него го взех от магазна на ЕТ

 

"масло и филтри - 223 лв."

 

Колко струва маслото, че аз нещо по-тънко съм минал за абсолютно същото? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно, че трябваше да опиша по-подробно кое колко е

масло 4 л х 19.87 - 79.48

маслен филтър - 12.61

въздушен -//- - 25,38

климатик въглен - 24.23

горивен - 44.44

общо - 186.14

ДДС - 37.23

-----------------------------------------------

цялото удоволствие: 223.37

горивните филтри се оказаха няколко вида, много скъп този бре!!!

може от това да е разликата

сипахме 4 л и тази сутрин проверих - на мах е, не знам защо преди ми изписваха 5л в един друг сервиз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сипахме 4 л и тази сутрин проверих - на мах е, не знам защо преди ми изписваха 5л в един друг сервиз :)

 

Aу, много са ти и 4 на тебе - ти двулитров ли си? Аз на 1.9-ката към 3.8л някъде събира, т.е. от 4л. ми оставиха към 200-300 грама и тубичка в багажника я влача...

...5 литра - на някой му е минало номера с малките букви "Ако мине..." отдолу, май :D

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм на 1.9, те ми връщаха кън 1/2 л и си доливах после

ама явно няма нужда от 5 л

 

Неее... [-X Аз си гледах спек-а и тука четох из форума колко е макс-а... 2 тубета по 2 литра... и ми остана 1/3 от едното... При резервната гума го наврях (не знаех че имам място там) и всяка сутрин следя по пръчката отпред.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуализация към 31.Август

Смяна на масло Castrol SLX Professional LL3 Powerflow - 3.8l

Масло, въздушен, горивен и поленов с въглен филтри.

Спирачна течност - 0.5l

 

Всичко части + труд - 457лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъъ не е ли малко скъпо... да не си изпуснал нещо... :-k

Всички филтри без масления можеш да си ги смениш и сам за около 30 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, толко е, тоя кастрол е скъп. На мен за същите неща, само че маслоте е shell helix ultra vx 5w30 ми взеха 406лв.

Днес си взех един литър от същото масло за доливане от шела в Монтана- 27лв. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на О2:

Смяна на масло (кастрол), всички филтри включително горивен и на климатика със работата ми излезе 334 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от маслото, този Кастрол който е за променлив интервал е 40лв литъра :(

 

За филтрите ги сменям редовно без горивен, но нали е гаранционна и този път те си ги смениха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ а и навсякъде шела за променлив интервал е на цената на кастрола за фиксиран, т.е окола 25+ лв. литъра. Аз затова сложих шел май месец и сега си взех 1л.- 27лв. за доливане. Междувременно върху шела 5на 30 долях 1/2 литър кастрол тхт 5на 40,, защото ми беше останал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Казвам се Иван и от няколко месеца съм собственик на Октавия 2 1,9TDI

Ето и моята сметка от ЕТ - това е на 40к км

DSC_9641-1.JPG

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Някой има ли представа защо препоръчват Кастрол, поне ЕТ-София, пред маслото на Шел, след като Шелското малсо е специална разработка за Шкода? Аз скоро, ще сменям малско и цената от ЕТ-Добрич която ми дадоха е 253,20лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Някой има ли представа защо препоръчват Кастрол, поне ЕТ-София, пред маслото на Шел, след като Шелското малсо е специална разработка за Шкода? Аз скоро, ще сменям малско и цената от ЕТ-Добрич която ми дадоха е 253,20лв.

Прави ми впечатление, че Кастрол е по-скъпо от Шел - може и това да има значение. :roll:

 

Иначе днес смених масло, маслен, горивен, въздушен и поленов филтър в ЕТ-София и всичко с труда и ДДС излезе 231,00 лв. Времетраене на процедурата - 2 часа. Колата е О1 Тур 1,9 TDI-PD, 74 kW (101 к.с.). smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуални цени от 05.04. в цената е включена отстъпка 20% в рамките на "пролетна сервизна акция":

Масло Кастрол 5W40 В4, всичките 4-ри филтъра, смяна антифриз G12++, преглед ходова част, компютърна диагностика.

Всичко 300.32лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, снимай фактурата ако не ти представлява трудност. Интересно ми е колко антифриз концентрат, по какви цени и колко вземат за смяната му. На 5 г. ли я правиш смяната на охлаждащата течност.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, снимай фактурата ако не ти представлява трудност. Интересно ми е колко антифриз концентрат, по какви цени и колко вземат за смяната му. На 5 г. ли я правиш смяната на охлаждащата течност.

Поздрави!

 

Антифриза/за -27 градуса/ в ЕТ Бургас със смяната и едно едно шише за доливане/1 литър/ е 43 лева, като цената е с 20% намаление заради някаква акция/не и запомних името/, а ако искате фактура/само на антифриз и труд/,довечера ще я сканирам :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.