Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Рали България 2010


Цецо75

Recommended Posts

Незнам и аз, нямам човек който да е бил там и да му вярвам. Чух поне 50 версии от дена на катастрофата до сега, коя от коя по шантава :) Официална версия естествено няма.

 

Както и да е, аз съм пристрастен, щото Митко за мен е глезеното дете на българския рали спорт и със сигурност има други хора в шампионата, които с неговите спонсори и кола, щяха да се представят значително по добре. Ама така е в живота. Рядко се случва истински талант да попадне в истинска школа, да го поемат истински спонсори и да го сложат в истинска кола. Ако все пак се случи, обикновенно се оказва, че се казва Loeb.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    15

  • Krankenstein

    7

  • BlackPearl

    7

  • micyri

    3

Най-много писали в темата

Незнам, от 3-4 дни чета из нета за БГ шампионата. Бахти пародията!

 

Първо: по репортажа на ЕК Тишо Стратиев направо ги взриви с коментар. И така трябва.

 

Много ми е тъжно, че на рали БГ, най-добрите (уж де) БГ пилоти се изпотъркаляха. Аз май към добрите само Ясен Попов мога да сложа.

Митко, жалко че кара Шкода- само това мога да добавя.

 

Пълна пародия. Изчакахме хората от ВРЦ да си заминат и почнахме да си редим класирането за БГ шампионата. Ама видиш ли, както на някой им отърва. Давайте купите на Илиев, Дончев (които емисарите 3дни са го гонили за проверка на резервоара, а той отказва) и да спираме с ралли спорта.

 

Тва е поредната глупост сътворена от г-н Янакиев (за мен е изкуфял кендефал) и компания.

Първо не беше кръг, после станало кръг от БГ шампионата, WRC ни дисквалифицират (без Тошко Славов- момчето знае как се кара на JWRC) , наште после ги връщат.

Ама класирането важало само за петъчните и съботните отсечки....смях.

 

НАЙ-ФРАПАНТНО: В България рали шампионата няма понятие (СИСТЕМА СУПЕР РАЛИ- демек рестартиране на рали за даден състезател след отпадане , като му се прибави съответно наказателно време).

Наште изпокапаха набързо - Крум, Исаев,Митко, но видиш ли- те са 3ти, 4ти, 5 ти в класирането- браво.

На Стратиев,Метков, Божич и другите с тези "въшки" зако са им купи в призовата ГРУПА. Да си обират там за N групите и прочие.

 

Голяма корупция, голяма бащиния има тука:

Да припомним: На Дунев му бяха дали срок от 2 седмици , да си намери гражданската, бил си я забравил човечеца и не я е показвал по пистите: ЦАрски му изкара протокол от застрахователите и пише, че полицата е закрита поради неплащане, ама дай да му дадем 2 седмици на Дунев- да намери нещо и да се оправи под масата- СМЯХ. Уж правилата били за всички.

СЕГА: Уж не беше кръг, стана кръг, няма супер рали, след финала- важало. Ама чакайте от неделя до четвъртък да обработим времената, видиш ли някой татко ни донесе 2-3 дини от пазара, пък сложим на чадото му някоя минута по-малко..........

 

Това ни беше WRCто.

 

Шефовете на Ситроен и Форд: Оливие Кеснер и Малкълм Уилсън са се изказали,че като дестинация не е удобно от маркетингова гледна точка. Нямат претенции към етапите, публиката и като цяло организацията. Имат претенции към локацията на ралито- за тях е неприемлива. Ама така си е- всеки иска да си дръпне активите към столицата- от там столичани да лапат.

Имаше едно рали преди време.......Албена ли беше..........на изток, на изток от столицата- то май беше по-популярно......

 

Сега Янакиев ще се бие в гърдите- ние направихме кръг от WRC, да , направихте г-н Янакиев, но си вкарахме автогол. Дойдоха отборите, разбраха ни що за стока сме (федерацията) и едва ли ще се върнат скоро.

2012- ще трупаме някакви надежди, но едва ли.

 

Само добавям 2 от най-одобряваните мнения в Рали Форум (с +)

(swrt написа:Нищо ново под слънцето.

За ВРЦ- то не бях писал не мисля и да пиша - всички видяха за какво иде реч.

Защо се пише с недомлъвки?????????????Какво лошо има да се каже истината?????????????

Крум Дончев бега два дни от проверка на резервоара.Комисари го гонеха из пътищата!!!!!!!!!

Димитър Илиев директно отиде при Льоб преди отменянето на отсечката и му обясни,че не е лошо да помогне на организаторите като откаже старт.И той го отказа,а след това хелито отмени отсечката!!!!!!!!!!!!!Защо ли ............. -защото именно Димитър Илиев нямаше да завърши отсечката с повреда в двигателя точно този момент.

Няма смисъм да говорим с половин уста и по-плитките фенове на Дончев и Илиев да не ни разбират.А е редно да знаят на кой се кланят : на измамници.Изманнници,които имат наглоста да редят нови правила само и само да вземат точки.

Това са те.Не стават като карачи-не е нормално Ево9 в събота сутрината да им прави по 20-25 секунди на отсечка.Не стават и като хора-можеха спокойно да излезнат пред медиите и да кажат имаше грешка,дори да скрият,че бащите им са я направили.Просто са манекенчета...........

Айде да изпадаме : МИТКО ШАМПИОН!!!КРУМ ШАМПИОН !!!!

СМЕШНИЦИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

наш TXL пише:

txl написа:

Днес бях на награждаването. Не мина без бисери. За объркванията по време на церемонията виновен се оказа Тихомир Стратиев - не бил отишъл предварително да напише сценария, че да не стават обърквания. Странно какво са щели да правят в този момент организаторите на церемонията. Може би са щели да си подадат оставките, след като така и така друг им върши работата?

 

Искам да кажа и друго. Състезателите, които получават класиране и точки в резрез с правилата, лъжат преди всичко себе си. Хората изобщо не са толкова глупави, за да не виждат и да не разбират какво се случва. Така че, въпросните състезатели (имена няма да споменавам, те могат сами да се познаят) преди всичко дискредитират себе си като честни хора и спортисти. Нека не се сърдят в последствие, че ще бъдат подигравани от публиката. Всеки сам избира поведението си и чрез него утвърждава или отхвърля уважението на останалите. Сам!

 

(Шампионата продължава със Сливен, Хеброс, Стари столици,Твърдица, София...и без правила. :D Правилата ще се определят в зависимост от моментното класиране и влиянието на класираните. :D :D :D )

 

А един ден, някога, рано или късно, винаги истината излиза наяве и всичко си идва на мястото. Винаги!

 

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега Янакиев ще се бие в гърдите- ние направихме кръг от WRC, да , направихте г-н Янакиев, но си вкарахме автогол. Дойдоха отборите, разбраха ни що за стока сме (федерацията) и едва ли ще се върнат скоро.

2012- ще трупаме някакви надежди, но едва ли.

 

Mисля, че и преди са ни знаели точно какво представляваме, но всичко е далавера дори и при "големите" клечки във ФИА, иначе едва ли щяхме изобщо да гледаме тук ВРЦ-тата дори през крив макарон... все пак редовата публика намазахме, което не може да не ме радва.

Темата за нашите млади талантливи пилоти също е ясна - тук просто няма как да прогресират, трябва да си търсят възможности навън, ако искат да влязат един ден в елита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, те дали са ни знаели, дали не е отделна тема. Тъй като след като се отеглиха големите производители във ВРЦ като Субару, Митсубиши,Пежо, сложи и Сеат, Шкода, Хюндай, Сузуки, Абарт замря, хората взеха да търсят алтернативи.

За повечето държави, въпреки и добре развити вече ВРЦ не им е интересно (както с някои стартове от Ф1).

Затова федерацията започна да търси алтернативни държави и през 2010 и 2011 сложи този ротационен принцип.

 

Това е единствената причина и ние да се докоснем до ВРЦ атмосферата. Едва ли скоро пак ще имаме такъв шанс.

 

Сега от 2011 сигурно ще влязат новите правила, а ..... колите да са с 1.6 турбо двигатели, да се намалят разходите и да има възможност изброените по-горе от мен производители да се върнат във ВРЦ.

 

Имаше коментари в защита на нашите пилоти, едва ли не НАШТЕ са богове, а другите са глезльовци и сменяли с пера от волана, това е било разковничето за бързината им. smile168

 

Сякаш Льоб 98 със Саксо и преди това със 106цата само с перки е сменял :) Докато стигне до ВРЦ дали неговите 106ци, Саксо и Саксо кит кар, даже и Супер 1600 са били с перки. Даже и Королата ВРЦ през 200год е била с долна ръчка.......

 

Както и да е, да не се отплесваме!

 

Част от написаното от СЕБ!

Hello everyone!

 

I'll have good memories from this rally, because the victory is at the end. As this rally is also not on the calendar for next year and I do not know what I'll do in 2012, I'm sure my name will be with the winners!

 

Today it was a little difficult to find the rhythm. You are not looking to brake even later, but to inhibit braking too early! In short, in this kind of situation, in that spirit, it always takes time to adapt. Then to the finish, I drove as I should have, especially on the first pass where we know that there are differences. In the second pass, you know where the traps are, it is cooler.

 

In the championship, it has been very good, with a 1-2-3-4 for Citroën. Now, up to Finland. I've already won once and that is essential, but if is possible to win again, then why not. Especially because there you really have to let go to set good times. But we will aim for it and then ... we will see what happens!

 

Thank you for following me

 

Seb.

 

Даниел Елена:

Brrrrrr, it's cold! I should say that we are in a ski resort so even if it is not the season for it, we have gained altitude.

 

The stages are fast and very varied. It goes up, it goes down, it turns ... There are stages when it feels like a racetrack, and other dips that suggest Corsica ... We will not get bored! And the stages are long, between 25 and 30 km.

 

This is a new rally so lots of pace note taking. This is a rally that seems very difficult, especially because of its very slippery asphalt. We will be at quite a high altitude and the weather could interfere. The objective is to score big points at least.

 

Citroen has quintupled in the shakedown! Not bad eh? We set the fifth time equal with Raïkkö and everyone was within the second. It is looking good!

 

Finally, the best for last: the co-pilot's name is back on the car. Now, nobody will ask who is the guy sitting next to Sebastien Loeb ;)

 

Dani.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Абе Янакиев си е един умален модел на Иван Славков - батето. Същия номенклатурен кадър. И точно като него е ял, пил и знам ли още какво с половината елит в спорта. И успява с шурбаджанашки способи да извлече понякога изгода за БГ като цяло. Същите ги твореше и батето навремето.

 

Защо имаше WRC в БГ? Заради големия авто-маркет? Заради богати спонсори? Глупости, имаше го защото имаше избори в FIA и кандидата на Мозли (Тод) се нуждаеше от подкрепата на нашия. Всеки глас е важен.

 

Обаче не можем да си кривим душата - ние като фенове намазахме от това. Случайно и нас ни огря тоя път далаверата :) Е това че Янакиев и компания осраха БГ шампионата, че галениците на БГ рали спорта само дето не ги влачиха на буксир до финала да им запишат по някоя точка, че се подиграха с труда на останалите пилоти.... това си го гледаме всяка година. Но пък гледахме Льоб и компания по българския асфалт (пардон калдаръм). И там интригата си беше истинска, карането си беше истинско, емоцията си беше истинска. Феновете направиха ралито истински кръг от WRC. Самите пилоти и комисари се изненадаха от зрителския интерес и това при все, че представянето на ралито в медиите беше меко казано - никакво.

 

Някой ме беше питал що си купувам френско знаме, а не българско. Е за това. Добре че бяха Славов и Гьошев, че иначе нашето щеше да седи още сгънато :(

 

Четох и доста коментари на чужди заинтересовани лица за ралито. Пилотите на ситроен както се очаква го харесаха много. Слоберг имаше много готини изказвания. Каращите Фикус логично не го харесаха. Било студено, мрачно.... че даже им било страшно. Като те е страх, що чиниш там бе? Спортния директор Уилсън пък направо сцепи мрака с изказванията си, а да не ви казвам какви статии има в английската спортна преса (Форд спорт се има за английска марка). Гледах едно промотърско филмче на Абу Даби Форд за Рали България. В първите 10 секунди като емблема на страната ни минаха едни цигани с едни каруци, едни порутени къщи... абе май и преди да почне състезанието са знаели, че ще ядат бой... хак да им е :) Гледах и една финландска телевизия и там само цигани даваха. Нормално, Мико пак яде здрав пердах на пистата :) Въобще чуждите коментари са толкова пристрастни, че чак са смешни.

 

Миналта година като видях че в календара няма Гърция, а има БГ, ми беше малко криво. Щото там не гледам циганиите на бългаската федерация, а си гледам просто Льоб и останалите. Но и тук си беше емоция и то здрава. Ако гърците догодина не прецакат Акрополис по финансови причини, мисля, че ще има дваж повече българи по макадама. А вярвайте ми емоцията да видиш как из Гърция или Турция сноват предимно български коли и се веят предимно и само български знамена си струва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Янакиев си е един умален модел на Иван Славков - батето. Същия номенклатурен кадър. И точно като него е ял, пил и знам ли още какво с половината елит в спорта. И успява с шурбаджанашки способи да извлече понякога изгода за БГ като цяло. Същите ги твореше и батето навремето.

 

Защо имаше WRC в БГ? Заради големия авто-маркет? Заради богати спонсори? Глупости, имаше го защото имаше избори в FIA и кандидата на Мозли (Тод) се нуждаеше от подкрепата на нашия. Всеки глас е важен.

 

Обаче не можем да си кривим душата - ние като фенове намазахме от това. Случайно и нас ни огря тоя път далаверата :) Е това че Янакиев и компания осраха БГ шампионата, че галениците на БГ рали спорта само дето не ги влачиха на буксир до финала да им запишат по някоя точка, че се подиграха с труда на останалите пилоти.... това си го гледаме всяка година. Но пък гледахме Льоб и компания по българския асфалт (пардон калдаръм). И там интригата си беше истинска, карането си беше истинско, емоцията си беше истинска. Феновете направиха ралито истински кръг от WRC. Самите пилоти и комисари се изненадаха от зрителския интерес и това при все, че представянето на ралито в медиите беше меко казано - никакво.

 

Някой ме беше питал що си купувам френско знаме, а не българско. Е за това. Добре че бяха Славов и Гьошев, че иначе нашето щеше да седи още сгънато :(

 

Евала за смисленото мнение, но някак си ми е трудно да се съглася с по-нататъшните изказвания. Това, че Компира (пардон, господин Янакиев) е успял веднъж да издейства веднъж у нас да се проведе "истински" кръг от WRC е само по себе си чудесно събитие, което обаче вероятно няма да се повтори поради ред причини, независимо дали, колко и как ще се изложат нашите съседи. За представянето на Форд съм съгласен, но за показаното от Кими - не съвсем. Преди да се метне в дерето, Кими караше повече от добре. Останалото е шанс. А за представянето на страната ни в чуждите медии - е сори, колкото и дае непатриотично, но като какво да ни представят, освен като страната на циганските каруци? Коя е основната ни атракция на ултра топ хипер дупер супер свръх морския ни курорт?! Не са ли циганските каруци???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа в Гърция ралито е ситуирано в един козарски район. Не по малка цигания е. В Турция пък ако ти кажа какви талибани бяха местните.... Ама я изгледай ревютата - ще видиш само едни морета, красиви гори, планини...

 

Като се замисля и в Йордания сигурно също има места със зверска цигания. Ама едва ли ще посмеят от Форд да се ебават с местните кралски особи.

 

Тъпия англичанин беше написал, че само в БГ можело да видиш руски танкове близо до сервизния парк. Тъпак. На една от титулярните отсечки на рали Акрополис, седят 20-30 ръждиви танка от тия заровените насочени към Турция. И какво, това срамно ли е?

 

Навсякъде можеш да намериш цигания. Ама не можеш да ме убедиш, че в зоната около Белмекен и Батак, това е най-отличителното. Там има такава природа, че англичанина може само да си мечтае за това. Ама той гледал каруците с цигани. Сигурно са му изглеждали по роднински познати. Самия факт, че само финландските и английските медии наблегнаха на негативното, просто няма как да не ти стане ясно, че е заради плачевното представяне на Мико и Форд. При това както ти казвам, филмчето на Форд е представящо, т.е. правено е преди състезанието, т.е. те са знаели, че Ситроен ще ги бият като маче у дерек. :)

 

Относно шанса на Кими. Един път в дерето е лош късмет. Втори път съвпадение. Ама да завършваш 1 от 4-5 ралита....не е кой знае какво геройство. Добрия състезател не е само атрактивен и бърз. Умее и да завършва :) Апропо Кими се метна още веднъж в канафката на 12 етап мисля. Ама добре че бързо го извадиха зрителите и нямаше медии, та остана скрита тая грешка. Но Кими е за първа година, може и да прогресира, дано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От догодина БМВ пускат Мини в състезанията: http://clubs1.bg/novina.php?n=15751

Скица на рали модела: http://clubs1.bg/novina.php?n=15759

 

Още една новина по темата: Канкунен цели място в топ 10 на рали Финландия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти им виж ентри листа на рали Финландия. Направо ми иде да си загриза джапанката от завист. Няма друга такава държава, в която рали спорта да е такъв култ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Нормално е да има много пилоти.

WRC има и няколко разновидности: JWRC- тези джуниъри,които караха в България, понеже БГ беше кръг.

 

Финладния е кръг от WRC + PWRC+ SWRC , което ще рече че ще има около минимум 30 пилота отгоре. Ама минимум. Понеже във JWRC има 11 пилота които се борят за призови места, а в БГ бяха доста повече. Така че можем спокойно да ги сложим 50+ пилота извън ВРЦто.

 

Не съм гледал ентри листа, но ако и тяхната федерация е като нашта .....може да станат 100+ :) .

 

Поздрави!

Няма да е кръг обаче от JWRC

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дена бяха над 100 :) Вътре освен ВРЦ и клонингите му (P,S J) е пълно с пилоти само за това състезание. Има поне 10тина от по-старите WRC-та. N-ките не може да ги преброи човек. Ще кара Канкунен. Абе тия дни Финландия мирише на бензин отвсякъде. Ама както казах там тоя спорт е култов. Егати кефа е да го гледаш това рали .... Ама скъпичко ще ми се върже мамка му.... макар че.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, колко да е скъпо бе, Цецо? Дай една оферта! Тая година знаеш, няма да мога, но се надявам от догодина, като съм на линия вече, да се включа в тея мероприятия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, колко да е скъпо бе, Цецо? Дай една оферта! Тая година знаеш, няма да мога, но се надявам от догодина, като съм на линия вече, да се включа в тея мероприятия...

 

:) Ти се ела, да те водя на Акропола живот и здраве, пък ако ти хареса ще мислим за Финландия.

 

Иначе мисля че като сума говорим между 500 и 1000 лв. Ходили са хора от рали клуба, ще питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.